de lxeconstr » 02 Iul 2009, 11:49
sa nu ziceti ca sunt nebun sau tampit. dupa datele producatorului clar un diesel turbo common rail e mai sprinten decat o benzinara aspirata. Totusi s-a vazut in practica urmatoarea situatie: lucrurile nu sunt asa cum vedeti si credeti voi. Uitati-va la top gear cu mitsibishi lancer evo 8 Fq400 adik motorul de 2000 cmc cu 2 turbine (in general asa se pun .. 2 turbine) care aproape a umilit un lambo murcielago. precizez ca diferentele sunt urmatoarele: lp560 v12 5600 cmc wow fata de fq 4000 2000 cmc; lambo 12 cilindrii fata de 4 la mitshu; nu mai zic de cuplu care e net in favoarea lui lp560, si nici nu aduc aminte de greutate . boooooon. si????? de ce este lancerul mai vivace, mai rapid pe curbe si musca din lambo pe linia dreapta????? unde e logica voastra??? aud??
clar sunt de acord cu voi!!!!! da domle uite cum scoate suta in 10 secunde dieselul si benzinica se chinuie sa traiasca....sa fim seriosi...poate daca facem un test intr-o repriza superioara s-a putea sa aveti dreptate desi si aici parerile sunt impartite stiindu-se problema turbo lagurilor . CONCLUZIE: facem testul in treapta a 5-a pornind de la 50 km/h pana la 180. de acord??? si aici vorbesc in mod special cu deejay (sper sa nu se supere pe mine si ii cer scuze daca a crezut vreo secunda ca imi bat joc de el consider ca acesta este un forum unde toata lumea isi expune parerile bune sau rele fara a jignii pe cineva, din toate aceste pareri se pot trage anumite concluzii, de aceea inca mai sunt in forum prezent, toata lumea e binevenita cred eu, ce rost ar mai avea un forum numai cu admini???)