Versus

Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 10 Aug 2009, 22:54

eu nu am absolut nici o problema la masina mea. cum ai concluzionat tu asta?
si nu ma plang de probele ci de atentia si de finisajele si de putina minte pusa la contributie cu care este construit focusul in general .

este vorba de a cantari modul cum iese un renault megane din fabrica si un ford focus echivalent. un renault megane in perfecta stare este cu o clasa peste(privit "all around") un focus ce este tehnic perfect.

cred ca ai facut confuzia aici:

"deci, cel putin la masina ce o conduc eu, trancane toate in ea la denivelari . bucsele la directie bat fier pe fier, totul pare ca se rupe in masina respectiva."

vorbeam de megane , raspunzand la postul tau.

apoi am continuat asa:
"intr-adevar , focus pare ca suporta mai bine drumurile proaste."
se subintelegea oarecum ce paragraf ii este destinat fiecarei masini.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Mihai L » 10 Aug 2009, 23:01

Mda, asa se pare. Scuze.
Oricum, vorbim de masina sau de finisaje pana la urma?
Chestia cu finisajele mi se pare foarte asemanatoare cu faza din targuri, cand samsarii le lustruiesc sa arate mai bine decat noi, dar cand ajungi cu ea acasa constati ca de fapt turbina e dusa, motorul are 300k in loc de 70k, senzorii de ABS sunt conectati pe traseu ca sa nu-ti dea eroare in bord...
Si totusi, straluceste pe afara, miroase bine in interior, are si mp3 player... =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde sheffieldmac » 10 Aug 2009, 23:09

Pai megane stie toata lumea ca este orientat catre confort iar focus catre sportivitate.. acum na.. ce ii place fiecaruia. Eu cel putin m-am ferit de megane datorita sasiului slab dpdv al stabilitatii, franelor care intra abs-ul una-doua, directiei artificiale si troncanelilor int/ext. Pe daciaclub mai demult se plangea unul cu megane rs ca se torsioneaza caroseria cand coboara bordura, iar masina aia trebuia sa fie super-rigida. Intradevar, cand e noua pare super-misto, interior bej, piele, chestii, confort interior, dar peste un an...afara gardul..inauntru....
Impresiile legate de motor tin si de kg in minus la megane care este printre cele mai usoare din clasa compacta (sa nu uitam ca are aripi de plastic), dar nu imi place deloc cum se aseaza pe sosea la drum lung/viteza, susp sunt mult prea moi iar la denivelari cum sunt pe a1 pur si simplu simti ca iti iei zborul si pt o secunda rotile nu mai au aderenta, lucruri care nu mi s-au intamplat nici mergand cu vw polo cu viteza ridicata tot pe acolo.
Din punctul meu de vedere megane2 nu se compara cu focus, iar mai departe parerea mea vad ca e si a altora chiar si in legatura cu megane3, unde daca vrei iti arat articolul din ams, focus vs megane3, unde citez: "mai nou nu inseamna neaparat mai bun"
Ford Focus 2008 Ti-VCT Avalon
Avatar utilizator
sheffieldmac
Ford Freak
 
Mesaje: 206
Membru din: 12 Oct 2007, 17:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2008, 1.6 Ti-VCT, Trend

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde bob737 » 10 Aug 2009, 23:49

Am citit intai o pagina din placerea informatiei si restul de 10 pt a-mi satisface curiozitatea daca una dintre masinile mele (un FF2) este mai tare decat un Rolls. Ca deh...vad ca e peste BMW, Audi, VW G6 si paradoxal sub megane (scris cu litera mica, evident!).
In alta ordine de idei, va recomand doar atat pt cei care nu vad decat inainte. Va urcati in Focusul vostru (fie el si Titanium) si va miscati capul cu 45 de grade in partea dreapta apoi il coborati pana vedeti imbinarea bordului cu stalpul drepta fata. Apoi va miscati putin privirea in stanga pana observati imbinarea bordului spre parbriz. Adica acel plastic care se prelinge peste un alt plastic. Pretentiosii pot sa si pipaie putin suprafata bordului pt a da o nota plasticului...mai ales in zona unde se presupune ca te lovesti cu genunchii in cazul unui accident..
O fi forum Ford, dar cred ca trebuie sa fim obiectivi. Focusul nu e deloc bine finisat iar calitatea materialelor lasa mult de dorit in comparatie cu alte firme; finisare NU inseamna design si frumusete, asa cum se intelege din comparatia cu BMW-urile. Mai este si foarte zgomotos pe deasupra. In schimb sta foarte bine pe drum (al meu are echiparea "sport" si m-a impresionat foarte placut cum se lipeste de drum), consuma foarte putin si este foarte fiabil (1.6TDCI/110CP).
bob737
Incepator
 
