Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 17:22

Azi dimineata, ora 10-30, locatie: pe pod inainte de Cernavoda.

Venind dinspre mare, s-a gindit un mosneag, angajat al unei firme din Austria ca focusului meu hatch iar sta bine si mai compact. Drept urmare....
accident 0010.JPG
accident 0020.JPG
accident 0030.JPG
accident 0040.JPG
accident 0050.JPG


Mai are rost sa mentionez ca masina a fost scoasa din service simbata trecuta, unde s-a revopsit toara partea spate??

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 17:54

imi pare rau..arata nasol..macar i-ai spart fata lu ala?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 18:02

nu traim in jungle. sau cel putin asta imi place sa cred.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 18:27

:-O
imi pare f rau... spoilerul de ST l-aveai trecut pe casco? sau o sa dai tu banii pentru unul nou?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 18:53

nu era in casco. trebuie sa fac costatare la asirom daca vreau sa primesc tot. bara si difuzorul rieger sunt tandari. suportii de prindere la fel. haionul este sifonat rau si de el imi este cel mai teama. nu cumva sa primesc reparatie si nu inlocuire. oala unde sta roata de rezerva este indoita. evacuarea este indoita chiar si dupa punte. puntea spate trebuie verificata.

in prezent am pus pe lista cam 20 de repere care necesita inlocuire sau reparatie.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 18:56

urata treaba, imi pare rau pt focusul tau...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 19:05

Foarte nasol ce ai patit nici nu vreau sa stiu ce e in mintea ta si cum te-ai simtit atunci sau cum te simti in continuare. Masina chiar arata fain rau, pacat mai ales ca tocmai ce ai scos-o din service.

PS. Nasoala treaba te compatimesc :(
Ultima oară modificat de Krupy pe 06 Iul 2009, 19:08, modificat 1 dată în total.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 19:07

Am primit si eu de la asirom reparatie la haion cand m-a lovit cineva, dar pana la urma s-a schimbat. Nu au fost probleme, dar asta a fost acum 2 ani.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 19:11

asirom este firma colaboratoare in RO a firmei DONAU din Austria. practic cei din Austria platesc. vedem miine la constatare. @Krupy daca la haion mai sunt dubii la bara nu prea. trebuie sa scoata banul sa plateasca. oricum bara este ieftina, in jur de 800 lei la importator. difuzorul de la Rieger este dublu.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 19:18

Vezi ca am vazut un audi a6 care parea mai putin lovit decat a ta si a primit dauna totala pentru ca s-a indoit locul unde se afla roata de rezerva. Nu stiu cum e structura de rezistenta la focus dar vezi unde te poti interesa.

Imi pare rau pentru ce ai patit :( poate scoti dauna totala ca parca vroiai sa o schimbi.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 19:52

$1 scrie:$2ezi ca am vazut un audi a6 care parea mai putin lovit decat a ta si a primit dauna totala pentru ca s-a indoit locul unde se afla roata de rezerva. Nu stiu cum e structura de rezistenta la focus dar vezi unde te poti interesa.

Imi pare rau pentru ce ai patit :( poate scoti dauna totala ca parca vroiai sa o schimbi.



Pai omul vrea sa schimbe masina dar eu zic ca pe o dauna totala ar avea prea mult de pierdut pt ca a bagat destui bani in ea pe care nu cred ca-i va recupera de la asigurator decat daca avea toate aceste lucruri trecute in contract.

