Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iun 2009, 08:19

$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Subscriu la ce spune Otmar. Atat teoria cat si experienta mea se contrazic cu ce spui tu.

Vorbesti prostii, tu esti cel care induce lumea in eroare.

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iun 2009, 08:48

Intrucat majoritatea isi pun arcuri sport mai mult pentru aspect decat pentru stabilitate, am gasit pentru ei o alternativa mai ieftina dar la fel de eficienta: http://kalecoauto.com/index.php?main_pa ... ucts_id=11

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iun 2009, 11:11

=)) =)) =))

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iun 2009, 11:33

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Subscriu la ce spune Otmar. Atat teoria cat si experienta mea se contrazic cu ce spui tu.

Vorbesti prostii, tu esti cel care induce lumea in eroare.

Adica? Cu ce am indus lumea in eroare? Fi mai precis ... te las sa ma citezi !

Re: Arcuri sport (in general)

19 Iul 2009, 16:53

unariciflocos ce sunt chestiile alea ca habar nu am?!

Re: Arcuri sport (in general)

19 Iul 2009, 19:09

KIT de ajustare a presiunii in roti :))

Re: Arcuri sport (in general)

20 Iul 2009, 08:41

Poate sunt eu tembel si conduc ca un dement, poate e Romania cu drumurile ei de tot "produsul defecatiei", dar sunt la al doilea amortizor indoit in 6 luni, si flansa de la amortizorul drept am schimbat-o acum o luna si iar troncane.

Aviz amatorilor de arcuri sport, stabilitatea si performanta costa... mult. Momentan inca sunt dispus sa fac sacrificiile astea pentru posibilitatea de a intra cu 160 pe viraje, dar nu stiu cat mai rezist in ritmul asta. Ma motiveaza inca faptul ca era sa rastorn un Lancer nou al unui prieten pe o curba la 150 pe Cluj Turda, dar la a mea inca nu i-am gasit punctul la care sa arate semne ca e o curba prea mare pentru ea.
Ultima oară modificat de unariciflocos pe 20 Iul 2009, 08:45, modificat 1 dată în total.

Re: Arcuri sport (in general)

20 Iul 2009, 08:45

mda... kitu' ala meserias il poti obtine si gratis. asa a patit tatal meu intr-o calatorie la bucale: a parcat pe pretinsul loc de parcare a unui cetatean care crede ca strada e a lui si dimineata a gasit masina gata tunata 'low-rider'. tuning special: kit montat pe lateralele gumelor (face ca treaba sa fie ireversibila...). in plus, ca bonus, i s-a oferit si un tuning extrem la stergatoarele de parbriz...

noroc voua!

Re: Arcuri sport (in general)

20 Iul 2009, 11:48

mai bine primeam si eu kitu asta :)) . Eu am blocat intrarea de garaj unui nene timp de 30 de min si m-am ales cu masina ridicata plus niste bani platiti aiurea:| #:-S

Re: Arcuri sport (in general)

27 Iul 2009, 20:13

eu am pus arcuri eibach, si e super cum arata si cum se comporta masina,fata de arcurile normale.e adevarat, trebuie sa ai grija la borduri, gropi, dar merita.asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa conduci sportiv... din pacate momentan nu pot pune poze, dar in viitorul apropiat o voi face.

Re: Arcuri sport (in general)

31 Iul 2009, 11:35

Cat au costat arcurile si de unde le-ai luat?
Unde le-ai montat?

Mai necesita si alta interventie inafara de demontat stock - montat sport?

Re: Arcuri sport (in general)

31 Iul 2009, 12:21

eu mi-am montat kit de suspensie V-Maxx (adus din USA cu 600 EUR - 2400 RON cu factura)
garda la sol e reglabila (coboara intre 20 si 70 mm); pe spate nu am coborat-o (a ramas la cei 200 mm) iar pe fata am dat-o mai joc cu vreo 10 mm (vreo 30 mm cu totul)
diferenta e foarte mare fata de stoc - stabilitatea e super si la viraje si la franare
in schimb drumurile proaste ma fac sa simt fiecare denivelare (ce-i drept nu se mai balanseaza) si am jante doar pe 16", ca daca erau pe 17" probabil era mai nasoala treaba
pe drumuri bune e o placere sa mergi, poti schimba benzile, face slalomuri la viteze de peste 140 km/h fara nici o emotie
cu 200 EUR se poate monta un echipament care sa permita modificarea inaltimii prin apasarea unui buton din masina, fara sa trebuiasca sa te bagi sub ea cu cheia

Re: Arcuri sport (in general)

06 Aug 2009, 16:52

David, de ce nu o lasi mai jos? in fond, cu cat e mai joasa, cu atat e mai stabila. Nu zic sa o duci la -70 dar poti sa incerci un -30, -35. Vei vedea altfel lucrurile ;)

Re: Arcuri sport (in general)

06 Aug 2009, 16:59

interesanta faza cu mecanismul din interior prin care modifici inaltimea masinii...ar fi beton ;) ...dc ar fi sa fac un stage 2 la supensie cred ca asa ar fi

Re: Arcuri sport (in general)

06 Aug 2009, 17:15

Pai nu cred ca merge la orice suspensie, Ando... Cred ca trebuie sa ai suspensia pregatita pt acel sistem.

