Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
16 Aug 2009, 14:37
Pentru putin colega.
17 Aug 2009, 22:18
Buna seara Domnul Gabi ! Care ar fi cea mai optima modalitate de a schimba lichidul de servodirectie la Mondeo Mk1 ? Am citit diverse opinii sau cum au facut alti dar nu am citit parerea dumneavoastra.Multumesc !
18 Aug 2009, 01:40
Am o mare rugaminte catre toti utilizatorii acestui forum,care au terte probleme tehnice si vor pareri,sa nu mai puna intrebari pe MP,am mentionat si la deschiderea acestui topic,ca toate intrebarile tehnice trebuie sa ramana pe forum la vederea tuturor.
Seara cand intru pe forum ma ia durerea de cap vazand cate intrebari sunt pe privat,fapt care nu ma deranjeaza,dar stau ore intregi si scriu la pagini si nu beneficieaza decat o singura persoana de ele,cand ar trebui vazute si de alti colegi care au o intrebare similara.Am mentionat clar la inceputul topicului,toate intrebarile trebuie puse la sectiunea respectiva si eu trecand peste tot forumul,in masura care pot si am timp,va raspund la ele.In cazul in care nu va raspunde nimeni sau nu sunteti multumiti de raspunsul dat,atunci puteti posta in acest topic.
Pe MP discutam doar atunci cand este vorba de anumite intrebari care nu se vor expuse in public,sau ma rog,de anumite afaceri.
83 ked,te rog frumos nu te supara ca ti.am spus ca nu mai raspund la intrebari pe privat,dar stii destul de bine cat am discutat pe MP in ultimul timp.
Deci raspund la intrebarea lui 83 ked:
Demontezi cele 2 conducte de pe distribuitorul casetei,bagi sub masina un lighean de plastic pentru a colecta atat uleiul de pe conducte cat si cel din caseta si apoi fara sa pornesti motorul,virezi volanul stanga si dreapta maxim pana cand nu mai curge ulei din caseta sau conducte.In acest fel esti perfect convins ca nu mai ramane ulei vechi,deoarece prin alte metode ramane.Bine ar fi daca ai putea sa faci operatiunea de virare cu ambele roti de pe fata suspendate,nu ca s.ar strica ceva,dar merge volanul usor.
Incearca sa NU uiti ca NU trebuie pornit motorul,deoarece prin scurgerea uleiului din pompa,distrugi turbina(paletii).
Dupa golire,remontezi conductele,torni ulei in paharul de alimentare al pompei,pana nivelul ajunge la jumatate,pornesti motorul si faci aceeasi virare stanga/dreapta,pana volanul incepe sa mearga usor.Dupa ce rulezi cativa km,in dimineata urmatoare,inainte de a porni motorul,verifici uleiul din vas.
Nu se face niciun fel de aerisire.
Spor la treaba.
18 Aug 2009, 14:44
bibane te rog explica-mi ce legatura are caseta de directie\pompa servo si schimbul de lichid servo cu turbina(paletii)
numa bine!
18 Aug 2009, 18:13
Of,of,of,cum se face ca mereu cuvintele mele sunt intelege gresit si de aici totul ia amploare si incep discutiile,discutii din care eu intotdeauna trebuie sa ies ciufulit.
Nu este vorba de turbosuflanta,ca probabil tu asta ai inteles,eu faceam referire la turbina pompei de servodirectie,turbina care are in componenta sa niste paleti care comprima uleiul si daca uleiul se scurge din ea si noi pornim motorul,acei paleti cat si turbina pompei de servosdirectie se zgarie datorita faptului ca se freaca fier pe fir.
Now you understand?
18 Aug 2009, 18:17
Din acest moment,am sa incep sa va raspund in engleza,sa vad si eu la cati le convine,ca sa nu mai fiu luat la misto.
Oh, oh, oh, how is it that my words are always wrong and then everything takes scale and begin discussions, discussions of which I always need to get ruffled.
It is not turbosuflante, as you probably understand that, I made reference to turbine power steering pump, turbine which comprises some pallets to compress the oil and if oil is leaking from it and we start the engine, those pallets and turbine pump is servosdirectie zgarie because iron rub it on the line.
18 Aug 2009, 18:20
From this moment, I start to respond in English, and I see how to their convenience, not to be taken to cool.
18 Aug 2009, 22:37
mai ziceti o data ce e dupa a doua virgula, ca s-a intrerupt emisiunea si n-am prins ideea
18 Aug 2009, 23:44
In traducere libera:
"sa vad si eu la cati le convine,ca sa nu mai fiu luat la misto".
Nene Adi,e greu cu engleza asta,ce sa facem,in democratie se poarta si stai putin sa ajungem la termeni mecanici si sa vedem cum stam cu traducerea deoarece acolo e GREU.
Nu are importanta ca 80% din forum nu stiu ce discutam,important este sa vada INTELECTUALII,cei 20% ca stim engleza.