Mesaje: 55
Membru din: 11 Ian 2009, 22:12

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde cornel77 » 11 Aug 2009, 00:13

Eu cand conduc focusul pe drumurile patriei pline de gropi si alte capcane mortale sunt atent la anvelope,arcuri,amortizoare ,directie,sunt atent la colegii mei de trafic si multe alte fleacuri.Dar trebuie sa recunosc ca sunt un ignorant penru ca ma doare fix undeva de cum se imbina plasticul de la bord cu cel de la parbriz si nici nu am placeri de a pipai suprafata bordului pentru a da note.
ex Ford Focus trend 1.6 101 cp 2001
ex Ford Focus trend 1.8 tdci 101 cp 2003
ex renault espace JE 2.0
cornel77
Incepator
 
Mesaje: 91
Membru din: 22 Apr 2008, 20:36
Localitate: Slobozia

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 11 Aug 2009, 09:45

Sunt de acord ca nu e prea bine antifonat. Dar n-am inteles faza cu imbinarile. La ce conteaza ? Ele sunt cauza la greierasi ? Am pipait bordul. In partea de sus atat eu cat si altii (care au fost incantati de asta, bag seama pipaisera si alte masini?) am observat ca daca apesi, nu e tocmai dur. In partea de jos e mai dur, dar, de curiozitate, la alte masini din clasa e moale ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde bob737 » 12 Aug 2009, 14:04

Eu am dat aceste exemple pt persoanele care erau foarte suparate pe diferitele reviste care au scos Golful invingator la finisaje si calitatea ansamblarii. Bordul este facut din cel mai ordinar material comparativ cu rivalele lui. Si spun asta pt ca am avut G5 si socrul meu are Astra.
Repet,postul meu era pt persoanele care cred ca masina lor e cea mai tare. Ei bine, Focusul nu e cel mai tare per total insa nici nu e de lepadat. Eu sunt foarte multumit de a mea.
bob737
Incepator
 
Mesaje: 55
Membru din: 11 Ian 2009, 22:12

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 12 Aug 2009, 15:24

Nu ne ameti prea tare, ca mai avem si noi cate o "concurenta" prin familie...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde bob737 » 14 Aug 2009, 00:26

$1 scrie:$2u ne ameti prea tare, ca mai avem si noi cate o "concurenta" prin familie...


pai cu ce va ametesc?
bob737
Incepator
 
Mesaje: 55
Membru din: 11 Ian 2009, 22:12

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde adyamg » 14 Aug 2009, 08:26

E cam putin daca Focusul castiga doar la stabilitate. Adica dintre toate aspectele care se urmaresc la o masina ... daca Focus castiga doar la stabilitate ... cam pierde testul comparativ.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde sheffieldmac » 14 Aug 2009, 11:09

Ford Focus 2008 Ti-VCT Avalon
Avatar utilizator
sheffieldmac
Ford Freak
 
Mesaje: 206
Membru din: 12 Oct 2007, 17:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2008, 1.6 Ti-VCT, Trend

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Fordilicious » 14 Aug 2009, 11:46

$1 scrie:$2ttp://www.auto-bild.ro/articole/teste/test-comparativ/ford-focus-16-tdci-vs-renault-megane-15-dci---conflict-intre-generatii.html?id=1324&page=1


...and that is kicking your ass ! ...

