Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

25 Noi 2006, 18:57

Parerea mea e ca o sa fie un salt spectaculos la orice capitol. Poate totusi nu la motor. Din cate stiu eu parca primele Cielo tot motor de 80cp aveau plus ca era masina mult mai usoara asa ca la demaraj e posibil sa nu vezi mare diferenta, dar in rest...

25 Noi 2006, 19:05

$1 scrie:$2u am de gand sa o folosesc pentru plecari in tromba sau chestii din astea, ci doar sa ma folosesc de ea.
Avand in vedere ca eu vin de pe un Cielo din 96, saltul sper sa fie spectaculos. :icon_biggrin:


atunci e ok

io as zice ca daca vrei sa continuam discutia pe tema asta sa faci un topic separat, ca aici e jucarioara lu' cata :icon_lol:

25 Noi 2006, 21:41

Nu ma deranjeaza cu nimic, dimpotriva, citesc cu placere !
In privinta pretului... ai perfecta dreptate, nu mi-am dat seama ca este vorba despre varianta pe benzina .

25 Noi 2006, 22:06

Atunci ramanem aici?
Imi fac un topic dupa ce o iau :icon_lol: Sa va spun cum e.

25 Noi 2006, 22:41

Completeaza-ti locatia si pune in semnatura masina. ( daca esti sigur de ea :icon_lol: !! )

26 Noi 2006, 01:06

ok ramanem aici

poti sa folosesti si topicul meu, ca suntem singurii cu motoare de "motorete" din forumu asta ... o sa am si io un fratioooorrrrrrr

26 Noi 2006, 14:28

Nu sunt inca hotarat la culoare. Ati vazut tonic sau Jeans? Sau poate argintiu? Ce ziceti? Cum arata jeans pe sedan?

26 Noi 2006, 15:13

pe sedan arata mortal panther black ... e metalizata, putin "perlata" ... o frumusete de culoare

si aquarius si ink blue arata k lumea (dupa mintea mea) ... ca sa nu mai vorbesc de colorado red sau tango

26 Noi 2006, 19:28

Cat de mult conteaza dealerul de la care iei masina?
De la ce dealer ati luat voi?

26 Noi 2006, 20:05

sincer sa fiu, nu prea conteaza; am vazut ca tu aveai o oferta de la AUTOFORD (de fapt dealerul se numeste Roadhill Romania, AUTOFORD e marca lor comerciala)

vezi ca unul din membrii forumului - respectiv "momoleinen" - este reprezentant de vinzari la Colina Motors (in Pipera, vis-a-vis de Hotel Phoenicia); da-i un PM si du-te la el pt un drive-test

io am luat masina de la BDT pentru un motiv banal - unul din reprezentantii de vinzari de la un training pur si simplu m-a invitat sa trec pe la el cind ma hotarsc ce masina vreau sa-mi iau; io mi-am configurat masina de unul singur pe site-ul ford din romania ... altfel spus "agentul" care mi-a prezentat si vindut masina a fost site-ul respectiv

26 Noi 2006, 22:19

De multe ori conteaza ! Unii sunt calare pe tine pina cand iti obtin avansul,..... dupa care ii cam doare la basca ; incep cu abureli, fara ca defapt sa se intereseze de masina ta - cit mai ai de asteptat, - in ce faza se afla masina, - etc... Am trecut prin asta ! ( toate astea sunt valabile pentru o masina pe comanda ) In cazul uneia stoc - e mai simplu !

27 Noi 2006, 07:30

Inca un sfat:
Pune dealerul sa-ti prezinte toate optiunile pe care le poti pune pe masina; la unele probabil vei renunta dar e bine sa stii de la inceput.

27 Noi 2006, 08:36

Ideea e ca la un dealer masina e un pic mai ieftina si nu stiu de ce. Fiind vorba de o masina de pe stoc, deja configurata, nu stiu daca are ceva in plus pe ea sau asa o vinde dealerul respectiv, intrucat pe oferta nu spun toate optionalele pe care le are, ci le amesteca cu cele standard.

