Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:54

in trecut eu si @aureg88 ne-am jucat putin. pe vremea cind el era stock iar eu aveam unichipul scos, deci doar 141 de cai masurati. rezultatul dupa mai multe probe... cam egalitate

Aveai 141 sau 115? Te tineai de el cu 115cp? Nu prea se intelege din post.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:55

:) si eu as putut zice ca am cistigat clar. dar nu am facut-o. din cite imi aduc aminte @aureg88 chiar era mai multumit de cum tragea a mea. daca retin bine minte: " a ta trage mai liniar". tinind cont ca este coleg de forum cu noi il putem intreba direct, sau poate intervenii personal in aceasta discutie.

ne-am dat de vreo 5-6 ori. mai mult din curiozitate. o parte cistigate de mine, o parte cistigate de el. diferentele nu au fost mai mult de 1 m sau jumatate de masina, in conditiile in care in vreo 2 sesiuni eu am schimbat tirziu, si intra limitarea. recunosc nu sunt specialist in liniute. era doar a doua a-3-a oara cind faceam asa ceva. m-am mai dat cu un alt user de pe forum, @LEX, tot 2.0 136 cai, asta vara cind unichipul era on. diferenta atunci chiar a fost de peste o masina, in favoarea mea. poate rotile lui de 18" erau de vina. :)


PS: m-am mai dat si cu @ionutz. v6 3.0 200 cai. eu zic ca rezultatul a fost onorabil. sub o masina lungime. @ionutz tu ce zici? onorabil sau nu? :)

ps2: @IR Babuin aveam 141 cai. eram doar pe harta de soft custom.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 16:57

Eh..sa nu exageram acum. Nu o masina intre noi dar am iesit in fata..ce mi sa parut de la bun inceput si pacat ca nu am avut unde sa dam sa vedem daca era asa, este faptul ca pe a4-a ma duceam mai tare...dar din cauza traficului nu prea am putut concluziona. Stiu ca era sa ma infig intr-un autobuz in seara aia :))
Si da, intradevar. masinta ta mi s-a parut ca trage mai liniar..in sensul ca tragea ok si dupa 4000 ture. la mine nu mai tragea asa dupa 4200 sa zic. acum trage bine pana la 5000 :D
Ultima oară modificat de aureg88 pe 28 Apr 2009, 17:07, modificat 1 dată în total.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 17:01

deci lucrurile s-au lamurit. posibil ca a ta sa se fi distantat in tr a -4-a. dar tre sa mentionezi exact cite ture din 5 a iesit a ta in fata!

pt ca din cite imi aduc eu aminte, la finalul intilniirii noastr,e ambii am fost de acord ca masinile trag cam la fel, cel putin cit am testat noi,

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Apr 2009, 17:03

Pai asta zic, poate facem si noi odata un test daca nu deranjez cu mica mea curiozitate. Eventual dam si cu filmare ca sa nu existe dubii.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

30 Apr 2009, 21:21

$1 scrie:$2h..sa nu exageram acum. Nu o masina intre noi dar am iesit in fata..ce mi sa parut de la bun inceput si pacat ca nu am avut unde sa dam sa vedem daca era asa, este faptul ca pe a4-a ma duceam mai tare...dar din cauza traficului nu prea am putut concluziona. Stiu ca era sa ma infig intr-un autobuz in seara aia :))
Si da, intradevar. masinta ta mi s-a parut ca trage mai liniar..in sensul ca tragea ok si dupa 4000 ture. la mine nu mai tragea asa dupa 4200 sa zic. acum trage bine pana la 5000 :D

salut la mine intra limitarea cand ajunge pe rosu cam pe la 4500 / se aprinde o sageata rosie in bord / .. se cere remapata ..? :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

30 Apr 2009, 23:30

limitarea inseamna cu alte cuvinte sa`ti taie alimentarea ... gen cum spui tu sa nu vrea sa treaca de 4500 , ceea ce mi se pare cam imposibil ... motoru normal ar trebui sa traga pana la 5000-5200rpm ... sageata se aprinde cand depasesti 4500 ... e un fel de atentionare gen "schimba treapta" ... oricum e inutil s`o duci peste 4300-4500 , cuplul si puterea se afla pe o panta puternic descendenta dupa 4000rpm ...

remaparea se cere pt ca motorul e de generatie/tehnologie invechita ... incepe sa traga dupa 2500 si se plafoneaza dupa 3500 ... remaparea o faci si pt cuplu/putere , dar mai mult pt a trage "mai liniar" dupa ce intra turbina in sarcina (1900rpm).

