Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

01 Mar 2007, 08:14

da marius.....4motion este si pe golf5....dar tre sa te contrazic....focus tot ramane peste golf.....din toate pctele de vedere......

01 Mar 2007, 08:46

PAREREA TA
CHIAR CAT E UN FOCUS CU 4MOTION?

01 Mar 2007, 08:48

focus cu 4 motion nu exista....doar VW au 4motion.....atat.....

01 Mar 2007, 08:49

daaa
de aia am si zis ca sa iti arat inca un plus al lui vw

01 Mar 2007, 08:51

ei nah.....si atunci de ce la performanta golful e sub golf....

01 Mar 2007, 09:01

Inca o chestie: albastrul ala din bordul de la Passat mie mi se pare cam obositor. Am condus intr-o noapte un Passat si dupa ce ca eram obosit era sa si adorm la volan. La Mondeo nu mi s-a intamplat chestiunea aceasta. Sa fie din cauza verdelui de l abatrana Dacie?

01 Mar 2007, 09:05

la mondeo parca ai si un pic de rosu nu?
eu laf ocus noaptea dau la minim lumina in bord ca sa nu o bad
cred ca am sa schimb becurile alea dar acum sunt prea ocupat si prea nervos cu alarma

01 Mar 2007, 09:11

Da, acele sunt cu rosu:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p=51446
Sunt poze cu bordul.

01 Mar 2007, 09:13

$1 scrie:$2i nah.....si atunci de ce la performanta golful e sub golf....


asta ce vrea sa insemne?

01 Mar 2007, 09:14

singurul lucru post la noua generatie vw e consumul de ulei de 1l la 1000km in rest nu prea vad
si inca un avantaj dsg-ul

01 Mar 2007, 09:15

Da, intr-adevar dsg-ul si 4MOTION-ul sunt niste lucruri peste ford.

01 Mar 2007, 10:34

Doresc ca urmatoarea mea masina sa fie un diesel common rail din segmentul compact cu cutie automata performanta si cu pachet de drumuri grele (sau gen crossover ori SUV). Daca imi iau Focus, nu am pachet de drumuri grele si nici cutie automata, cu exceptia motorului de 109 CP. Cutie (CVT daca nu ma insel) care reprezinta un progres, dar care nu se compara inca cu DSG-ul de la VW (cu dublu ambreiaj), disponibil si pe o plaja mai larga de motorizari (de ex. 2.0 TDI 140 sau 170 CP). Daca imi iau Golf, nu am motor diesel common-rail in patru cilindri. E adevarat, la sfarsitul acestui an VW lanseaza primul sau TDI common rail in patru cilindri, cu capacitate de 2 litri, iar la sfarsitul anului viitor va lansa si un 1.6 TDI CR, care il va inlocui treptat pe "clasicul" 1.9 TDI.
Concluzie: in acest moment nici Focus si nici Golf nu ma multumesc pe deplin. Poate in viitor o vor face. Asa ca nu va mai bateti in piept ca niste copii ca jucaria mea e mai mare si mai frumoasa. Vorbim de un versus Golf/Focus, nu Logan/Audi. Diferentele sunt minore, dovada si ca testele facute de diverse reviste de specialitate inclina balanta cand in favoarea Focus, cand a Golfului.

01 Mar 2007, 12:57

Bravo Michael..cam asa gandeam si eu. Comparatia se poate face numai cel mult facand liste cu +-uri si --uri ale masinilor...(vad ca s-au facut cateva mai sus)...este greu sa spui Focus este clar peste Golf sau invers...sunt chiar masini echilibrate. Numai sa nu aud din nou e bun ca e Ford(FOcus), sau e bun ca e VW(Golf). Multi inclina sa spuna "da domne', e VW, normal ca e mai bun"...lucru total neadevarat.

02 Mar 2007, 04:15

mariusciorva te bati cu majoritatea pentru ca majoritatea detin un ford si isi apara investitia. Du-te pe forum la VW si vei pati contrariul.Du-te pe forum la Logan si nu m-ar mira sa aud argumente pro Logan.

Adevarul e ca Golf are 2 avantaje majore care il pune la nivelul unui A3 sau bmw seria 1, adica tractiune integrala si cutia DSG.
Sa nu uitam ca Golf de fabrica de nici nu stiu cand,nici nu cred ca eu existam.Focus e din 98 parca? Hai totusi sa respectam masina care a facut furori.

