de Alma » 13 Feb 2009, 13:31
$1 scrie:$2epinde de masina ... cutiile moderne au protectie care functioneaza in felul urmator ... daca in treapta in care vrei sa retrogradezi vei pica pe o turatie prea mare (gen peste 4500-5000 la tdci) levierul e blocat de o piedica mecanica ... pana si solenza are asa ceva ; am incercat la 40-50 sa dau a2a si nu m`a lasat ... pt linistea ta fa un test

mergi pe un A cu cat iti ia gen 170-180 in tr5 , incearca sa dai a3a si vezi daca intra (fara sa ridici piciorul de pe ambreiaj) ... acelasi lucru il poti experimenta si pt a2a ... dar atentie , daca iti intra in viteza nu "ambreia" pt ca poti pati ca tipul respectiv ...
inseamna ca ford n-are cuite moderna
Eu am patit-o cand mi-a iesit un tir in fata pe A1 si i-am dat din greseala a 2 a. S-a aprins ceva rosu la bord dar imediat am calcat ambreiajul si nu s-a intamplat nimic major.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.