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

12 Mai 2009, 09:21

poze cu volanul si cu noua pozitie a butonului de schimbat harti, mult mai la indemina.

intre timp unichipul a mai primit o harta in plus. puterea este acum de peste 150 de cai.
scan op 005.JPG
scan op 006.JPG
scan op 007.JPG

scan op 004.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

15 Mai 2009, 06:26

S-ar fi potrivit un buton ca asta pentru schimbat hartile :) .
Imagine

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Mai 2009, 20:44

buton ala e pentru nitro ;)lui ii trebuie switch cu 3 pozitii pentru fiecare harta cate una de aia il are pe ala

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Mai 2009, 20:56

Atunci greseala mea, nu mi s-a parut in poza a fi un switch cu 3 pozitii.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Mai 2009, 20:57

Cât te-a costat volanul să-l "îmbraci" că și al meu dă semne de oboseală deși am doar 20mii km. Merci.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Mai 2009, 20:59

curios. al meu nu dadea semne de oboseala. arata super bine.

facut un baza unui dosar de casco. ;)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Iun 2009, 08:53

farurile +instalatia de xenon gata montata sunt de vinzare. 1300 lei.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Iun 2009, 09:56

Daca nu deranjez, ce vrei sa iti pui in loc ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Iun 2009, 10:00

farurile originale. vind masina. pe bucati! :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Iun 2009, 10:20

auoleo , pacat :( , ne parasesti ? dupa cat ai investit in ea ? ce masian vrei sa iti iei ? App am si eu o intrebae , tu ai plafoniera de ghia si i-am spus si eu unu prieten ca plafoniera de ghia lumineaza tot ca ai de st (adica ledurile alea bat tot pe schimbator doar ca sunt portocali) ,l-am informat gresit ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Iun 2009, 12:34

da am plafoniera de ghia si sunt portocalii ledurile. bat in zona tunelului median.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 10:36

bai frate, cei cu tara asta de KKT in care traim. ieri am scos masina din service dupa ce am revopsit ambele bare, ambele aripi fata si abele aripi spate.

iar azi dimineata... surpriza! am gasit ambele usi de pe dreapta zgiriate. parca ar fi gheare de ciine. dar ma indoiesc, caci toata noaptea masina a stat parcata cu partea dreapta linga un zid la o distanta de 20-30 cm.

in Bucuresti se intimpla evenimente pe care mi le explic cu greu. :-??

inainte sa bag masina la vopsit am gasit bara si aripa fata julite/sterse. la 3 zile, fix in acelasi loc inca o data am gasit stearsa. de data aceasta mai pronuntat. :-t

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 10:51

Poate era o pisică. A mea e plină de urme de ghiare.
Dacă vrei să compari zgărieturile cu cele de pe mașina mea cu mare plăcere :)

Eu nu înțeleg de ce te mai obosești cu nervi, timpi, casco pt. vopsitul ăsta.
Efectul e 0. A 2 a zi tot îți iei o cheie de la vreun invidios sau de la vreun cărucior de mall. Pt. că asta e țara în care trăim.

Singurul mod de a o proteja e garajul închis.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 10:55

nu m-as fi dus sa o vopsesc daca nu se exfoliau aripile spate. si daca tot am ajuns acolo, am vopsit tot ce era de vopsit. sincer, si eu m-am saturat. am ajuns sa vopsesc masina de 3 ori pe an. cred ca voi avea BAN la allianz 10 ani dupa ce expira polita asta. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:21

Asta cu zgarieturile de la caini care se urca pe masina am inceput sa am si eu in ultiam vreme si cand le vad aproape ca mor de inima . Daca nu polisez la ea de o sa ajung de ii iau toata vopseau , cand ma vad aia la servici ca iar umblu cu polisu,masina de polisat si cu smirchelu in mana isi dau ochii peste cap , cred ca chiar zic ca sunt dement .Ai casco la allianz ? mari nenorociti , nu poti sa iti repari masina decat in service urile pe care le vor ei .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:24

nu-i chiar asa. am reparat si la altii. ca nu inca nu si-au vazut toti banii, asta este alta discutie.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:29

Nu prea am inteles ce ai zis mai sus . cine nu si-a vazut bani ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:31

serviceul. inca mai are bani de incasat pe dosare mai vechi.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:37

Tot la allianz? aa,la ce ti-am spus pe mp ,pe oglinda nu incerca cu smirchel si cu diluant incearca intrun colt , pentru ca pe oflinda nu stiu exact cu e , eu nu am curatat niciodata oglinzile si din cate stiu oglinzile sunt mai pretentioase decat geamu .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 22:50

da, tot la allianz. eu nu le fac nimic. o duc sa o rezolve ei. daca o comit, o repara pe barba lor.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 23:01

Tot la Maf....service ai facuto ?(nu mia stiu exact cum se numea serviceul) . Io stiu un service care a patito rau cu allianz ,a reparat un nr de masini (probabil era firma) care avea casco la allianz si cand a fost sa isi recupereze bani au descoperit ca cei de la allianz nu au inregistrat acele polite (nu am inteles dc nu au putut sa le inregistreze dupa) ,ideea e ca serviceu sa judecat cu allianz si tot nu ia castigat , asa ca nu stiu cum e pentru clienti dar pentru serviceuri e nasoala casa de asigurari sunt multe serviceuri care fug de ei ca de urs (asta fiind un dezavantaj si pentru client).

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 23:14

acum n-am mai fost la maff pt ca ultima oara nu am fost multumit. mi-au trecut pe deviz inlocuire aparatoare noroi, dar nu s-au deranjat sa o si puna pe masina.

am fost la un service indicat de allianz. dar nici aici nu cred ca mai revin.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iun 2009, 23:20

Pai ce aparatoare ti-au pus ? pe ce vechie care probabil era sparta ? aiurea
Răspunde