Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 16:08

$1 scrie:$2b... din auzite sau pe probate cu filtrul de aer sport...

eu vb pe probate, acum dupa revizie am filtrul de aer normal ,masina urca in trepte greeeeeeeeuuuuu, fata de atunci cand avea filtrul de aer sport
Nu avem noi tara pentru filtru de aer, fals, l-am scos dupa 10 mii de km cred si nu trebuie sa il spal , o voi face totusi asa just for fun

Mentionez ca masina este pe benzina, nu stiu cum se comporta la diesel


la benzina este stiut si testat ca aduce un +. la diesel este doar marketing.

$1 scrie:$2i-am luat si eu un focus de 1 luna de zile si vreau sa-i aduc ceva imodificari la exterior, gen faruri , stopuri, jenti. Ma poti ajuta si pe mine cu un site ceva de unde le-ai luat pe ale tale?Eventual si niste preturi. Mi s-au parut foarte ok. Merci
Mi-am luat si eu un focus de 1 luna de zile si vreau sa-i aduc ceva imodificari la exterior, gen faruri , stopuri, jenti. Ma poti ajuta si pe mine cu un site ceva de unde le-ai luat pe ale tale?Eventual si niste preturi. Mi s-au parut foarte ok. Merci


preturi pt ce anume?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 16:18

Un raspuns intarziat legat de jenti. Io am un motor de 1.8 ,115 cp . Da corect, cu cat motoru este mai mic cu atat se simte mai bine diferenta , io la motorizarea mea nu am simtit mare diferenta (o sa o mai simt odata iarna viitoare cand imi pun jentile de 16 la loc ) . la plecarea de pe loc ar putea fi un dezavantaj dar si un avantaj un cauciuc mai lat , mie mi se pare ca scartie mai putin cand plec tare , si consider ca e din diferenta de latime a cauciucului care inseamna o aderenta ma buna . Cred ca o sa incerc odata sa cronometrez cat imi ia de la 0 la 100 si sa cantaresc jentile cu prima ocazie cand le mai dau jos . Dragut forumu si interesant , eu mam inscris de curand ,dar de cand mam inscris imi pierd toate serile pe el .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 16:44

Muzica9 sa inteleg ca esti multumit de placutele daca excludem scartaitu , nu ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 18:48

preturi pt ce anume?[/quote]


pt faruri si stopuri ca ale tale

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 19:21

"Vb... din auzite sau pe probate cu filtrul de aer sport...

eu vb pe probate, acum dupa revizie am filtrul de aer normal ,masina urca in trepte greeeeeeeeuuuuu, fata de atunci cand avea filtrul de aer sport"

am incercat un filtru sport , k&n , acum cateva saptamani pe 320i`u pe care il mai conduc ... fiind benzinar aspirat si motor destul de mare (2L) se simtea ceva diferenta in reprize + sunet ...

tot un k&n am pus si pe 406 coupe care e diesel (2.2hdi) ... diferenta aproape 0 , suieratul turbinei mai accentuat ...

am renuntat la k&n in cazul ambelor masini pt ca mi se pare mai mult fitza decat performanta (mai ales pe diesel) ... permite un debit mai mare de aer in motor -> mai mult praf in motor (si noi avem destul) ...

"io la motorizarea mea nu am simtit mare diferenta"

ai cuplu destul de mare ... trecerea la jante mai mari pe 1.6i 100cp sau mai grav pe 1.4i 80cp se simte mult mai tare ...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 20:24

$1 scrie:$2ia ii problema, ca nu trebuie sa il speli. Tot praful a ajuns in motor.



