Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
28 Aug 2009, 09:07
Asa este Ariciule, ai dreptate si tu aici. Ma bucur macar ca cei de la Jamex s-au gandit si la asta si vand si la bucata piese din kit
30 Aug 2009, 00:28
sal as dori sa stiu si eu daca pute ti sa ma ajutati cu ceva sfaturi in achizitionarea unor suspensi sport.aproape m am decis sa mi achizitionez coilovere v-maxx 18 mil.
mar interesa daca e k pretu
daca s de buna calitate
si daca eu le las la minim adica cobor cu minimul lor doar 2 cm sant k sau tr. sa le cobor mai mult ca sa am o stabilitate buna
30 Aug 2009, 01:42
salut @naycul_h. man ca sa te intelegem cu totii mai lasa si tu prescurtarile de genu "k" ..si incerca sa folosesti un limbaj ca sa te intelege cu totii... no ofence...
V-max ar trebui sa fie bune ...iar pretul e f bun acum normal ca sa ai o stabilitate cat mai buna trebuie sa cobor cat mai mult...eu am coboart-o cu 4 cm si sunt f multumit ...tu cu una reglabila coilover ai putea sa cobori si mai mult..dar trebuie sa ai mai multa grija la denivelari si gropi... in rest mai foloseste search-ul si o sa afli multe lucruri interesante
31 Aug 2009, 21:35
salut.asa este m am tot interesat dar daca te iei dupa toti nu ti iei nimik.fiecare are alta parere.nici una nu e buna ba toate s bune.sant foarte nedecis in ce sa mi i au.deoarece nici nu vreau sa o cobor prea mult ca si asa focusurile sant cam joase adica 15cm fata 18 spate pe langa altele care au 20.pe mine in primu rand ma intereseaza sa fie foarte stabila.de exemplu nu stiu ce suspensi au golfurile ca tare mi plac.pe gropi sant bune si la viteza mare zici ca se lipeste de asfalt.daca as gasi ceva de genu asta miasi lua pe loc
31 Aug 2009, 21:45
Teoretic suspensia(in stare buna de functionare) a unui Focus este superioara suspensiei Golfului. Golful are o suspensie mai elastica decat a focusului si deobicei au garda mai joasa ...asta inseamna ca la curbe nu e tocmai grozav.
Nu stiu cum vrei tu sa te lipesti de asflat la 20 de cm ... asta e garda de Freelander.
31 Aug 2009, 22:04
$1 scrie:$2.. nu stiu ce suspensi au golfurile ca tare mi plac.pe gropi sant bune si la viteza mare zici ca se lipeste de asfalt.daca as gasi ceva de genu asta miasi lua pe loc
Colega, nu stiu cum ai mers tu cu focusu' tau, dar al meu la ... sa zicem 180 km/h

sta pe asfalt ca lipitoarea pe om

Cat despre Golf, documenteaza-te despre diferenta dintre suspensiile celor doua (Golf vs Focus) si vei afla care are suspensia mai inteligenta si mai "sofisticata".
01 Sep 2009, 07:36
Vad ca deviem de la topic... eu astazi cred ca imi iau kit de amortizoare facut in RO
01 Sep 2009, 08:06
Poftim? ...de cine facut in RO? Cum se cheama?
01 Sep 2009, 10:10
Bilstein are ditamai fabrica la Sibiu.
01 Sep 2009, 11:18
$1 scrie:$2ad ca deviem de la topic... eu astazi cred ca imi iau kit de amortizoare facut in RO

Detalii, prietene, detalii!

Pret, proprietati, calitate etc! hai, nu ne face sa te tragem de limba
01 Sep 2009, 11:21
@otmar...sunt curios cum o sa fie supensia de la jamex

abia astept sa te vad cu ea
01 Sep 2009, 11:45
Bilstein B8 Sprint
Amortizor pentru suspensie coborâta
Amortizor monotubular, cu ulei si gaz la presiune înalta. Datorita fortelor de amortizare crescute, superioare fortelor unui amortizor original, îmbunatateste simtitor stabilitatea si manevrabilitatea.
Se monteaza in locul unui amortizor uzat la o suspensie coborâta. Cursa mai scurta a amortizorului permite mentinerea tensionata arcurilor sport la suspensia coborâta. Constructia “upside-down” la amortizoarele tip McPherson asigura o rezistenta sporita la forte laterale.
Este mai scurt decât amortizorul original, se monteaza cu arcuri mai tari si mai scurte cu pâna la 60 mm decât cele originale.
Astept oferta de pret de la magazinul fabricii. Vreau sa le iau la prima mana. Pe la magazinele din Bucuresti se invarte la 180 eur setul.
01 Sep 2009, 12:18
Nu am vazut pana acum asa ceva in Bucuresti... Pai hai, ia-ti si sa vedem cum sunt!
Cat despre Jamex, deja fierb, acum ca mai sunt doar 2-3 zile

Rabdare, rabdare...
01 Sep 2009, 19:49
Desi nu sunt si sper sa nu fiu nevoit sa schimb amortizoare in perioada urmatoare .. informatia lui Officer poate fii cu adevarat pont.
Ramane de vazut daca o sa fie vreo diferenta intre pretul la care le ia el si pretul din comert.
Se pare ca au si amortizoare cu ulei ..B2
01 Sep 2009, 20:14
http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 004&ROOT=1catalogul lor .... mama mama ce pret are un kit complet de suspensie
M-am uitat de curios la amortizoarele de care vorbeste Officer ... 200euro/piece/fata si 130/piece/spate ...ptiuh
- Fişiere ataşate
-