Cum e vorba aia:
Lasa sa moara toata lumea sa raman eu sa le vand averea.
Sau:
Sa murim noi toti sa vedem pe cine mai conduc ei.
Ultima oară modificat de
bibanu47 pe 18 Aug 2009, 23:53, modificat de 2 ori în total.
19 Aug 2009, 00:12
Sefu te rog frumos nu ma mai certa pe mine,ca nu are efect,traim intr.o tara democratica si libera plina de internet si pe acest internet exista un soft numit "google traducere" care traduce in aproape toate limbile.
Daca softul nu este capabil sa traduca corect,hai sa vedem cine la creat si sa facem reclamatie,sa fie scos de pe piata.
Stii vreun lucru pe lumea asta sa fie corect?
Te rog nu te mai supara degeaba ca nu are rost,e un forum dual si limba engleza este acceptata,deci sunt in limitele regulamentului si in limba romana folosita pe acest forum sunt mii de graseli care sunt admise,deci te rog eu hai nu mai ma cautam capatul la ata.
19 Aug 2009, 01:05
Rog sa se inchida,plec la cursuri de limba romana si nu stiu cand ma intorc.
M.am saturat de tachinarea moderatorilor,fiecare om are o limita.
19 Aug 2009, 02:40
Daca cineva are nevoie de mine,ma gaseste pe privat sau gasiti nr. meu de tel. la toti colegii de la sectiunea Sierra.
20 Aug 2009, 14:17
sper ca reveniti asupra deciziei si sa continuie topicul
e singurul topic pe care il urmaresc constant
o zi buna
27 Aug 2009, 21:16
Traiasca Domnu` bibanu47 si toate cele bune,nu prea am mai avut timp sa intru si sa va multumesc de sfatul pentru chiuloasa. Domnule,masina rupe asfalt sub ea,mi se pare un pic mai slabuta dar ma gandesc ca e din cauza resetarii de E.C.U.. Am dus-o la planat si a luat din ea circa 0.6 mm,am avut noroc ca n-a fost fisurata dar in schimb imi cam uda distributia cu apa,imi pisa pe acolo cate o data chiar si un litru de apa dar numai cand are ea ``chef`` nu inteleg de ce si de la ce,va-s ruga daca se poate un sfat de la ce poate fi acest fenomen.
Va multumesc anticipat pentru raspunsul d-voastra.
Mod edit: Am facut curat mutand postarile offtopic la arhiva. Urmatoarele persoane care posteaza offtopic aici (adica postari care NU au legatura cu "service, reparatii, reconditionari si modificari" in domeniul auto) primesc "liber" 7 zile. Pentru urari de bine, sanatate, fericire, pareri de rau, regrete, barfe despre moderatori, injuraturi VA ROG FRUMOS FOLOSITI FUNCTIA "PM"(private mesage / mesaj privat).
01 Sep 2009, 00:52
Este vorba de presetupa de la pompa de apa,are uzura si atunci cand motorul face presiune in instalatie,datorita temperaturii,se strecoara lichidul de racire intre ax si presetupa.
Solutia este inlocuirea pompei de apa si pentru efectuarea aceste operatii,necesita demontarea curelei de distributie.
ATENTIE:
Vezi ca din acest motiv,chiulasa nu se raceste cum trebuie si se poate fisura,deci nu amana rezolvarea problemei.
Costul pompei se invarteste undeva in jurul sumei de 200 ron.
01 Sep 2009, 16:25
Salutare la toata lumea.
SimbAta trecuta am fost cu o problema la domnu Gabi "bibanu47", legata de tacheti, omul chiar cunoaste.
Masina merge muuult mai bine, trage apreciabil mai bine, depasirile sunt o placere chiar si in treapata V, cu climatronicul pornit

.
Multumesc mult. Sanatate maxima.
01 Sep 2009, 21:18
focu25,te rog sa detaliezi ce anume a avut masina,simptomele care le avea in mers\la relantiu ,zgomot mare a motorului, etc
numa bine!
01 Sep 2009, 21:50
Treaba a plecat de cand sa rupt cureaua de distributie si sa schimbat chiuloasa(probabil si asata care am cumparato a avut buba,) batea ca draq, sa facut un reglaj, a mers cateva zile, iar probleme, sa facut alt reglaj iar probleme dupa o peroada, dar tacaneala era suparatoare.
Pina la urma am mers al GAbi "bibanu47" si a gasit niste reglaje facute toatal aiurea atat la admisie cat si la evacuare, neavand timp sa umble cap coada la masina simbata, totusi omul a desfacut capacul de la chiulaosa si mia facut un reglaj la admisia de la cilindrul 3 parca, care avea toleranta 0, adica deloc, a schimbat pastila respectiva cu alata de la dinsul si rezulattele au fost pe masura, cum spuneam mai sus, desi masina nu e in parametrii optimi, ptr ca omu mia spus clar ca trebuie sai las masina 2 zile, ca sa faca reglajele si la celellate pastile de la tacheti sau cum sor numi(scuze dar sunt cam afon la mecanica).