:D
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde concaten1 » 14 Aug 2009, 13:24

Un comparativ din presa irlandeza (articol destul de recent - 15 iulie 2009)
intre Focus si Golf sau, dupa preferinte, intre Golf si Focus :-?? . In general irlandezii sunt neutri. Mi s-a parut interesant si "verdictul": Focus invingator la pretz.
Fişiere ataşate
Pages from Focus Vs Golf[1].pdf
(343.37 KiB) Descărcat de 213 ori
Verdict irlandez.jpg
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 27 Aug 2009, 22:54

$1 scrie:$2 etajarea inteligneta a cutiei meganului da senzatia in oras ca cele doua motorizari (1.6tdci 90 cp si 1.5dci 80cp) sunt similare. nu am experimentat extraurban insa cred ca pe megane, cutia nu-l va mai putea ajuta f mult si cei 10 cp si 35 nm in minus se vor resimti.
.



pt ca intotdeauna mi-am exprimat opiniile sincer, sunt nevoit sa-mi retractez o parte din afirmatiile de mai sus.
pastrez doar partea in care spun ca megane-ul de 1.5dci si 80 cp are o cutie f bine etajata, fara sa aiba treptele lungi si astfel nu este necesara retrogradarea des in oras.
intr-adevar, la focus cutia este prea lung etajata. un motor de 1.6 si 90 cp are la 3000 de ture 150 km/h si un volvo S80 D5 cu 2.4 litri si 163 cp tot in 5 trepte are intr-a 5-a la 3000 ture tot 150km/h.
ceva pute la cutia de viteze de pe ford si nu pute doar in treapta a 5-a ci in toate treptele. inainte sa schimbi in treapta superioara la focus, trebuie turat motorul un pic mai mult pt ca altfel turometrul va pica ulterior f jos si tremura masina samd.
revenind la treapta a 5-a cred ca ar fi trebuit ca masina(1.6tdci 90cp) sa aiba undeva intre 130 si 140 la 3000 ture si plecand de acolo, se puteau seta mai jos si celelalte trepte de viteza.

in schimb, motorul de 90 cp este incomparabil mult ma sanatos decat cel de 80 cp de pe megane cu toate ca focus hatch are aproape 100kg in plus fata de megane. dupa o saptamana in care am facut aproape 1000km cu megane, am mers sa fac plinul la masina neveste-mii si se observa clar ca masina se misca altfel atunci cand apas pe acceleratie: cei 10 cp si 35nm se simt cu varf si indesat. ceea ce nu observasem anterior este ca 1.6tdci isi schimba complet comportamentul pe la 1750 ture in sensul ca trage brusc mai bine. la megane accelerarea masinii este liniara si in acelasi timp slaba.
clar, trebuie sa mai mergi pe masini comparabile, din aceeasi clasa ca sa constientizezi anumite parti bune sau proaste la a ta.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 22 Sep 2009, 21:22

$1 scrie:$2
Golful e un compromis mai bun decât Focus, .


tin sa te contrazic: golful este cea mai buna masina de la clasa compacta. golful este cel mai bun "all around" cum spun englezii si cred ca gloful 6 a depasit focusul si la tinuta de drum. de confort si calitatea interiorului, antifonare, gama de motoare , nici nu mai vorbim. sa vedem cu ce vine focus 3 in toamna anului viitor.
deja nu mai avem ce cere de la focus 2. masinile din aceeasi generatie cu el au fost scoase din productie si au aparut altele: mazda 3, golf 6, megane 3, astra I. se mai merita acum sa iei focus 2 doar daca esti un cumparator cu ceva restrictii si dispui de 13-14-15k euro. ca sa te apuci sa dai peste 20k euro pe un focus 2 ghia cu motor mare+full trebuie sa fii fie prost fie bolnav.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Mihai L » 22 Sep 2009, 21:46

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
Golful e un compromis mai bun decât Focus, .


tin sa te contrazic: golful este cea mai buna masina de la clasa compacta.


Si clasa compacta nu este tot un compromis??? =)) =)) =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 22 Sep 2009, 21:56

clasa compacta nu este un compromis ci este ...clasa compacta. asa si un iacht de 40 de metri este un compromis pe langa cel de 50 de metri.
masinile sunt clasificate pe clase. ca unuia ii ajunge clasa compacta sau nu, asta este o alta discutie.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Mihai L » 22 Sep 2009, 22:01

Toate clasele de jos sunt compromisuri: pret mai mic, spatiu mai mic, consum mai mic, necesitati mai mici, taxe mai mici.
Ce rost are sa-ti iei un Bentley pentru o treaba la care un Ka/Fiesta e perfect? Dar trebuie sa recunosti ca motorul nu este asa de puternic cum ti-ai fi dorit, nici portbagajul asa de mare, nici stabilitatea nu se poate compara.

