ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

03 Oct 2006, 17:45

De cand am Granada in afara de umilirea unora care aveau senzatia ca au prea multa forta in motor si se bagau cu farurile sa ma dau din drm lor pe curbe(pe la Dealul Negru, Feleac etc) am facut "raliuri" o singura data.

Mi-a venit din spate tare, s-a postat in retrovizoarea mea si statea prea aproape de mine, astepta sa ma depaseasca insa imi era clar ca ar fi intrat prost in depasire(pt prea putea sa vada dupa curbe in fatza) si atunci am zis ca e momentul sa "ma rad".
Era drumul la vale(veneam de la Dambovicioara spre Moeciu-Bran), si am marit viteza in curbe(franam mai tarziu, foloseam mult frana de motor). De cate ori ajungeam in curba ajungea el in spate destul de serios, si cand dadea de loc sa o calce ajungea langa mine insa prea tarziu pentru a ma mai depasi(nici eu nu mergeam prea usor in linia aia dreapta desi am vrut sa vad daca imi pot bate joc de el fara sa depasesc 3000 de ture...ajungeam la cel mult 3500 cand o calcam ca sa ies din curba, sa ma inscriu frumos). Iar cand omul chiar forta nota si mergea cu ea la blana(se vedea dupa cum accelereaza) mai faceam cateva curbe la modul tot ce puteam sa scot de la ea in conditii de siguranta si fara sa scartaie pe curbe(iar ea poate mult, e lata, joasa, cauciucurile sunt de 185 dar ofera tractiune suficienta), o calcam dupa jumatatea curbei din turatie la blana si iese chair foarte frumos, frana de motor folosita des, a fost o nebunie, iar pe linia dreapta o calcam pana ajungeam pe la 140, iar cand se termina setul de 4-5 curbe omul era departe de tot....a fost distractie multa :icon_lol:

03 Oct 2006, 22:59

Locatia: Ungaria
Vremea: ploaie, najpa...etc

Doua forduri Turbo-ate ...reprize 160-180 ....mucificand pasaturi, lagune, bmw-uri si ce mai era.....

Soferii: Subsemnatul si Asgard



Locatia: Valea oltului
Trafic: plin de camioane

Una bucata mondeo la ceva sute bune de metrii in fata, alta bucata focus ramas intre camioane, linie continua aglomeratie maxima. Doua bucatii statii emisie-receptie si coordonare riguroasa....

Focus ajunge cap de coloana in depasiri...in spate un card intreg, cand primeam verde de la asgard....bagam depasire.....toate maisnile din spatele meu....fuga dupa mine.

La un moment dat una bucata viraj "periculos la dreapta" in fata bardai tiru, primesc OK-ul.....so bag in treapta inferioara, dau semnal, calc linia continua si ma apuc sa depasesc tirul in viraj.....soferul de tir a ramas verde la fata, aia din spate...initail semnalizau toti dar cand au vazut ce viraj vine....au lasat-o moarta :icon_lol: :icon_lol:



Inca o masina mucificata un Laguna Turbo Deluxe 170 cai ....cica...poate dalmatieni....i-a dat ala sa ii sparga motorul.....si nu a reusit nici sa se apropie de mine, in 1.2 km era doar un punct argintiu in oglizi.... :icon_evil:

03 Oct 2006, 23:35

Asa .. si cu ce ai facut tu Laguna aia ?

03 Oct 2006, 23:52

Pei cam toata lumea vorbeste despre masinile din semnaturi. Eu cu Granada am facut o Laguna de 2.0 16v plecat de pe loc amandoi blana(la diferenta destul de mica, dar l-am facut pana la 140 si am lasat-o eu atunci...nu e rau pt o baba).

Zanga zice ca a facut o Laguna 2.0t de 170 de cai...e cam greu dar eu zic ca erau sanse...totusi el are 150 de cai putere pe tractiune spate, iar aceasta tractiune la plecarea de pe loc da un avans considerabil, unde pui si talentele soferilor(care sunt si ei oameni) chiar cred ca se poate. Gg Zanga :icon_biggrin: , make us proud, si..pentru toata lumea, asteptam povesti din trafic!(reusite, nebunii...lucruri patite, etc...)

Faza cu depasirile prin statie a fost absolut geniala, dar eu daca as fi fost printre cei din coloana sau soferul de tir injuram ca la usa cortului(nu de alta, dar cand oamenii intra in depasire aiurea si apare ceva se urca peste tine pe banda sa te dea la o parte) pentru ca nu as fi stiut ce faci. Oricum...asta era de povestit...depasiri prin statie. Ar trebui sa implementeze un sistem de camere(experimental...sau ceva cu semnale radio catre masini) pe drumuri de genul asta ca sa stie oamenii daca pot sa depaseasca si ce le vine din fata.