Nu se va ajunge nicaieri cu topicul asta.Cine e posesor indragostit de focus nu isi va schimba parerea nici impuscat, cine e posesor de focus dezamagit tot focus va iubi masina in continuare, asa ca....waste of time

P.S. - dar parca tot focus ST mi-as lua decat R32

02 Mar 2007, 13:30

Mai, acum trebuie sa tinem cont si de faptul ca inainte de Focus Ford a fabricat Escortul, deci are ceva experienta in clasa compacta. In plus, Focusul a fost si este leaderul clasei compacte in ceea ce priveste tinuta de drum.

Iar daca e sa vorbim istorie, si Escortul Cosworth a fost cam tot atat de legendar ca si Golful GTI.

Totusi, impresia mea este ca Ford a incercat mentinerea unui nivel de pret mai acceptabil decat cel al Golfului.

Daca e sa comparam Focus cu Golf, hai sa comparam Golf 1.9 TDI - 101 CP cu Focus 1.6 TDCi. Altfel nu suntem obiectivi. Sa nu uitam ca o cutie DSG costa vreo mie si ceva de euroi, iar 4motionul cel putin inca 600-1000. Intr-adevar, e un avantaj pentru VW ca exista in oferta, insa nu sunt gratis. Cred ca aceste doua argumente ar fi mai potrivite atunci cand comparam Focus ST cu Golf GTI sau R32, nu focus cu golf 5 in general.

03 Mar 2007, 00:06

$1 scrie:$2ai totusi sa respectam masina care a facut furori.

Nici nu stiu exact la ce te referi,dar dupa ton pot intui. Poate ca Golf a fost o masina cu o perioada de productie foarte mare, care a facut furori prin prezenta constanta pe piata auto, dar Focus in 98... sa o fi vazut atunci. comercializata in toala lumea, cu un design indraznet, complet revolutionar, cu un sasiu durabil, sigur si foarte usor de controlat, cu punte independenta spate, cu doatari performante pentru vremea aceea. Sa nu mai zic de nenumaratele premii castigate de-a lungul timpului, anii 2001 si 2002 in care a fost cea mai bine vanduta masina din lume. dar aici nu comparam palmaresuri, ci nivelul actual al masinilor. adica nu prea platesti pentru istorie:) primele locuri in clasamentul istoric al vanzarilor sunt impartite intre Volkswagen si Ford, noroc ca primul apartine Toyotei Corolla :D
Trebuie sa recunoastem ca Volkswagen a impus noi standarde a calitatii materialelor din interior prin Golf IV si V , iar Focus a impus noi standarde a sasiului/suspensiei/manevrabilitatii. Atat Golf V cat si Focus II s-au inspirat de la predecesorul celeilalte :) De aceea sunt greu de comparat.

Partea cu aparatul investitiei si cu dezamagirea chiar nu am inteles-o. Crezi ca imi creez deliberat in minte o lume in care Focus e cea mai tare masina a tuturor timpurilor?! Ca se afla printre cele mai bune modele, conform cu necesitatile si posibilitatile mele, asta e alta treaba. Ca o sustin si ca o recomand ca urmare a experientelor mele, cred ca e ceva cu totul normal, atata timp cat am dovezi solide,reale.

Daca la urma acestui thread iese negru pe alb ca golf e mai buna, vor stii cei care au venit aici sa caute consiliere in cumpararea unui vehicul nou. Foarte important ca vor stii si de ce :) (doar asta ne deosebeste de alte forumuri)

Voi incerca o lista in care sa compar dotari/marimi/performante/preturi si mai putin design, acesta fiind la latitudinea fiecaruia, si calitatea materialelor, din simplul fapt ca nu am vut ocazia sa le "simt" cum trebuie.

03 Mar 2007, 00:25

Eu zic ca s-a ales praful din acest topic (ce este drept, cu largul concurs al initiatorului... :mrgreen: ).
Nu a fost vorba de VW vs Ford, ci doar de noul model de VW, care nici macar nu a fost lansat oficial.
Eu zic ca ar trebui sa discutam despre design, despre ce are in plus fata de vechile variante, mai bun sau mai putin bun, echipari, motorizare, standarde, etc...
Un exemplu rezonabil mi se pare topicul legat de noul Ford KA.

