Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
19 Iul 2009, 14:26
Am fost si am tras usor de el si nu a scos nici un zgomot,l-am scos afara am suflat pe el si se sufla de tras nu merge.L-am bagat la loc !
19 Iul 2009, 14:47
E clar,toata probleme cu ralantiul se trag de la cilindrul de servofrana care are membrana sparta.Deci trebuie inlocuit.
19 Iul 2009, 14:58
Pai deja am cumparat alt modul de aprindere,am luat si acumulator nou,dar degeaba,nu am scanteie.(fise noi,bujii noi,capac delcou nou)
exista cumva vreun senzor la motor care transmite vreo informatie la calculator si din cauza asta calculatorul nu ii da drumul mai departe la scanteie,ceva de genul?,sau cumva la tabloul de sigurante am vreunreleu responsabil cu aprinderea?,k ma dispera masina asta,nu mai stiu ce sa ii mai fac.
19 Iul 2009, 17:34
Da,deoarece demontand conductele de la pompa de frana,intra aer pe instalatie si se face la toate 4 rotile.
Antigelul trebuie respectat cu strictete dupa tipul motorului.
19 Iul 2009, 20:47
Nu,nu,masurarea a fost facuta numai peste bornele bateriei,ea nefiind scoasa din sarcina.
20 Iul 2009, 21:12
Nu exista delcou mecanic cu 3 legaturi,el are doar o singura legatura si sunt pentru carburatie.
Cele cu 2 sau 3 legaturi sunt electronice,numai acestea pot comanda injectia.
Te hotarasti ce vrei si i.mi comunici.
Senzorul Hall nu exista ca piesa distincta,la vanzare,doar cu platou cu tot.
20 Iul 2009, 21:48
nu prea le am eu cu astea,instalator ce sa imi faci

,ideea e k vreau un platou din ala cu tot cu senzorul hall,sau tot delcoul dak nu,imi trebe neaparat.tu de fapt stiii mai bine ce imi trebuie,datele masini sunt la avatar,depinde de ce poti u sa imi faci rost mai repede,de platoul cu senzor sau de tot delcoul.merci
20 Iul 2009, 21:57
Promit sa ma interesez si maine seara ne auzim.
20 Iul 2009, 22:00
un gentleman ca intotdeauna.iti multumesc
22 Iul 2009, 04:31
Regret,dar nu am gasit electronic,am dat de 3 bucati dar pe platina si astea nu comanda injectia.
22 Iul 2009, 20:28
salut bibane sunt nou in ceea ce priveste mecanica
am si eu o problema
am schimbat acum ceva timp kit-ul de ambreiaj
sa zic 3 luni in urma si dupa ce am facut-o mi-a patinat de a doua zi din nou
nu stiu ce sa mai fac de atunci merg cu ea asa
practic are aceleasi simptome ca si inaintea schimbarii,ce crezi ca ar putea sa fie.m-a cam usacat atunci totul si mnu vreau sa o iau de la capat.
22 Iul 2009, 21:15
Salut,
Daca.mi permiti,ti.as pune si eu 2 intrebari:
1.Cel care a schimbat ambreiajul,nu stie,pe ce a luat banii?
2.Ce inseamna la tine kit ambreiaj?
Te rog sa dezvolti ideea,pentru ca la majoritatea dintre voi,kit ambreiaj inseamana doar disc de ambreiaj,fiecare cumparati numai ce vreti,nu ce trebuie,deci te rog sa nu mai fii econom la vorbe si sa dezvolti ideea si daca tot te apuci,poate comunici si ce sa gasit la demontare.
Ar fi bine sa precizezi daca tu ai schimbat ambreiajul sau persoana care l.a inlocuit,ce meserie are.
Kit ambreiaj reprezinta:
-volanta,
-placa presiune,
-disc ambreiaj,
-rulment presiune.
22 Iul 2009, 21:30
Salut !
am si eu o intrebare - am avut un accident cu masina din semnatura, anul trecut si mi-au sarit airbagurile frontale.
Trebuia sa mi se schimbe si centurile de siguranta, sau capsele pirotehnice ? Nu ma prea pricep, dar asa am vazut pe forum, pe la unii, ca se schimba si acestea. Mie nu cred ca mi le-au schimbat, cu toate ca-mi functioneaza acea avertizare sonora cand plec la drum si nu pun centura. Ce se poate intampla, in cazul unui acident, daca nu au fost inlocuite ?
Multumesc anticipat!
22 Iul 2009, 22:03
Te rog sa ma crezi ca nu sunt in tema.
Am mai mentionat si cu alte ocazii ca nu sunt un impatimit al electronicii auto.