04 Oct 2006, 02:15

Pe care prind sa il alerg putin?? Cinste insa unui anume domn de vreo 48-50 de ani de la Rompetrol si al lui Ford Focus ca m-a tinut in priza tot drumul Rm Valcea - Pitesti, iar la final in Bucuresti la semafor, ne-am salutat cu respect amandoi. In rest cam slabutza miscare focusurilor pe drumuri virajate. Duminica am umilit pe Cheia cateva masini grele, inclusiv un Focus 2 TDCi. Prin oras am avut ocazia sa ii dau rusine unui Mondeo 2.0TDCi 136CP, la o mica liniuta. :D

Avand in vedere ca ma plimb destul de mult si des prin tara sper sa ne salutam cu respectam in trafic si sa nu imi purtati pica.

04 Oct 2006, 06:38

A INCERCAT CAREVA IARNA DERAPAJE CONTROLATE CU FOCUSUL? SAU CU MONDEO PRESUPUN CA SE COMPORT ALA FEL

04 Oct 2006, 07:27

$1 scrie:$2anga zice ca a facut o Laguna 2.0t de 170 de cai...e cam greu dar eu zic ca erau sanse...totusi el are 150 de cai putere pe tractiune spate, iar aceasta tractiune la plecarea de pe loc da un avans considerabil, unde pui si talentele soferilor(care sunt si ei oameni) chiar cred ca se poate. Gg Zanga :icon_biggrin: , make us proud



Nu l-am facut la liniuta, povestea e mai lunga, mergeam printr-o localitate pe soseaua care face legatura intre buzau si brasov, prin vernesti (buzoienii stiu)

1) acolo se sta cu radarul
2) nu sunt decat doua benzi, una dus una intors

Eu mergeam cu 50-60 ....incetisor, erau copii pe magine iesiti de la scoala, mai e o caruta etc...
In spatele meu vine acel domn cu laguna lui si se priponeste la 20 de cm de marele meu fund de balena, s incepe sa imi dea flasuri !!!!. Deci asa nesimtire nu am mai vazut, nu avea tupeul sa tepasesaca ca era linie continua si viraj, da s-a gait sa ma bage pe mine in sant.....

Eu am redus in cazul asta viteza la 50 la ora cat e legat in localitate si am "avut grija" sa nu depaseasca.
La iesirea din localitate vine o bucata de sosea de vre-o 1.5-1.8 km dreapta in usoara rampa (adica urca), asta cu laguna baga semnal da talpa......eu am zis....aha vrei talpa si depasiri, iti dau eu tie.....si am dat talpa....ala gu laguna a dat o treapta ma jos is a bagat piciorul tare, eu m-am rezumat in a baga piciorul foarte tare ....cert e ca odata inscris cealata banda....nu reusea sa ajunga nici macar in dreptul meu. Eu am dat talpa in continuare, la cam 1 km distenata deja renuntase.....in urmatoarea localitate in care am intrat amandoi a stat la vre-o 20-25 de metrii in spatele meu si a mers cu 40-50 de data asta :icon_mrgreen:


PS:

$1 scrie:$2sa .. si cu ce ai facut tu Laguna aia ?


Cu balenuta din semnatura

04 Oct 2006, 08:42

$1 scrie:$2 INCERCAT CAREVA IARNA DERAPAJE CONTROLATE CU FOCUSUL? SAU CU MONDEO PRESUPUN CA SE COMPORT ALA FEL


da... cu Focusul. Este SUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR !
am facut anu' asta un drum in februarie pe linga Vatra Dornei. Era un drum forestier.. ? spre nu mai stiu ce mina... lac.
Oricum zapada era de vreo 15-20 cm, bine asezata. Nu m-am destrabalat prea tare pentru ca eram navasta si fetita, dar la 60-70 km/ora se misca foarte frumos poponeata. Aveam gume de iarna doar pe fata si am fost foarte incantat de tractiune, insa spatele era sanie. (masina era oricum goala pe spate)

04 Oct 2006, 13:24

eu am gume pe 14 cu caucicuri m+s in stare foarte buna : as incerca si eu dar nu prea stiu cum( masinile care le-am mai condus iarna aveau si esp si atunci e clar)

04 Oct 2006, 14:21

DOC si eu am avut un 307......era superba masina, mi-a placut mai mult ca focusul...dar ca si tinuta de drum si motorizare lasa de dorit....focus este net superior. In cazul tau vad ca ai o masina modificata "putin"....:) sa o stapanesti sanatos

04 Oct 2006, 16:28

Si daca intra nenea garcea pe forum? :icon_lol:

04 Oct 2006, 16:35

Apropo de nenea garcea.

