Fusion, tractorul-suv de oras :D
Salutare tuturor din nou, ma vad nevoit sa deschid iar un topic aici pentru ca mi-am vandut ka-ul meu "vechi", nu pt ca avea ceva (pt ca era intr-o stare ca noua) ci pentru ca mi-am tras job nou si evident trebuia "sa simt" cumva noul job, si cum altcumva decat printr-o masina noua
Nu stiu cum, dar incet cu incetul ma indragostisem eu de fusion de vreo 1an, pentru ca sunt un fan de masini mai "ciudatele" si mai rar intalnite, si cum imi doream o masina cu consum f mic, inalta, cu garda la sol mai mare, spatioasa (monovolum), dar totusi scurta ca sa o pot parca in centru, si pe de-asupra sa mai fie si cat mai noua si ieftina....nu cred ca exista vreo optiune mai buna decat fusionul care mi s-a potrivit ca o manusa. (chiar daca dupa testdrive-ul la romcar am ramas cu o impresie ffff proasta despre masina, nu stiu de ce, probabil era masina aia o petarda)
Bestia este deci un Fusion 1.4TDCI din 2006 si mai am inca 2ani garantie la ea
La dotari ce sa zic, cam "standard" pt fusion: aer conditionat, jante aliaj 15", proiectoare ceata, geamuri electrice, oglinzi incalzite si electrice, volan si schimbator imbracate in piele, scaun pasager multifunctional, Radio-CD Ford 6000, sistem audio cu o calitate si putere de necrezut, si cam astea cred ca sunt esentialele.
La capitolul condus sta foarte bine masina, directie foarte precisa cu f mult feedback pt sofer, suspensii rigide care nu permit masini sa se incline si sa se comporte ca un vapor, cuplu foarte bun care in ciuda motorului cu specificatii slabute pe hartie imping masina inainte ca pe un tren de mare viteza.
Inca nu am reusit sa-i gasesc minusuri prea mari, ce am observat pana acum ar fi doar ca masinii nu prea ii place sub 1200rpm si incepe sa vibreze serios daca nu treci intr-o viteza inferioara, si pe slalomul de la fantanile de la unirii am putut sa constat ca masina are putin tendinta sa subvireze, dar nu cred ca o sa o duc prea curand pe un circuit ca sa fie o problema
Ce as vrea sa mentionez este ca in ciuda faptului ca lumea de pe forum zice ca masina ar fi zgomotoasa la interior si ca are "greierasi" peste tot, as vrea sa zic ca a mea este exxtrem de bine antifonata, si nu am nici un greiere in ea
In concluzie, pentru senzatia de SUV pe care ti-o ofera masina cand o conduci si pentru faptul ca trage asa de bine avand un consum foarte mic, masina merita clar nota 10





Nu stiu cum, dar incet cu incetul ma indragostisem eu de fusion de vreo 1an, pentru ca sunt un fan de masini mai "ciudatele" si mai rar intalnite, si cum imi doream o masina cu consum f mic, inalta, cu garda la sol mai mare, spatioasa (monovolum), dar totusi scurta ca sa o pot parca in centru, si pe de-asupra sa mai fie si cat mai noua si ieftina....nu cred ca exista vreo optiune mai buna decat fusionul care mi s-a potrivit ca o manusa. (chiar daca dupa testdrive-ul la romcar am ramas cu o impresie ffff proasta despre masina, nu stiu de ce, probabil era masina aia o petarda)
Bestia este deci un Fusion 1.4TDCI din 2006 si mai am inca 2ani garantie la ea

La dotari ce sa zic, cam "standard" pt fusion: aer conditionat, jante aliaj 15", proiectoare ceata, geamuri electrice, oglinzi incalzite si electrice, volan si schimbator imbracate in piele, scaun pasager multifunctional, Radio-CD Ford 6000, sistem audio cu o calitate si putere de necrezut, si cam astea cred ca sunt esentialele.
La capitolul condus sta foarte bine masina, directie foarte precisa cu f mult feedback pt sofer, suspensii rigide care nu permit masini sa se incline si sa se comporte ca un vapor, cuplu foarte bun care in ciuda motorului cu specificatii slabute pe hartie imping masina inainte ca pe un tren de mare viteza.
Inca nu am reusit sa-i gasesc minusuri prea mari, ce am observat pana acum ar fi doar ca masinii nu prea ii place sub 1200rpm si incepe sa vibreze serios daca nu treci intr-o viteza inferioara, si pe slalomul de la fantanile de la unirii am putut sa constat ca masina are putin tendinta sa subvireze, dar nu cred ca o sa o duc prea curand pe un circuit ca sa fie o problema

Ce as vrea sa mentionez este ca in ciuda faptului ca lumea de pe forum zice ca masina ar fi zgomotoasa la interior si ca are "greierasi" peste tot, as vrea sa zic ca a mea este exxtrem de bine antifonata, si nu am nici un greiere in ea

In concluzie, pentru senzatia de SUV pe care ti-o ofera masina cand o conduci si pentru faptul ca trage asa de bine avand un consum foarte mic, masina merita clar nota 10





06 Ford Fusion 1.4tdci
-Remap from TCM Turbo
-Eibach sport springs -30mm
-Rear axle spacers 2x25mm INXX
-Front axle spacers 2x20mm Wolf
-Wolf sport exhaust
-De-cat
-EGR Blank
-HID Projector Headlight conversion
-Remap from TCM Turbo
-Eibach sport springs -30mm
-Rear axle spacers 2x25mm INXX
-Front axle spacers 2x20mm Wolf
-Wolf sport exhaust
-De-cat
-EGR Blank
-HID Projector Headlight conversion
-
styx - Member
- Mesaje: 334
- Membru din: 10 Iul 2007, 22:25
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Fusion 1.4tdci 93cp 2006
- VIN: WF0UXXGAJU6Y80824