Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Aug 2009, 13:23

Nu are legatura amortizorul cu inaltimea caroseriei,arcul se acupa cu asta.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Aug 2009, 13:28

Atunci de ce, dupa inlocuirea amortizoarelor spate, mi s-a mai ridicat masina? (un pic nu f mult)
Plus ca amortizoarele alea Al-Ko sunt tare dubioase ca si calitate.
Parerea mea :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Aug 2009, 14:06

Mie nu mi sa ridicat masina dupa ce le-am schimbat desi amortizoarele vechi au iesit la test la 40%, cand dadeam intro gropita parca tragea ceva de masina inapoi si troncanea ca dracu.
Despre Al-Ko am auzit si bune si rele, mie mi se par putin mai moi decat cele ford si in viraje la viteze mari se simte asta dar luand in calcul ca eu circul 80% urban iar in judetul Satu Mare la ce drumuri avem sunt foarte OK (daca faci un drum Baia Mare - Oradea cu suspensii tari nu mai ai probleme cu pietrele la rinichi toata viata).

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Aug 2009, 19:52

Stai linistit ca asa sunt drumurile peste tot,nu numai in zona ta.
Deci te rog frumos incearca sa intelegi ca amortizoarele nu au legatura cu inaltimea masinii,inaltimea este data de arcuri.
Nu stiu ce ai auzit despre Alko dar eu am montat foarte multe si nu am avut reprosuri.Acum depinde si ce varianta ai luat,pe gaz sau pe ulei.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Aug 2009, 08:52

Le-am luat pe gaz la pretul de 205 Ron bucata cu motaj gratuit si 2 ani Gareantie.
Mi se pare in regula

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Aug 2009, 12:02

Da,e perfect pretul si acum hai sa discutam logic,daca amortizoarele erau de proasta factura,crezi ca aveau curaj sa mai dea 2 ani garantie?

Eu zic ca nu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Aug 2009, 20:12

Mai am o preblema cu consumul de ulei.
La ultimul schimb am trecut de la ulei Mobil 5w30 la Castrol 10w40 din cauza consumului de ulei - cca 150-200 ml / 1000 km.
Rezultatul s-a parut a fi bun in 3000 km consumul a fost 0.
Saptamana trecuta am facut un drum mai lung total 1200 km mers pe utostrada cu masina incarcata (4 persoane, portbagaj plin + portbagaj suplimentar montat pe masina), in general am tinut viteza de 130 - 140 Km/h; 3300 - 3500 rpm si in acest interval a consumat 250 ml ulei.
Masor uleiul totdeauna parcat in acelasi loc si aceasi pozitie, de aici stiu care este consumul aproape real (pun ulei pana la nivelul maxim).

Cred ca este anormal.
Astept parerea dumneavoastra si va multumesc pentru sfaturile bune cu care ne ajutati permanent.
Respectele mele.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Aug 2009, 23:33

Colega dar nu mi.ai spus si mie un numar de km care ii are masina.
Vroiam sa.ti recomand topicul de mai jos,dar vad ca ai interventii in el:

viewtopic.php?f=53&t=26420


Astept un raspuns la nr. de km. totali.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Aug 2009, 09:32

161000 Km.
Nu inteleg de ce urban in 3000 km nu am avut consum de ulei.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Aug 2009, 17:19

Eu zic sa faci un test de compresie ca sa stii daca te rezumi la inlocuit simeringurile de supape sau demontezi pentru segmentare.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Aug 2009, 21:17

Piesa de mai jos,reprezinta un delcou electronic echipat pe motoarele 2.0 i OHC,de pe Scorpio si este al unui coleg de forum.
Are cineva asa ceva de vanzare?
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00328.JPG
DSC00329.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Aug 2009, 21:44

