Discutii libere/forum

Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde mariuscociorva » 12 Oct 2006, 14:41

nu is nebun sa pplec de pe loc cu 4000 de ture ca stiu ca si un tanc care invata sa meraga pleaca mai usor... pe parcurs sa ia cu daica a 4 si 4000 de ture... eu cand zic ca ii dau blana ii dau... adica ori ma face ori il fac dar stiu sa trag de masina..chiar cand am timp incerc cu dacia... si meganul aal de 90 de cai nu are demarj la 185 cum nu am eu 10 focusuri in parcare
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Maximilian » 12 Oct 2006, 16:57

Pt Mihaip: Eram in dreapta si am pus-o pe soferita(a se citi maik-mea) sa o calce si inca mergea...a ajuns la viteza asta foarte lejer. Cand am spus 185 am spus ce scria pe vitezometru. Real nu stiu cat avea in momentul ala.
Cand spun ca are demaraj inseamna ca mai mergea, nu ca o calca si mergea la 300 la ora...poate mai mergea pana la 195 pe bord, nu am de unde sa stiu.

Masina aia in datele tehnice ia suta in 11.5 secunde si viteza maxima este 188(constructiva..nu stiu cat ia). Nu mint, insa la greutatea ei discuta cu masini ceva mai puternice(100-110 cai). Doar pentru ca suntem CLUB FORD, nu e cazul sa ne coalizam impotriva altor marci.
Masina aia are acum 120 de mii de km si merge perfect, in afara de consumabile nu are probleme. Si mie imi plac Fordurile, dar daca eu chiar nu am ce sa ii reprosez acelei masini de ce sa fac mofturi??? Vorbim de o masina din 2000...tinuta de drum este chiar buna, nu trancane, nu face zgomot, nu vibreaza iar de plecat pleaca chiar foarte bine. Atunci...care e problema???

Stefan_susami...postul denota atatea "aere"...de plang. Nu te supara pe mine, dar Fordul tau costa mai mult decat a costat acest Megane de nou...iar majoritatea oamenilor in 80-100 de cai se descurca mai mult decat bine. Sunt suficienti sa sustii 140 la ora constant pe autorstrada fara sa omori motorul si inca sa aiba demaraj. Sa fim realisti....250 la ora nu e viteza de Romania. CU 155 de cai sa spui ca ajungi la 250 la ora, ca inca are demaraj si aia este viteza reala este o ineptie...dar este treaba ta, parerea ta!

Cred ca mi-am mentinut un limbaj foarte adecvat unui grup de oameni civilizati. LASA-NE nu se prea potriveste cu nota generala. Poate ti se aprinde vreun beculet!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 12 Oct 2006, 17:17

M-am interesat. Fordul ST 220 are 226 de cai si ia 243. TU vii sa spui ca eu mint cand spun ca ajungea la 190-195 iar tu imi spui ca tu "zbori" la 250? Ce am spus eu nu cred ca suna deloc incredibil la o masina atat de aerodinamica si foarte usoara.

Deja activez pe forumul asta de cateva luni, iar sa fiu luat peste picior si sa fiu facut mincinos cand spun numai ce s-a intamplat si nu am pus nimic de la mine mi se pare nesimtire. *lasa-ne, avea demaraj la 185 cum am eu 10 focusuri in parcare, etc...oameni buni, topicul asta este ca sa relatam intamplari, nu sa comentam pe altii. Nu am pus la indoiala si am acordat credit oricui a postat aici, iar sa mi se vorbeasca asa....imi pare rau sa realizez ca nu sunt numai oameni cu bun simt pe acest forum.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mihalcea » 12 Oct 2006, 17:29

@maximilian: cred ca omu` glumea, te`ai aprins degeaba, titanium x cu 2.2 motorina nu are cum sa ajunga la 250. sau poate are cum, dar e limitat in mod sigur la mult mai putin.
poate are titanium xxx si ia 250... :D:D
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Maximilian » 12 Oct 2006, 17:30