Am sa folosesc aceleasi cuvinte......


vb din experienta sau asa iti dai cu presupusul

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 20:26

Nu ii experienta. Dar ii logic ca daca un filtru normal se murdareste si unu sport nu ii murdar inseamna ca a trecut praful de el.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mar 2009, 21:21

pai daca nu vb din experienta ce sa ne mai facem insa ca sutele de mii de persoane care folosesc filtre sport k n sunt indusi in eroare si sunt niste ciumpalaci
Am zis eu ca nu se murdareste? Am zis din contra ca ma asteptam sa fie mai jegos, in motor aerul nu are cum sa duca

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mar 2009, 21:45

azi la NESTE am facut test drive cu 3 masini. o new fiesta de 68 de cai, un mondeo titanium 2.0 140 cai, un focus 2 facelift 136 cai in 2 usi dar cu jante de 18". imi pare rau ca nu aveau nici o masina cu motor de 2,5T.

nici una nu tragea mai bine ca a mea.

la mondeo nu am fost impresionat decit de confortul oferit, nu si de pozitia la volan insa. putin cam barca, si foarte lenesa in tr 1 si 2.

ca dinamica per total am fost impresionat TOT de focus. o masina mult mai pe stilul meu.

in concluzie se pare ca cer cam multe de la focusul meu. dar nici o alta masina din gama ford nu ar putea aduce un +

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 17:33

poze rare cu masina curata. :)
_MG_7222_800.jpg

P321259.JPG
P321259.JPG[/attachment]
P321260.JPG
FiÅŸiere ataÅŸate
_MG_7214_800.jpg

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 17:38

Iti tot admira Leut27 profilul la cauciucuri sambata.
Pacat ca n-au si protectie de janta :(

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 17:44

ba au. :) dar asa se vad ele. buza cauciucurilor nu este foarte pronuntata. sunt jantele foarte late la buza.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 17:47

Deci jantele sunt de vina inteleg :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 18:02

acolo in prima poza: promit ca doar admiram, n-am atins nimic :-"
:))

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 20:36

La ultima întâlnire am văzut și eu mașina prima dată live.
Jantele foarte mișto, volanul după gust, navigația interesantă.
Păcat de bara spate că nu e prinsă ca lumea. Poate totuși se găsește un nene mai răsărit pe la Neste care să ți-o fixeze ca lumea.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 20:52

Dar ce are volanul? In poze se vede doar o dunga mica rosie.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 21:46

$1 scrie:$2zi la NESTE



am fost si eu acolo.
pacat ca nu te stiam dupa infatisare ca mi-ar fi placut sa-ti strang mana.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Mar 2009, 21:50

poate cu alta ocazie. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Mar 2009, 09:10

muzica9 o poza mica cu volanul se poate? :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Mar 2009, 09:58

o sa fac si o poza la volan cind am timp.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 09:07

poza la volan tot n-a apucat sa fac, dar intre timp am schimbat filtrul de polen. povestea... aceeasi ca de obicei. jeg la greu. aerul nu intra. pe ultima treapta de ventilatie, abia baga aer.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 10:43

cati Km l-ai avut?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 13:01

cam 12000 km. si 7 luni.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 13:51

$1 scrie:$2zi la NESTE am facut test drive cu 3 masini. o new fiesta de 68 de cai, un mondeo titanium 2.0 140 cai, un focus 2 facelift 136 cai in 2 usi dar cu jante de 18". imi pare rau ca nu aveau nici o masina cu motor de 2,5T.

nici una nu tragea mai bine ca a mea.



Facem un test? :D

PS: A iesit foarte bine masina.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 15:04

ce fel de test? :) eu nu prea fac liniute. ca nu imi place sa omor masina cu plecari de pe loc. cind m-am dat m-am dat doar din mers.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 15:19

Nu suna rau un rolling din a doua :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:31

poate in viitorul apropiat. :)

in trecut eu si @aureg88 ne-am jucat putin. pe vremea cind el era stock iar eu aveam unichipul scos, deci doar 141 de cai masurati. rezultatul dupa mai multe probe... cam egalitate.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:35

Eu am auzit altceva :P

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:38

ce anume?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:42

Ca din treapta a 3-a 2.0 TDCi se cam ducea... cam de o masina intre voi.
Răspunde