Totul despre membri
Din ce an sunt masinile membrilor clubului
Moderator: Cornel001
de butysoft » 22 Noi 2006, 09:55
Astept cu nerabdare ue.
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.
de Extremero » 22 Noi 2006, 21:39

Am votat 2002.
Referitor nou VS second hand, as mai terce 2 avantaje la SH:
- pui in ea ce consumabile vrei tu si nu ce iti baga pe gat reprezentanta.
- iti poti alege mecanicul, nu trebuie sa te iei dupa un pusti care repara masina cu manualul in mana (mai ales la faza de diagnosticare)
[EX - Ford Focus ST170] | [EX - Ford Focus Futura | 1.8 Zetec 16v | 2003]
de ASZ » 23 Noi 2006, 11:37
- daca cumperi una adusa direct de afara este mai bine facuta decat una noua "pregatita" pentru dealerii din Romania (si asta o zic dupa ce am comparat 4 buc VW noi cumparate in Ro cu cele SH aduse afara ...) si in plus sunt si mai bine dotatate decat cele noi cumparate in Ro (sa recunoastem, ca multi cam fac rabat la dotari atunci cand isi iau masini noi, pdoar din dorinta de-a mai reduce investitia, in timp ce la cele aduse de afara dotarile suplimentare cam abunda ...)
Parerea mea ...
de Mihai L » 23 Noi 2006, 11:49
Avantajul dotarilor suplimentare la bani putini si a service-ului unde vor muschii tai vine la pachet cu alte dezavantaje, eu cred ca le putem socoti majore si pe astea:
1) Nu esti sigur de ceea ce cumperi: ti-o vinde cu 100k dar ea are 160k, de ex... Sunt si oameni priceputi in a le cosmetiza pe masura vechimii. Sau accidentata serios si refacuta pentru vanzare.
2) Un sofer prost ti-o face de comanda in maxim 50k; poti repara de-ti sar capacele la ea
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de ASZ » 23 Noi 2006, 11:55
$1 scrie:$2ormal ca in afara sunt mai bine dotate; fa o socoteala la veniturile normale din ambele parti si vei intelege ca ei pot lua o masina de 20.000 EUR muuuult mai lejer decat noi.
Avantajul dotarilor suplimentare la bani putini si a service-ului unde vor muschii tai vine la pachet cu alte dezavantaje, eu cred ca le putem socoti majore si pe astea:
1) Nu esti sigur de ceea ce cumperi: ti-o vinde cu 100k dar ea are 160k, de ex... Sunt si oameni priceputi in a le cosmetiza pe masura vechimii. Sau accidentata serios si refacuta pentru vanzare.
2) Un sofer prost ti-o face de comanda in maxim 50k; poti repara de-ti sar capacele la ea
Ai si tu dreptate, nu intru in polemica
Eu am dat pe Fusionul meu 8.500, varianta noua m-ar fi costat cam 14.500 .. asa ca facand socoteala cam cate reparatii se pot face in banii de diferenta .. chiar daca nu are km din semnatura sau a fost atinsa .... si avand in vedere faptul ca nu aveam si nu merita sa dau 14.500 EUR pe varianta noua .... (si sa nu uitam ce scadere masiva de pret are o maisna cumparata de nou in Ro si rulata tot aici ...)
Vorba mecanicului meu: sunt doar 2 categorii de masini, cele care au fost atinse si cele care vor fi atinse ....
de catalin40A » 23 Noi 2006, 23:56
Varianta corecta ar fi fost urmatoarea :
Ford Fiesta 9900 E nou, 4 ani garantie si nu ma doare capu' !
Parerea mea - suntem prea saraci ca sa ne carpim !
-
catalin40A - Member
- Mesaje: 331
- Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
- Localitate: Ploiesti
- Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP
de Extremero » 24 Noi 2006, 02:37
Libertatea de a alege ce faci cu masina, ce piese ii pui, ce upgrade-uri ii faci, pe cine lasi sa umble in ea etc.
