Salutare ..multumesc de raspuns ..
Am schimbat sistemul de prindere (colier cu 2 bare de sarma) cu 2 coliere normale; problema este ca furtunul se rupe la 2- 3 cm.. de stutul pe care este prins colierul, pot spune ca in majoritatea cazurilor se rupe de la partea cu piesa aia nichelata ( parca aia este regulatorul de presiune nu?). Tind sa cred ca este supus unei presiuni foarte mare si cedeaza unde este intins materialul ( cand strangi colierul- cauciucul se comprima pe stutul de prindere si se intinde ) sau ..este putin probabil ca benzina sa atace furtunul? .. slabe sanse am folosit furtum de alimentare pentru solenta, logan .. asta am in prezent si un furtun de GPL ( care este mai coroziv ca benzina)
Huffy .. cred ca m-ai ajutat de 3 ori cel putin pana acum cu o schema din microcat .. crezi ca ma poti ajuta si acum ?
o sa incerc cu un furtun de la forcar, dar trebuie sa ma duc cu un reper, un buton de lift ceva acolo .. nu pot sa cer un simplu furtunul de benzina

.... cine stie ce dracovenie de furtun este ala de a rezistat atati ani (9 ani).
@ anonimu' dupa ce-l schimb masina merge perfect .. pana cand se sparge .. si atunci incepe sa dea rateuri .. sa nu mai aiba putere la turatii mici .. cred ca atunci nu-i vine destula benzina si face figuri .. in rest cand furtunul este nou .. perfect merge masina ..
- Fişiere ataşate
-
