Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
21 Dec 2008, 23:34
am si eu o vaga curiozitate ! intentionez sa fac o linutza cu un prieten eu : Mondeo MK3 2004 96 KW / 131 PS brek 2.0 TDCI 6 TREPTE 68000 KM ! adusa in tara de cateva luni !
EL : Audi A4 96 KW / 131 PS model 2003/7 1.9 TDI Are vro 90 de mii de km facutzi in RO ! 5 trepte
Avand in vedere ca masina mea e in 6 trepte si e brek.. cred ca ash pierde voi ce zicetzi ?
A4 vs mondeo ??!!??!!
21 Dec 2008, 23:46
chiar nu ma ajuta nimeni c`o parere ?
21 Dec 2008, 23:49
parerea mea e ca se duce Audi...acum nush ca nu am incercat asta e doar o parere
22 Dec 2008, 00:03
Mondeo e mai mare deci si mai greu, s-ar putea sa cam pierzi...
22 Dec 2008, 00:21
ceva mai concret ?
22 Dec 2008, 02:06
Mai concret decat faptul in sine nu exista nimic! Sunt foarte multe de luat in calcul,ambreiaj,turbina,cutie,sofer anvelope samd...
22 Dec 2008, 08:22
Si eu zic tot cam ca BoogY ... toata treaba depinde de atat de multe chestii incat nu se poate spune de la inceput cine va castiga ... soferul, anvelopele si starea generala a masinii sunt mai hotaratoare decat numarul de cai si sigla de pe capota.
22 Dec 2008, 08:48
Mutat la
Tehnica auto generală » Versus .
Eu sper ca Politia Rutiera sa aiba de castigat din asta

, pentru ca nu cred ca veti efectua acest test pe o pista special amenajata / inchiriata / inchisa traficului public.
22 Dec 2008, 10:58
Era sa zic eu acuma ce-o sa faca politia ... eu am deschis topicu asta in sperantza ca este cineva care cunoaste amandoua modelele si poate sa-si dea cu o parere , care dc pierde si din ce cauza...
22 Dec 2008, 11:20
Din pacate n-ai gasit forumul unde oamenii sa vorbeasca din auzite si sa faca supozitii fara o baza concreta! Asa ca n-ai ce face,da-i bataie!
22 Dec 2008, 14:13
ce zic eu si ce intelegi tu ! ai rude pe la olteni cumva ?
22 Dec 2008, 15:15
$1 scrie:$2e zic eu si ce intelegi tu ! ai rude pe la olteni cumva ?
Adica ?
22 Dec 2008, 19:14
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e zic eu si ce intelegi tu ! ai rude pe la olteni cumva ?
Adica ?
22 Dec 2008, 20:14
Ca sa revenim la topic, teoretic Fordul tau in 6 trepte ar trebui sa accelereze mai din scurt, in sensul ca ar trebui ca tu sa schimbi vitezele mai repede, fiindca 6+1 are cursa mai scurta la fiecare treapta. Pe langa asta, cred ca sunt vreo 200 kg diferenta intre masini, ceea ce ar putea anula un eventual avantaj pt. Ford
22 Dec 2008, 21:47
Eu zic sa incerci sa scrii corect inainte...poate asa o sa primesti mai multe raspunsuri
23 Dec 2008, 00:12
Prietene,te sfatuiesc sa-ti recitesti posturile,poate vrei sa le editezi putin...
Se pare ca nu vrei sa intelegi ca nu poti compara teoria cu practica!
23 Dec 2008, 09:57
Macar sa il pui pe ala sa mai ia 2 oameni in masina, si tu sa te duci fara motorina
23 Dec 2008, 10:08
BooGy nu vezi ca vorbesti pe langa tot timpu ? poate ai treaba si te retine acest topic ! tot nu mi-ai raspuns daca ai rude prin sud ..
