Vanzare

Vand Ford Escort MK5 1.8i de 105 cai din 1993

Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Vand Ford Escort MK5 1.8i de 105 cai din 1993

Mesajde Bora Ilie Sergiu » 04 Noi 2008, 04:48

Pentru cei grabiti ce nu au timp sa citeasca povestioara despre masina dar sunt interesati sa o cumpere pretul este de 2500 de euro fix sau schimb cu Ford Escort RS 2000 sau BMW E36 cu mai multi cai decat actuala. Este Euro 2, anul 1993, are actele in ordine, carte service din germania, este de culoare verde inchis, in stare buna de functionare, foarte rapida si plina de viata, poate satisface atat o persoana ce cauta o masina serioasa si pe care se poate baza cat si un tanar ce vrea aventura, are trapa, volan reglabil, scaune reglabile pe orizontala si verticala, tapiserie cu tenta de verde. Masina este echipata cu jante noi pe 16' si cauciucuri Pirelli 205\55\16, mai ofer 4 jante cu capace cu gume noi de iarna 175\60\13 si sistemul audio de 1000 W Magnat instalat in ea. Ma gasiti la numarul de telefon 0766569022 si pe mess cu id-ul: "borasergiu" in caz ca vreti mai multe detalii sau sa o cumparati.


Sunt un pasionat de masini Ford dintr-o familie cu masini Ford. Taica-mi-o a avut dupa Dacia o masina Ford Escort MK5 hatchback cu 4 usi de 1800 CC si 105 cai din 1993 varianta Ghia adusa din State. Am ajuns in posesia ei printr-un noroc de care nu eram defapt constienti. Am cumparat masina din tara de la o femeie mai invarsta... asa... fara o mare importanta. Adica... femeia era invarsta, tinea masina in curte sub un nuc, nu mai umblase de vreo 2 ani cu ea si am zis ca ar fi o ocazie buna sa ne schimbam si noi masina. Ok! pana la urma in 1999 am reusit sa o cumparam... Noi nu stiam defapt ca masina fuse-se adusa din Italia de catre fata batranei pe motiv ca ea "se plictisise de masina care o adusese din America..." nu am constatat faptul ca masina era din State abea mai anul trecut dupa ce mi-am luat permisul si am vrut sa imi schimb tamburii de frana de pe spate. Stiam eu ca ceva este mai special la masina... finisajele erau mai atent lucrate piesele numa nu se mai uzau scaunele din ea erau super comode in comparatie cu alte Escorturi Ghia, masina avea o tinuta foarte buna de drum, era de remarcat printre alte modele asemanatoare oricum era ea ingrijita dar oricum se remarca. In cele din urma am demontat tamburul si am mers cu el la piese auto ca sa caute piesa dupa serie. Spre surprinderea mea si a domnului ce lucra la piese auto am constatat ca nu exista codul de pe tambur in programele lor normale de lucru... Deja era o dilema... in fine totul s-a rezolvat cand stimatul domn a avut brilianta idee sa caute codul pe modelul seriilor din SUA si astfel le-am gasit... De atunci orice piesa aveam nevoie o gasea dansul dupa codul American de pe piesa veche.
Totul a fost ok pana cand din pacate in iarna dintre anii 2007-2008 am avut un grav accident pe care nu o sa il uit niciodata, din cauza unei derapari in care am frecat un gard cu fata masinii si am lovit cu spatele un stalp... din punct de vedere mecanic masinina nu a suferit deloc... insa bara fata, capota, aripa drepta, bara din fata radiatoarelor, usa dreapta fata, aripa dreapta spate, fusta, usa de la portbagaj, bineinteles stopurile dreapta spate si geamul mic de langa aripa dreapta spate au fost fie rupte, fie indoite sau chiar distruse total.