LE: Si ca sa fim on topic, antifonarea sufera crunt.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Antifonare noul focus

Mesajde kentopia » 23 Sep 2009, 10:26

$1 scrie:$2si cred ca gloful 6 a depasit focusul si la tinuta de drum

Cand vii cu niste afirmatii, adu si argumente sa ne convingi. Pareri subiective putem scrie cu totii.
M-am dus si eu de curiozitate sa-mi configurez un golf 6 cu un motor mai acatarii si ceva dotari in genul unui Focus de varf, si cam sarea de 25k. Cu banii astia imi iau un ST de plinge valea si mama golfului :D
Nu demult am mers cu un sofer pe platforma de tractari si m-a surprins sa-mi zica ca golf 6 sunt mai proaste ca 5-urile :)) La finisaje e peste focus, vazut, analizat, pipait personal, dar nu doar finisajele fac o masina. Si ca sa ramanem totusi on-topic, raman la ideea ca masinile facute pt afara sunt ceva mai bine inchegate decat cele din patria noastra.
Focus MK2 Facelift 1.6 - 109cp / WF0SXXGCDS8B13715
Răzvan Pântescu
Avatar utilizator
kentopia
Member
 
Mesaje: 434
Membru din: 07 Mai 2008, 13:56
Localitate: Iasi
Maşina: FF2 Facelift Titanum 109cp
VIN: WF0SXXGCDS8B13715

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Maxy » 23 Sep 2009, 13:24

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
Golful e un compromis mai bun decât Focus, .


tin sa te contrazic: golful este cea mai buna masina de la clasa compacta. golful este cel mai bun "all around" cum spun englezii si cred ca gloful 6 a depasit focusul si la tinuta de drum. de confort si calitatea interiorului, antifonare, gama de motoare , nici nu mai vorbim. sa vedem cu ce vine focus 3 in toamna anului viitor.
deja nu mai avem ce cere de la focus 2. masinile din aceeasi generatie cu el au fost scoase din productie si au aparut altele: mazda 3, golf 6, megane 3, astra I. se mai merita acum sa iei focus 2 doar daca esti un cumparator cu ceva restrictii si dispui de 13-14-15k euro. ca sa te apuci sa dai peste 20k euro pe un focus 2 ghia cu motor mare+full trebuie sa fii fie prost fie bolnav.



Sau sa fi edit :)) Sa iti iei tu prietene Astra I sau Megane sau ce alte petarde mai vorbesti tu pe acolo. Pana una alta iote ca in testele alea comparative de care aduci tu aminte Focus inca iese castigator. Golf la partea de diesel are cele mai proaste motoare din clasa compacta.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 23 Sep 2009, 20:24

sa nu facem un versus aici maxy. nu stiu ce intelegi tu prin motorare proaste insa intre golf si focus , focus are pe 1.6tdci de 5-6 ani vechime, 2.0tdci 5-6 ani vechime si 1.8tdci de 10 ani vechime. focus sunt in evul mediu din punct de vedere al motorizarilor diesel si benzina.
golf au scapat de 1.9 si 2.0tdi pd si au 1.6tdi common rail si 2.0tdi. la benzinare sunt pe punctul de a scapa de 1.6i si il inlocuiesc cu 1.2tfsi de 105cp . golf 6 are motorare de generatie 2007, 2008 si 2009 pe el.
focus 3 sa speram ca va veni cu motoare noi. deocamdata focus 2 este depasit la absolut orice de aproape toata lumea si e normal sa fie asa la o masina din 2004.

maxy dragule, eu acum nu as da mai mult de 15.000 euro pe un focus 2.0tdci ghia + 5 sau 7 optiuni.
asta este valoarea focusului din punct de vedere al comparatiei cu concurenta.
deci nu trebuie sa fii "edit" ca sa dai 20.000 pe un focus in 2009.