Ma rog...dupa ce am verificat specificatiile m-am prins ca a glumit...dar nu mai editam mesajul pt atat. M-a deranjat numai inceputul mesajului.
XXX :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde stefan_susani » 12 Oct 2006, 19:05

Se pare ca Maximilian s-a agitat cam tare azi... si degeaba. Nu retrag nimic din ce am spus, atata timp cat tu lauzi o masina frantuzeasca aici , si nu doar ai laudat-o ci ai umflat despre ea cu nerusinare (n-ai cum sa negi lucrul asta)... Imi pare rau ca te-ai suparat,da asta e adevarul. Tu intai ai vorbit, si dupa aia ai verificat specificatiile. Tu ai ce greseala sa recunosti, eu nu! Iar daca ai face niste calcule si ai raporta puterile 90 - 155 CP ai vedea ca, ce e la tine 185km/h la mine ar trebui sa fie cel putin 250 km/h (cu mii de forte aerodinamice luate in calcul)...
Ford Mondeo Titanium X, 2.2 TDCI, de curand 193HP & 460 NM (inutil pt. tractiune fata...)
Avatar utilizator
stefan_susani
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 12 Sep 2006, 13:15
Localitate: Slobozia

Mesajde Maximilian » 12 Oct 2006, 21:32

CU nerusinare? Pentru interesul tau, la a ta nu stiam sigur viteza maxima, nu am vrut sa fac vreo greseala. Poti sa stai linistit, stiu acceleratiile, caii si vitezele maxim la aproape toate masinile de pe piata. Iar Megane-ul de 90 de cai din 2000 ia peste 185 km.h declarat. Nu avea de ce sa se plafoneze la aceasta viteza mai ales pt ca vitezometrul are o eroare normala la orice masina de 5-10 km. Verifica tu si te vei lamuri! Nerusinare...mi se pare ca esti cam prea sigur de tine.
Inainte sa te contrazici citeste si tu niste specificatii ca nu iti strica!
Nu toata lumea da pe afara de bani ca sa ia masini de peste 150 de cai...nu te umfla in pene pentru ca nu are rost!(asa cum masina aia are 90 de cai, fordul meu 115 si tu razi de mine cu 155 asa rad altii cu peste 200 de cai de tine) Fa un calcul simplu. Masina aia are 85 de cai pe tona, motor Renault si cutia de viteze de la mama lui, se foloseste pe Megane inca din '96 acest motor, nu vad ce nu intelegi tu in ceea ce am spus. Ce, te superi ca este masina buna? Inca o data, nu discutam politica aici, ci automobilism.
Sa laud o masina frantuzeasca? Inteleg ca ai boala pe francezi...dar tin sa iti spun ca m-am uitat pe acest forum cu mult interes. Cu exceptia Fordului Mondeo, Focusurile si Fieste au hibe peste hibe...cu acel megane nu am avut nici cea mai mica problema "anormala". Are 6 ani, nu a aparut rugina, nu trancane, nu scartaie...asa ca nu vad de ce sa penalizez masina pentru ca e frantuzeasta. BTW, de noua costa sub 14000de euro cu tot cu taxe.(nu stiu exact, eu am avut-o second hand de la 40000de km, iar in 3 ani s-au facut inca 80 de mii de km...nu mi se par putini)

Inca ceva...dupa cum zici tu 90-155 ar trebui sa iei 320 la ora....am dreptate? Nu asa se face raportul...vad ca nu ai fost "consecvent". Conteaza in primul rand raportul cai/tona. Dupa aia vezi si cx(coef de aerodinamicitate) si gandeste-te ca totusi conteaza mult si cutia. Iar frecarea cu aerul creste odata cu viteza.


