Problema Ford Focus....!!!!
Buna ziua tuturor de pe acest forum...!!!
Am si eu o problema si nu mai stiu cui sa ma adresez....!
Am un Ford Focus hatchbak din 1999 luna decembrie, motorizare TDDI Enura Diesel D3, de 1800 cmc si 75 cp, in echiparea Trend, problema este: dimineata, la rece, la prima cheie porneste foarte bine, daca merg sa zicem o jumatate (o ora sau mai mult nu conteaza) la drum normal, si o opresc, sa zicem ca sta oprita 2-3 ore nu mai porneste.......
Trebuie sa dau vreo trei-cinci chei si abia porneste, odata nici macar nu a mai pornit, abia a doua zi dimineata a lua-o....
Am schimbat pompa de injectie, (model 2003 cu tot cu computerul de bord) am curatat injectoarele,(la reprezentanta Ford) filtrele schimbate, baterie noua de 75 A, sonda de masurare a temperaturei apei motorului schimbata.....si tot asa.....
Am depistat ca se pare ca ramane fara curent la bujii dupa ce motorul fumctioneaza o perioada de timp, cert e ca la masurare cu contactul pus firul de la bujie nu are tensiune....... nu mai alimenteaza vreun releu de tensiune, ceva........
Daca a inteles cineva ceva din toate astea, si are vreo solutie sau s-a lovit de problema asta, va rog ajutati-ma....!!!!!!
Multumesc!

Am si eu o problema si nu mai stiu cui sa ma adresez....!
Am un Ford Focus hatchbak din 1999 luna decembrie, motorizare TDDI Enura Diesel D3, de 1800 cmc si 75 cp, in echiparea Trend, problema este: dimineata, la rece, la prima cheie porneste foarte bine, daca merg sa zicem o jumatate (o ora sau mai mult nu conteaza) la drum normal, si o opresc, sa zicem ca sta oprita 2-3 ore nu mai porneste.......
Trebuie sa dau vreo trei-cinci chei si abia porneste, odata nici macar nu a mai pornit, abia a doua zi dimineata a lua-o....
Am schimbat pompa de injectie, (model 2003 cu tot cu computerul de bord) am curatat injectoarele,(la reprezentanta Ford) filtrele schimbate, baterie noua de 75 A, sonda de masurare a temperaturei apei motorului schimbata.....si tot asa.....
Am depistat ca se pare ca ramane fara curent la bujii dupa ce motorul fumctioneaza o perioada de timp, cert e ca la masurare cu contactul pus firul de la bujie nu are tensiune....... nu mai alimenteaza vreun releu de tensiune, ceva........
Daca a inteles cineva ceva din toate astea, si are vreo solutie sau s-a lovit de problema asta, va rog ajutati-ma....!!!!!!
Multumesc!


-
Cristian S. - Incepator
- Mesaje: 3
- Membru din: 22 Aug 2009, 14:35
- Maşina: Ford Focus, 1999, 1800 cmc, 75 cp, trend