@kentopia, nu este normal sa compari pretul golfului cu al focusului. focus este la sfarsit de viata si ca atare are preturi bune. pretul bun este singurul lucru care mai vinde foscul acum cand mai are un pic si este scos din rpoductie. in toamna lui 2010 cand va fi focus 3 pe piata , mergi si configureaza un 2.0tdci si vezi ca va costa 25.000 euro negresit. cu banii aia atunci iti vei lua un golf GTI ca-i va scadea pretul. samd.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Maxy » 23 Sep 2009, 21:04

Ahaaa uauu au 2.0 tdi common rail, absolut incredibil in 2009 au si ei CR ceva incredibil, vezi ca chiar matalutza ai dat un link in care golf cu 2.0 tdi cr este foarte lent... extrem de lent chiar, cam pe la nivelul unui 1.6 de 105 cp de Ford.. Deci ca sa incheiem aceasta discutie tembela, vag vine cu ceva ce Ford avea cu anii, aceasta noutate culmea este si mult mai proasta decat ceea ce aveau altii in prezent dar daaaa este de la vag si e bun. Daca vrei sa vorbim de diesele si motoare performante si vrei sa zici da astia au motoare hai sa vorbim de Fiat nu de petarde ude si de subiectivisimul din noi care din pacate oricat am vrea nu are nicio legatura cu realitatea sau cum am vrea noi sa fie. Ia de aici si citeste acest test inainte sa mai postezi http://www.auto-bild.ro/articole/teste/ ... ml?id=1324

Uite sunt baiat bun si iti pun direct si concluzia:

Concluzia redactorului:
In ciuda diferentei de ani dintre cele doua modele, Ford Focus demonstreaza ca nu intotdeauna mai nou inseamna automat mai bun. Megane este mai confortabil, dar mai inghesuit in spate, fiind, in plus, tern si lipsit de personalitate. De cealalta parte, Ford Focus ofera placere celui de la volan, avand o tinuta de drum impecabila si o directie precisa. In plus, ofera mai mult spatiu interior si costuri de intretinere mai mici decat Megane.

De asemenea vezi ca un coelg a postat un test foarte interesant intre Focus si Golf 6 si au rezultat ca masinile sunt pe acolo. Discutie incheiata.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 23 Sep 2009, 23:01

cu toata parerea de rau iti spun ca imi inspiri deseori mila.
chiar eu am dat un link in care intr-adevar golf era mai lent cu 0,5 sec pana la 100 km/h fata de 2.0tdci. daca pt tine 0,5 sec mai slab inseamna performante egale cu 1.6 tdci de 109 cp atunci chiar nu stiu de ce te mai bag in seama.
sa nu-mi spui tu ca simti cele 0,5 sec. dar hai sa iti zic eu ce sigur simti: simti ca te doare piciorul drept cand il sprijini de consola centrala la drum lung, simti ca mocheta din portbagaj e decupata de baba Veta, ca motorul ti-e borat tot de ulei, ca bate si urla vantul ca afara, ca usile se inchid sunand a ieftin, ca suspensiile si busile trancane la denivelari samd. as renunta la 0,5 sec pana la 100 pt a avea toate astea de mai sus.

de renaultul megan mi se rupe si nici nu stiu de ce l-am mentionat.

de fapt stiu de ce: insonorizarea renaultului megane este cu 10 ani in fata focusului 2. megane 3 si 2 fata de focus 2 chiar nu au ce cauta alaturi. ca asta este subiectul discutiei. tinuta de drum putin ma intereseaza la comparatia focus cu megane in discutia de fata


LATER EDIT.

AM GASIT MASURATORILE :

0-80 km/h 6,6 Sek. 6,9 Sek.
0-100 km/h 10,0 Sek. 9,8 Sek.
0-120 km/h 14,1 Sek. 14,2 Sek.
0-130 km/h 17,0 Sek. 16,5 Sek.
0-160 km/h 27,8 Sek. 27,5 Sek.