Va voi prezenta in continuare inlocuirea unei distributii la motorul de Focus 1.8 TDDI de 90CP.
Pentru cei care vor sa stie cum se monteaza distributia,sunt poze amanuntite unde se poate observa pozitionarea punctelor albe de pe pompa de injectie si "V" trasat in dreptul decupaturii de pe pinionul axei cu came sau se mai poate bloca pe partea din spate a chiulasei cu ajutorul unei cale de 5mm.
Mai exista prezentata si cutia de viteze unde se vede clar in centrul ei,buÅŸonul de umplere,totodata acesta reprezentand si nivelul de ulei din cutie,dar si pozitionarea filtrului de aer si renumitele racorduri de la intercoler,care in timp cedeaza.
Sper sa va fie de folos si daca exista intrebari,va rog sa le postati.
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00330.JPG
DSC00331.JPG
DSC00334.JPG
DSC00335.JPG
DSC00336.JPG
DSC00337.JPG
DSC00332.JPG
DSC00341.JPG
DSC00338.JPG
DSC00340.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Aug 2009, 22:44

salut bibane poti sa-mi raspunzi si mie la o intrbare?
Este normal ca pompa de motorina de langa rezervor sa se incinga?poti tine mana pe ea. Multumesc pentru timpul acordat.
Ps : cam cat m-ar costa manopera la schimbarea curelei de la agregate ,a celei de la servo .... a intinzatoarelor si ceva role .

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Aug 2009, 22:50

Atat pompele electrice de injectie pe benzina cat si cele pe motorina,se ung si racesc in acelasi timp cu carburantul care circula prin ele.Nu este normal sa se suprancalzeasca,de obicei cand fac acest lucru,sunt duse la bucsi si fura campul magnetic,scazindu.i puterea sau este posibil ca traseul de alimentare(filtru),sa fie infundat.

Ai observat cumva ca de la un timp,pompa a devenit mai galagioasa?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 00:29

$1 scrie:$2tat telectrice de injectie pe benzina cat si cele pe motorina,se ung si racesc in acelasi timp cu carburantul care circula prin ele.Nu este normal sa se suprancalzeasca,de obicei cand fac acest lucru,sunt duse la bucsi si fura campul magnetic,scazindu.i puterea sau este posibil ca traseul de alimentare(filtru),sa fie infundat.

Ai observat cumva ca de la un timp,pompa a devenit mai galagioasa?

salut.azi am schimbat filtrul de motorina,iar pompa nu mai e galagioasa dupa ce am lovit-o cu surubelnita de vreo doua ori.mersi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 00:34

Ia un ciocan de 5kg,Å£ine.l in portbagaj si atunci cand se mai incalzeste arata.i "inginerul ÅŸef". :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 08:56

Dl Gabi am un delco ca cel din poza de mai sus numai ca din pacate a fost scos de pe un V6 deci desi este aparent identic ca si aspect nu cred sa se potriveasca :(

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 10:32

$1 scrie:$2a un ciocan de 5kg,Å£ine.l in portbagaj si atunci cand se mai incalzeste arata.i "inginerul ÅŸef". :))

=))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 18:21

$1 scrie:$2l Gabi am un delco ca cel din poza de mai sus numai ca din pacate a fost scos de pe un V6 deci desi este aparent identic ca si aspect nu cred sa se potriveasca :(



Sefulica nu merge deoarece ala e divizat in 6 scantei,dar asta nu inseamna ca nu s.ar putea face din 2,unul singur.

Adica poate merge luat senzorul Hall si modulul de aprindere si montat pe scheletul delcoului cu 4 scantei.

