Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
15 Ian 2009, 01:50
Cateva sfaturi extrase din manualul de utilizare a unui Clio3 din 2007:
- daca temperatura exterioara este intre +5 si +9 grade, ia cu tine cateva carpe uscate, o ragleta (optional, doar daca aveti la indemana), un sul de hartie igienica, si eventual vreo 2 suluri de servetele de masa (alea la metru sunt ideale). 150km (distanta de la cluj la oradea) se fac mult mai usor daca totusi reusiti sa vedeti prin parbzul aburit (indiferent ce fac, daca temperatura e intre 5 si 9, masina abureste teribil)
- masina NU se spala iarna: ingheta oglinzile. se remediaza 2 zile mai tarziu cu un litru de spirt cald (dus cu termosul din casa in parcare) bagat cu seringa la mecanismul oglinzii.
- renuntati la ideea de a folosi radioul pe timp de iarna. daca temperatura e sub -10 grade, radioul nu mai functioneaza. trebuie dat jos, scoase mufele din spate, siguranta, apoi acestea trebuie curatate, sterse, incalzite, apoi puse la loc, si in functie de cat noroc are fiecare, intr-un tarziu veti reusi sa le faceti sa si mearga. asta pana la urmatoarea data cand coboara temperatura la -10.
- dimineata treziti-va cu 40 de minute mai devreme. mergeti la masina, porniti motorul, curatati gheata de pe parbriz, geamuri si luneta. nu uitati de gheata de pe faruri si stopuri. reveniti in jumatate de ora pentru a pleca la servici. pana ajungeti in parcarea de la servici POATE va fi destul de cald in masina incat sa va ganditi la dat jos manusile.
- pe timp de noapte, depasiti cat mai repede cu putinta ABSOLUT TOATE masinile intalnite, INDIFERENT de riscuri, altfel riscati ca mazga aruncata de rotile masinii din fata sa se depuna pe faruri si sa nu mai vedeti nimic.
- intotdeauna sa aveti asupra Dvs o lanterna si o carpa (vezi punctul anterior)
- lichid de parbriz: intotdeauna sa veti dublul cantitatii maxime necesare. you'll need it, trust me.
Va multumim ca a-ti cumparat de la noi, va asteptam sa reveniti.
Epilog: cele mai sus mentionate nu mi s-au intamplat numai mie, ci mai multor colegi de serviciu care conduc Clio3 (aprox 7 masini)
15 Ian 2009, 02:31
Asta-mi aduce aminte de un tip pe care-l stiu care avea o dacie veche (a se citi 1900 toamna) care tinea in torpedou 2 bilete RATB just in case

Probabil au uitat sa treaca in manualul mentionat mai sus si asta
15 Ian 2009, 03:56
Mai si eu am un Clio 3 pe care il folosesc ca fataiala in oras si pana acum s-a descurcat rezon, e un Eeno intradevar dar la partea cu caldura jos palaria. 1.5 DCI se incalzeste instant, poa sa fie si -20 de grade in maxim 5 minute am caldura.
15 Ian 2009, 09:38
Pentru partea cu aburirea geamurilor cand temperatura este intre 5 si 9 gr. C, eu ti-as recomanda totusi sa te asiguri ca nu ai recircularea activata. De asemenea, se dezabureste mult mai bine daca pornesti A/C (clima) cu temperatura reglata pe caldura maxima si aerul directionat catre parbriz.
15 Ian 2009, 10:12
Aia cu depasirea pe timp de noapte e din filmele cu prosti, adica mai bine "bum" decat sa merg cu farurile murdare
15 Ian 2009, 11:16
Shade ce ai scris tine mai mult de cel care conduce masina si nu de marca masinii.
15 Ian 2009, 12:54
Shade,ce spui tu mi se pare un pic exagerat.La orice masina se aburesc geamurile.Daca nu folosesti clima cum trebuie se va intampla cum ai spus tu.Lumea,in general,e multumita de clio 3.Se incalzeste repede interiorul,poate tu ai avut ghinion sa ai vreun defect.Atatea plangeri de masina asta,n-am mai auzit la un loc.
Daca te streseaza ca trebuie dimineata sa raschetezi gheata de pe parbriz,cumpara-ti un Fiesta->cu parbriz INCALZIT.
15 Ian 2009, 15:37
In primul rand e nevoie de adevaratul manual al utilizatorului...ca sa priceapa si oamenii ce-i cu butoanele alea

. La 7 masini...trebuie sa gasiti macar un manual al utilizatorului. Din pacate / fericire am vandut Clio-ul din familie de vreo 7 luni asa ca nu am la indemana manualul ca sa-i fac o poza. Multiplicati-l si dati-l la toata lumea...
Daca mergeti cu masinile si in afara orasului, ca nu toata lumea e obisnuita sa iasa din oras cu masina mai departe de Metro (de ex), da, e normal sa ti se jegoseasca farurile/parbrizul pe vremea asta si implicit consumi lichid de spalare parbriz si/sau iti cureti farurile. Daca nu vrei sa ti se jegoseasca farurile sau parbrizul nu te apuci sa depasesti toate masinile din fata ci mergi incet si pastrezi intentionat o distanta buna fata de masina din fata ta. Ca sa depasesti, inseamna sa te apropii de masina din fata ta si atunci jegul proiectat de rotile acesteia se va depune chiar pe farurile si parbrizul nevinovatului Clio...Manualul de Clio nu trateaza balistica jegului pe timp de iarna, in functie de tonajul participantilor la trafic...asta se invata.