PRIMUL e golf si al doilea e focus. de fapt valorile sunt egale aproape 100% dar maxy abereaza
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 23 Sep 2009, 23:21

la masuratori prostesti de elasticitate golful sta prost si probabil de astfel de cifre se entuziasmeaza maxy.
60-100 km/h (5. Gang) 12,0 Sek. 9,1 Sek.
80-120 km/h (5. Gang) 10,9 Sek. 9,2 Sek.
80-120 km/h (6. Gang) 14,9 Sek. 11,6 Sek.


dar totusi, cine e tembelul care accelereaza de la 60 la 100 in tr 5 (din 6) ??? astfel incat sa fie o problema ca X masina nu se descurca la o asa proba ?
maxy tu accelerezi intr-a 5-a de la 60 ?
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Alma » 23 Sep 2009, 23:38

Nu stiam eu de ce s-a ajuns la trei pagini in doua zile :-??
S-a ajuns iar la un versus ce nu ajuta cu nimic initiatorul topicului din moment ce el deja are un ford cumparat si nu cred ca o sa piarda acum 15% din valoarea masinii vanzand-o (daca gaseste cumparator) ca sa-si ia alta din aceeasi clasa considerata mai buna ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Maxy » 24 Sep 2009, 00:30

$1 scrie:$2u toata parerea de rau iti spun ca imi inspiri deseori mila.
chiar eu am dat un link in care intr-adevar golf era mai lent cu 0,5 sec pana la 100 km/h fata de 2.0tdci. daca pt tine 0,5 sec mai slab inseamna performante egale cu 1.6 tdci de 109 cp atunci chiar nu stiu de ce te mai bag in seama.
sa nu-mi spui tu ca simti cele 0,5 sec. dar hai sa iti zic eu ce sigur simti: simti ca te doare piciorul drept cand il sprijini de consola centrala la drum lung, simti ca mocheta din portbagaj e decupata de baba Veta, ca motorul ti-e borat tot de ulei, ca bate si urla vantul ca afara, ca usile se inchid sunand a ieftin, ca suspensiile si busile trancane la denivelari samd. as renunta la 0,5 sec pana la 100 pt a avea toate astea de mai sus.

de renaultul megan mi se rupe si nici nu stiu de ce l-am mentionat.

de fapt stiu de ce: insonorizarea renaultului megane este cu 10 ani in fata focusului 2. megane 3 si 2 fata de focus 2 chiar nu au ce cauta alaturi. ca asta este subiectul discutiei. tinuta de drum putin ma intereseaza la comparatia focus cu megane in discutia de fata


LATER EDIT.

AM GASIT MASURATORILE :

0-80 km/h 6,6 Sek. 6,9 Sek.
0-100 km/h 10,0 Sek. 9,8 Sek.
0-120 km/h 14,1 Sek. 14,2 Sek.
0-130 km/h 17,0 Sek. 16,5 Sek.
0-160 km/h 27,8 Sek. 27,5 Sek.


PRIMUL e golf si al doilea e focus. de fapt valorile sunt egale aproape 100% dar maxy abereaza



Marius draga, m-am convins, ai probleme. Nu te supara pe mine dar prieteneste iti zic, chiar ai probleme serioase, probabil ca te-a afectat ceva in trecut iar modul tau de gandire este in stand by precum un televizor atunci cand nu il folosesti. Daca pentru tine 0.5 secunde pana la suta nu este semnificativ, ca sa nu zic de celalte tampenii debitate de tine pe care le intorci dupa aia cum iti vine tie si te faci ca nu stii de ce ai scris ce ai scris... Las-o balta, discutia o incheiem aici deoarece saracul de tine esti de pe alta planeta si in prostia ta in afara de vag fan rulz altceva nu poti percepe. Insanatosire grabnica.
Totodata ajung am ajuns la concluzia ca din cauza unora ca cei de mai sus se duce dracului orice urma de sportivitate in crearea unui automobil pentru mase, de ce sa se mai chinuie Ford sa se agite sa faca suspensii complicate cutii calumea frane calumea cand gigi vine bdaaa io vreau materiale daaa ca eu atat stiu sa bag dejtu in bord si "sa sa inmnoaie" io vreau beculete" sa sa aprinda peste tot sa moara dusmanii".