Acum un an mergeam eu cu 40 intr-o localitate in care stiam ca stau cu radarul, era vara cald frumos, aer curat, inchisesm AC, aveam geamul coborat, muzica data in surdina...totul frumos, dupa o cotitura se vede masina de garcici in boscheti cu radarul pus. Eu de afurisit iau piciorul de pe acceleratie si ma preling cu vre-o 30 la ora pe langa ei uitandu-ma fix in ochii lor. La care garcicul de la geam ramane blocat si radica mana la cap si zice destul de tare... "Sa Traiti !!!" .....la care si colegul lui luat k din somn, pune si ala mana la cap si ma saluta respectuos, am dat si eu din cap....am mai mers un pic si m-a bufnit rasul :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

04 Oct 2006, 17:46

:icon_lol:

04 Oct 2006, 19:07

Io cred ca , dupa cat de serios ii priveai, au crezut ca esti de la "centrala" ;)

04 Oct 2006, 21:14

Aseara m-am dat un pic la masina...o am de un an dar nu m-am dat la ea ca mi-e mila de ea...

cand si-a incordat muschii...mama mama ce tragea. Pe jos era putina roua....am tras frana de mana si am facut niste drifturi...Auleu ce mi-a placut...pana acum faceam drifturi cu dacia pe zapada.

04 Oct 2006, 21:22

Nu stiu ce senzatii poti avea la 90CP, dar la 150CP sunt aproape duble si ma dau in fiecare zi la ea.

04 Oct 2006, 22:40

hai ma doc nu fi rau ....trage binisor focusu de 90...eh acuma daca ar avea chip/remapare ar fi altceva....mor ca am papat banii de remapare...i-am bagat in focus

05 Oct 2006, 09:49

Eh lasa ca remaparea nu costa mult, ii strangi tu din nou. Dar atentie cu remaparea , de ex legat de TCM Turbo e niste scandal, intreaba-l pe Doc, sau va dau link.
Doc, asa, te dai la ea si iti produce si motorina, nu ? :lol:

05 Oct 2006, 10:18

@Doc nu conteaza chiar atat de mult puterea masini pe care o conduci, senzatii poti avea si cu un Matiz, cat timp esti un sofer experimentat si cu indemanare, iti pot iesi nijte trickuri de toata frumusetea...Parerea mea este ca poti avea senzatii si cu less cai putere :D , bine nu se compara cu ce poti avea de exemplu cu un seria 6 de 260cp sau un impreza de 280 :P dar nu e DELOC neglijabil.

05 Oct 2006, 11:19

@crettz: este normal ce zici tu, in matiz poti avea senzatii si fara sa te dai la ea. ;) Este de ajuns sa iei o curba cu 40km/h si sa te vezi pe 2 roti. Sa nu te gandesti ca puterea pe care o am in plus o folosesc la liniute prin oras. Marea mea placere este sa ma alerg pe drumurile virajate de munte, unde puterea si cuplul isi spun cuvantul. Din pacate nu am avut posibilitate la a mea masina sa modific suspensia si sa o las mai jos. Peugeot 307 este o masina inalta spre deosebire de Focus, dar cu tinuta de drum foarte buna. Este putin penalizat de inaltimea sa, dar chiar si asa am reusit sa dau rusine multor masini de marca.

@Cornel001: ma bucur sa aud ca foarte multi au auzit si au bagat la cap legat de problemele firmei TCM Turbo. Eu sunt unul din dealeri inselati de aceasta firma. Pe langa mine cred ca sunt sute de alti clienti care au fost pacaliti de aceasta.

05 Oct 2006, 11:43

las ca matizul nu e asa rau pe cum pare..... eu am luat viraje stranse cu matizul si pe la 80 de km pe ora ( cu masain incarcata pana la refuz) si nu era nimic de speriat

oricum cu cat mai multi caluti cu atat senzatiile sunt mai mari ... dar trebuie sa stii sa folosesti calutiii... ca altfel te vezi in sant si tu la spital sau mai rau cu mainile pe piept doamne ferste

05 Oct 2006, 12:25

$1 scrie:$2u stiu ce senzatii poti avea la 90CP, dar la 150CP sunt aproape duble si ma dau in fiecare zi la ea.


Tare-s curios cum ai scos caii aia???

05 Oct 2006, 12:31

Doc, daca s-ar putea obtine asa de usor, fara stricarea altei componente, cuplu mai mult la turatii joase + consum redus, vorbesc de benzinare aici, de ce nu vine din fabrica asa ? Mi-ar surade si mie, dar nu vreau sa risc garantia, mai bine ma duc si stau pe capu lor daca n-au soft nou.

