Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
27 Ian 2009, 12:59
hehe, vreo 2 luni pe minim a fost. si tot greu se incalzea. ba din contra, observam ca se racea mai repede daca mergeam in frina de motor sau stateam la stop.
asta-i fordul!
27 Ian 2009, 18:39
2 luni frig mai putin decat 3 luni de caldura mare. Deci bine ca se racesc cand afara is 40 de grade la umbra.
31 Ian 2009, 01:15
$1 scrie:$2e cind cu caldurile de afara schimb tot mai des dupa 4000 rpm. si imi place al dracului de mult. abia astept sa trec pe noile gume de 17"

bine ca s-a dus gerul, caci eram nevoit sa schimb pina in 2750 rpm.
Dupa cum vad eu, conduci la rupere. De aceea ai si consum ridicat. Gresesc?
Cand conduc urban masina nu vede mai mult de 3000 si maxim a-3-a.
31 Ian 2009, 10:16
nu este adevarat. a fost o defulare de moment. in oras am consum 9% , cu schimbare la 3000 rpm.
31 Ian 2009, 14:26
Doar 9 iti ia?? E super bine

. Eu cu un consum de aproape 13 ce sa mai zic?!

Am autonomie de aproape 400km la un rezervor plin..care cred eu ca se apropie de benzina. Bine ..eu recunosc ca masina vede peste 4000 ture ori de cate ori am ocazia
11 Feb 2009, 10:58
intre timp am schimbat si placutele de frina fata - spate. am pus Ferrodo FDB. ori placutele sunt proaste ori cauciucurile de iarna nu mai fac fata pe caldura din Bucuresti. frinele sunt muci.
am mai adaugat si o cheie briceag. nu este fita, este necesitate. rezerva este la leasing.

- cheie.jpeg (7.73 KiB) Vizualizat de 5959 ori
am facut si ITP-ul, iar saptamina viitoare probabil ii pun si jante de 17" cu cauciucurile de vara.
11 Feb 2009, 20:33
ai incercat sa le "incalzesti" inainte de a te bucura de ele ?
11 Feb 2009, 20:45
ce anume?
11 Feb 2009, 20:49
franele sau mai bine zis placutele ...
11 Feb 2009, 21:50
Cat te-au tinut vechile placutele de frana fata - spate ?
11 Feb 2009, 21:56
le-am schimbat la 33500 km
28 Feb 2009, 21:30
De unde pot sa fac si eu rost de o schema de montaj bara fata Focus ST 2005-2007?
Bara mea fata a fost incorect montata drept urmare am agatat-o si s-a smuls. Am niste deflectoare care mi-au ramas si nu au fost montate. Vreau sa aflu unde este locul lor.
Gasesc schema pe
http://www.etis.ford.com/ ? Sau dau banii degeaba pe cont? Poate face cineva rost de un pdf sau o foaie printata cu schema de montaj?
Multumesc!
01 Mar 2009, 15:15
Vezi și aici :
Ftp/Ford/Utile/Parcă e Tis și AUtodata 2007 pe acolo.
01 Mar 2009, 15:32
am cautat. nimic pt focusul meu.
04 Mar 2009, 22:58
azi am montat noile jante+cauciucurile de vara 205/55/17. impresii la cald.
parti bune:
-a schimbat total aspectul masinii. noile roti au ET 42 ceea ce face ca janta sa iasa mai mult in afara. in combinatie cu barele de ST...
-adio barca. a crescut stabilitatea simtitor in curbe. chiar nu mai simt nevoia de suspensie sport
-a crescut si eficienta la frinare
parti nasole:
-a scazut demarajul.

chiar si la masina mea se simte din plin

oare ce gindesc cei care pun roti de 17" 18" pe masini benzina de 100 de cai?
-foarte rigida. fiecare bump se resimpte
-probabil ca va creste si consumul
-ce nu imi place este ca la denivelari simt cum volanul este tras intr-o parte sau in alta. o sa fac si directia miine. si sper sa se mai lase si cauciucurile.
desi aparent caucicurile sunt foarte moi, asigurind o tractiune foarte buna, ele sunt destul de rigide si foarte bine ranforsate. la vulcanizare s-a chinuit o gramada ca sa le faca sa se lipeasca de jante.
ps: stie cineva care este presiunea corespunzatoare pt 225/45/17? acum am 2.3 fata spate si mi se par foarte rigide. zici ca mergi cu roti de lemn.

un prieten mi-a spus ca el le tine la 2.5
04 Mar 2009, 23:07
Cu demarajul și consumul te așteptai probabil să ai variații mari față de 16".
Cât despre direcție eu nu cred c-o să scapi despre smucituri chiar și dacă faci directia.
PS: poze
04 Mar 2009, 23:08
poze poate pun miine.
ps: parca negociasem o sedinta foto profi?!!
04 Mar 2009, 23:14
Așa-mi aduc și eu aminte