PS. Oricum faza e naspa masina arata prea bine ca sa merite asa ceva. :((

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 20:28

daca este dauna totala, desi nu cred, este bine venita. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 20:53

o sa te chinui ceva cu dauna totala , iti zice baiatu ... au trecut 8 luni si abia acum au intrat banii de la casco in contul celor de la leasing ... ma mai asteapta o saptamana - doua de formalitati si sper sa se incheie telenovela ...

asta cu dauna totala e relativa ... daca ai peste 80% e daunda totala , dar asta nu inseamna ca primesti 80% cash + epava ... ei iti evalueaza epava la modu piesele neafectate + uzura si dau un pret pt epava pe care il scad din valoarea asigurata ... in cazul meu vroiau sa dea 71% cash + epava evaluata la 29% ... dupa un pic de scandal si`au revenit baietii de la bt ... alta treaba ar fi cu diferenta de curs ... ei deconteaza la cursul din data accidentului ; nu poti estima cat o sa dureze cu dosaru si nici diferenta de curs pe care o vei suporta tu , mai ales pe criza asta ... concret in cazul meu am pierdut undeva la 1400e din diferenta de curs (euro era ~ 3.70 la data accidentului) ... plus ca eu eram in primul an de casco si aveam valoarea asigurata gen pretul de noua (16.100e) ...

si eu mi`am dorit dauna totala la un mom dat si dupa ce s`a intamplat am fost destul de "fericit" ... dupa 8 luni de la accident , 8 luni fara masina , platind in continuare leasing , casco , rca , impozit etc. , prefeream sa`mi fie reparata masina sau sa`mi vina ideea in cap sa ma asigur chiar daca semaforu arata verde ...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 20:58

la cum se prezinta piata acu, mai bine astepti sa primestii banii de la dauna decit sa vinzi o masina. :))

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 21:33

Nicio sansa de dauna totala, in vremurile astea cine are ghinonul sa isi faca masina terci si asteapta de la casco sa ii dea banii pe ea are foarte multe de indurat. Este o comisie speciala care ancheteaza cazul, se verifica, se sta pana la un an pana vezi banii si in unele cazuri poti sa nu ii vezi deloc si se ajunge la instanta.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 22:53

Bai muzica9 ce noroc ai :( ,dabea ai vopsito si acum ti-a facuto asta mai rau , imi pare rau . Oricum paguba totala nu iese ! Chiar daca are oala de la roata de rezerva stramba si asa mai departe . Cat despre haionu al nici sa nu te gandesti sa pleci de la constatare fara sa il dea la inlocuit , faci urat acolo zici ca vrei sa vb cu superiori , ma ales ca nu e vina ta ci a clientului lor, haionu ala , nu numai ca e greu de reparat ,da o sa umbli cu un strat de chit serios. O sa iti iasa un deviz de vreo 150 mil. Aiurea si cu toba, ca acum iar trebui sa o faci pe comanda cred.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 22:58

pai da. sa vad cum fac si cu evacuarea. cred ca vb cu service-ul la care o sa ma decid sa repar(ramine de vazut care) sa imi dea masina(dupa ce termina tot de reparat si asezat), sa ma duc sa fac evacuarea. le fac factura pe firma lor, apoi ei deconteaza. merge asa? ai idee?

problema este ca evacuarea s-a indoit si dupa punte. deci trebuie schimbata total dupa toba intermediara/finala.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 23:03

merge si nu merge :P , in primu rand trebuie sa dai de un service care sa acepte sa faca lucrurile astea (pentru ca tu ai mai multe lucruri de modificat la masina aia ) , apoi sa acepte sa primeasca factura de la alti in ideea ca sar putea ca ai de la asigurari sa nu o deconteze . In serviceuri se lucreaza cu un program numit Audatex , in acest program nu exista modificat toba sau bara tuning :p dasta spun ca e mai greu . Cati bani ai dat pe bara spate si pe ornamentele de la stopuri (presupun ca lampa de marsalier si ceata sunt la fel ca ale mele) ? si cat te-a costat modificarea tobei spate?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Iul 2009, 23:35

destul de mult. 800 bara 1600 difuzorul, 300 grilele, evacuarea vreo 700. fara vopsire. piese luate de la importatori.

ideea este ca asiguratorul trebuie sa imi faca masina exact cum era inainte.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 09:17

Imi pare rau pentru masina ta, care pe parcusul "vietii" sale a avut atatea interventii in service. Am avut si eu o astfel de masina cu "lipici" la zgarieturi, la neatenti in trafic, in consecinta in 2 ani de utilizare, a avut 6 vizite in service: vopsit o aripa, schimbat o bara etc. Solutia a fost sa scap de masina si sa imi iau alta.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 09:32

Bey frate, cu cat ai mai mare grija de masina si ti mai mult la ea, parca atragi si mai mult ghinionul. Imi pare rau de masinuta ta, sper sa iasa la fel cum era.