Despre spalat...prefer sa spun ca nu-mi spal niciodata masina la temperaturi < 5 - 7 grade...Spalatul merge el cum merge dar uscatul e altceva.
Sorry mate, are Clio pacatele lui...dar in niciun caz cele expuse de tine.
11 Feb 2009, 17:31
Mi-am amintit de topicul asta, si am zis ca ar fii frumos din partea mea sa fac anumite completari, rezultate din remedierea problemelor mai sus mentionate. Asadar:
- partea cu abureala s-a datorat sistemului de A/C defect + un cheder care nu ermetiza.
- inghetatul oglinzilor datorat spalatului ramane in continuare valabil.
- in continuare radioul nu se asculta pe timp de iarna. Datorita variatiilor de temperatura, se face condens in blocul de sigurante. Apa rezultata ingheata si face scurt peste sigurante, care nu mai merg. Se intampla la multe renaulturi din 2007. Raspuns primit de la reprezentanta Renault Cluj.
- incalzirea s-a remediat partial odata cu aburitul (cheder + A/C), totusi parca s-ar putea si mai bine de atat...
- in aceiasi seara am condus in decurs de 30 de minute clio treiul si ka-ul, pe aceiasi portiune de drum si in conditii similare. la clio farurile nu bateau la 10 metri (faza scurta), la ka bateau cam 30 de metri.
- carpa si lanterna in continuare necesare.
- stergatoarele noi au mai redus consumul de lichid de parbriz, dar nu in proportii impresionante.
Darth-Claudia, manualul masinii (atat al meu cat si al colegilor) a venit odata cu aceasta, atat in romana cat si in franceza, si am petrecut cam 2 ore in masina invatand manualul si experimentand. Lunar fac cam 2500km inafara orasului. Traficul greu ai fii mirat sa constati ca nu arunca asa mult jeg, deoarece majoritatea remorcilor au in spatele rotilor aparatoarea aia lata si lunga de cauciuc, care e la 10cm de asfalt tocmai cu scopul de a reduce mizeria aruncata. Da, mai este cate un camion care nu are asa ceva, dar preponderent sunt cu aparatoarea aia. In spatele autocarelor in schimb, e dezastru. Alea nu au asa ceva, si tot jegul ridicat de ele iti vine in parbriz. Iar despre partea cu mersul incet & cuminte in spatele altor masini... iti doresc sa lucrezi doar o saptamana intr-un departament care presupune interventii, sa vezi cat de linistit poti merge cand esti in Cluj si trebuie sa ajungi la Timisoara ca a picat un link (valabil si pentru alexsar).
16 Feb 2009, 17:49
Am un amic care are clio 3 din 2007,dar nu a avut nici una din problemele expuse aici de tine...singura problema pe care a avut-o a fost ca nu ii mai baga caldura,problema remediata pe garantie.
16 Feb 2009, 18:04
are tata clio symbol 1.5dci: caldura face, consuma putin ,suspensii directie rezistente, spatiu interior enervant de mic daca ai peste 1.80, nu abureste, da nici nu-mi place,nu-si merita banii.intre clio si logan as alege loganul.........masini de 2 lei...exagerez da mai mult de 6000 nu merita nici una
16 Feb 2009, 18:08
$1 scrie:$2re tata clio symbol 1.5dci: caldura face, consuma putin ,suspensii directie rezistente, spatiu interior enervant de mic daca ai peste 1.80, nu abureste, da nici nu-mi place,nu-si merita banii.intre clio si logan as alege loganul.........masini de 2 lei...exagerez da mai mult de 6000 nu merita nici una
AI PUS PUNCTUL PE ''I''
15 Mar 2009, 12:42
$1 scrie:$2- inghetatul oglinzilor datorat spalatului ramane in continuare valabil.
- in continuare radioul nu se asculta pe timp de iarna. Datorita variatiilor de temperatura, se face condens in blocul de sigurante. Apa rezultata ingheata si face scurt peste sigurante, care nu mai merg. Se intampla la multe renaulturi din 2007.
- incalzirea s-a remediat partial odata cu aburitul (cheder + A/C), totusi parca s-ar putea si mai bine de atat...
- in aceiasi seara am condus in decurs de 30 de minute clio treiul si ka-ul, pe aceiasi portiune de drum si in conditii similare. la clio farurile nu bateau la 10 metri (faza scurta), la ka bateau cam 30 de metri.
- carpa si lanterna in continuare necesare.
- stergatoarele noi au mai redus consumul de lichid de parbriz, dar nu in proportii impresionante.
Posed un Clio 3 din 2007 , nici pomeneala de asa ceva. Nu spun ca nu are si el probleme , dar in nici un caz cele mentionate , mai exact:
* la Ford nu ingheata apa din oglinzi dupa spalare ? O avea o compozitie speciala care impiedica inghetul
* sensibilitatea FM la Blaupunkt-ul de la Clio 3 este peste cea de la Focus cu Denso , vezi ca sunt mai multe opiniii pe forum. Te invit sa te convngi daca nu ma crezi. Cat despre condesul in cutia de sigurante=gheata=no radio...povesti vanatoresti .
* farurile stock ( au halogen si lupa ) la Clio sunt excelente. In plus cele directive te fac ai vizibilitate unde un far normal nu poate lumina , cum ai constatat tu ca nu bat nici 10 metri....?
Cat despre consumul de lichid de prabriz...daa , o mare problema de proiectare a Reno.
Oricum nu vad pe cine comparam ? Clio 3 cu Ka ? No way...titlul si topicul e aiurea .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.