Re: Arcuri sport (in general)

06 Aug 2009, 17:20

da sunt convins ca asa trebuie sa fie...momentan ma multumesc cu ce am :D ...iar cand o sa simt nevoia pt ceva mai mult atunci..om vedea :D

Re: Arcuri sport (in general)

07 Aug 2009, 08:50

Un prieten care se da la VTM are un set Tein cu reglaj de inaltime si duritate pe fiecare punte din masina de pe bord, in timp real. E absolut bestial kit-ul si a fost undeva la 2000 de E si depaseste ca performante Bilstein care au renume ca fiind cele mai bune. (Masina e un Subaru Impreza GT) E ceva incredibil sa iti poti regla suspensia in timp real pe urcarile de recunoastere si antrenament.

Sunt de acord ca cu cat mai joasa cu atat e mai bine pentru ca e mai jos centrul de greutate, dar dupa cum am constatat pe drumurile din Romania e imposibil.

Re: Arcuri sport (in general)

07 Aug 2009, 09:36

Legat de drumurile noastre, eu zic ca daca vrei poti sa rulezi cu o suspensie sport cu garda foarte joasa. Eu am un stil de condus destul de sportiv, insa daca intru pe o portiune de drum pe care am cea mai mica banuiala ca as putea sa nimeresc in vreun crater, o las in treapta 1-2. Tin mult la masina, mai ales ca nu o voi schimba prea curand si din acest motiv o menajez cat pot si o rasfat cu ce am mai bun (uleiuri, filtre etc).
Ar fi extraordinar sa putem regla suspensia si la mersul zilnic - cand intri pe un drum cu asfalt mai "rarefiat" sa ridici garda, iar cand rulezi prin oras, sa o cobori, pentru manevrabilitate maxima.

Re: Arcuri sport (in general)

07 Aug 2009, 10:23

Mai este o solutie pentru reglarea garzii la sol, Citroen C5 ;)

Re: Arcuri sport (in general)

07 Aug 2009, 10:27

Sau Audi A8 :) și exemplele pot continua.

Re: Arcuri sport (in general)

07 Aug 2009, 15:56

Pentru o garda la sol mai joasa, se poate adopta si solutia din imagine. Mai dificil e cu ridicatul garzii :))
FiÅŸiere ataÅŸate
Lowering-kit.jpg

Re: Arcuri sport (in general)

26 Aug 2009, 08:51

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2... amortizoare scurtate, chiar daca mergi numa la un strungar si ii zici sa-ti faca filetu mai jos inca 3 cm pe tija.


Absolut imposibil - nu se poate prinde amortizorul in strung fara a deteriora tija amortizorului. Chiar si cea mai mica zgarietura pe tija va duce la "scurgerea" sau "rasuflarea" amortizorului, prin deteriorarea simeringului din partea superioara a amortizorului.


A picture speaks a thousand words, sau pe romaneste, o poza e cat o mie de cuvinte, sau dupa cum spunea o piesa Depeche Mode "Nothing's impossible".

Imagine
Imagine

Re: Arcuri sport (in general)

26 Aug 2009, 12:07

:D Sa le stapanesti sanatos !

Ce jante sunt alea de pe masina ta omule? Sunt dragute :P

Ando, ai vazut ce numar de inmatriculare are ariciul??? :-O coincidenta!

Re: Arcuri sport (in general)

26 Aug 2009, 12:45

eee la mine e 40 CIA :D dar oricum foarte aproape

Re: Arcuri sport (in general)

26 Aug 2009, 23:19

He - he :D

Jamex on the way **==

Re: Arcuri sport (in general)

27 Aug 2009, 07:37

Jantele mele e de Ford Cougar pe 16 cu 205 50. Am hotarat sa mai dau o sansa arcurilor mele si am scurtat tija la amortizoare cu 40 mm ca sa nu mai ajunga pistonul in capat si sa se indoaie la gropi mai urate.

Nr meu nu are legatura cu cia, e C YA si e mai mult pentru cei pe care-i depasesc, adica pe toti :D.

Re: Arcuri sport (in general)

27 Aug 2009, 15:44

Pentru cei care vor sa-si monteze singuri arcuri sport, iata un tutorial pe site-ul Jamex:

http://www.jamex.com/script/P_diy.asp

Succes!

Re: Arcuri sport (in general)

29 Aug 2009, 21:09

$1 scrie:$2e - he :D

Jamex on the way **==


Sa schimb si flansele de la amortizoare odata cu suspensia? Ma gandesc ca poate flansele vechi sunt coapte... Poate un set de flanse noi marca Lemforder?
Mai trebuie schimbat ceva la suspensie odata cu arcurile si amortizoarele, astfel incat sa fie totul impecabil acolo?

Re: Arcuri sport (in general)

30 Aug 2009, 01:43

pai de ce schimbi flansele...eu doar le-am curatat si pus niste vasilina noua :D

Re: Arcuri sport (in general)

02 Sep 2009, 23:13

A ajuns suspensia, o am in camera. Maine dimineata poze :D
Duminica o montam :-"
Răspunde