Eu de exemplu am ales acum Mobil 1 (iar la urmatorul schimb Castrol RS) care e 250RON fata de 130RON cel Motorcraft, am ales placute Ferodo de 285RON in loc de 180 Motorcraft, am schimbat toate fisele, desi mergeau perfect cele vechi, am ales bujii NGK cu 50% mai scumpe decat cele originale Motorcraft etc etc... La o masina noua nu as fi avut "voie" sa fac chestia asta.
Da, daca ridici capota doar ca sa pui lichid la stergatoare, atunci te inteleg: iei o masina noua, o tii cat e in garantie, platesti niste revizii, o vinzi cand iese din garantie.
Daca in schimb stii sa alegi o masina SH, ai surse de piese, ai mecanici de incredere, te intereseaza ce anume e pe masina aia, atunci poti alege linistit una SH.
Satisfactia si utilitatea sunt aceleasi cu o cheltuiala mult mai mica.
E drept, daca din 2000RON trebuie sa traiasca o familie intreaga, nu prea poti sa-ti fortezi norocul si trebuie sa fii foarte cumpatat. In schimb la 2000Ron/luna/familie, cred ca exista prioritati mai importante decat o rata lunara de 150-250E pentru un fier de 10.000.
Eu in cazul asta as alege un Chamade / Golf 3 / Vectra A, ceva la care pot cumpara un semnal cu 20RON sau un motor intreg cu 200E. Pusa la punct bine dupa cumparare, iti va satisface aceleasi utilitati ca si o Fiesta noua de 9900Eur, iar de restul banilor mai poti cumpara o carte/jucarie copilului sau te poti duce in vacanta.
Mai ales ca la 2000RON pe luna nu vei parcurge in interes personal 40-50000km/an ci probabil max 15.000. Deci vei plati rate la un lucru pe care il folosesti prea putin pentru cati bani costa.
Parerea mea.
[EX - Ford Focus ST170] | [EX - Ford Focus Futura | 1.8 Zetec 16v | 2003]
de Mihai L » 24 Noi 2006, 07:47
Scopul reviziilor este sa asigure un minim decent de inlocuiri de consumabile (ulei, filtre, etc). Nu cred ca ar fi zis ceva reprezentanta daca vrei un ulei mult mai scump, pe care vrei sa il schimbi la 5000-10.000 in loc de 15.000 cat zic ei ca ar merge. Dar macar o data pe an sau la 15.000km eu zic ca este OK ca interval, nu urmaresc ca la logan sa catige un ban din garantie.
Cati din cei care au cumparat o masina sh nu au gasit filtrele imbacsite, ulei vechi, etc? Nu toata lumea se pricepe si intelege ce inseamna sa intretina o masina... Mai dai de cate unul care a luat o sh si intreaba mirat dupa ce a facut 50.000 cu ea: Aaaa, trebuia sa-i schimb uleiul? :icon_mrgreen:
Este o loterie pana la urma.
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de catalin40A » 24 Noi 2006, 08:26
Nu mi-o luati in nume de rau, nu am nimic cu SH-ul, cine isi permite financiar un SH - foarte bine ! Cine nu... sa se gindeasca foarte bine !!
Cazul meu nu se regaseste in scenariile prezentate, am vrut o masina noua si moderna - pursisimplu ! Si am achitat-o cash .
Parerea mea !
-
catalin40A - Member
- Mesaje: 331
- Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
- Localitate: Ploiesti
- Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP
de ASZ » 24 Noi 2006, 09:43
Nu contest avantajele unui model nou, ci constat cu dezamagire ce mod de gandire ma forteaza sa adopt viata din RO

de Mihai L » 24 Noi 2006, 09:59
Eu am folosit deja jumatate din prima de asigurare la CASCO (reintregirea m-a costat 23 RON!!! :icon_mrgreen: ), iar ca idee, urmareste si patania lui GeorgeFord... La peste 3000 EUR reparatia, cati din cei care au luat un sh isi mai permit asta? Hai sa zicem ca nu o faci la reprezentanta, dar nu cred ca iesi sub 2000 EUR. Sa nu mai socotim ca a fost vorba de o Fiesta si nu de un Mondeo sau Focus.
