se incinge grav motorul ..

- blackr
- Ford Freak
- Mesaje: 140
- Membru din: 30 Mar 2009, 00:25
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: ford mondeo 1995 1.8 16v Zetec 112cp benzina
Moderator: Huffy
de blackr » 27 Mai 2009, 21:25

de bibanu47 » 27 Mai 2009, 23:10
de blackr » 27 Mai 2009, 23:22

de jo_2k » 27 Mai 2009, 23:33

de blackr » 27 Mai 2009, 23:38

de bibanu47 » 27 Mai 2009, 23:44
$1 scrie:$2Cu putin "noroc" se poate decomprima cu 2 garnituri in loc de una insa va deveni un punct nevralgic
de blackr » 27 Mai 2009, 23:52

de bibanu47 » 28 Mai 2009, 00:02

de blackr » 28 Mai 2009, 00:08
prostia a fost alta , distributia am schimbat-o cu un mecanic, apoi de chiuloasa m-am apucat cu altul pt ca primul mecanic am aflat ca e un dobitoc
si am desfacut masina de 2x .. daca stiam de la bun inceput ca e si distributia de schimbat si garnitura de chiuloasa era alta treaba, dar eu am aflat de garnitura abea dupa ce am pus distributia
de bibanu47 » 28 Mai 2009, 00:12

de blackr » 28 Mai 2009, 00:14
acum ma zgarm foarte adanc in buzunar, sper sa o termin saptamana asta masina ca de luni incep munca si nu prea o sa mai am timp..
de jo_2k » 28 Mai 2009, 00:19
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Cu putin "noroc" se poate decomprima cu 2 garnituri in loc de una insa va deveni un punct nevralgic
Te rog sa nu te superi pe mine,dar eu nu as face asa ceva,as confectiona o garnitura la comanda,la unul dintre atelierele din Bucuresti,la SIRCA 2 de exemplu,langa Pepsi,pe Chibrituri.
Am si specificat ca va deveni un punct nevralgic, era doar o varianta...proasta dar o varianta
garnitura la comanda evident ca este mai bine.
de blackr » 28 Mai 2009, 00:26
incerc sa inteleg si eu ce se intampla cu masina asta
de bibanu47 » 28 Mai 2009, 00:29
ai inteles foarte bine,ce sa pierdut prin alezarea chiulasei se recupereaza prin grosimea garniturii.
de blackr » 28 Mai 2009, 00:36

de bibanu47 » 28 Mai 2009, 00:43

de blackr » 28 Mai 2009, 00:57
banuiesc ca citeai mesajele noi de pe forum 

de bibanu47 » 28 Mai 2009, 01:07

de blackr » 28 Mai 2009, 10:41
, revin cu noi date am vorbit cu mecanicul , mia zis ca s-a luat foarte putin din chiuloasa cat sa nu fie nevoie de garnitura de care am vorbit mai sus , insa are problema cu incinsul(o sa-i duc termocupla diseara) + ca moare masina ii scade turatia ... mergi cu ea , pui frana apoi scade turatia si moare motorul (nu mereu) , eu am mai citit pe forum si am vazut ca mai poate fi de vina si iscv-ul, eu am vazut intr-o poza la cineva cum arata unul , am inteles ca se poate curata, dar nu stiu unde sa il gasesc, si ce ar mai putea influenta inafara de iscv? poate influenta faptul ca se incinge sa afecteze si turatia ...? ms
de blackr » 28 Mai 2009, 18:39
mi-am mai revenit si eu putin ca eram varza (psihic)... 

de jo_2k » 29 Mai 2009, 16:00
. Pina la urma din ce cauza se incalzea? Termocupla, termostat...dopuri de aer??
de blackr » 02 Iun 2009, 19:19

de andreiashu » 07 Aug 2009, 02:39
Înapoi la Help/Troubleshooting
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 13 vizitatori