Acum spune-mi din nou...zic eu ca ce am spus este beton...deci nu poti sa mai negi. Chiar te rog, verifica si vei vedea in specificatii tot ce trebuie. Umflu cu nerusinare?? Daca continui sa ma contrezi pentru o simpla fraza spusa acum vreo 15 posturi si sa ma iei de sus pentru ca sustin o masina frantuzeasca(btw...imi place marca Renault mai putin Clio si Megane noi) o sa inteleg ca tie pur si simplu iti place sa iei lumea de sus si nu poti sa respecti preferintele(sau gusturile despre care se spune ca nu se discuta) si atunci nu cred ca o sa mai continui sa raspund la mesaje pentru ca pur si simplu nu "se merita". Aceasta masina este Renault, nu Dacia...cred ca nu realizezi despre ce marca vorbim.

Nu am de ce sa sustin masina asta pentru ca eu personal nu am condus-o mai mult de 1000 de km, insa am fost cu ea (in dreapta) la multe drumuri lungi si pur si simplu nu am ce sa ii reprosez. Sper ca te-ai convins ca esti deplasat...nu ti-am cerut sa iti ceri scuze...chiar nu valoreaza nimic pt mine niste scuze pt ca nu am pus la inima, nu m-am suparat eu pe tine, ci pe ignoranta cu care tratezi subiectul.(si pentru faptul ca pentru niste cai in plus te vezi pe un piedestal deja)
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mihaip » 12 Oct 2006, 23:14

bai frate las-o mai moale .
1 : meganurile mai ales modelul ala au reputatie de masini proaste pentru ca-s facute multe in turcia. Si nu la zeci de mii de km ci la cateva sute incepeau sa zdrangane.
2 : avand viteza maxima declarata 185 tu ai afirmat ca la 185 pe bord , masina aia avea demaraj . Scuza-ma, da daca era un M3 limitat electronic la 250 la ora te credeam ca de la 250 la 240 simti acceleratia. La meganu ala nu, indiferent daca conduce mama ta sau mama Tereza.
3 : stii tu ceva cu cx-u ala dar nu are nimic de a face cu frecarea . Pentru cultura ta generala : frecarea nu creste niciodata cu viteza
4 : ia explica-ne tu noua cum este etajata cutia de viteze la renault ca sa ai demaraj bun la viteza de varf mare .
mihaip
Incepator
 
Mesaje: 78
Membru din: 02 Noi 2005, 23:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 12 Oct 2006, 23:24

Masina e facuta in Franta din cate stiu(nu ma intreba de unde pt ca nu mai tin minte).
Cand vorbesc despre cutie ma refer la faptul ca Logan cu acelasi motor nu trece de 175(declarat) pur si simplu din cauza cutiei care are alte rapoarte si al formei(de dulap).
Nu incerc sa conving pe nimeni, probabil ca nu ar fi trebuit sa raspund de la inceput. Am mai spus...nu suntem pe maidan, bai frate vorbeste la tine in familie, nu aici. Am explicat in posturi faptul ca la 185 pe vitezometru se mai ducea cativa km, nu rupea pamantul. Ce nu intelegi? Citeste mai intai si dupa aia posteaza. Nu ma intereseaza reputatia, eu stiu masina si repet...am relatat. Din momentul asta...FRATZIOARE!!! inchei discutia aceasta. Si pt cultura ta generala, forta de frecare intr-adevar creste cu viteza. Incearca sa deschizi portiera la 150 la ora din masina si o sa vezi ce vorbesc. Nu te da destept ca nu te tine...imi pare rau pt tine! Va salut...vad ca nu puteti sa fiti si deschisi la minte si sa acceptati niste fapte pe care le spun, nu le umflu.
Respecte baieti!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mihaip » 13 Oct 2006, 01:38

- "pleaca ca din pusca si la 185 inca are demaraj" e mult diferit de "se mai ducea cativa km" . Poate de aia ai lasat impresia ca 'umflii' lucrurile
- iti repet 'forta de frecare' NU creste cu viteza. Incearca si tu sa deschizi un manual de fizica si sa citesti capitolul cu frecarea. Afla ca sint mai destept decat iti inchipui si 'ma tine' .
Vad ca esti ignorant in privinta notiunilor de baza din fizica de liceu asa ca asta e o sa-ti si dau cateva notiuni:
Forta de frecare este egala cu produsul dintre forta de apasare si coeficientul de frecare. Frecarea dintre masina si aer este insignifianta pentru simplul motiv ca aerul e un gaz .
O forta de frecare mult mai interesanta este cea dintre roti si asfalt, dar aia creste liniar cu 'apasarea' nu cu viteza si rezultatul ei impinge masina inainte nicidecum o franeza (mai putin cand pui frana, dar nu asta discutam).