Să termin și eu cu disertația și-ți fac niște poze de album.
05 Mar 2009, 16:34
"stie cineva care este presiunea corespunzatoare pt 225/45/17?"
scrie pe stalp sau in manual ... sau cauta pe site`ul producatorului ca sigur are un tabel cu presiunile recomandate in functie de masina/motor ...
05 Mar 2009, 16:46
Muzica,presiunea se modifica in functie de cai
05 Mar 2009, 17:27
$1 scrie:$2quot;stie cineva care este presiunea corespunzatoare pt 225/45/17?"
scrie pe stalp sau in manual ... sau cauta pe site`ul producatorului ca sigur are un tabel cu presiunile recomandate in functie de masina/motor ...
oficial ford nu pune roti 225/45/17 deci in manualul ford nu gasesti nicaieri.
05 Mar 2009, 21:09
Eventual mai las-o un pic ca e destul de cocotata, pentru look probabil o sa faci un compromis cu amortizarea denivelarilor si cu parcarile peste borduri ce vor fi mai dificile, cel putin eu evit sa ma urc cu botul peste ca e f joasa.
Eu merg din cate imi aduc aminte cu 2.3 fata / 2.1 spate pe 225/45/R18 cauciucuri de iarna, verific si revin.
05 Mar 2009, 22:00
Pare cocotata , dar linia pragului parca e mai coborata fata de stock , deci cred ca de fapt e mai joasa .
Presiunea indicata este 2.3/2.3 la sarcina normala si 2.4/2.8 sarcina mare , asta la 205/55/16 . Nu cred ca poate fi mai mica pe spate , cel putin egala .
Eu am mers cu 0.1-0.2 mai jos fata de cea recomandata si intr-adevar , e mai comod , dar directia e usor imprecisa si apare pericolul de "dejantare"
Sa pui poze si fata /spate , sa admiram facelift-ul .
05 Mar 2009, 22:09
Arată foarte bine.
05 Mar 2009, 22:16
$1 scrie:$2ventual mai las-o un pic ca e destul de cocotata, pentru look probabil o sa faci un compromis cu amortizarea denivelarilor si cu parcarile peste borduri ce vor fi mai dificile, cel putin eu evit sa ma urc cu botul peste ca e f joasa.
Eu merg din cate imi aduc aminte cu 2.3 fata / 2.1 spate pe 225/45/R18 cauciucuri de iarna, verific si revin.
nu ii pun arcuri. le-am cumparat dar le-am vindut. deja este foarte rigida iar bara fata este foarte joasa. saptamina trecuta cind am coborit de pe o bordura s-a smuls din aripa.
06 Mar 2009, 01:17
"oficial ford nu pune roti 225/45/17 deci in manualul ford nu gasesti nicaieri."
cauta pe site`ul producatorului anvelopelor ... banuiesc ca e unul cunoscut , deci n`o sa ai probleme in a gasi tabelele respective .
cam prea ridicata arata ... in mers sau cu sarcina in spate+portbagaj probabil ca e mai ok ... n`are rost la umbli la arcuri ... eventual incearca o bara stabilizatoare macar pe puntea fata ... face toti banii ...
"Eu am mers cu 0.1-0.2 mai jos fata de cea recomandata si intr-adevar , e mai comod , dar directia e usor imprecisa si apare pericolul de "dejantare" "
am mers cu toate presiunile + combinatiile posibile intre 1.5 si 2.5 ... nu mult , doar de test pt handling , topspeed si consum ... 0.1-0.2 chiar nu se simte diferenta
dejantarea poate sa apara la gtr care`ti rupe gatul in viraje ... am mers cu 0.5 in roata stanga fata pana am ajuns la o benzinarie ... stil nebun , i`am dat sa`i sara si n`am avut nicio problema ... teoretic posibil 1% pt dejantare , practic 0 (pt 0.1-0.2 in - fata de 2.3)...
06 Mar 2009, 13:50
muzica 9.
ce latime au jantele ? 7,5?
eu am mai zis si o repet. altii au ras, iar tu daca vrei poti sa faci ca mine.
masina mea, cu motor mai usor decat al tau are o distributie a maselor de 62% pe puntea fata si 38% pe cea spate. practic, din cele 1354 kg ale masinii mele 839,5 kg sunt pe puntea fata iar 514,5 kg sunt pe puntea spate.
deci, eu nu stiu de ce ford recomanda o presiune egala adica de 2.3 atat pe fata cat si pe spate? mi se pare prostie ca doar ford nu este bmw sa aiba distribuite masele fata/spate 50%-50%. eu am facut pipi pe ce spune ford si merg cu o presiune de 2.3 pe fata si 2.1-2.0 pe spate. chiar cand urc 4 insi in masina si bagaje in portbagaj, rotile spate nu par moi absolut de loc.
06 Mar 2009, 14:21
edit: modificand presiunea in pneuri, modifici si unghiul de deriva al pneului si din asta se modifica caracterul subvirator sau supravirator al masinii.

asta simti cand mergi cu masina tare pe viraje
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.