Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
13 Sep 2008, 16:58
cum arata pedalele de ST? ai o poza?
tu vrei sa inlocuiesti fizic pedalele(cu tija cu tot)?
15 Sep 2008, 12:27
Exact asa. Problema e ca nu le gasesc mai pe nicaieri. Banuiesc ca se schimba cu tot cu tija. A mai facut cineva operatiunea asta?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

15 Sep 2008, 19:49
Poate zic prostii, dar parca mai era problema ca una dintre ele are acceleratie "by wire" si cealalta nu... Gresesc?
15 Sep 2008, 20:14
Inca nu m-am lamurit exact daca se potrivesc sau nu insa cred ca renunt la idee deoarece este foarte complicat. Mai ales ca am aflat si cat costa tot setul original si am ajuns la concluzia ca nu se merita.
15 Sep 2008, 20:58
La diesel nu merg pedalele de st, la st e pe cablu și la diesel e electronic. Pedala de accelerație. Deci no deal
Poate doar ceva de pus peste.
16 Sep 2008, 07:21
http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=845 aici sunt alt fel de pedale, originale Ford. Pentru montare nu trebuie sa dai gauri si nu se schimba cu tot cu brat. Practic doar dai jos cauciucul de pe pedala si sa pui pedala de aluminiu care imbraca suportul de metal. Doar pentru footrest trebuiesc date doua gauri dar nu e mare lucru.
Se merita cumparata doar daca faci niste cumparaturi mai substantiale ca sa-ti amortizezi cheltuielile de transport.
17 Sep 2008, 13:15
S-o stapanesti sanatos! La multi km fara probleme!
Zici ca s-a mai lasat motorul? Mai asteapta putin si atunci sa vezi!
17 Sep 2008, 18:52
@Razvan: Foarte frumoase pedalele din linkul tau, daca mai face cineva comanda de pe siteul ala m-ar interesa si pe mine.
@ Mircea: Abia astept
17 Sep 2008, 22:56
$1 scrie:$2-o stapanesti sanatos! La multi km fara probleme!
Zici ca s-a mai lasat motorul? Mai asteapta putin si atunci sa vezi!
eu sincer chestia asta nu am inteles-o niciodata.
in opinia mea, masina tragea mai bine si consuma mai putin atunci cind avea 0 km la bord.
oare cit sa mai astept. dupa 60 000 km?
18 Sep 2008, 07:15
A mea s-a lasat complet dupa 15.000km dar intr-adevar in mare parte s-a lasat cam dupa 7-10.000km.
Si apare asa ceva deoarece la inceput exista o uzura (f. mica) pana cand motorul (si cutia de viteze, etc) intra in parametrii normali. Chiar daca aceast rodaj nu mai este necesar ca la Dacia 1300 deoarece precizia de executie a crescut mult asta nu inseamna ca piesele nu vor mai avea mici uzuri pana sa intre in regim normal. Dar aceste uzuri fac parte din "regula jocului" - ele sunt normale si de dorit.
18 Sep 2008, 09:56
Se vede clar diferenta incepand cu 7-8000 de km. Eu pot sa zic asta "pe pipaite"

. Masina mea are 11000 si a lu' tata abia 4000. Acelasi Focus cu acelasi motor. A lui zici ca e intepenita

.
30 Sep 2008, 14:40
5500 de km, parca incepe sa traga din ce in ce mai tare. E foarte supara masina pentru puterea ei.
14 Oct 2008, 18:19
no, ca noroc ca m-am scapat de MPS, ca altfel il faceai de rusine.

faina masinutza, baga mai repede jantele alea!
14 Oct 2008, 18:34
Tot nu m-ai dat o tura cu el, huooo
14 Oct 2008, 19:58
ai zis ca ajungi pe la Bistrita si nimic !!
15 Oct 2008, 19:25
Erghh, niciodata nu e prea tarziu.

