Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 23:55

Ai spus, citez: "schimb a-1-a dupa 2500 rpm", am crezut ca la asta te referi, la plecarea de pe loc. Si mie mi s-a parut mult dar n-am apucat sa incerc :)) Eu turez pe la 1500 si am vrut sa stiu daca e bine asa, sa inteleg ca da?

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2chimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.


si cauciucurile. :D

$1 scrie:$2and franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie


ideal ar fi sa retrogradezi inainte de viraj. astfel incit pe toata durata lui sa ai cuplu maxim, iar la iesire din viraj sa ii dai blana. :)


Asta stiu, dar am dat un exemplu cand franezi si intri pe o strada laterala, si nu mai retrogradezi inainte, adica n-ai timp sa zic... si pierzi viteza. Dar ideal e cum zici tu.

Sexyrat: multumesc, am inteles, imi trebuie si parerea ta. Cred ca am sa deschid un topic separat ca sa nu deranjez topicul amicului muzica9 :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Noi 2008, 02:04

cel mai simplu te duci intr`un loc "pustiu" unde exersezi pana ajungi la rezultatul dorit ... fiecare are stilul lui de condus ... unii sunt mai "gentili" cu ambreiajul , altii vor sa scape mai repede de "chinul" apasarii lui ... pleci de pe loc , dai 2 si eventual 3 , te opresti ... faci asta pana te plictisesti si pana ajungi la o concluzie particulara legata de masina ta ... apoi incerci sa`ti adaptezi stilul de condus la comportamentul ei ... o masina invatata sprintena de mica stramba din nas daca merge un pic subturat ... o masina cu care s`a mers subturat , n`are nicio problema cu mersu putin (sau mai mult) sub cuplu ... ecu creeaza o "personalitate" bazata pe stilul de condus in primii x km ... in functie de personalitatea asta acceleratia e mai prompta sau nu , consum mai mare sau mai mic etc. ... oricand poti reseta presonalitatea ... scoti bornele de la baterie si o lasi asa 30 de min (parca asa se facea) ... atentie la reconectarea bornelor , trebuie introdus codul cd-playerului ..

dupa cum a zis si muzica9 , e recomandat (suna prea aspru daca zic ca e o regula) ca inainte de viraj sa retrogradezi cat ai nevoie , nu in timp ce sau dupa ... blana poti sa`i dai , in conditii de siguranta , in a2a jumatate a virajului ... daca accelerezi inainte de jumatate apare supravirarea (masina vireaza mai mult decat ii comanzi , fuge de cur) si te apropii de centrul virajului (bordura , pieton , stalp etc) ... cam greu sa reusesti supravirare in conditii de mers normal , masina se tine bine si la viteze joase , aderenta pe uscat e destul de greu de pierdut , totusi ti`am explicat teoretic

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Noi 2008, 02:31

$1 scrie:$2el mai simplu te duci intr`un loc "pustiu" unde exersezi pana ajungi la rezultatul dorit ... fiecare are stilul lui de condus ... unii sunt mai "gentili" cu ambreiajul , altii vor sa scape mai repede de "chinul" apasarii lui ... pleci de pe loc , dai 2 si eventual 3 , te opresti ... faci asta pana te plictisesti si pana ajungi la o concluzie particulara legata de masina ta ... apoi incerci sa`ti adaptezi stilul de condus la comportamentul ei ... o masina invatata sprintena de mica stramba din nas daca merge un pic subturat ... o masina cu care s`a mers subturat , n`are nicio problema cu mersu putin (sau mai mult) sub cuplu ... ecu creeaza o "personalitate" bazata pe stilul de condus in primii x km ... in functie de personalitatea asta acceleratia e mai prompta sau nu , consum mai mare sau mai mic etc. ... oricand poti reseta presonalitatea ... scoti bornele de la baterie si o lasi asa 30 de min (parca asa se facea) ... atentie la reconectarea bornelor , trebuie introdus codul cd-playerului ..

dupa cum a zis si muzica9 , e recomandat (suna prea aspru daca zic ca e o regula) ca inainte de viraj sa retrogradezi cat ai nevoie , nu in timp ce sau dupa ... blana poti sa`i dai , in conditii de siguranta , in a2a jumatate a virajului ... daca accelerezi inainte de jumatate apare supravirarea (masina vireaza mai mult decat ii comanzi , fuge de cur) si te apropii de centrul virajului (bordura , pieton , stalp etc) ... cam greu sa reusesti supravirare in conditii de mers normal , masina se tine bine si la viteze joase , aderenta pe uscat e destul de greu de pierdut , totusi ti`am explicat teoretic


ECU l-au resetat acum 1000km ca am avut o pb cu bateria si nu vad un altfel de comportament. Am inteles ca numai la benzina "invata" dar nu stiu sa-ti spun acum unde am citit...
Asa am sa fac, mai exersez :)

Dar sa-ti dau un exemplu, la bampurile alea din fata traversarilor, incetinesti puternic ca sa nu-ti strici suspensia si eventual sa poti sa franezi pt pieton, treci si apoi schimbi functie de cata viteza mai ai, la regimul asta ma refer. Poate am dat un exemplu nefericit la viraj. De acord cu abordarea virajului, "te scoate" din curba acceleratia la jumatate.