Eram curios sa vad 2/3 poze cu el,adica interior,mufa modulului si exteriorul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 18:37

salut !


am o problema cu cutia automata la ford focus 2002 1.6 break .. la schimbarea vitezelor masina se bruscheaza rau si cateodata iese din viteza si se tureaza neaccelerandu-se ... mentionez ca acum un an am avut alta problema , nu mergea in marsalier ... problema s-a rezolvat singura se pare dintr-o data s-a aprins becul de avarii si marsalierul a inceput sa mearga .. am dus-o la reprezentanta .. au spus ca isi prin urechile in ea daca o desfac si daca o desfac s-au putea sa nu o mai poata puna inapoi ... ai vreun sfat ?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 18:50

Are mufe electrice pe ea,le scoti pe toate le dai cu spray de contacte si le montezi la loc.
Verifici si nivelul de ulei,dar atentie,uleiul la cutia automatica se verifica cu motorul pornit si stand la ralanti.Daca te uiti pe joja cutiei cu motorul oprit,o sa ai falsa impresie ca este ulei prea mult,dar de fapt ea nu are,deoarece pompa de ulei din cutie trebuia sa fie in sarcina pentru a umple sertarele si in acest mod se verifica nivelul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 19:57

mufele unde se afla?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 20:14

Pe cutia de viteze,normal. :)

Am observat ca ai dat anunt ca vrei sa cumperi cutie automatica sau manuala,atentie ca daca ai de gand treci la manuala,in afara de cutie,mai trebuie:

-mitraliera cu cele 3 pedale,
-ansamblu maneta viteze,
-planetare,deoarace cele de pe masina sunt scurte,
-modificata instalatia electrica,
-pompa de ambreiaj cu racordurile necesare,
-kit ambreiaj,
-etc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 20:21

deci imi recomanzi sa scot mufele sa le dau cu spay si sa verific uleiul din cutie .... mentionez k masina are 180.000 km si uleiul din cutie nu a fost schimbat ... o sa fac ce ai spus ... si daca nu merge ... tu te pricepi sa desfaci cutii automate si sa le repari,contra cost? pt k as face drumul pana la tine ...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 21:13

Nu se schimba numai uleiul ci si filtrul de ulei.
Eu repar orice cutie de viteze automatica dar timpul nu imi permite,plus ca din cauza starii de sanatate nu pot lucra zilnic.

Am MP plin de asemenea mesaje si toti se supara pe mine,dar nu am ce face asta e situatia si eu as vrea sa repar 1000 de masini pe zi dar nu sunt capabil.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 23:12

pai cutia de viteze are filtru de ulei ? lucrurile astea se pot face in spatele blocului sau trebuie dusa la reprezentanta? :-"

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 23:18

Tata bibanu se poate repara un calculator de Audi A4 B4 de automata
Singura problema nu mai schimba a-4a din cele 4
A stat in apa vreo 10 zile si mai facea figuri
L-am scos curatat uscat toate cele dar tot nu merge
Sugestii :D
PS fara el masina merge secventialo-manual 1-2-3
Cu Stima

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 23:43

Sefulica eu personal nu cunosc pe nimeni care repara calculatoare din domeniul auto,dar cu ceva timp in urma am luat legatura cu cineva din Bucuresti care lucreaza in domeniu si nu stiu daca nu are reclama si aici la noi pe forum,e vorba de :

http://www.ecu.ro

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Aug 2009, 23:57

$1 scrie:$2ai cutia de viteze are filtru de ulei ? lucrurile astea se pot face in spatele blocului sau trebuie dusa la reprezentanta? :-"

nu mi-ai raspuns :D :-/

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Aug 2009, 00:35

Miki mai avem si noi si alte treburi si de aceea nu am raspuns in timp util. :)

Nu stiu exact unde se afla filtrul de ulei la tine dar la majoritatea cutiilor automatice au filtrul in baie.
Vezi tocmai din cauza lipsei acestor notiuni distrugeti cutiile automatice,pentru ca mecanicii nu au niciun chef sa va informeze.
Pentru schimbarea filtrului de ulei se demonteaza baia de ulei a cutiei de viteze,operatie care nu ti.o recomand sa o faci singur.
Toate automaticele lucreaza pe baza de presiune de ulei,deci automat trebuie sa existe o pompa de ulei si unde exista pompa normal ca trebuie sa fie si un filtru.
Vezi ca filtru este scump in comparatie cu cel de la motor,sare de 200 ron.
Subiect închis