Ceea ce franeaza masinile la viteza mare este diferenta de presiune dintre aerul din fata masini si cel din spatele ei . La fel si in cazul portierei deschise.
CX-u ala de care pomenesti e un coeficient aerodinamic prin care se descriu efectele turbulentelor produse de forma caroseriei. NU e un coeficient de frecare .
si acum urmeaza formula :
W = 1/2 (r * V^3 * S *Cx) + f * M * V
W - puterea disipata
r - densitatea aerului (kg/m^3)
V - viteza (m/s)
S - suprafata frontala (m^2) : adica suprafata proiectiei pe planul perpendicular vectorului viteza
Cx - coeficient aerodinamic (adimensional)
f - coeficient de frecare
M - masa masinii

Dupa cum vezi puterea disipata creste liniar cu viteza datorita frecarii si cu puterea a treia a vitezei datorita rezistentei aerului (drag in engleza , al lapsus in romana).
!! NU TE BUCURA pt ca ai vazut f * M * V pentru ca acolo e vorba de putere
puterea = energie / timp = forta * distanta / timp adica forta * viteza .
Adica P = F * V si inlocuind in P = f * M * V => F * V = f * M * V .
Daca iti aduci aminte de matematica de scoala generala , in acest caz se aplica operatia de simplificare si rezulta :
F = f * M .. adica 'puf' viteza dispare si nu influenteaza forta de frecare .

Imi retrag apelativul frate .. te-am supra-apreciat si avea o conotatie de colegialitate nu de maidan dar se pare ca nu e cazul.


Pentru cei interesati bibliografia :
http://www.citroen.mb.ca/cItROeNet/misc ... ero01.html
Adica vestitul "CX" de la celebrul "Citroen CX" este unul si acelasi cu eroul povestirii de mai sus :)
mihaip
Incepator
 
Mesaje: 78
Membru din: 02 Noi 2005, 23:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefan_susani » 13 Oct 2006, 04:56

Aoleo , si-a bagat dracu coada pe forum :icon_evil: ... :) Va rugam ca la urmatoarea intalnire sa nu veniti cu arme... :)
Ford Mondeo Titanium X, 2.2 TDCI, de curand 193HP & 460 NM (inutil pt. tractiune fata...)
Avatar utilizator
stefan_susani
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 12 Sep 2006, 13:15
Localitate: Slobozia

Mesajde Maximilian » 13 Oct 2006, 08:21

Mda...hai sa nu continuam discutia asta...deja nu mai terminam;)
Mihaip...te-ai implicat mai tare ca mine...scuza-ma, probabil ca nu m-am exprimat eu corect...totusi, am dreptate ca forma masinii influenteaza viteza maxima atinsa si caii necesari pentru a ajunge la acea viteza? Mie asa mi se pare din formula(eram bun la fizica in liceu..dar acum sunt la ASE, nu mai stiu mare lucru in afara de cunostinte generale). Scuza-ma cu faza cu "nu te tine"...dar chiar m-am enervat, nu am inteles deloc interventia ta..gen "avocatul poporului" si inca erai si cel mai suparat dintre toti!(eu te-am catalogat dupa introducere, nu dupa cum esti pentru ca nu te stiu, iar incheierea, de asemenea e urata dar pana la urma nu ma intereseaza parerea ta despre mine, poti sa stai linistit ca nu m-ai supraapreciat...nici pe departe)
Mersi oricum pentru explicatie, m-ai lamurit si nu mai fac greseala sa fac referire la forta de frecare in aceste fel, ci despre puterea disipata. Acum, sa incetam cu jignirile te rog...so
Anyway, peace bro'! :icon_biggrin:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Blade » 13 Oct 2006, 11:40

mai baieti, astea nu mai is aventuri in trafic, is aventuri in liceu la ora de fizica. e interesant, da e off topic :icon_biggrin: , ca si mine de altfel acum.
Avatar utilizator
Blade
Member
 