Uite un link: http://www.cnettv.co.uk/technology/car-tech/ford-focus-titanium-1-8-tdci-the-hatchback-gets-a-facelift-10000269.htm
la sfarsit e problema... :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Noi 2008, 21:49

scuze muzica9 , ti`am "poluat" topicu ...

@sofocle : deschide un topic nou unde putem sa dezbatem problema fara sa deranjam ; eventual roaga un mod sa mute posturile offtopic legate de "problema" ta ...

"Am inteles ca numai la benzina "invata" dar nu stiu sa-ti spun acum unde am citit..."

invata si la diesel dar diferenta nu e notabila

cu "bulele" sau cu denivelarile pt reducerea vitezei poti adopta si alta metoda ... cand te apropii retrogradezi in 2 si o lasi in frana de motor pana ajunge la relanti , te ajuti de frana de serviciu (picior) daca e nevoie ... treci denivelarile in 2 cu mers la relanti ... daca viteza ti se pare prea mare , faci acelasi lucru in 1 ... atentie la retrogradarea in 1 , daca n`ai mila de ambreiaj o sa te zgaltaie un pic ...

dupa cum a sesizat si reporterul (sau ce era) , motorul n`are cuplu multumitor pana in 2500 ... dupa 2500 se dezlantuie si te baga violent in scaun ... peste 3500 se plafoneaza ... 1.8tdci e un motor de tehnologie mai veche , singurul avantaj al lui fiind faptul ca e pus pe masini impreuna cu distributie pe lant ... e "rusinos" pt un turbo-diesel sa traga de la 2500 si la 3500 sa se opreasca ... curbele putere/cuplu functie de rpm nu sunt satisfacatoare ... iti recomand o investitie minima , o repamare (chip-tuning , cum se spune la noi) ... 300-400e eventual cu unichip si mapele vor fi customizate dupa nevoile tale ... gen sa ai cuplu maxim la 1750-2000 , la 4000 putere maxima etc (e un exemplu) , turbolag`ul sa fie micsorat ... daca vrei detalii da`mi un pm , te trimit pe maini bune la o remapare ...

"De acord cu abordarea virajului, "te scoate" din curba acceleratia la jumatate."

acceleratia pana la jumatate virajului "te baga" in interior , iti fuge de cur ... subvirare - masina vireaza mai putin decat se doreste , iese in exterior ... masinile cu tractiune fata au comportament subvirator , destul de mic , "din fabrica" ... cum se redreseaza ? se reduce acceleratia pana masina reintra pe trasa dorita ... supravirare - masina vireaza mai mult decat se doreste , se duce spre interior ... masinile cu tractiune spate au comportament supravirator ... se redreseaza prin contrabracare (iei de volan in directia opusa virajului) si se dozeaza acceleratia ... subvirarea poate fi controlata mai usor decat supravirarea , asta fiind si un motiv pt care majoritatea constructorilor folosesc tractiunea fata si nu propulsia (tr. spate) ...

sry inca o data muzica9 pt poluare ...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Noi 2008, 22:38

au venit si jantele. #:-S din pacate vor trebui sa astepte pina la primavara :-S

miine sper sa ii pun "bocancii" de iarna. am mai avut o tentativa ieri, dar la ambele puncte de lucru ale celor de la autosoft era coada de peste 15 masini. cred ca toata lumea pleaca in week-end la munte :-t
IMG_0031.JPG
IMG_0033.JPG


si "splapii" de vara. de remarcat cita "carne" au pe ei.
IMG_0034.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Noi 2008, 09:33

BESTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Noi 2008, 12:47

jante bestial si in combinatie cu gumele alea 8-} WOW. mortale

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

02 Dec 2008, 19:25

eu am stat vreo 2 ore pe la autosoft, de cand am sosit pana cand am plecat, asa ca nu-ti face griji, 15 masini e lejer.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

02 Dec 2008, 20:15

$1 scrie:$2u am stat vreo 2 ore pe la autosoft, de cand am sosit pana cand am plecat, asa ca nu-ti face griji, 15 masini e lejer.


pina la urma am fost simbata dimineata de am pus bocancii. m-am dus pe dudesti. la ora 8 eram a 10-a masina. la 11 am plecat. dar am plecat cu bara spate zgiriata. :(

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

19 Dec 2008, 21:36

azi a venit si navigatia. din pacate nu a fost nimeni la sediul indicat pe adresa. :( tre sa mai astept pina luni. :(

pina una alta, cine ma poate ajuta cu un soft de navigatie?
de preferabil igo 08 3D.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

20 Dec 2008, 17:19

iti trimit eu igo8. da-mi add pe mess

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

20 Dec 2008, 21:14

$1 scrie:$2u venit si jantele. #:-S din pacate vor trebui sa astepte pina la primavara :-S

miine sper sa ii pun "bocancii" de iarna. am mai avut o tentativa ieri, dar la ambele puncte de lucru ale celor de la autosoft era coada de peste 15 masini. cred ca toata lumea pleaca in week-end la munte :-t
IMG_0031.JPG
IMG_0033.JPG


si "splapii" de vara. de remarcat cita "carne" au pe ei.
IMG_0034.JPG

..frumosi atat papucii cat jantele, imi dai te rog detalii referitoare la papuci / dimensiui, marca, pret / merci

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

20 Dec 2008, 21:16

$1 scrie:$2..frumosi atat papucii cat jantele, imi dai te rog detalii referitoare la papuci / dimensiui, marca, pret / merci


225/45/17 TOYO TR01 1900 setul de 4

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Dec 2008, 21:51

merci de info, imi place profilul gumelor..