Oricum masina mea deacum inainte numai la el o sa mearga. Omu stie sa vb, stie meserie, are caracter. Sotia dinsului la fel, rar asa oameni.
02 Sep 2009, 00:10
Sa detaliem:
Motorul de 1,8 atat TDDI cat si TDCI,au reglajul tachetilor facut mecanic,nu hidraulic,acesta fiind facut prin niste pastile metalice pe diferite grosimi.
Colegul de mai sus se plangea de ceva timp ca dupa repararea motorului,in urma schimbarii distributiei care sa rupt deteriorand toata partea superioara,a ramas cu o bataie ciudata,eu am demontat capacul la culbutori,am invartit motorul pe fiecare piston in parte si am ajuns la concluzia ca pistonul 3 avea supapa de admisie atacata si din acest motiv,detonatia se auzea in filtrul de aer.
A avut marele noroc ca pastilele respective sunt similare cu cele de Audi adica au 31 mm in diametru si eu detin asa ceva.Pentru reglarea tuturor pastilelor era necesara demontarea axei cu came deci automat si a curelei de distributie,dar eu m.am chinuit putin sa extrag pastila aceasta,pe sub axa cu came,presand tachetele.
Timpul a fost scurt si din acest motiv,am facut sa lucreze acest piston,deoarece pana sa vina la mine,motorul merge aproapa in 3 pistoane,celelalte supape,avand cat de cat tolerante aproape de normal.
02 Sep 2009, 23:03
Am montat pompa si intre timp am facut rost si de un debitmetru de pe alt ford cu acelasi motor si tot degeaba,imi da in nas iar relantiul este instabil cand sta la 600rpm pentru un minut cand il vezi ca urca aproape la 1000rpm si apoi iar coboara.Am observat ca in jurul unui injector este mult mai murdar decat la celelalte. Ce sa mai fac ! In conditiile actuale cu mersul asta nici nu ma pot gandi la vanzare pentru ca nu ar cumpara-o nimeni.
02 Sep 2009, 23:13
Nu stiu daca am mai discutat pe privat acest aspect,dar exista posibilitatea sa schimbi tot felul de piese la acea masina si aici fac referire la parti electrice,deoarece problemele pot fi de pe instalatia electrica si vei baga o gramada de bani fara a rezolva necazurile.
Eu nu retin daca nu cumva ai spus la un moment dat ca ai schimbat si injectoarele,dar nu sunt sigur.
Recomandarea mea este sa o pui pe un tester,altfel nu cred ca vei ajunge la un rezultat.
02 Sep 2009, 23:53
Am sa duc masina la tester si am sa o las acolo pana o fac

.Sanatate Domnul Gabi !
03 Sep 2009, 00:41
Mentionezi ca ai schimbat debitmetrul,daca acesta este in regula sau ma rog,instalatia electrica,cand tragi mufa de pe el,motorul trebuie sa se opreasca sau sa scada radical ralantiul.
03 Sep 2009, 08:04
Din contra cand scot mufa merge mai bine urca un pic ralatiul iar cand bag mufa incepe sa mearga neregulat si scade ralantiul.
04 Sep 2009, 19:59
Pentru domnu Bibanu, am si eu o problema, sau mai multe ca nici nu imi dau seama.
Am o Fiesta din 2005 pe benzina, masina este adusa din Germania (in august 2007) cu 22.000 Km acum are 48.000.
1. Rar se intampla sa bag in marsalier si sa nu carae, in ultimul timp (2 luni) caraie aproape de fiecare data cand incerc aceasta manevra, sincer imi este jena cand o parchez, carae ca o dacie 1300.
2. Aveam de facut un drum de vreo 1.700 Km si cand sa plec apas ambreajul si aud un zgomot ciudat (ceva ca o paraiala) , apas inca odata si iar se aude, las masina sa merga 2 minute, fara a baga in viteza, apas iar ambreiajul si nu se mai aude nimik. Plec putin prin oras 20 minute si revin acasa sa imi iau bagajul. Cand sa plec apas ambreajul nu se mai aude nimic dar cand sa bag in viteza masina a inceput sa trepideze putin si in acelasi timp se auzea un fluierat – scartait ceva. Mentionez ca am mai auzit doar acest sunet (5-6 ori) si la alte plecari (dimineata) dar eu credeam ca este o curea rece ceva. Prin urmare am plecat la drum cu masina unui coleg si as vrea sa stiu la ce ma pot astepta cand ajung acasa, ce probleme pot sa am la ea.
3. cum pot afla ce fel de volanta am la masina asta ??? dubla sau simpla.
Va multumesc anticipat.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.