Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

06 Noi 2006, 22:13

$1 scrie:$2ordul scorpio al lui vlad soare...


Castigator..... nu?? :icon_biggrin:

06 Noi 2006, 23:13

Am uitat sa mentionez, catigatorul ca sa fie "dat o tura" trebuie sa faca plinul mai inati :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

06 Noi 2006, 23:26

te provoc la o liniutza mai intai, asha intre V-uri, sa vad "din ce esti facut" :D

07 Noi 2006, 00:11

bravo batrine, sa o stapinesti sanatos si la punga gros ... ca o sa cam ceara, mititica

de'acuma o sa iti zicem "whaler" ... parca suna mai gutural decit "zanga"

07 Noi 2006, 00:14

maaama..si daca ati fi auzit cum am auzit eu aseara cu maraie cosworth-ul off .....

07 Noi 2006, 09:48

felicitari :) sa o stapanesti sanatos

07 Noi 2006, 10:50

Asteptam poze de la actualul proprietar in sectiunea "Masinile membrilor"... :icon_lol:

07 Noi 2006, 21:41

Ce mai 2.9 ... are 3 litri! Ca nici 1.6 nu inseamna 1600 ci 1568 (or whatever) .... etc.

08 Noi 2006, 08:51

Promit ca revin cu poze, deocamdata nu am avut cand. Cred ca maine o sa reusesc sa fac

08 Noi 2006, 09:20

Felicitari Zanga. Asteptam foto cu exterior si interior.

08 Noi 2006, 09:39

Bravo mai da cred ca ai luat-o chiar din pasiune, ca aia masina de bucurcesti nu e (dpdv practic).
sau sa inteleg ca , cu sora mai mica mergi prin bucurcesti si cu aia mai mare la mare la munte ? :lol: ;)

10 Noi 2006, 15:50

Surpriza !!!

Imi e un pic rusine ca desi sunt spalate de 3 zile arata de zici ca sunt parasite de un an....un oras cu adevarat curat


Imagine

Imagine

Imagine
Ultima oară modificat de Zanga pe 28 Feb 2007, 10:52, modificat de 2 ori în total.

10 Noi 2006, 15:56

El este nenea Cosworth aka BOB

Imagine

Imagine

Imagine
Ultima oară modificat de Zanga pe 28 Feb 2007, 10:59, modificat 1 dată în total.

10 Noi 2006, 16:00

:qgreenjumpers:
SUUUUPPPEERRRRRRR!!!!

Mama ce-mi place bordul!!! si "chielea"!!!!!!
Super faina!

10 Noi 2006, 19:21

Super beetoonn abia astept sa-l vad si sa-l simt :P
Cu Stima

10 Noi 2006, 21:19

Tare!
Ar fi super daca ai putea sa iesi cu ambele in acelasi timp... :icon_mrgreen:

10 Noi 2006, 21:50

$1 scrie:$2are!
Ar fi super daca ai putea sa iesi cu ambele in acelasi timp... :icon_mrgreen:


Se rezolva si asta :icon_mrgreen:

12 Noi 2006, 18:33

are clima bi-zona???? ca asa pare din poza ... sa le stapanesti sanatos.... mama doamne parcarea aia se umple din 2 masini
in cat timp "ia suta" asta mare

12 Noi 2006, 20:59

Clima "bi-zona" am pe amandoua balenele :icon_biggrin:

Timpul "din carte" pentru 0-100 km/h e 8.5 secunde, dar nu asta e interesant, ci timpul de la 100 la 200 :icon_mrgreen:

12 Noi 2006, 21:57

Hai spune-ne si noua cat face intre 100 si 200... Eu habar nu am.

12 Noi 2006, 22:01

NU stiu ca m-a descurajat prea repede..... :icon_redface:....cand se deschide a doua admisie de aer devine prea violenta.
Intr-un fel e bine ca e automata, am doua maini libere si pot sa ma tin de volan mai bine :icon_evil: :icon_smile:

La o apasare serioasa pe pedala de acceleratie se duce pana pe la ~80 in prima treapta si fara suflare sau pauza sare in a-2-a, intre timp se deschide si a doua galerie. Turomterul sprinteaza in cateva clipe la 6000 rpm, unde maraitul suparat se transforma intr-o sinfonie automobilistica.
Ultima oară modificat de Zanga pe 22 Feb 2007, 22:20, modificat 1 dată în total.

12 Noi 2006, 22:58

Pei suna frumos, parca ma uit la emisiuni auto, dar vrem sa vedem si noi fapte. Filmeaz-o te rugam, sau plimba-ne, desi la intalnire si daca venim cu bani de benzina nu vom incapea toti in masina! :icon_lol:

12 Noi 2006, 23:02

O sa o prezint live, sper, la intanirea de club :icon_biggrin:

12 Noi 2006, 23:09

Cu alte cuvinte, la liniute nu schimbi decat o data viteza... :icon_mrgreen:
(in treapta intai sta inainte sa pleci de pe loc, tinuta din ambreiaj...)