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Ian 2009, 22:33

mda. abia ce am revenit in Buc azi de dimineata ca sa evit aglomeratia de pe DN1 si asta seara s-a gasit unul sa se opreasca in curul meu. Mai bine stateam munte. :(

bara crapata, difuzorul de bara julit, unul din tipsurile evacuarii atins si el.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Ian 2009, 23:45

Mi se rupe sufletul de daune :|
Le aveai pe casco puse ?

OT: În țara asta de rahat nu merită să modifici mașina ca apoi să ti-o strice orice luzer.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

05 Ian 2009, 03:16

"OT: În țara asta de rahat nu merită să modifici mașina ca apoi să ti-o strice orice luzer."

se intampla , nu`i capat de tara ... respectivu nu e luzer , a fost doar neatent ... la fel ca si tanti care m`a bubuit , o simpla soferita blonda la locu/timpu nepotrivit ...

pacat de incident ... poate iti admira masina din spate si a uitat de pedala din mijloc :))

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

05 Ian 2009, 08:15

:( imi pare super rau pentru ce ti s-a intamplat. Sper din tot sufletul ca ai trecut modificarile facute la masina sau merge si fara daca faci pe RCAul aluia?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

05 Ian 2009, 08:19

$1 scrie:$2( imi pare super rau pentru ce ti s-a intamplat. Sper din tot sufletul ca ai trecut modificarile facute la masina sau merge si fara daca faci pe RCAul aluia?


vom vedea.

ps: poate nu uiti de acele capace. 10x

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

05 Ian 2009, 08:24

cand vrei ne intalnim eu scap azi la 15.30 deci ne putem intalni doar sa dau un semn daca poti pana in 12 bafta

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

05 Ian 2009, 11:21

Pfuu,nasol rau cu neatentii astia.Spor la reparat

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 15:31

poze navi/dvd/BT/TV
IMG_0078.JPG
IMG_0080.JPG
IMG_0087.JPG
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_0088.JPG
IMG_0089.JPG
IMG_0090.JPG
IMG_0091.JPG
IMG_0092.JPG
IMG_0093.JPG
IMG_0094.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 15:34

continuare
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_0083.JPG
IMG_0084.JPG
IMG_0086.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 15:36

Pret? Poti sa asculti muzica in timp ce merge navigatia? Poti sa asculti muzica de pe un dvd?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 16:36

$1 scrie:$2ret? Poti sa asculti muzica in timp ce merge navigatia? Poti sa asculti muzica de pe un dvd?


da. ai detalii aici.

viewtopic.php?f=110&t=26029&p=354232#p354232
Ultima oară modificat de muzica9 pe 08 Ian 2009, 16:47, modificat 1 dată în total.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 16:43

foarte frumos! sa o folosesti sanastos:p cum se aude microfonul, mai exact, cum te aude cel cu care vorbesti?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 16:46

sincer iti spun ca este singura hiba a acestui sistem. se aude bine, dar nu 100% asa cum as fi vrut eu. se aude putin cam incet(eu aud perfect, la distanta este problema). o solutie ar fi sa trag microfonul mai aproape. dar trebuie tras fir separat din aparat.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 22:05

pai acum unde ai microfonul localizat? eu l-am pus sus langa plafoniera, in locasul special, dar se aude un pic "ca din butoi" :))
cu masina ce ai facut?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Ian 2009, 22:22

$1 scrie:$2ai acum unde ai microfonul localizat? eu l-am pus sus langa plafoniera, in locasul special, dar se aude un pic "ca din butoi" :))
cu masina ce ai facut?


pai microfonul este built in. este in unitate. aceeasi problema semnalata si la mine. cica vb "din fundul camerei" :))

am facut constare pe RCA. au primit doar reparatie cu mentiunea ca la service trebuie reconstatare. nu se stie ce este sub bara. daca este plesnita sau rupte unele cleme se va schimba.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

09 Ian 2009, 20:25

Faina achizitie ai facut .
Cum sta cu sensibilitatea / stabilitatea pe partea de radio ?

Ai posibilitatea de a copia prin bluetooth agenda telefonului in unitate ?

OFF
Si la mine se auzea prost ( eu auzeam bine , ceilalti ma auzeau din butoi .....) pe tel cu BT , ( mic-ul langa plafonieera ) am remediat oarecum din volumul microfonului....
Răspunde