Mesaje: 285
Membru din: 29 Sep 2006, 12:01
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: Ford Focus 3, 2012, 1.6 Ecoboost 150cp

Mesajde zvony » 19 Oct 2006, 00:05

Foca mea de 90 de cai se taraie si ea prin trafic, dar atunci cand ceva apropiat ca putere o supara se mai si agita. Nu stiu de ce ii apuca pe taximetristi boala sa ma alerge prin oras (cred ca sufera unii cu capu') fie ca au Logan 1.6, fie, mai nou, Octavii TDI. Loganul de 1.6 nu comenteaza prea mult, dar Octaviile TDI (alea de 90 sau 100 - nu stiu dc sunt si de 100/105) ma cam chinuie, insa asta pana la prima curba decenta. De ce? Pai Foca are punte independenta si cand eu intru fara jena in curba, lor le chitzaie rotile de nu mai aud muzica-n masina. Plus ca-mi place sa ma laud (deh... asa sunt eu modest) ca sunt obisnuit cu masina si ii apreciez bine gabaritul (stiu pe unde am loc sa ma bag si pe unde nu am sanse) in trafic si asta ajuta mult.
Liniute am incercat cu un C4 de 90cp (1.4 benzina) care m-a facut prima data pentru ca... am uitat sa plec dupa loc, dar la "revansa" nu a avut ce comenta si cu un Megane (primul model) diesel de vreo 100 sau 105 cai (nu mai stiu motorul, dar asa sustinea proprietarul) si l-am facut BIG TIME. Asta nu pentru ca sunt un mic Schumacher, ci cel mai mult pentru ca nu prea le avea cu liniutele. Adica a trebuit sa ne dam de vreo 3 ori ca nu reusea sa plece.
Ultima alergare am avut dupa ce am facut revizia de 30.000 cand veneam de la Valcea la Pitesti (pe Dealul Negru... Niceeee!) cu un Polo(mac) TDI (cu I-ul rosu si nr de toll - Germania) si un 307 benzina (nu stiu ce motor, dar nu scria HDI). M-am agitat un pic, dar apoi am inceput sa iau avans de Polo si a renuntat. 307-le s-a tinut de mine pana in Pitesti: se apropia in linie dreapta si facea depasirile parca mai usor ca mine, dar pe curbe nu avea nici o sansa.
Aaa... era sa uit! M-am "alergat" de la Pitesti la Campulung cu o Astra de 2003, 2.0 DTI - 100cp si in linie dreapta eram egali. Adica cine nimerea in fata ala ramanea, eram aproape identici. M-a depasit la o cale ferata cand eu am incetinit super mult (mi-e mila de suspensie) si el a trecut fara nici o jena. Dar cand ne-am apropiat de Campulung si-au facut aparitia curbele si acolo Foca e in lumea ei. A incercat sa stea o vreme, ba chiar s-a bagat in fata mea cand veneam pe demaraj sa depasesc, dar pana la urma a renuntat. Cand ne-am intalnit in Campulung a recunoscut ca pe curbe nu facea fata deloc. Stiu ca n-am putere (nici viteza nu trece de 190km/h), dar sunt fermecat de puntea spate!
Aaa... era sa mai uit ceva! Ca tot trebuia sa ma mai laud: am fost la Bran si mai era un tip cu o Bora de 130cp. A mers in spatele meu pana aproape de Bran, pana cand am oprit eu sa iau o gura de aer, si cand ne-am vazut la Bran m-a intrebat ce putere am. Am spus ca 90 si omul a ramas masca. Evident am intrebat de ce. Mi-a spus ca la cum a mers el cu masina si cum simtea ca se tine de mine s-a gandit ca am vreo 120-130. Acu' nu vreau sa spun ca tipu' era cine stie ce mare specialist, dar cum puteam sa nu ma simt bine cand masina mea de 90cp se comporta ca la 120cp? Gata! Termin! Nu va mai plicitisesc... decat daca imi mai aduc aminte de ceva. :icon_lol:
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Asgard » 19 Oct 2006, 08:20

