El afirma ca debitul de combustibil "injectat" scade odata cu cresterea cantitatii de aer si de aici si consumul mai redus
http://turism.evz.ro/emain/articolul/86 ... a-masinii/comentariile lui:
1. Inversarea curentului de aer se realizeaza cu FILTRUL SUPRAASPIRANT INVERSAT este util la motoarele care absorb aer in sens invers curgerii exterioare a erului ex. honda civic R type (vezi
http://www.corneliugroup.ro --APLICATII). Acest filtru capteaza curentul de aer ii creste viteza la intrarea si la iesirea din filtru inversind curentul de aer cu 180; este un filtru multifunctional ca ajuta morotul sa functioneze cu mai mult aer.
MENTIONEZ CA ARTICOLUL ESTE GENERAL NU DE SPECIALITATE.
ASTEPT INTREBARI.
CORNELIU BIRTOK BANEASA
2. Preracirea aerului se refera pe perioada primavara-toamna; majoritatea filtrelor de aer sport au un dezavantaj major, datorita montajului in compartimentul motor filtrul sport este supus ratiatiilor termice provenite de la radiatorul de racire, galeria de evacuare, motor in sine. Daca temperatura aerului introdus in motor este mare 75-85 grade C rezulta o crestere a temperaturii amestecului carburant care conduce la fenomene de preaprinderi sau detonatii, fenomene care scad puterea motorului.
EX. : temperatura filtrului (ORIGINAL) unui FORD FUSION 1.6 l benzina este intre 78-87 grade C, temperatura filtrul montat de mine este de 25-28 grade C (stingerea de date a fost realizata in mediul conducerii urbane in zile caniculare) .
Pe timpul iernii prin S.D.T.A. filtrul de aer poate fi incalzit pentru a voporizarizare optima a GPL-ului.
3. Legatura dintre filtrul de aer si pompa de injectie :
daca umplerea cu aer a cilindrilor motorului este mai completa (o cantitate mai mare de aer) arderea motorinei este mai eficienta (mai completa) rezulta o crestere de putere pe sarcinile mici, tranzitorii si mijlocii; EFECTIV NU MAI APASAM ATIT DE TARE PE ACCELERATIE DECI NU MAI DESCHIDEM SUPAPA DE DOZAJ (care dozeaza cantitatea de motorina) ATIT DE MULT.
EX.: Opel astra 2.0 tdi dupa montarea filtrului meu intr-un parcurs de 5000 km se inregistreaza o scadere de combustibil cu 0.8-1 l la 100 de km.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.