Pana la urma cred ca am deschis acest topic degeaba ... si cu ajutorul
"mult stimatului" moderator BoogY am toate shansele sa aflu ce mi-am propus
23 Dec 2008, 10:51
Membrilor le este interzisă
1. folosirea de cuvinte sau expresii de natură să aducă jigniri sau ofense altor membri; 2. folosirea de cuvinte sau expresii licenţioase ori obscene, necenzurate;
3. postarea linkurilor cu continut explicit, fie că acestea conduc la pagini pentru adulţi ori la pagini cu conţinut macabru;
4. postarea unui link sau altă forma de informare ori publicitate în mod abuziv, pe mai multe topic-uri fără nicio legătura cu acestea sau prin sistemul de mesaje private;
5. postarea unui topic într-o categorie greşită;
6. postarea unui mesaj fără legatură cu subiectul/titlul topicului (offtopic); 7. postarea mesajelor nefondate şi jignitoare care au ca scop obţinerea de reacţii puternice din partea celorlalţi membri (generatoare de flame); 8. răspunderea la mesajele generatoare de flame (mai sus menţionate);
9. nerespectarea regulamentului impus de fiecare secţiune în parte;
@dolnet: ia vezi, gasesti printre punctele astea din Regulamentul forumului unul in care te incadrezi ?
ti-am dat si cateva indicii ca sa-ti fie mai usor
daca gasesti vreun punct in care te incadrezi, te rog sa mi-l comunici ca sa-ti inchid topicul si sa-ti dau si un avertisment
23 Dec 2008, 18:40
A venit moooosu- 1warn pentru bunul nostru coleg dolnet care tot nu intelege ca una este teoria si alta este practica.Da-te prietene cu ala si lasa-ne cu tampeniile tale!
Mai fa tu mistouri si n-o sa mai ai multe sanse sa citesti forumul asta!
23 Dec 2008, 19:08
N-am sa inteleg niciodata rostul liniutelor, cum nu pot sa inteleg plecarile de la semafor ale unora. Poate sunt eu de moda veche, cine stie?
Strict in cazul de fata, diferentele sunt minore. Inclin sa merg pe mana Audi-ului.
Dolnet, imi pare rau ca ai luat warn, dar cred ca ai cautat-o. Un pic de respect fata de ceilalti nu strica.
23 Dec 2008, 23:50
Cred ca din cauza celor 90.000 de km facuti in Ro, Audi-ul mai are doar 120 de CP, dar Mondeo-ul, pentru cei 48.000 de km de afara, inregistreaza cam 150CP la roata. Deci din start este un dezavantaj clar pentru Audi, dar care, echipat cu GoodYear Eagle F1 are o aderenta mult mai buna decat Mondeo-ul cu anvelopele "de la mama lor, gata sa muste din zapada". Si se de startul.... Mondeo-ul pleaca un pic supraturat, astfel patineaza in exces si Audi-ul preia conducerea. Totusi, la schimbarea in treapta a doua, din cauza emotiilor, soferul Audi-ului nu nimereste lacasul, cutia de viteze scotand un zgomot infernal, timp in care Mondeo-ul recupereaza. La borna de 200m, turbina Fordului isi schimba geometria, motorul intrand in overboost ceea ce ii da un surplus de 40Nm. Acest efect, din pacate, tine doar 2-3 secunde fiind anulat de impuritatile din motorina de la Petrom. Peste marcajul de 300m, ambele masini sunt la egalitate. Atmosfera este foarte tensionata, ambii soferi sunt concentrati la maximum, masinile sunt la limita, se apropie linia de finish iar soferul mondeo-ului se trezeste tipand si transpirat... se duce la baie, se spala pe fata si uitandu-se in oglinda se intreaba "oare intrebarea aia de pe forum nu era prea ambiguua? nu depinde de prea multe variabile pe care colegii forumisti nu au cum sa le stie, si nici macar sa le aprecieze/dimensioneze impactul in timpul liniutei?"
Pentru un raspuns mai concret, te rog sa faci
click aici.
P.S. Nu ar fi mai simplu sa compari timpii 0-100 de la ambele masini ? La Mondeo e cam 9.9 sau asa ceva.