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de catalin40A » 24 Noi 2006, 10:54
Ce zice-ti de ... CASCO ?!
-
catalin40A - Member
- Mesaje: 331
- Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
- Localitate: Ploiesti
- Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP
de verga_Cip » 24 Noi 2006, 11:45
tre sa recunosc ca daca mi-as gasi masina in parcare distrusa de unul cu o dacie din secolul trecut sau acum 2 secole... il alerg pana la roma si inapoi...si "dupa ce-l omor.... il bat de-i suna apa-n cap" :icon_mrgreen:
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de butysoft » 24 Noi 2006, 16:05
Porbabil ca singura alternativa va ramane mult timp masina sh, cel putin pentru cei sub 30 de ani, care nu au schimbat cel putin 2 masini pana acuma (unii chiar traiesc din asta).
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.
de Mihai L » 25 Noi 2006, 09:21
Nu a negat nimeni principalul avantaj al masinilor sh: pretul...
Important este sa stii si ce se poate ascunde in spatele acestei "momeli". :icon_biggrin: Pentru cineva care se pricepe la masini, riscurile sunt rezonabile, dar pentru cineva care nu are habar sunt imense, cel putin pe piata noastra de sh, plina de tepe.
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de kobe » 25 Noi 2006, 12:35
Cand cumperi o masina SH de 3000 EUO sa fii constient ca mai bagi 500 cel putin in ea si cand cumperi una de 8000 sa mai ai pusi deoparte vreo vreo 3000 ca nu se stie ce-ti cade .
Si cu toate astea eu nu as plati 5 - 10 ani pentru o masina noua
-
kobe - Member
- Mesaje: 430
- Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
- Localitate: calarasi
- Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009
de Maximilian » 25 Noi 2006, 13:09
Asa, iei o masina sh(totusi nu mai veche de 4 ani), o iei bine la puricat pe toate partile, eventual ai si mare grija de la cine o iei(nu te iei numai dupa pret si aparitie), o ingrijesti bine, in primul rand incerci sa arate in continuare ca noua iar la vanzare peste 3-4 ani pierderea va fi de cel mult 2000, dar de obicei nici macar atat(depinde si de model pana la urma).
La fel merge si cu masinile mai vechi sh, dar la acelea sansele sa fie bagati multi bani in ele sunt mari.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de zvony » 25 Noi 2006, 13:44
In Germania spre exemplu masinile italiene si cele frantuzesti pierd foarte repede din pret, in timp VW este cunoscut peste tot ca isi mentine pretul cel mai bine.
Am avut si eu si inca mai am experiente cu masina SH si nu au fost deloc neplacute, dar toate 3 de pana acum s-a mers dupa ele acolo (a fost fratele meu) si le-a cautat mult de tot si absolut toate au parut scumpe la bani. Prima a fost un Golf 3 (11.1995) pe care l-am luat in 2001 (vreo 12.000 marci cu toate actele) la 110.000km (direct de la o invatatoare) si l-am vandut in 2005 la 210.000km. Probleme: la 180.000 i-am schimbat bucsele pe spate (erau terminate bucsele prin care se prinde puntea de caroserie) si apoi mai avea o problema pe contact (nu pornea cand nu avea chef... am aflat apoi ca ar fi fost chip-ul).
Din noiembrie 2003 mai am un Golf IV Variant (fabricat 2002) si pana acum nu a avut absolut nici o problema, dar a fost cautat mult si nici nu a fost "super-oferta". Adica e 1.9 TDI, 90cp, fara optiuni deosebite (Are radio cu caseta, A/C, 4 geamuri electrice si oglinzielectrice) si a cam trecut cu toate taxele de 10.000.
Cu alte cuvinte se gasesc masini SH pe care sa le tii ani buni fara sa bagi piese in ele mai mult decat e normal (filtre, ulei si, cand e cazul, distributia), dar cu siguranta acestea nu sunt acele "super-oferte" care se vad primele pe net. Stiu eu pe cineva care a luat o asemenea oferta si... mai bine se abtinea. Golf IV, model 2003, clima, scaune incalzite, hatchback (sunt mai scumpe decat Variant-urile), 19 TDI - 130cp si cand venea cu el in tara masina nu a trecut de 170km/h. Deh... a dat pe el vreo 8.500euro.