Cel mai in masura,sa.ti raspunda,cred ca sunt moderatorii DGAlexandru sau DanielArdelian2.
23 Iul 2009, 18:01
a fost schimbat la service autorizat
ambreiajul schimbat ar fi olaca, discul si rulmentul
rulmentul era dus, se misca din toate incheieturile,discyl avea zone in care era foarte tocit
problema e ca azi de dimineata am gasit ulei sub masina
destul de mult iar joja arata ca e peste nivel
am inca factura de la service, am fost azi de dimineata si mi-a zis sa revin maine si sa o las acolo
m-am speriat cand am vazut ulei
nu am schimbat eu ambreiajul pt ca nu ma pricep
si altceva ce am uitat sa spun e ca atunci cand o pornesc se aude un zgomot ciudat cateva secunde, ca un sunet de metal care se fraca de alta piesa metalica
pe urma nu mai are nimic
si acelasi sunet dar nu asa apasat mai are cand o las in viteza 1 si se accelereaza singura
sper sa fi fost pe inteles
23 Iul 2009, 20:05
Daca ai volanta cu masa dubla,aia este cauza,e volanta rupta,iar uleiul cred ca este de la simeringul de palier,cel care vine montat pe vilbrochen,in spatele volantei.
Ar trebui ca pe actele de iesire din service,sa ai un termen de garantie.
Suntem obligati sa dam garantie la orice,nu conteaza ca este un simplu pivot,un cap de bara sau o bucsa de bascula.
Esti convins ca este ulei si nu este lichid de frana de la ambreiaj?
23 Iul 2009, 21:28
Anul trecut,la un control de rutina de la OPC,mi sa atras atentia ca se asigura garantia lucrarii la orice piesa mecanica.
Deci sunt obligat sa dau garantie la fixarea si strangerea oricarui surub de pe turism.
Ma surprinde faptul ca aud pe aici pe forum ca nu stiu ce firma nu asigura garantie,daca nu cumperi piese de la ei,e vrajeala.
23 Iul 2009, 21:46
Ba da, se asigura garantie.
Partea proasta este alta, am sa dau doua exemple:
- iei piesa x (de curand am citit pe forum) de la magazin, te duci cu ea la service si berbecii desfac totul ca sa constate ca le-ai adus altceva (cand vad ca nu se potriveste deloc). Aici vina este in "No man's land", tu ai fi trebuit sa stii ce iei, magazinul sa stie pe ce masina se monteaza iar service-ul ce piesa este necesara...
- iei piesa x, care din diverse motive crapa sau se dovedeste defecta. Service-ul zice: Mosule, noi ti-am montat-o bine, vina este a producatorului. Te duci la magazin, aia iti zic ca la service lucreaza doar nepriceputi si ei au stricat-o. Daca este si vreo piesa "grea", care presupune imobilizarea masinii in service e naspa.
Avantajul service-urilor ar fi ca te doare la basca daca a fost vina lor sau piesa a fost defecta, oricum o rezolva ei.
24 Iul 2009, 10:23
Post : SFINXUL a scris:
Salut !
am si eu o intrebare - am avut un accident cu masina din semnatura, anul trecut si mi-au sarit airbagurile frontale.
Trebuia sa mi se schimbe si centurile de siguranta, sau capsele pirotehnice ? Nu ma prea pricep, dar asa am vazut pe forum, pe la unii, ca se schimba si acestea. Mie nu cred ca mi le-au schimbat, cu toate ca-mi functioneaza acea avertizare sonora cand plec la drum si nu pun centura. Ce se poate intampla, in cazul unui acident, daca nu au fost inlocuite ?
Multumesc anticipat!
Cand sar airbagurile se schimba si centuri (desi cica la ford nar fi cazul) si capsele pirotehnice + calculatorul de airbag. De ce esti convins ca nu ti leau schimbat?
24 Iul 2009, 10:50
Nu sunt sigur daca le-au schimbat, dar in factura cu piesele schimbate in service, nu am vazut capse pirotehnice sau centuri de sig. Am vazut in schimb trecute airbagurile si spirala airbag. In plus, centurile se vad ca nu sunt noi, sau poate nu trebuiau schimbate decat capsele pirotehnice ?
Oricum, asa cum am mai spus, daca nu pun centura cand plec la drum, incepe sa tiuie si sa mi se aprinda in bord acel martor cu centura, care palpaie pana bag centura. Asta sa insemne oare ca mi-au schimbat capsele ?
24 Iul 2009, 13:21
capsele se cunosc daca sunt schimbate. cele "puscate" arata ca u zgirgore (adica sunt trase in jos) cele noi sunt intinse.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.