@Stefan susani...te rog sa imi faci si mie o poza cu 250 de km la ora...ca eu nu cred ca prinzi atat..am si eu mondeo...si am mers cu mondeo mai puternic, de 170 de cai..dar nu ajungea la 250..poate nu iti mere bine vitezometrul....incearca de porneste gauge testul..intra in sectiunea vitezometru digital si da o tura, apoi pune-ne si noua o poza unde sa scrie macar 245km/h...ca dupa ce zici tu reiese ca tu mergi lejer cu 250 si daca ai mai avea unde ai putea si mai mult...bafta
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde ddexter » 19 Oct 2006, 08:22

V max pt 2.2 TDCI: 223 km/h!
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 11:47

Faza cu 250 la ora a fost o ironie a lui Stefan Susani la adresa mea, pentru ca am zis ca la 185 la ora un megane de 90 de cai si 1060 de kile mai are demaraj(demaraj=acceleratie...adica mai urca acolo 5-10 km/h..nu stiu). Nu era pe bune mesajul lui stefan susani. Vedeti pe paginile trecute ca a fost nebunie mare, demonstratii(numai ca sa se gaseasca puncte slabe in mesajele mele...demonstratii altminteri prost facute, dar nu mai comentez deja, ma luptam singur cu mai multi)...pana la urma am cedat eu...deja nu mai suportam.
Se facea teoria chibritului degeaba numai ca sa fiu contrazis, sa se demonstreze ca eu minteam si am deschis subiectul numai ca sa vand gogosi si sa laud marca Renault.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde stefan_susani » 19 Oct 2006, 12:16

Mersi lui Maximilian ca a lamurit problema, era gluma cu "250km/h si mai aveam pedala" . Viteza maxima am avut 235, de multe ori nu sare de 230km/h (cred ca e de la motorina, vant si alti factori).
Ford Mondeo Titanium X, 2.2 TDCI, de curand 193HP & 460 NM (inutil pt. tractiune fata...)
Avatar utilizator
stefan_susani
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 12 Sep 2006, 13:15
Localitate: Slobozia

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 12:38

e clar ca masinile noastre nu sunt de curse si liniute ca majoritatea au pana in 100-130 de cai
cu cateva exceptii sau mai sunt aia cu 115 cai care au cam imbatranit si merg cam in 2 copite ... sa fim seriosi ca de la 160 in colo tre sa ai ceva cp ca sa mai ai demaraj iar masinile frantuzesti au demaraj cum au vila pe jupiter
in plus o masina de o tona jumate apropae cat au mondeo+sofer voluminos sau focus break + sofer voluminos nu sunt masini de liniute
si hai s aiti mai zic ceva motorul ala de 1,4 16 v de pe renaulturi nu e sport sau cum a mai fost numit
ca sa pleci ca din pusca trebuie sa ai:
1.TALENT
2.MASINA
3.COMBUSTIBIL
4.AMBREIAJ calumea

daca le ai pe astea e ok ca si pe schumi daca il pun la volan de focus si eu la volan de mondeo garantat ca ma face

asa ca noi mai lejer cu tenta asta prea sportiva (mai ales la aia cu masini de pe vremea lu impuscatu') fara suparare
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 12:48

Hmm...intr-adevar..ne laudam si noi cu ce aveam. Daca as fi avut Ferrari nu mai avea sens sa mai spun pe cine am umilit, cel mult sa spun ca pleaca fenomenal si gata. Cat despre masini vechi...nu inseamna neaparat ca sunt inofensive. Asgard poate sa iti confirme ca 115 cai(acei 115-114 cai inca sunt acolo) si sunt departe de "inofensivi" pe batranica mea. La fel cred ca pot confirma si proprietarii de Sierre. Un sierra cu 120 de cai rade de foarte multe masini...ba chiar nu se uita la cam nimic ce are sub 110 cai din zilele noastre.