12 Noi 2006, 23:22

Ehhh, se poate opera in mai multe feluri. Odata pusa in D(drive) nu trebuie dacat sa o ti pe loc din frana, cand ai dat talpa isi face singura meseria. E o placere in bucurestiul nostru aglomerat.....frana, acceleratie, frana, acceleratie....si tot asa....nu mai stau sa mestec in benzina. Pe langa asta mai am si doua trepte semi-manuale, pentru coborat diverse serpentine cu frana de motor, plus trei preseturi "S"port, "E"conomic, "W"inter. Tot ce trebuie sa faci acuma e sa iti exprimi dorinta de viteza prin apasarea unei pedale. Calculatorul responsabil pentru schimbatul treptelor analizeaza si monitorizeaza de nustiu cate zeci de ori pe secunda in ce treapta esti, cat consumi, cat cuplu ai, cat de geru se invarte, ce turatie, cat de mult ai apasat si cat de brusc, in functie de asta isi ajusteaza in pemanenta turatiile la care urmeaza sa schimbe astfel incat sa iti raspunda in acelasi mod in care ai "calcat-o".

Si ca sa daram si mitul automatelor lenese.....
Cutia asta de viteze nu e comandata in turatie cu presiune de ulei cum se face la majoritatea masinilor, astfel in cazul unei depasiri, nu trebie sa iti iei avant si sa omori motorul, daca "talpa este grea" atunci calculatorul ia decizia sa faca kick-down, trece in treapta inferiora, exact cum faci cu o cutie manuala sa accelerezi mai tare.

13 Noi 2006, 07:45

eu mai am 2 intrebari:
1. cat ai dat pe ea
2. cat te ajung taxele pe an la motorul asta de tanc......chiar esti pasionat nu gluma
si din ce an e ca eu nici macar comp de bord nu am si masina e din 2003 ce sa mai vb de clima(am doar a/c) sau bi-zona

13 Noi 2006, 09:38

Marius, e jenant sa te gandesti macar sa compari Focus-ul cu balena... :icon_mrgreen:
CDB era sigur ca optiune macar in 2003; chiar si la Astra asta nou este tot optional, stai linistit ca nu numai Ford lucreaza asa.
Adevarul este ca ma intreb si eu din ce an se fac variantele astea; chiar nu ma gandeam ca sunt de atata vreme pe piata fineturi de astea!

13 Noi 2006, 20:51

Pai pretul...hmmm a fost la oferta speciala, (confidential)---- oricum mai ieftin decat un logan chel :icon_lol:
Cica la anul o sa fie intre 4 si 7 milioane impozitul si tot cam asa RCA-ul cu tot cu cartea verde.
Anul in care s-a nascut asta mica este '95 (pe la sfarsit, inmatriculata in '96).

Hmmm ca dotari are:

AC dublu climatronic, computer de bord cu functii complete, scaune incalzite cu suport lombar pneumatic (reglabil electric pe inaltime) , oglinzi electrice incazite, stropitoare de parbriz incalzite, parbriz / luneta incalzite, inchidere globala centralizata (usi, trapa, buson benzina, geamuri, probagaj) cu blocare dubla, PATS, trapa full electrica cu doua moduri de funtionare si deflector automat, jenti pe 17", lumini la podea in fata / spate, lumini rosii in capetele usilor si lumini albe sub usi, Radio-casetofon cu 6 CD-changer, control de tractiune, ABS, Airbag-uri, frane pe discuri pe toate rotile (discuri duble, ventilate), proiectoare, lumini de ceata, Lumini de citit (4 la numar) + doua plafoniere temporizate, faruri polielipsiedrice cu deformare de lumina, vopsea metalizata (era moca "dotarea" asta), full servo (frana, directie, ambreiaj), cuite automata controlata complet electronic, directie servotronica (variaza automat cursa / taria volanului proportional cu viteza)


....sa mai continui ??? ca mai sunt :icon_biggrin:

PS: si asta e doar Ghia.... :icon_biggrin: ca mai exista si "Ultima" care avea niste extra-uri cum ar fi scaune full electric cu memorie, oglinzi cu memorie, senzori de parcare, alarma cu senzor de perimetru, oglinda fotocromatica si mult ravnitul pilot automat. :icon_mrgreen:

13 Noi 2006, 22:38

Ca sa ne facem si noi o idee completa, pe la ce banuti se invarteau minunatiile astea la timpul lor?

14 Noi 2006, 00:05

O sa te loveasca raspunsul ....
Răspunde