18 Apr 2009, 22:30
)18 Apr 2009, 22:41
 19 Apr 2009, 08:45
19 Apr 2009, 09:26
 
 Ia uite, bai nenica, tocmai cand credeam ca ne-a uitat! 
 Eu consider mesajul foarte util aici, chiar daca are in cuprins acel "Vs." care , sa speram, nu va duce la sute de pagini de contraziceri nefondate si injuraturi. 
			
		19 Apr 2009, 10:53
19 Apr 2009, 11:06
$1 scrie:$2u incredintati masina spre a fi condusa domnelor,imediat ce observa ca nu mai moare motorul in intersectie o sa ramineti fara masina
			
		19 Apr 2009, 11:26
19 Apr 2009, 13:18
19 Apr 2009, 21:36
			
		20 Apr 2009, 11:22
21 Apr 2009, 10:34
21 Apr 2009, 20:54
 Singura problemă e benzina, dar aia cred că e problema tuturor 

			
		14 Mai 2009, 15:55
 ) -pe care l-am condus pana atunci: cuplu foarte bun la turatii mici insa nu te iarta daca nu schimbi corect treptele. Asta a fost argumentul pentru benzinar, care oricum este mult mai elastic si mai placut la condus.14 Mai 2009, 16:47
			
		14 Mai 2009, 21:50
 Impartim aceleasi gusturi , in oras e mult mai comoda o masina pe benzina fata de un diesel la care trebuie sa schimbi foarte des treptele. Problema asta la diesel se poate remedia foarte usor printr-o cutie automata , unde nu mai ai stresul turatiilor , cutia preluand toata durerea de cap  
			
		14 Mai 2009, 23:11
14 Mai 2009, 23:13

			
		14 Mai 2009, 23:28
$1 scrie:$2u dau 1.8 tdci pe un 1.6 tivct....1.8 tdci te mai dezmorteste putin cand adormi in traficul din oras....cand o calci ...cuplul isi face simtita prezenta....fuge de rupe ....la benzinar o ia treptat... ca sa nu zic de consum ca fac 1000 km cu un plin cand plec in concediu la drum intins..
15 Mai 2009, 09:02
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u dau 1.8 tdci pe un 1.6 tivct....1.8 tdci te mai dezmorteste putin cand adormi in traficul din oras....cand o calci ...cuplul isi face simtita prezenta....fuge de rupe ....la benzinar o ia treptat... ca sa nu zic de consum ca fac 1000 km cu un plin cand plec in concediu la drum intins..
Fuge de rupe pentru ca intra turbina in actiune . Daca stam un pic sa ne gandim nu e prea corecta comparatia intre cele doua motorizari , benzinarul fiind dezavantajat de faptul ca nu are turbo , caz in care nu cred ca ar mai avea problema cuplului care oricum nu v-a fi ca la diesel dar oricum va fi suficient incat sa te "bage in scaun". Oricum gusturile nu se discuta , eu raman in continuare fan al benzinei chiar daca conduc diesel.
			
		15 Mai 2009, 09:39
$1 scrie:$22. Masina
Din nou, benzinarul este mult mai echilibrat. TDCi-ul vine in plus cu vreo 150kg pe puntea fata, ceea ce se simte. Noroc cu directia electrohidraulica care mai drege busuiocul. Directia benzinarului mi se pare ceva intre setarea confort si sport de la diesel. Oricum, parca o simti mai bine.
Diferenta cea mai mare intre cele doua o constituie cutia de viteze. Daca la Ti-VCT o pot considera o bijuterie mecanica, la TDCi se apropie mai mult de un esec. La diesel mi se intimpla sa nu intre in treapta 1 iar efortul depus la schibarea vitezelor este considerabil mai mare. Nici nu poate fi vorba de conducere sportiva.
Pentru viitorii posesori de TDCi le recomand cu caldura sa ia si ESP+TC. TC-ul isi va face din plin datoria. La Ti-VCT ESP mi-a intrat o singura data (undeva pe Dealu Negru) si de citeva ori TC-ul. In rest, ambele masini au o stabilitate exemplara.
 
 Drumul de care zic mai sus in schimb e destul de liber, nu are limitari de viteze si nici nu prea poti sa ii dai mai mult de 130 sa zic ca sunt scurte liniile drepte, deci e si legal...
			
		15 Mai 2009, 09:51
$1 scrie:$2radatorule...dupa ce-ti faci treaba cu dieselul o critici...unde am mai intilnit eu atitudinea asta
			
		15 Mai 2009, 10:24
15 Mai 2009, 10:40
15 Mai 2009, 10:57
15 Mai 2009, 11:04
15 Mai 2009, 11:10
15 Mai 2009, 12:53
15 Mai 2009, 13:06
15 Mai 2009, 13:24
15 Mai 2009, 13:26