27 Noi 2006, 08:52

Pe oferta lor comerciala asa este. Insa poti discuta cu agentul de vanzari care se ocupa de tine, mai amanuntit !
Intre noi fie vorba, eu am o parere ff proasta despre ei ! Lipsa de profesionalism totala. La Casa Auto din BV, ajunsesem sa le explic eu ce si cum !
Daca vrei sa obtii masina dorita - implicate !

27 Noi 2006, 08:57

Asa am patit si eu la Romcar pe Titulescu. Tipul nici nu stia de existenta unui sedan la configuratia mea. A trebuit sa-i explic eu, ca si cum eu as fi fost dealerul si el cumparatorul. Insa au mai ramas doi dealeri la care unul imi zice si imi arata ca volanul este reglabial doar vertical nu si axial, desi in oferta scrie clar ca este reglabil pe 2 drectii: axial si vertical.
Ce zici, daca este vb. deja de o configuratie facuta mai pot fi puse optionale? Ma gandesc la geamuri electrice spate. Ar fi cam singurul optional de care as mai avea nevoie? Oricum, maine ma duc si la un alt dealer, care mi-a zis ca masina lui de serviciu este culoarea la care m-am orientat eu intr-o prima faza. (tonic). Si daca ajung acolo, poate vad mai multe culori si imi zice tipul mai multe.

27 Noi 2006, 09:54

Atentie la optionalele adaugate, daca te grabesti sa iei masina. Pentru unele din ele va trebui sa astepti ca se monteaza doar la comanda, nu ai varianta pe stoc.

30 Noi 2006, 18:00

Pt [catalin40A]: cu ce cauciucuri a venit masina? Bridgestone Turanza ER30 cumva? Nu se vede clar in poza - am incercat sa-mi dau seama dupa amprenta.

30 Noi 2006, 19:55

Da asa este, Bridgestone Turanza ER30
Masina fiind asamblata in Spania, a venit cu Bridgestone ! :icon_evil:
Daca era in Germania venea cu Pireli ! :icon_razz:

30 Noi 2006, 19:58

ba nu!! :)

a mea e facuta de hansel si gretel si tot cu bridgestone d'alea a venit, na !

30 Noi 2006, 20:14

Daca ar fi fost facuta de Gheothe,..... venea cu Pireli !!!

30 Noi 2006, 21:29

Doi prieteni care au Skoda Octavia II se asteptau ca masina, fiind livrata in aceasta perioada, sa fie livrata cu cauciucuri de iarna sau all seasons. Ce parere aveti?

30 Noi 2006, 22:24

a mea este produsa tot in germania si a venit cu bridgestone... dupa cate am citit b396.. parca... sunt facut special pentru fiesta, yaris si inca cateva.. deci posinil ca ford sa aiba un fel de contract cu bridgestone....

30 Noi 2006, 23:18

Facuta in Germania (Saarlouis) si a venit cu Goodyear :icon_confused:

12 Dec 2006, 08:22

Ultima intrebare pe acest topic inainte de a face comanda si a-mi forma propriul topic:
In urma deliberarilor cu sotia am decis sa mai facem un efort si sa ajungem la un 1,6 100 Cp benzina. Privind insa oferta, diferenta intre 1,6 100 cp benzina si 1,6 Tdci 90 cp este de ~200 E. Iar sunt pus in dilema: Ce sa aleg? La care sunt costurile de inntretinere mai mici (includ aici si reviziile). La putere este diferenta mare intre aceste doua motoare? In favoarea cui?
Astept un raspuns cu argumente, plssssss.
Ce sa aleg :icon_question:

12 Dec 2006, 08:26

Si inca ceva: Merci mult adispan!!!!. Raman dator stii tu pt.ce!

12 Dec 2006, 09:01

$1 scrie:$2ltima intrebare pe acest topic inainte de a face comanda si a-mi forma propriul topic:
In urma deliberarilor cu sotia am decis sa mai facem un efort si sa ajungem la un 1,6 100 Cp benzina. Privind insa oferta, diferenta intre 1,6 100 cp benzina si 1,6 Tdci 90 cp este de ~200 E. Iar sunt pus in dilema: Ce sa aleg? La care sunt costurile de inntretinere mai mici (includ aici si reviziile). La putere este diferenta mare intre aceste doua motoare? In favoarea cui?
Astept un raspuns cu argumente, plssssss.
Ce sa aleg :icon_question:


la dieselare reviziile sunt mai scumpe decit la benzina; daca tin io bine minte, la 15k km la diesel e vreo 140 eur, pe cind la benzina e vreo 110; la benzinara mea ma confrunt cu un "cost de exploatare" ridicat, pen'ca ii bag benzina de 100 de la OMV, care costa 3,85-3,9 lei litrul (cind i-am bagat de 95 de la OMV a cam tusit, saracutza); daca vrei, iti pot da un catalog cu FOCUS, toate modelele si motorizarile, si gasesti acolo toate datele comparative; vezi ca zvony are un 1,6 de 90, poate el stie sa iti descrie comportamentul masinii lui

bafta si la buna reauzire

Adi

12 Dec 2006, 10:19

Pentru ajutor: cauta si topicuri de genul "diesel sau benzina", au fost multe "dispute" pe tema asta.
Pe scurt, daca ne referim doar la costurile de intretinere: la diesel te costa mai mult reviziile, la benzina te costa mai mult combustibilul. Prin urmare, daca mergi peste un anumit prag de km/an (in jur de 13-15.000, banuiesc) iesi mai ieftin cu diesel.
De asemenea urmeaza si cat de bine te impaci cu un diesel sau cu un motor pe benzina...

12 Dec 2006, 10:40

Din calculele mele pe care le faceam inainte sa-mi iau masina si din ce am vorbit cu diversi dealeri (Ford, VW, Toyota etc) pragul intre benzina si diesel ar fi undeva la 20, spre 25 de mii de km. Eu, personal, depasesc lejer acest prag asa ca imi convine diesel. Tot aici, cand iti calculezi acest prag, trebuie sa fii foarte atent la ponderea km in oras. CU cat mergi mai mult in oras, cu atat ti-as recomanda mai mult diesel. Spun asta pentru ca eu in oras mi se pare semnificativa diferenta de consum intre diesel si benzina.
Nu stiu cat vien intretinerea in euro, dar eu pana acum am dat vreo 5mil la 15k si vreo 6mil la 30k, dar nu stiu cat de relevan e asta pentru ca in Bucuresti manopera este mai scumpa.
Despre putere nu pot sa iti spun care ar fi diferenta pentru ca nu am mers cu un 1.6 benzina, dar pot sa iti spun ca sunt super multumit de cum trage TDCI-ul asta de 90cp. Chiar daca nu are o acceleratie fenomenala, atunci cand il pui sa urce cuplul mare se simte.
Cam atat pot sa iti spun acum, daca mai ai alte intrebari legate de exploatarea unui TDCI de 90cp o sa incerc sa te ajut pe cat posibil.
Multa bafta! Si nu uita: orice motorizare va avea masina, tot Focus va fi asa ca este garantat ca it va aduce un zambet mare pe fata!

12 Dec 2006, 11:59

Am facut astazi un drive test cu diesel-ul si am ramas impresionat. Putere, senzatii....
Cum diferenta intre diesel si benzina este de vreo 500 Euroi si sper sa mai negociez ceva, cred ca am sa ma hotarasc asupra Tdci-ului. Plus ca ajunge la un culu maxim la 400 fata de benzina care ajunge la 100 cp la 6000. Viteza maxima la diesel este de 197 parca, fata de 182.
Astazi ma voi hotari. Revin cu amanunte. Merci pt. informatii.

12 Dec 2006, 13:44

$1 scrie:$2m facut astazi un drive test cu diesel-ul si am ramas impresionat. Putere, senzatii....
Cum diferenta intre diesel si benzina este de vreo 500 Euroi si sper sa mai negociez ceva, cred ca am sa ma hotarasc asupra Tdci-ului. Plus ca ajunge la un culu maxim la 400 fata de benzina care ajunge la 100 cp la 6000. Viteza maxima la diesel este de 197 parca, fata de 182.
Astazi ma voi hotari. Revin cu amanunte. Merci pt. informatii.


Dieselul are cuplu maxim (215Nm TDCI-ul de 90cp) la 1750rpm (puterea maxima e la 4000rpm), iar viteza maxima SIGUR nu e 197. Parca 177. 197 abia a prins Foca mea cand ma greabeam sa ajung la... prima intalnire Ford la care am participat! :D
Răspunde