Si eu am patit tot felul de peripetii, de a ajuns de 2 ori la vopsitorie + altele. Imi vine sa zic ca nu ma mai intereseaza, poate asa nu mai am parte de ghinion.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 10:42

Asiguratoru iti face masina cum a fost inainte ,dar nu si dupa modificari , daca nu le-ai asigurat ei pot sa nu ti le dea ! Au fost cazuri cand au aceptat si altele cand nu , depinde de casa de asigurari si de nesimtitu care lucreaza in ea . Bara ti-o acepta , pentru ca tot 8 mil e si o bara normala de focus , grilele ..si palea ar putea sa le acepte, pentru ca cam tot atat dadeai si pe bandou si spoiler daca aveai bara originala . Difuzoru al chiar e o problema , e extrem de scump... , iar toba...ai putea sa o faci in bani aia daca le faci alora tarantele sa iti dea toata toba pana la catalizator (pentru ca atunci in bani in care ii ia service-ul pe toba originala cum ar fi ,ti poate da sa iti faci tu toba ). Nu stiu cum sa te invat ... sa o faci pe casco sau pe rca-ul aluia !?! Cel mai avantajos e casco al tau , dar mai mult ca sigur nu ai in poza de risc (care se face cand asiguri masian la o casa de asigurari) modificarile respective . Rca-ul nu are poze cu masian ta (asta ar fi un avantaj) dar sunt mult mai scartari la bani pentru ca tu nu esti clientu lor asa ca dabea asteapta sa te parleasca .Iar faptu ca se lucreaza cu Audatexu si in service si la asigurari iar e aiurea , pentru ca in progamu al bagi seria masini si isi alege optiunile automat , deci nici serviceului si nici asiguratorului nu ii va aparea bara ta modificata :-S . E o situatie mai nasoala , dar orice e posibil ,cum lui darian ia aceptat fordu sa il lase sa isi vopseasca bara unde vrea el si ei sa faca restu de lucrare .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 12:03

Eu zic sa vorbesti frumos cu cel de la asigurari si sa ii explici ca nu firma lui plateste, ci aia din Austria si nu cred ca o sa ai probleme.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 13:07

m-am intors de la UNIQA, unde am cedat nervos. au 1 singur pct de constatare in BUC si 1 singur agent constatator. parca zici ca este firma infiintata ieri.

am plecat caci aveau program de voie, doar pina la ora 15, si se misca cu prea mult talent

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 14:11

Chiar e deschisa ieri =)) , firma aia a preluat UNITA si inca o casa de asigurari si acum sunt in aranjat dosare , organizare si alte dastea , asa ca daia era nebunia aia .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 15:01

poze fara bara.
FiÅŸiere ataÅŸate
accident 2 004.jpg
accident 2 003.jpg
accident 2 002.jpg
accident 2 001.jpg

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Iul 2009, 17:27

Acum ca am vazut pozele cu locul pentru roata este evident ca nici o sansa de dauna totala. La audiul de am vazut eu era turtit rau si roata de rezerva era indoita.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Iul 2009, 22:54

masina este de vinzare. bineinteles, reparata. viewtopic.php?f=108&t=36765

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Aug 2009, 13:38

in patrimoniu a intrat acum si o Bestie Neagra. 4x4 turbo benzina 260 cai. detalii mai tirziu.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Aug 2009, 13:39

Congrats :)
Răspunde