03 Mar 2007, 01:00

toxicristi, da inteleg ceea ce zici si mi se pare ca e ceva normal. Dar Focus si Golf sunt atata de apropiate ca doar gustul omului decide care o cumpara. Cine se afla aici a iubit fordul, cine e pe forum vw e acolo pt ca a ales golful. Sunt prea apropiate masinile ca sa mai merite sa ne contrazicem(ma refeream la unii utilizatori care au luat-o cam prea in serios)

03 Mar 2007, 12:52

eu unul am ford da nu il ibesc nespus e o masina si punct
la fel de mult imi iubeam masina si daca era opelvw volvo sau alte marci

03 Mar 2007, 13:51

da, prima linie din postul care a deschis threadul a fost cam dura si a pornit acest :razboi" :)
acest thread a suferit si o lipsa acuta de informatii, dintr-un articol in ziar si 4 poze nu poti evalua o masina :)

eu o las asa ca e bine. "you can't go badly wrong with neither of them", ar fi cea mai buna concluzie ala TopGear! numai bine la toata lumea!

03 Mar 2007, 16:27

dap o masina e o masina, o bucata de tabla. Top Gear e o emisine bestiala, dar se vede de la o posta ca sunt iubitori de ford si anti Opel. :P.....numa bine

08 Mar 2007, 14:38

Un singur lucru,nu trebuie sa ne consideram masinile noastre ca find cele mai bune.Trebuie sa privim cu ochi obiectivi si in curtea vecinului.Avantaje si dezavantaje la cele 2 compacte(ford mai ieftin,wv cu mai multi km,etc.)Dar per total golfu bate focusul.

08 Mar 2007, 17:08

de ce nu ?

a mea e cea mai buna :D

09 Mar 2007, 09:03

A fost lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva

11 Mar 2007, 12:58

toate discutiile astea in care se compara o masina de o marca cu alta mi se par cam inutile.In primul rand fiecare spune ce ii place mai mult deci asta e o chestie subiectiva.Nu a incercat nimeni niste teste total obiective in care sa supuna masinile la teste "adevarate de anduranta".Fiecare are avantaje si dezavantaje, nu poti sa zici ca:"asta e buna si asta nu".Daca as intra pe club Opel sau VW sau mai stiu eu ce si i-as intreba pe membri ce parere au despre Opel vs Ford, sunt sigur ca mi-ar spune ca Opel Astra e mai buna decat Ford Focus.Asa si noi spunem Ca Ford e mai buna decat altele.In ceea ce priveste design-ul e o problema de gust.

15 Mar 2007, 21:54

hai sa-mi dau si eu cu parerea (scurt si la obiect): daca asta e spatele de golf v variant, atunci e urit. dar nici spatele de focus 2 combi nu-mi place mai mult.

25 Mar 2007, 21:50

Am vazut masina la salonul auto de la Geneva. Nu e cine stie ce. E o masina. Personal imi place mai mult varianta 5 usi sau Jeta, desi nu sunt un fan al lui vw. Cred ca este o boala de profesie. Am condus ambele masini (Golf si Focus). Fiecare are avantaje si dezavantaje. Dupa parerea mea conteaza foarte mult prima impresie si ce spune vecinul.... :)
Cine credeti ca fac testele din reviste....niste oameni ca noi, care post sa fie obiectivi sau nu... Chiar diferenta este foarte mica. Foarte putini oameni se uita la detalii in momentul in care cumpara. Asa ca in momentu alegerii conteaza foarte mult:
- pretul
- discountul (in Romania poti sa vinzi orice daca dai reducere)
- parerea vecinului/sotului/prietenilor
- designul
- culoarea (pana la urma stai inauntru...nici nu vezi cum iti sta masina)
Putine persoane pun accent pe:
- siguranta pasiva (pana la urma cat valoreaza viata ta?...toata lumea crede ca este de neatins?)
- costurile de intretinere
- confortul si placerea pe care-ti ofera in timpul folosirii
Revenind la subiect...dupa parerea mea au scos cam tarziu varianta variant. Chiar inainte sa fie lansat Golful VI?
Răspunde