Dupa cele intamplate m-am hotarat ca nu o sa mai repar masina si ca vreau sa ii cumpar tatalui meu o masina la fel, nu pentru ca imi ceruse el ci ma simteam eu nelinistit si vinovat de cele intamplate si asa am incercat sa imi rascumpar greseala in felul asta, stiind ca este foarte atasat de acest model, si in acelasi timp foarte incantat de performatele si costurile de intratinere cat si de consumul mediu pe care il are la performantele ce le distribuie. Asa ca in vara anului 2008 dupa ce mi-am promovat examenul de bacalaureau, cu cei 1600 de Euro bani pe care mi economisisem lucrand cu 2 veri in urma in vacanta de vara am inceput sa caut masini cat de cat apropiate de ce vroiam eu. Si gasisem in Germania o masina potrivita la 600 de euro... un pret derizoriu in comparatie cu ce ma asteptam eu. Foarte incantat fiind am ramas dezamagit sa aflu ca masina era destul de "departe", adica persoana cu care vorbisem sa ma duca in Germania nu mergea decat pana in Nurenberg si masina era in Frankfurt a.M. adica la 400 de km dus intors de Nurenberg. M-a cam ciupit de bani sa ma duca pana la masina si am ajuns cu masina in tara in total dupa mari sacrificii si eforturi cu 1550 de euro.
Odata ajuns acasa tata a ramas marcat de gestul ce il facusem aratandu-mi ca e foarte mandru de mine, si mi-a spus: "Copile ma bucur ca ti-ai luat o masina!" la inceput am fost derutat, adica, "Prima mea masina!" eu defapt chiar imi doream sa ii ofer masina si el nu vroia sa o primeasca asa ca ma alesesem cu masina in cele din urma.
Spre norocul meu masina adusa din Germania este intr-o stare foarte buna, cauciucurile sunt de iarna, noi, franele in stare foarte buna, ambreiajul prinde foarte jos, directia fara batai sau descentrari. Singurele chestii ce le are masina sunt ca pe partea dreapta are usile frecate(zgariate) si in partea spate stanga este bagata putin inauntru si bine inteles un capat de bara care a inceput sa "cante" dupa nici nu 1000 de km pe drumurile Romaniei. Am venit pe autostrada cu ea cu 200 de km/h si nu s-a comportat deloc rau... am ramas chiar placut surprins sa vad "o veterana" in asa o forma buna. Masina are trapa, volan reglabil, faruri reglabile din interior, scaune cu reglare orizontala si verticala, tapiterie cu tenta de verde in stare buna insa din pacate i-am agatat cu capsa e la blugi scaunul de la sofer si i-am rupt un pic tapiteria pe spatarul scaunului. Dupa ce am adus masina mi-am luat jante noi pe 16' foarte frumoase si cauciucuri cu dimensiunile 205\55\16 Pirelli cu 500 de euro si mi-am pus in ea un Cd-Player Sony X-Plode pentru cele 4 boxe ce le avea din dotare si un condensator de 1,5 farazi alaturi de o statie de 500 de wati si un subwoofer de 1000 de wati Magnat in valoare de 2000 Ron deci undeva la 500 de euro.
Chiar m-am atasat de ea insa as vrea ceva mai mare ca putere... Ma gandeam la un Ford Escort RS 2000 sau un BMW E36 cu mai multi cai... Acuma ce a fi a fi... chiar imi pare rau ca vand masina dar nu ma mai multumeste pe mine si nu imi permit sa imi cumpar o alta masina daca nu o vand asta :( . M-am gandit ca pretul de 2500 de euro este un pret bun pana la urma, chiar daca nu castig nimic ba chiar pierd, sau bineinteles schimbul cu o masina cu mai multi cai care de asemenea m-ar multumi.

Merci mult pentru ca ai avut rabdarea sa citesti... Bafta si "Drive your way." vb celor de la Ford
Fişiere ataşate
17082008(031).jpg
17082008(035).jpg
17082008(041).jpg
Avatar utilizator
Bora Ilie Sergiu
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 04 Noi 2008, 01:04
Localitate: Turda
Maşina: Ford Escort din 1993 de 1800 CC si 105 CP cu dotari medii si mici imbunatatiri.

Înapoi la Vanzare

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login