Cam am senzatia ca mesajul tau a fost pus acolo ca sa jigneasca pe unii dintre utilizatori. Nu ne-am ofensat...insa in legatura cu comentariul despre oameni voluminosi pot spune ca si un Mondeo de 130 de cai cu un sofer ca Asgard( si crede-ma...este foarte solid) pleaca....mult mai bine decat ai crede. Cu 4 oameni in masina, Asgard la volan si fara a o exploata la maximul ei a ajuns pe cronometru pana la suta in 11.2 secunde. Asta o plaseaza peste 70 % din masinile de pe piata ca demaraj...si era repet, incarcata la refuz. Cat despre Granada...crede-ma, nu se uita la Focusul de 100 de cai tdci.

Marius...citeste mai bine mesajele. Motorul este de 1.6 8v de 90 de cai. Intr-adevar, nu e motor mare si iti trebuie talent sa pleci de pe loc bine...tu ai descoperit la Fiesta de 1.3 ca experienta conteaza :icon_mrgreen: .
Ultima oară modificat de Maximilian pe 19 Oct 2006, 13:06, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde stefan_susani » 19 Oct 2006, 12:49

La mine in talon zice: masa proprie 1395 kg
total maxima 2005 kg
cilindree 2198 cmc
114 kw = 155,04 CP
vit max 223 km/h
Cu mine la volan se adauga 94kg , inca 30-40motorina... N-ar fi asa grea masina... fata de altele. Oricum repet: faza cu demaraj la 250km/h a fost o gluma... :p
Ford Mondeo Titanium X, 2.2 TDCI, de curand 193HP & 460 NM (inutil pt. tractiune fata...)
Avatar utilizator
stefan_susani
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 12 Sep 2006, 13:15
Localitate: Slobozia

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 12:53

Stefan, am vazut mondeo break de 130 de cai cum pleaca si mi s-a parut super. Cand vii pe la intalnire, poate ma plimbi si pe mine o tura, cred ca e criminala. :icon_biggrin:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 13:25

nu trebuie sa te superi dar pana nui vad nu cred poate sunt eu mai babalu
1. eu am 133 de kg asa ca nu sunt din categoria pana
2. tare ma indoiesc eu de demarajul batranelor
3. ce e drept nu am facut liniute cu granda ( pt ca sunt doar vreo 2-3 in bacau) si sunt ale unor batranei si nici cu sierra
4 tare as fi eu curios daca iei tu la liniuta o maisn moderna cu 115 cai
tre sa recunosti ca a ta este putin depasita nu zic ca nu e buan sau ca a mea o fi luna de pe cer dar sincer las-o mai moale cu aprecierile ca nu e cazul sincer....
daca am suparat pe cine cu comentariile mele imi cer scuze dar am vrut sa ma fac inteles
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 13:41

Marius....caii putere sunt cai putere in orice situatie. Acelasi caz si la cuplu. Aprecierea mea a fost pt ca mi-am simtit masina jignita si m-am ofensat(glumesc).
Ce s-a facut la masini in ultimii ani extraordinar nu este performanta ci eficienta... cel putin saltul tehnologic la dieseluri este urias.(si la benzina la fel, aici ma refer la numarul de cai, la marime si la consum, consumul si marimea a scazut insa puterea a crescut, acum din motor de 1.6 16v se poate scoate puterea pe care o am eu pe a mea)
Nu conteaza ca e mai veche, cel mult cutia are importanta. Intentia mea la o masina de 25 de ani nu este sa aiba performantele masinilor din ziua de azi, ci sa mearga la parametrii ei de fabrica. Si raspunsul este da, face si masini de 115 cai, asa cum sunt si masini cu 110 cai care o pot face. Depinde de motor, de tractiune si greutate. Nu fac curse cu ea, dar uneori oamenii o mai vad batrana(cum este si cazul tau) si cred ca se si misca batraneste. La 10.5 secunde pana la 100 crede-ma ca nu e nimic batranesc la masina asta in demaraj. Si totusi discutam despre un motor de benzina cu cuplu maricel. Uita-te si la poze, asa cum arata, asa si merge, nu e nimic aiurea.
Masini cu 115 cai pe care le-am facut: Renault Megane 1.6 16v(model 2004) clar la demaraj maxim si turatie amandoi, Opel Vectra 1.9 tdi(120 de cai cred ca are, 11.5 secunde pana la suta) si lista continua...

