28 Ian 2009, 10:05
28 Ian 2009, 16:13
28 Ian 2009, 20:38
28 Ian 2009, 20:46
28 Ian 2009, 22:17
28 Ian 2009, 22:52
29 Ian 2009, 09:33
$1 scrie:$2ihai,la Liaz cand ajungi? Te astept si la Molotov.
oricum nu aveam atâţia bani...30 Ian 2009, 22:42
era un reglaj greoi al avansului la injecţie cu o cremalieră luuungă care era aproape de cremaliera de acceleraţie. Un moş ne-a făcut reglajele şi n-am mai umblat pe-acolo… se dereglau toate alea numai când dădeai jos qulasa, iar noi îi făcusem motorul, care, al dracului, a pornit la primul cilindru în compresie…
te opreai, băgai a4a falsă, şi operai cu macaraua…
31 Ian 2009, 00:07
31 Ian 2009, 03:41
31 Ian 2009, 10:08

31 Ian 2009, 11:58
31 Ian 2009, 12:12
$1 scrie:$2se bucură ca proştii că au transformat o cheie de contact normală în una "briceag"!
au dat 2-300 de lei pe schimbarea aia doar ca să vadă "dujmanii" şi gagicile că pot...
31 Ian 2009, 14:07
$1 scrie:$2$1 scrie:$2se bucură ca proştii că au transformat o cheie de contact normală în una "briceag"!
au dat 2-300 de lei pe schimbarea aia doar ca să vadă "dujmanii" şi gagicile că pot...
Afirmația de mai sus denotă o minte odihnită și îngustă.
voi să fiţi sănătoşi!
31 Ian 2009, 14:37
31 Ian 2009, 14:46
31 Ian 2009, 15:01
31 Ian 2009, 16:29

31 Ian 2009, 17:07
$1 scrie:$2b]Salut Bibane!!!
Imi cer scuze ca asa tarziu am gasit si eu topicul asta al tau.
Sunt abia la pagina 4.
Asa ca mai discutam..... dupa ce o sa fiu si eu la zi cu lectura.
31 Ian 2009, 18:30
31 Ian 2009, 19:19
$1 scrie:$2m terminat o facultate de informatică, master de securitate în informatică, sunt olimpic la limba și literatura română și am cursuri de psihologie la activ.
Ce ai zis tu reprezintă o generalizare cu intenția de a înjosi.
Apropo ai ceva probleme cu partea financiară(fie că recunoști sau nu) și ai o mare problemă cu "maneliștii" - mă rog cine n-are probleme.
Eu mi-am schimbat cheia cu una escamotabilă, am dat chiar 600 ron pe tot tacâmul și zău că nu mă regăsesc în afirmațiile tale
31 Ian 2009, 19:39
31 Ian 2009, 19:50
31 Ian 2009, 19:51
$1 scrie:$2ea bibane, lasa supararea ca iti duce lumea dorul
iar prostii care l-au suparat pe nea bibanu
dati dovada de demnitate....faceti un pas in fata ! si incercati sa reparati greseala facuta
forumul asta are nevoie de un om ca bibanul,si ca personalitate,si ca cunostinte auto !!!
31 Ian 2009, 20:03
$1 scrie:$2$1 scrie:$2
Urmatoarea postare va fi a userului bibanu47 cu legatura la "service, reparatii, reconditionari si modificari" sau nu va mai fi deloc![/color]
31 Ian 2009, 20:09
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2
Urmatoarea postare va fi a userului bibanu47 cu legatura la "service, reparatii, reconditionari si modificari" sau nu va mai fi deloc![/color]
să trag concluzia că nici eu nu mai pot scrie?
întreb deoarece alţi moderatori nu aveau obiecţii...
31 Ian 2009, 20:10
31 Ian 2009, 20:55
$1 scrie:$2$1 scrie:$2b]Salut Bibane!!!
Imi cer scuze ca asa tarziu am gasit si eu topicul asta al tau.
Sunt abia la pagina 4.
Asa ca mai discutam..... dupa ce o sa fiu si eu la zi cu lectura.
![]()
le: sorry, dar nu m-am putut abtine
31 Ian 2009, 21:13
31 Ian 2009, 22:44
$1 scrie:$2APITOLUL 4
INLOCUIREA DISCURILOR SI A PLACUTELOR DE FRANA.
..............Dupa asigurarea autoturismului si demontarea rotii,slabim frana de mana,altfel nu se poate demonta etrierul si singura operatie in plus,fata de partea din fata,este ca atunci cand presam pistonul,il si rasucim in sensul acelor de ceasornic,deoarece acesta se infileteaza in interiorul lui,pe un surub central,care face reglajul franei de mina.Nu incercati presarea,fara rasucire,deoarece nu reusiti...........
Cel putin asa e la masina mea. Si-ti zic sigur treba asta , ca am luat-o eu pe pielea mea.
Si daca stau si ma gandesc bine.... la cea de pe stanga e pe stanga.