05 Oct 2006, 12:39

"Desi vorbesc pe inteles,
Eu nu ii pot pricepe.." :icon_eek:
ma refer la cei care fac chip tuning. Chestia asta imi rasuna mereu in cap (o fi prea gol..): Cum de producatorii de masini nu isi duc motoarele la performante crescute, in conditii de siguranta/garantie si o fac firmele de .. tuning ? Sa fie doar normele de poluare afectate ? Si cum sunt normele afectate daca de fapt consumul ramine acelasi sau chiar scade un pic ?

Atunci de ce in State se aplica aceleasi setari/performante la masini ? Sau nu stiu eu bine ?

Prea complicat pentru mine........ :icon_sad:

05 Oct 2006, 12:54

$1 scrie:$2a adresez mai degraba lui DOC... mii de scuze, dar .. .sunt blond!!
de ce ar "limita" fabrica ... spre exemplu modelul meu la doar 115 cai, cand ar putea sa-i spuna clientului:
FORD Focus.. .cati cai vrei, intre 115 si 140 cai! la alegerea clientului!!

Si eu as zice: da-mi un Focus de 130 cai.. .ca asa vreau eu, imi place cifra asta! Acum, daca as face maparea, chiar 130 cai maxim mi-as pune,....nu m-as duce la 140!... deci cam 5-15 cai in plus!!! deci nu e chiar aiurea alegerea ... :icon_biggrin:

Sa inteleg, din ce am citit, ca se modifica modul in care functioneste calculatorul??? gen OVERCLOCKING la PC???
Pai un procesor "overcloca" cere supra racire... motorul ?? ce cere in plus???
Undeva nu inteleg eu....


Te rog mult, daca nu e prea mult sa ma lamuresti!!! Mii de multumiri!!


Ciprian


Uite asta am intrebat si eu, dar la RECLAME... ...
subscriu la ce a zis DANY...

08 Oct 2006, 19:01

Stiu ca nu e mare lucru, dar cand am plecat ieri de la intalnirea ford...pe drum m-a mai apucat condusul "mai sportiv"(pana in 3000 de ture dar cu schimbari mai violente/rapide).
Pe b-dul 1 Mai(Turda cred ca se numeste acum...nu sunt sigur) s-a dat un Taxi(Cielo) la mine, era si cu clienta in masina. Soferul, unul cu o fata de "dur" chiar a crezut ca poate sa se puna cu "herghelia" mea. A tot avansat si a ridicat turatia...m-a provovat...l-am umilit...de ce sa fiu modest...la modul grav, am plecat de la inceput tare ca sa rad de el. La urmatorul semafor s-a pus aproape de masina mea(eram in sir deja) si se uita pe geam prin dreapta, cred ca vroia sa stea de vorba cu mine(ori sa ma intrebe despre masina ori sa ma injure ca mi-am batut joc de el....nu stiu...ca nu l-am bagat in seama, eram prea bine dispus). Oricum...a fost o placere! :icon_mrgreen:

09 Oct 2006, 10:45

DOC se referea cand a zis de 90CP la 307 de 90 CP, care este mult mai puturos decat focus de 90CP.
Se poate scoate din 1.6 diesel care are 110 cp 150.
Nu uitati de VW care are motor de 1.4 TFSI de 175 CP.
Din nissan skyline cu motor de 2.5 in v6 au scos cei de aici si 430cp.Aici cumperi masina cu cam 7000 euro.
Daca vreti masini nervoase nu e greu. Luati un motor puternic, in uk sunt ieftine, cu tot cu transport ajungeti la 1200 euro si luati un motor de generatie noua in v6 sau v8 pe benzina. Am gasit si motor de ferrari pt amatori......cu 5000 euro intr-adevar ...dar e ferrari.

09 Oct 2006, 12:51

Intr-adevar, Peugeot 307 cu motor hdi 2.0(cred) de 90 de cai nu scoate suta in sub 13 secunde.

09 Oct 2006, 16:14

da motorul de 2.0 HDI are 90 cp.....cel putin al meu care era din 2002 asa era.

10 Oct 2006, 00:25

uhm un motor de 2 l diesel initial de ~100 cai ajunge la 150 sau chiar mai mult prin modificarea unor parametrii din softul lui, spre exemplu turbo boost, rezultat, putere mai mare la turatie maxima, sincope pe parcurs - mers neliniar, turbo lag marit... dar intradevar din fabrica vin cu chestii de siguranta, sa fie ei siguri ca tine deoarece costa mai mult un proces sau schimbarea motorului/masina... mai exista si chestii de marketing spre exemplu renault care a pornit cu 1.5 dci la 65 de cai acum il da la 70 sau chair 75, acelasi motor modificat doar softul (la fel si la 1.5 dci de 80 - 85 acum, 100 - 105 acum...) ma bate gandul la un ecotuning cum l-a numit Doc, dar se pare ca la 1.4l nu exista avantaje semnificative.
Răspunde