Trage aer in circuitul de motorina -
Salutare,
De cateva zile am o problema foarte urata la masina. Masina nu mai porneste daca sta cateva ore oprita (minim 3). Ca sa o pot pornii, din nou trebuie sa chem mecanic care sa imi scoata aerul din instalatie. Din cate am vazut, desface conductele la injectoare, ma pune sa dau la automat, pana vine motorina, strange ,si masina porneste ok. Dar din 2 service-uri si un mecanic, nici unul nu stie pe unde trage aer.
Problema a aparut dupa ce am dus-o la service, sa imi schimbe garnitura EGR, fiindca pierdea ulei pe acolo. Am mai facut si schimbul de ulei, si filtre, inclusiv motorina. Dar cand am luat masina acasa surpriza, nu mai pornea. De vineri pana duminica, am stat incontinuu la 2 service-uri. Toti au facut cate ceva la ea, dar de fiecare data aceeasi problema. Au verificat filtrul de motorina, s-au mai uitat la conductele de retur, unde rupsesera un T-eu, le-au facut. La filtru de motorina cand l-au schimbat au scos cele 2 mufe, care din cate stiu, nu prea e bine sa se umble la ele iarna. La una dintre ele, chiar tragea aer, in timp ce mergea, au pus mastic de jur imprejurul ei, dar problema persista.
Au schimbat furtunele de retur, inclusiv t-urile din plastic. Au verificat bujii, au cautat pierderi de motorina, dar nici un rezultat.
Ce ar mai trebuii verificat, in cazuri dinastea? fiindca toti mecanicii s-au blocat, si nu mai au idei.
Specific ca masina mergea perfect inainte, pornea la sfert de cheie, iar acum nu mai porneste deloc. In timpul mersului nu are nici o simptoma, functioneaza perfect. Am fost si la un tester, unde nu da nici o eroare. Fiindca sunt vechi pe forumul asta am postat si aici chiar daca masina nu este Ford, este un Opel Vectra B, 1998, X20Dtl.
Astept ideiile voastre,
Tiry213
De cateva zile am o problema foarte urata la masina. Masina nu mai porneste daca sta cateva ore oprita (minim 3). Ca sa o pot pornii, din nou trebuie sa chem mecanic care sa imi scoata aerul din instalatie. Din cate am vazut, desface conductele la injectoare, ma pune sa dau la automat, pana vine motorina, strange ,si masina porneste ok. Dar din 2 service-uri si un mecanic, nici unul nu stie pe unde trage aer.
Problema a aparut dupa ce am dus-o la service, sa imi schimbe garnitura EGR, fiindca pierdea ulei pe acolo. Am mai facut si schimbul de ulei, si filtre, inclusiv motorina. Dar cand am luat masina acasa surpriza, nu mai pornea. De vineri pana duminica, am stat incontinuu la 2 service-uri. Toti au facut cate ceva la ea, dar de fiecare data aceeasi problema. Au verificat filtrul de motorina, s-au mai uitat la conductele de retur, unde rupsesera un T-eu, le-au facut. La filtru de motorina cand l-au schimbat au scos cele 2 mufe, care din cate stiu, nu prea e bine sa se umble la ele iarna. La una dintre ele, chiar tragea aer, in timp ce mergea, au pus mastic de jur imprejurul ei, dar problema persista.
Au schimbat furtunele de retur, inclusiv t-urile din plastic. Au verificat bujii, au cautat pierderi de motorina, dar nici un rezultat.
Ce ar mai trebuii verificat, in cazuri dinastea? fiindca toti mecanicii s-au blocat, si nu mai au idei.
Specific ca masina mergea perfect inainte, pornea la sfert de cheie, iar acum nu mai porneste deloc. In timpul mersului nu are nici o simptoma, functioneaza perfect. Am fost si la un tester, unde nu da nici o eroare. Fiindca sunt vechi pe forumul asta am postat si aici chiar daca masina nu este Ford, este un Opel Vectra B, 1998, X20Dtl.
Astept ideiile voastre,
Tiry213
- Tiry213
- 1nsane Member
- Mesaje: 2316
- Membru din: 31 Iul 2007, 14:12