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
-
zvony - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 3917
- Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
- Localitate: Pitesti
- Maşina: Ford Focus Mk2 ST
- VIN: WF05XXGCD56B06673
de mariuscociorva » 25 Noi 2006, 18:56
eu am facut un efort financiar colosal sa imi iau ford focus sh si cu 8800 de euro nu prea aveam alternative noi plus ca intretinerea la o maisna noua e mult mai scumpa ca la una veche dupa ce trece prima revizie
eu de exemplu am schimbat singur uleiul filtrele pompa de ambreiaj arcul de la pedala de ambreiaj , am luat piesele de unde am vrut , aceleasi piese ca la reprezentanta dar muuult mai ieftine nu am stat sa imi umble toti jegosii prin masina( stiu pe cineva care a dus vw cu tapiterie crem in service si cand a orimit masina avea 2 pete de ulei pe scaun) de aia exista masini noi si sh ca sa fie pt toti mai ales ca o masina nu o tii o viata ;
un focus care azi sa zicem, ca il iau cu 16000 de euro il vand peste trei ani cu 8000 poate si mai putin ca astea sunt preturile si decat sa am moft de masina noua da sa pierd practic contravaloarea unei alte masini in 3 ani multumesc da ma duc in de si mii iau masina
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de Mihai L » 25 Noi 2006, 23:06
Eu zic ca numai daca te uiti ce se schimba cu trecerea anilor (in acele formulare de revizie) si iti dai seama ca nu este asa... Am indoieli serioase ca revizia anuala la reprezentanta la un Focus diesel de 3 ani (sa zicem 60.000 km) va fi mai scumpa decat inlocuirea distributiei, turbinei, etc. si cate se mai schimba dupa 150-200.000 km la un sh, ca sa nu mai socotim ce poate pica aditional din diverse motive (in special varsta si modul in care a fost intretinuta acea masina).
O masina noua este "online" destula vreme si fara mari investitii (cu exceptia celei de la inceput, de a o cumpara), in plus ai avantajul noilor tehnologii.
Parerea mea.
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de mariuscociorva » 26 Noi 2006, 16:20
de exemplu am schimbat singur pompa de la ambreiaj : am cautat in tis am intels am facut rost de ce imi trebui am-am uiata de unde incep si cum si am schimbat singur piesa , si sunt multi care fvac asa ceva singuri , pt ceva complicat sau care nu pot face voi apela la service dar sunt curios cat ar fi costat operatia in service?
in plus eu nu am avut bani d eo masina noua si nici nu sunt genul care sa fac credite peste credite
am cu ce cumpar nu am cu ce nu cumpar
nu imi place sa situ ca tre sa dau banii la banca ca altfel raman fara masina
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de shadow » 26 Noi 2006, 16:30
-
shadow - Gold Member
- Mesaje: 988
- Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
- Localitate: Bucuresti
de Mihai L » 27 Noi 2006, 07:38
Intr-adevar, pentru mine o masina buna este in primul rand una care este gata de drum oricand. In al doilea rand, nu am suficient timp nici pentru copiii mei, dar sa mai stau zile intregi cautand piese si sa stau pe sub masina...
Nu in ultimul rand, de cate ori se schimba pompa de ambreiaj in cei 4 ani de garantie (in conditii normale...)?? :icon_mrgreen:
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de mariuscociorva » 27 Noi 2006, 07:51
sigur ai la anumite componente mai putin
eu nu am inca copii asa ca am timp liber suficient si oricum imi place sa mesteresc pe la masina ; si a mea e gata d edrum oricand o piesa poate sa cada si la una noua
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de alexaltdar40 » 30 Noi 2006, 00:39
-
alexaltdar40 - 1nsane Member
- Mesaje: 3713
- Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
- Localitate: Buzau - Cotorca
- Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori