19 Ian 2009, 01:47
noul model ce este de fapt un facelift are un interior de exceptie. este o referinta a clasei iar restul se raporteaza la golf 6. faptul ca au scazut pretul este un lucru bun. motoarele sunt de ultima generatie iar ford inca mai umbla cu motoare din mezozoic(cel putin cele de pe benzina). de exemplu: 1.4 de 80 cp si 1.6 de 100 cp sunt atat de vechi incat sunt colege de generatie cu motoarele de pe megane 1 adica 1.4mpi de 75 cp si 1.6mpi de 90 cp motoare ce se regasesc acum doar in oferta daciei logan. ford cred ca este singurul producator ce nu a mai adus update-uri la motoare de f multi ani. de exemplu, atat de ramas in urma este 1.6 de 100 cp de pe ford incat consuma cat un motor de pe audi/vag de 2.0 turbo pe benzina de 211cp$1 scrie:$2$1 scrie:$2
nu este cel mai negativist post este singurul post din aria ford in care este exprimata realitatea asa cum este ea.
(Nu pot sa nu raspund)
Realitatea este asa doar in mintea lui. Sa luam cateva exemple:
-spatiul pentru pasagerii spate este foarte mic comparativ cu masinile concurentei din clasa compacta : vreau sa stiu si eu UN SINGUR model mai spatios decat Focus megane, octavia, golf 6. probabil sunt mult mai multe insa nu am acordat eu atentie acestui fapt
-pe vreme friguroasa, inclazirea motorului se face foarte greu si asta afecteaza temperatura din habitaclu. din discutiile mele cu alti posesori de Ford focus am descoperit ca asta este o problema generala la acest model de masina indiferent de motorizare si de tipul de tehnologie a motorului: otto sau diesel - dar vai, ce a descoperit statisticianul nostru; asta e problema a dieselurilor(common rail) in general, nu doar la Focus;stiu pe cineva care se plange de asta si are 520d, la fel cineva cu un 307 1.6hdi; cat despre motoarele Otto, bate campii
, mi se incalzeste motorul de la Gorjului pana la Cora, ceea ce e destul de repede zic eu Vai ce ma amuz. megane dci, a4 tdi, astra cdti, tucson crdi( conduse de mine aprox 65.000 in total) toate sunt masini ce se incalzesc mai repede ca 1.6tdci. despre otto de la ford stiu de aici de pe forum. nu eu am experimentat si te poti certa cu ei.
-diverse racorduri intre unele furtune la motor sunt prost realizate astfel incat sunt unele scurgeri de ulei iar asta este valabil pentru 50% din toate masinile Ford Focus indiferent de motorizare - Iar face pe statisticianul, 50% e o cifra foarte mare; la mine, 3 Forduri, cam 100000km in total, nicio problema, probabil sunt in jumatatea cea buna
cu siguranta esti in jumatatea buna. la o intalnire a forumului ridicam capotele la toate ford focus si vom obesrva ca la minim 50% le curge uleiul din motor pe la diverse racorduri
-imbinarile de la interior nu sunt reusite - sa se urce intr un fiat, reanult, peugeot, kia; daca el compara ford cu masini premium (sh), nu e ok
nu compar cu premium. compar cu masinile mai scumpe ca focus adica octavia, golf, civic. nu facem ca in fabula "cainele si catelul". caut-o pe google si citeste-o. compar cu masinile din aceeasi clasa care cer un ban in plus (probabil stiu ei de ce il cer).
-vopseaua cat si lacul de deasupra vopselei sunt de proasta calitate - zgarieturile apar foarte usor, asta ma deranjeaza si pe mine, insa...exfoliereiti arat eu exfoliere la mine la masina. maine pun poze pe forum. daca mergi la o intalnire unde apar focusuri de peste 20.000 km vei vedea ca numeroase au lacul sau vopseaua exfoliata pe ici pe colo. si nu e de la pietre ci este defect de fabricatie.
$1 scrie:$2
fac un rezumat: producatorul ford nu a ales intamplator sa ceara mai putini bani pe masinile lor comparativ cu banii pe care ii cer VW, Honda si alti cativa.
Configureaza un Focus cu dotarile de pe un Civic si vezi unde ajungi. si merita un focus in fata unui civic ?
Vw stiu ca a avut probleme destul de mari cu costurile si timpii de productie pt Golf 5, de asta au si grabit aparitia unui noi model (la un pret inferior)
19 Ian 2009, 02:11
$1 scrie:$2-pe vreme friguroasa, inclazirea motorului se face foarte greu si asta afecteaza temperatura din habitaclu. din discutiile mele cu alti posesori de Ford focus am descoperit ca asta este o problema generala la acest model de masina indiferent de motorizare si de tipul de tehnologie a motorului: otto sau diesel - dar vai, ce a descoperit statisticianul nostru; asta e problema a dieselurilor(common rail) in general, nu doar la Focus;stiu pe cineva care se plange de asta si are 520d, la fel cineva cu un 307 1.6hdi; cat despre motoarele Otto, bate campii
, mi se incalzeste motorul de la Gorjului pana la Cora, ceea ce e destul de repede zic eu
19 Ian 2009, 02:17
19 Ian 2009, 02:24
19 Ian 2009, 02:29
19 Ian 2009, 03:28
19 Ian 2009, 10:12
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2a-ti frate un vw si ai orgasm cand te urci in el. De preferinta un golf5 ca ie masini bune sau un passat 1.9 tdi, break, alb, ca ie dizal si consuma putin si lasa-ne pe noi care ne place sa ne chinuim cu masini pline de defecte si foarte scumpe
Hahahahahah Passat 1.9 tdi break alb, vai mi-ai luat cuvintele din gura. Post de nota 10
Packet crom, va rog sa nu uitati de pachet crom!!!
19 Ian 2009, 10:17
19 Ian 2009, 11:57
19 Ian 2009, 12:12
$1 scrie:$2eh, acel review ma amuza la culme. Un sfert din defectele enumerate au o baza "extrem de solida" - se ard becurile si nu-i plac anvelopeleHai daca-i pica turbina sau ambreiajul la 20 000 Km, as mai fi zis ca are motiv sa fie suparat.
19 Ian 2009, 12:31
$1 scrie:$2a' e perfect normal sa consume ulei, de fapt Fordurile au o problema, pt ca astfel motorul nu are parte de o ungere corespunzatoare, nu trage ca lumea, nu scoate fum, deci nu te vede ala din spate cand o calci
19 Ian 2009, 12:34
$1 scrie:$2 nici golf 6 nu mi-as cumpara . . ma deranjeaza 1.9tdi ca papa ulei? f bine , imi cumpar motor de 2 litri commonrail ce nu papa un strop. .
$1 scrie:$2@editEu n-as risca sa cumpar un motor vag de ultima generatie,ca ai toate sansele sa aibe bug-uri.
.
19 Ian 2009, 12:53
19 Ian 2009, 14:46
19 Ian 2009, 15:02
19 Ian 2009, 18:19
19 Ian 2009, 18:33
19 Ian 2009, 19:11
19 Ian 2009, 19:11
19 Ian 2009, 21:18
19 Ian 2009, 21:34
19 Ian 2009, 22:16
19 Ian 2009, 22:23
19 Ian 2009, 22:42
$1 scrie:$2@edit : nu toate masinile sunt facute pt toti ... unii prefera sportivitatea , altii comoditatea , altii designul , altii versatilitatea , altii spatiul ,altii ... pana mea ce mai prefera ... se pare camasina asta nu te reprezinta ... vinde-o frate ca altfel iti faci sange rau ...
20 Ian 2009, 02:11
20 Ian 2009, 02:32
20 Ian 2009, 09:26
20 Ian 2009, 10:44
20 Ian 2009, 15:08
$1 scrie:$2dica vrei sa spui ca n-ai vazut asta ?
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... 13&start=0
apropo, ca tot te plangeai de motoare invechite, poti sa vezi acolo cam ce motorizari se propun.
08 Feb 2009, 01:44
$1 scrie:$2 nu am o parere buna despre 2.0d cu 136 cp. l-am avut 33.000 km si mi s-a parut cam petarda.