Despre masinuta... 6600 de km, runs sweet. Sunt profund multumit de alegere aceasta masina fiind perfecta pentru mine si nevoiele mele.
17 Oct 2008, 17:31
http://www.drive-test.ro/drive-test/66/ ... -test.htmlIo sunt cici la comentarii... cred ca am si facut o greseala de gramatica acolo...
18 Oct 2008, 00:00
In principiu sunt de acord cu ce a scris mai ales la partea de stabilitate. Nu sunt insa de acord ca e o masina rece... eu chiar am ales-o cu inima din mai multe compacte pe care le-am testat. De asemenea nu inteleg sincer plangerile la interior in echiparea Titanium, nu sunt subiectiv dar sincer eu nu am mai vazut compacte cu insertii de aluminiu/carbon cum sunt cele de pe Titanium. Majoritatea au plastic vopsit in culoarea GRI. Probabil tine de gustul fiecaruia...
05 Noi 2008, 13:20
Si iata cum saptamana asta trebuie sa ma duc sa bag in buzunarele statului vreo 540 de euro taxa de prima inmatriculare... toata "stima" pentru premierul nostru motocicleanu.
In rest... 8000 de km merge tzutz. Profund multumit de micuta bella.


21 Dec 2008, 11:12
Sa-ti traiasca! Am comandat si eu una ca a ta, dar albastra si pe benzina. Iti voi spune ceva pareri despre benzinara, atunci cand o sa vina. Astept de 4 luni dupa ea. Cred ca este record mondial.
21 Dec 2008, 14:34
Cred ca e cam greu de doborat recordul lui alecsutzu.
23 Dec 2008, 11:19
@1q: niceeee
@Ddwrc: Si la mine au intarziat cu livrarea insa te pot asigura ca a meritat pe deplin asteptarea.

Sunt foarte curios sa aud cum merge 2.0 benzenul pe Focus deoarece si eu am stat nitel pe ganduri daca sa iau dizal sau benzen.
30 Dec 2008, 16:38
Revin cu primele impresii despre 2.0 benzina, 145 Cp. Masina am luat-o ieri si inca nu am calcat-o peste 3000 rpm, decat la o depasire cu a 4-a la care s-a facut racheta. Nici nu se compara cu vechiul Fiesta, 60 CP
- motorul se incalzeste repede.
- la relanti toarce foarte frumos.
- in treapta 1, oricat apesi acceleratia simti ca se plafoneaza
- puterea creste pe masura ce creste turatia. Asta m-i se pare chiar bun.
- urcat rampa circa 30 de grade cu viteza 5-a si la 3000 rpm cu pedala la mijloc masina urca tot mai bine daca mai apasam ceva
30 Dec 2008, 17:46
"- in treapta 1, oricat apesi acceleratia simti ca se plafoneaza"
valabil in mers pt toate benzinarele aspirate chiar si pt turobdiesel`uri ... dupa ce scapi de rodaj incearca cateva plecari "nervoase" ... 4000-4500rpm , dai drumu la ambreiaj usor sau violent , si o sa vezi ca si tr 1 te poate baga in scaun ...
30 Dec 2008, 19:16
$1 scrie:$2i iata cum saptamana asta trebuie sa ma duc sa bag in buzunarele statului vreo 540 de euro taxa de prima inmatriculare... toata "stima" pentru premierul nostru motocicleanu.
In rest... 8000 de km merge tzutz. Profund multumit de micuta bella.



..arata periculos, sa o tii pe la 4000 rot/min ca asa ii place..
30 Dec 2008, 21:34
Daca plec tare intr-a 1-a, tinde sa rupa aderenta (si cauciucurile au un cuvant de spus aici). E bunicica pt plecari mai in forta. Insa fiindca urca repede in ture, tre sa schimbi repede a 2-a, la un astfel de demaraj. Daca plec mai calm, nu mi se pare deloc ca se plafoneaza, cat timp e pana in 5000. Mira-m-as ca la 2.0 sa fie altfel.
31 Dec 2008, 01:30
"Daca plec mai calm, nu mi se pare deloc ca se plafoneaza, cat timp e pana in 5000."
avand in vedere ca puterea maxima o are la 6000 , mai sunt inca vreo 1000rpm in care accelereaza liniar , valabil si pt 1.6 si pt 2.0 ... banuiesc ca ddwrc cand spunea ca se plafoneaza se referea la faptul ca dupa ce pleaca de pe loc nu simte ca l`ar baga in scaun cu toate ca are 145cp si ce e pe vitezometru creste ...
e normal pt ca n`are turbo si tr 1 are rap. de demultiplicare cel mai mare ... dupa rodaj o sa fie mai vioaie dar nu cine stie ce ... daca vrei sa te bage in scaun , pleaca de pe loc la 4000rpm (unde are cuplu maxim) si schimba undeva peste 6000 ...
31 Dec 2008, 01:35
Frumoasa rau masina,daca nu ai rezolvat cu inchiderea usilor la plecarea de pe loc,da un search,am vazut undeva pe forum cum se activeaza(daca ai modulul).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.