Stati putin...preturile difera de la o tara la alta in functie de accizele specifice tarii respective.
Intreaga industrie auto e sub o mare presiune in privinta costurilor si a preturilor si asta nu de ieri de azi (pentru acest lucru recomand citirea cartii "Rotile", nu-mi amintesc autorul din pacate dar pe mine m-a fascinat in urma cu vreo 10 ani).
Exemplul meu: doamna mea a vandut Renault-ul Clio si trebuia sa-si ia alta masinuta. Vizate erau 3 modele: Fusion, New Fiesta (in cazul in care mai intarziam cu vanzarea Clio-ului) si Mazda 2. A fost sa fie ultima varianta din multe motive obiective sau subiective (raport pret-calitate-dotari). Si nu regreta decat cativa zeci de euro la afacerea asta (asta voi explica mai tarziu la sectiunea Mazda).
Intrucat echiparea TE parea sa nu fie disponibila pe stoc in Romania, am luat in considerare cumpararea ei din Austria. Cand am intrat pe mazda.at am avut surpriza sa constat ca acolo costa cu 3.000 euro mai mult ca la noi! La nemti costa cu 2.700 mai mult!

Masini identice ca dotari si motorizari...Asadar, e putin gresit sa comparam preturile din alte tari.
M-am informat despre New Fiesta si se pare ca va incepe de pe la 11.200 Euro, Ambiente cu motor de 1.25 l (pretu un pic mai redus decat in Germania). Dar sansele sa apara pe piata pana in noiembrie nu ar fi prea mari. Daca mai pui si timpul necesar livrarilor efective rezulta ca decembrie-ianuarie 2009 sunt reperele pentru prezenta New Fiesta in Romania. Uitati-va si la Kuga, un delay de 3 luni intre noi si Germania. Oricum Romcarul si dealerii Ford sunt preocupati acum sa o vanda pe actuala Fiesta si sunt mai secretosi cu privire la New Fiesta.
Eu personal, stau pe frecventa New Fiesta ( ca sa-l citez pe tov. Iliescu

) ca ma intereseaza subiectul...
FF1, 1.8 Zetec Ghia, Mazda 2 TE.
Regret nothing. Fear less.
Socialismul e carja capitalismului.
Buy Romanian! Save your job!