De asemenea, nu te lasa pacalit de marca, sunt masini care nu sunt de marca si te pot lasa uimit cu ochii in soare/fum de nervoase ce sunt. Renault, Ford sau Opel, caii tot cai sunt, fizica se aplica la fiecare la fel. Cel mult conteaza cutia de viteze si forma masinii relativ la marca.

Cu Granade nu incerca sa te pui pt ca nu e relevant, sunt foarte sensibile la carburator si conteaza mult cum sunt reglate.
Sunt putine in starea lor originala, multe au dat-o pe gaz. Cu a mea ai avea mari sanse sa pierzi.( nu o dau ca pe un treaba sigura, desi imi stiu masina si stiu ce poate)
In privinta Sierrelor, nici nu incerca. La 120 de cai si 1100 de kile, motor de 2 litri benzina mananca pamantul...chiar ar umili rau Fordul tau. Si si alea sunt masini mai vechi de 15 ani.
Castigul lor cel mai mare este consumul...
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 14:45

chhiar am sa incerc cu sierra daca gasesc una in stare de functionare si cu proprietar dispus sa il fac de rusine
in alta ordine de iedi degeaba ai muscle car daca la prima curba te indepartezi de sosea pe aratura
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 14:47

Muscle car sunt masinile americane. Sierra si Granada sunt produse de Ford Europa(Germania)...asta le face masini germane pana la urma.

Sierra sta bine pe drum. Nu te avanta, Sierra de 2.0i 120 cai ia suta in sub 10 secunde din cate stiu eu...rog posesorii de Sierra sa confirme informatia, sa nu fie gresita..daca stie sa o calce te cam face de rusine.(si pe mine;) ). De asemenea tractiunea spate le da un avantaj extraordinar la plecarea de pe loc, de unde obtin numai din primul "zvanc" o jumatate de masina avans.
La Granada nu stiu daca mai are rost sa comentez, discutam despre o masina joasa si lata si suspensie independenta pe toate rotile, sta pe curbe bine.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 14:51

oricum.... ;fie ce o fi chiar vreau sa fac o linie cu o babuta
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 14:52

inca ceva.... la una de asta veche
dupa 2 liniute tre sa caut si un peco ca altfel trebe tractata... si s anu aud vreun posesro de sierra sau granda ca nu are consum cu 2 cifre fara zecimale ca e cel mai mare mincinos
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 14:57

Dap...chiar acum am verificat, cam toate sierrele cu motor 2.0 iau suta in sub 10 secunde. La nivel de curbe...daca soferul e experimentat nu o sa reusesti sa il faci de rusine, chiar daca ai motor diesel cu cuplu mai mare. Acum nu pot sa ma pronunt despre reusita pe curbe. In linie dreapta in schimb garantat un Focus cu motor de 100 de cai diesel nu va face o Sierra care cantareste 1070-1130 de kile cu 110-120 de cai. Nu cred ca gresesc...asta nu inseamna ca nu pleaca bine masina ta, sunt sigur ca e nervoasa dar Sierrele asta chiar sunt "dracoase";)) si am zis sa iti dau un exemplu la care nu exista dubiu ca varsta este neimportanta la demaraj.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mariuscociorva » 19 Oct 2006, 15:05

las ca mai sunt si de aia care zic ca loganu consuma 6 in oras ( motoru de 1,6) asa si cu 10 secunde
fara sup[arare dar eu nu am sa mai continuu discutia pe acest subiect dar am tras o concluzie ......... multi nu gandesc cand vorbesc
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 14 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 14 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login