Dar uite pentru ca ne-am convins de cunostintele tale in acest domeniu auto si multe lume se intreaba daca tu vezi bine tastand clubford in loc de vwforum, uite eu iti recomand o vizita pe culinar.ro Ai sa aflii lucruri mult mai interesante, o sa gasesti neveste nf care or sa iti inspire viata si or sa fie fascinate sa le demonstrezi despre abilitatile tale de a ne demonstra cum 0.5 sec pana la suta nu le simti si cum megan e mai bine insonorizat, cum golful reprezinta pentru tine apogeul in viata, si cum nu am sa uit asta niciodata "am sa vin sa iti arat ce masina tare de servici am :)) "
Pentru inceput fa un trainig :)) :
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Maxy » 24 Sep 2009, 00:50

De asemenea vreau sa mai adaug ca mai exista o problema, mai Mariusica tata mai. Lamureste-ma si pe mine te rog, daca consideri masina asa de cacat inseamna ca se confirma ce am spus mai sus, deoarece trebuie sa fi ori prost ori masochist sa cumperi o masina atat de proasta care sa te plangi atat de materiale, ca te doare genunchiul de la consola, ca ramai impotent, ca te tai la mana in volan etc... in loc sa iti iei apogeul vietii tale un vag mpi.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Antifonare noul focus

Mesajde link2 » 24 Sep 2009, 07:48

$1 scrie:$2u stiam eu de ce s-a ajuns la trei pagini in doua zile :-??
S-a ajuns iar la un versus ce nu ajuta cu nimic initiatorul topicului din moment ce el deja are un ford cumparat si nu cred ca o sa piarda acum 15% din valoarea masinii vanzand-o (daca gaseste cumparator) ca sa-si ia alta din aceeasi clasa considerata mai buna ;)

ba da il ajuta sa intelega ca are nevoie de un filtru pt. subiectivism.
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Florin Dumitrescu » 24 Sep 2009, 11:00

Frate, daca am ajuns sa comparam Ford cu Renault, e de rau

Or fi scos francezii un Megane Sport care face frumos pe drum, dar asta nu ii salveaza de mizeriile pe care le pun pe sosea ptr omul de rand

Focus chiar e masina buna, in ciuda micilor scapari gen chedere mai slabe calitativ, plastic cam dur pe consola si cate un greieras la variantele de echipare pentru oamenii saraci

Eu am Ghia X, 2.0 TDCI, cu 56 000 Km la bord. Nu am greieri, nu stau cu piciorul pe consola, nu merg ca pensionarul ca sa treaca cineva pe langa mine si sa zic ca Ford e masina proasta; dimpotriva: ii dau in ture ca sa ii oxigenez motorul, schimband mereu peste 3 000, merg sportiv ptr ca asa ii place masinii, imi pun centura de sigurantza pentru ca salveaza vietzi si nu ascult manele. Eu cred ca asta face diferenta intre omul anilor 2000 care conduce o masina actuala, platita cu banii pe care i-a putut obtine prin munca cinstita si avand un intelect format cu studii universitare la facultati acreditate.

Daca esti un borac ce a fost la furat in "Spania, Italia, Franta si Germania", dupa cum e si textul celebrei arii compuse de Franz Liszt, atunci preferi "BeaMVeu" sau "Chiu siapte" neaparat cu piele Alcantara, dai maneaua in blana si nu semnalizezi cand imi tai calea

Acum, e parerea mea si poate ca e subiectiva, dar mai depinde si de calitatea omului; pana la urma, nu e vina mea ca nu am avut bani de BMW, ci e vina noastra ca nu i-am eliminat/civilizat pe toti cocalarii societatii
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj

0728 395 935 sau 0740 021 784; pe messenger, mykedany
B 68 RZF
Avatar utilizator
Florin Dumitrescu
Gold Member
 
Mesaje: 532
Membru din: 04 Apr 2008, 20:06
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford New Focus Ghia X 2007, 2.0 TDCI, 136 CP, full options, on 18" machined rims
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Antifonare noul focus

Mesajde ionutz » 24 Sep 2009, 11:01

$1 scrie:$2a masuratori prostesti de elasticitate

Cred ca printre primele lucruri pe care le-am invatat la facultate a fost importanta elasticitatii motorului si avantajele ei (economie de combustibil, scaderea uzarii ambreiajului etc).
$1 scrie:$2ar totusi, cine e tembelul care accelereaza de la 60 la 100 in tr 5 (din 6) ??? astfel incat sa fie o problema ca X masina nu se descurca la o asa proba ?

Eu.
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login