Help/Troubleshooting

Motor 1,4TDI-Audi

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Motor 1,4TDI-Audi

Mesajde odin » 28 Ian 2009, 18:40

Servus.apelez si eu la experienta voastra
Am un coleg cu un audi a2 cu motor de 1.4tdi, la care ii curge pe la prea-plin vasul de expansiune(alea au si asa ceva).a schimbat deja respectivul recipient, dar problema persista.ce ar putea sa fie?ma puteti ajuta cu un sfat?
Multumesc anticipat.

PS>tipul de la service i-a zis ca ar fi de la garnitura de chiuloasa,dar ....chiuloasa are racire?eu stiu ca circula doar ulei prin ea....personal mi se pare jecmaneala.
Ford Fusion 2005 1.4-16V benzina, ABS, AC, 2airbag, 4 portiere, 4 roti, caroserie, etc...
odin
Member
 
Mesaje: 374
Membru din: 08 Sep 2006, 18:58
Localitate: Alba

Re: Motor 1,4TDI-Audi

Mesajde Maddogul » 28 Ian 2009, 22:36

Prin chiuloasa trece apa si ulei singurul loc unde se pot intalni este garnitura
Daca garnitura e ciupita o parte din compresie ajunge ca presiune in circuitul de apa
Si da asta e un fenomen cand e ciupita garnitura de chiuloasa
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5627
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Re: Motor 1,4TDI-Audi

Mesajde Officer » 01 Feb 2009, 13:51

Maddogule la variant spusa de tine nu ar fi trebuit sa fie si ulei in vasul de expansiune?

Odin prin chiulasa circula si apa... circuitul prin care trece apa e izolat de interiorul chiulasei (unde se afla si ulei de motor) prin aceasta garnitura. Garnitura se poate ciupi fie intre circuitul de apa si interiorul chiulasei, caz in care va intra apa in motor si ulei in circuitul de racire SAU se poate ciupi doar pe circuitul de apa, caz in care masina pierde antigel, nu se mai face aerisirea circuitului de racire, masina nu mai baga caldura, nu se mai incalzeste motorul cum trebuie.

Este cumva posibil ca la masina sa aiba probleme la circuitul de racire? Adica apa sa se incinga prea tare si sa fiarba si sa iasa pe la prea-plin? Adica termocupla, termostat, pompa de apa defecte? Radiator infundat... chestii d'astea.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Motor 1,4TDI-Audi

Mesajde cody » 01 Feb 2009, 13:59

@ officer ... nu e neaparat sa apara si ulei in vas .... deobicei doar " bolboroseste "

Eu am avut o problema asemanatoare la Matiz (arunca antigelul pe la buson ) si m-am speriat ca putea fi garnitura de chiulasa dar era din cauza busonului ... nu mai lucra supapa cum trebuia .
http://www.freewolf.ro

Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul
si apoi iti spune care era lectia.
Avatar utilizator
cody
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 28 Feb 2007, 16:23
Localitate: Piatra Neamt
Maşina: focus 1.6 16v , yamaha tdm 850


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login