24 Dec 2008, 00:08
prea tare toxicristi jur mult prea tare
24 Dec 2008, 03:02
sunt f multe variabile in chestia asta.
daca vreti sa vedeti doar a cui motor se descurca mai bine cu masina din carca eu zic sa mergeti pe autostrada, puneti masinile intre minim 100 si maxim 120 km/h in paralel , selectati ultima treapta a cutiei de viteze si apoi talpa. masina care va iesi invingatoare , va reprezenta un "tot" mai bun. nu conteaza ca unul are 5 si altul 6 trepte. cutiile sunt etajate incat se tine cont de treaba asta.
daca incercati alftel, indiferent care va fi rezultatul , nu va fi concludent si niciunul din voi nu va trebui sa-si recunoasca infrangerea.
daca faceti cum v-am spus , rezultatul este 100% corect.
24 Dec 2008, 04:27
Si eu zic la fel. Liniutele cu plecare de pe loc nu sunt prea concludente pentru a stabili ce masina e mai rapida decat in cazul diferentelor mari de putere, treaba tine mai mult de sofer.
24 Dec 2008, 08:22
$1 scrie:$2unt f multe variabile in chestia asta.
daca vreti sa vedeti doar a cui motor se descurca mai bine cu masina din carca eu zic sa mergeti pe autostrada, puneti masinile intre minim 100 si maxim 120 km/h in paralel , selectati ultima treapta a cutiei de viteze si apoi talpa. masina care va iesi invingatoare , va reprezenta un "tot" mai bun. nu conteaza ca unul are 5 si altul 6 trepte. cutiile sunt etajate incat se tine cont de treaba asta.
daca incercati alftel, indiferent care va fi rezultatul , nu va fi concludent si niciunul din voi nu va trebui sa-si recunoasca infrangerea.
daca faceti cum v-am spus , rezultatul este 100% corect.
eu zic ca mondeo in tr a -6-a la 100 km/h va fi subturat, si va pierde din start.
24 Dec 2008, 08:38
$1 scrie:$2u zic ca mondeo in tr a -6-a la 100 km/h va fi subturat, si va pierde din start.
are dreptate muzica
24 Dec 2008, 10:07
Acum pe bune, daca doriti sa comparati timpi, ar trebui sa ii comparati pe cei inregistrati de catre oameni de specialitate, cu aparatura necesara. Cand caut valori, ma mai uit prin
http://www.auto-motor-und-sport.de/ sau chiar si cei declarati de producator.
Daca totusi vreti sa faceti o astfel de intrecere, la viteza de la care doriti sa incepeti masinile trebuie sa fie intr-o treapta de viteza care sa garanteze un regim de turatii foarte apropiat. De exemplu, treapta a 6-a la o masina din semnatura mea are 160km/h iar cealalta, tot in ultima, a 5-a, are 130. Astfel, in cazul celei cu 6 trepte, la 100 km/h motorul va da doar o mica parte din puterea sa, pe cand cea de-a doua va fi intr-un regim mai normal.
Personal mi se mai pare foarte important, pe langa timpii inregistrati de oameni de specialitate, curba de raspuns - as prefera cat mai multa putere la o turatie cat mai mica, care mi se pare ca este si cea mai folositoare in conditii de trafic/strada (si ca randament)
24 Dec 2008, 15:52
uite niste posturi de care ma pot lamuri ms toxicristi si muzica
26 Dec 2008, 23:27
audi a4 b6 cu 1.9tdi si 131 cp indiferent ca are 5 sau 6 trepte, raportul de demultiplicare la ultima treapta este identic . treapta a 5-a este la fel cu treapta a 6-a la varianta cu 6 trepte.
puteti incerca luand startul de la 120 km/h in ultima treapta a cutiei de viteze si talpa pana la final.
anyway, nu incercati voi sa luati startul de pe loc sau sa schimbati vitezele ca nu veti afla care masina este mai buna ci doar care sofer este mai pampalau.
in fond si la urma urmei, un start de la 120km/h simuleaza f bine o situatie potentiala din trafic pt ca mi-e greu sa cred ca mai retrogradeaza cineva in tr a 5-a respectiv a 4-a pt a face o depasire de la 120 km/h.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.