02 Sep 2009, 07:25
eu gasisem pe site-ul unei firme din Bucuresti la 714 ron....acum or era pretul per bucata or era o gresala.
Daca te uiti la ei in catalog o sa vezi ca nu apar b2 pt focus
http://www.bilstein.ro/bilstein_katalog_2006.pdf
02 Sep 2009, 09:23
http://www.bilstein.de/en/products/productfinder.htmllinku pus ieri vad ca nu functioneaza ... cu asta de mai sus poti ajunge in catalogul lor de produse si poti sa vezi ceva preturi.
Intradevar nu exista pt flocus pe ulei
02 Sep 2009, 15:23
asta este link-ul
http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 021&ROOT=1au si magazin la poarta fabricii
numa bine!
02 Sep 2009, 15:34
Stiu - i-am sunat si nu au raspuns, am trimis fax si nu au raspuns. Cand ajung la Sibiu ii fac cu ou si cu otet.
03 Sep 2009, 14:57
ca sa te sustin,eu vin cu otetul(nu ca am ceva cu ei)ca tu sa arunci cu oul
numa bine!
04 Sep 2009, 22:24
poate aveti dreptate in comparatia amortizoarelor focus-golf.ideea e ca pana sa am focusul asta am mers cu un golf 3 2000gti 16 valve deci la 200 era lipit pe sosea.si cu un golf 4 tdi de 130 caiu la fel.focusul meu poate are amortizoarele prea duse(asa si e)dar la 160km nu e asa stabil.si asta am inteles si de la un vecin care are si focus an 2005 si un golf 2001.poate aveti dreptate nu neg asta e parerea mea.ideea e ca eu trebuie sa mi schimb toate 4 amortizoare +arcuri si nu stiu ce sa mi i au ,nu vreau sa regret.ori sa mi i au suspensie sport pana n 22 milioane ori standard .ce firma de amortizoare standard imi recomandati?eu variez intre monroe si bilstain(dar astea sant cam scumpe).si monroe la forcar mi au zis ca au 2 feluri.standard si monroe sock care s mai noi si mai bune la tinuta de gropi
05 Sep 2009, 08:10
Golful 3 gti avea suspensie cel putin performance, poate chiar sport. Asta explica stabilitatea buna. After-market iti recomand Sachs (nemtesti) sau Kayaba (japoneze). Nu vei mai avea probleme muuult timp dupa asta. Atentie insa la caroserie, daca masina a fost lovita si are geometria afectata, vei strica amortizoarele noi in cateva luni (stau tensionate sau mai bine zis torsionate).
Sau poti sa optezi pentru suspensie sport, cu 400 euro gasesti ceva ok.
Succes!
07 Sep 2009, 07:19
Monroe pui Monroe poti .... adica sa nu te astepti la o grozavie prea mare daca pui deastea. Pe forum erau destui useri tare nemultumiti de Monroe.
Bilstein sunt alta mancare de peste. Poate ca pret intre astea 2 sa gasesti sachs.
08 Sep 2009, 22:22
amortizoare bilstein B4 sant cu gaz si ulei cu 5 atmosfere asta ce inseamna cas moi.sant mai de disel?pe focusul meu(benzinar din cate stiu am pe gaz.diferenta intre B4 si B6 este cam mare de 4 mil.la bucata .si mar interesa daca B4 sant k,sau sa mi i au sachs sau boge?
08 Sep 2009, 22:28
sachs ST si KYB-EXCEL-G ar mai fii din care trebui sa aleg.sachs,boge,kyb si bilstain.daca puteti sa ma indrumati
09 Sep 2009, 00:04
ca la suspensie sport tot nelamurit si in dubi sant.nu ca nu as lua si eu una wolf la 159 euro sau la cat a luat andoruls.niciodata nu am stat atat pe ganduri sa mi cumpar ceva ca acum.ideea e ca e o investitie destul de mare si nu vreau sa regret.vreau stabilitate dar sa nu o cobor mult 2-3cm(acum pot sa zic ca am o barca nicidecum masina).plus ca stau cu ea in fata blocului nemiscata din alte probleme dar vreau sa ma duc sa schimb tot o data(cap bara st.,bieleta st.,dr.,curea alternator,antigel,lichid frana,buji,fisa3 si astept sa mi i au si amortizoarele.si apoi si o geometrie buna.amortizoarele sant o mare problema pentru mine a ma decide ce si cum sa mi i au.
09 Sep 2009, 07:29
Bilstein B4 sunt ok ... nu sunt moi si nicidecum "mai pentru diesel" ...Eu dintre Sachs si bilstein as lua pe cele mai ieftine.
Focusul tau benzinar are amortizoare pe ulei in echiparea de fabrica. Pe gaz doar daca s-a scurs tot uleiul din ele si acum au doar aer in ele.
09 Sep 2009, 08:25
Adymag, ai testat sau ai avut tu pe masina Bilstein B4? Daca ai vreun articol care studiaza comportamentul Bilstein B4 pe Focus da-ni-l si noua. In caz contrat ar fi mai bine sa nu dai sfaturi. Cat despre rata de compresie si detenta eu din cate stiu sunt diferite intre diesel si benzina datorita greutatii suplimentare de 100 kg pe puntea fata.
Suspensia care a cumparat-o Otmar am vazut ca a primit review-uri bune pe afara si pare un raport pret calitate bun. Jamex nu e tocmai un producator no name si pare sa aiba experienta ok in suspensii. Stabilitate sporita nu vei obtine cu amortizoare stock si o coborare de 35 mm nu e exagerata deci recomand si eu un set complet de suspensii de la un producator cat de cat consacrat.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.