Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Ce modificari se pot aduce unui motor diesel??

16 Mar 2007, 08:29

Ce modificari se pot aduce unui motor diesel pentru a creste puterea motorului???

16 Mar 2007, 09:10

Remapare soft (OBD/Chip Tuning), asta e cam singura modificare posibila cu bani "putini".
Daca ai de unde cheltui...alte injectoare, alta turbina (mai mare), alt intercooler plus un soft nou pt toate astea...totul tine de cat esti dispus sa scoti din buzunar.

16 Mar 2007, 09:13

voi scrieti`mi aici....indif de cat costa...si pe urma am sa vad ce imi pot permite.....in fine....deoc nu imi permit nici o remapare....dar pe viitor cine stie.. :) Va rog si niste preturi daca aveti idee!

Saru`mana! ;)

16 Mar 2007, 09:54

Eu zic ca motorul e prea mic sa te apuci acum sa faci remapari si alte chestii. Nu stiu daca chiar merita sa dai ocaruta de bani pentru 15 Hp care poti sa-i scoti.

16 Mar 2007, 10:03

kiar crezi? doar o remapare ii aduce 26cp in plus. E motor turbo nu aspirat...

16 Mar 2007, 10:04

@kobe:
aici te cam inseli. motoarele diesel turbo se preteaza cel mai bine la remapari de soft, cu rezultate mult mai mari decat motoarele fara turbo (indiferent daca sunt diesel sau benzinare).

cam toate firmele care se ocupa cu resoftare iti ofera ~22Cp la 1.4 TDCi(de la 68cp la 90Cp) si ~25cp la 1.6 tdci (de la 90cp la 115 cp)

16 Mar 2007, 10:06

exact....si pe langa toate ii baga si un cuplu dement de 280mn....

in fine....pe langa remapare...ce se mai poate face la un motor turbo diesel?

Din cate am inteles filtrul de aer nu prea are rost sa fie skimbat.....ca cica nu prea are efect.....asa sa fie?

16 Mar 2007, 10:27

Un Chip sau o remapare pentru TD este excelenta. Iti poate da pana pe la 30CP in plus in functie de motor si cat de mult iti da chip-ul. Ideea este buna.
Filtru sport + evacuare sport nu iti da mai mult de 2-5 cai. (5 cai maxim, dar foarte slabe sanse). Filtru de aer sport si evacuarea sunt mai mult pentru sound.

Alte modificari care le mai poti face sunt la turbina, dar acest lucru se va simtii la consum.

16 Mar 2007, 13:06

Cam cat duce o Remapare soft (OBD/Chip Tuning) pentru un motor de 2.0 TDCi de 115 cai la un Mondeo?

Daca aveti idee pe unde se poate face si cat tre sa scot din fondurile de bere? :)

Multam
Ultima oară modificat de live4ever pe 16 Mar 2007, 13:15, modificat 1 dată în total.

16 Mar 2007, 13:09

2,0 TDDi Before: 115CP KW: 85 Nm: 280 After: 145CP KW: 107 Nm: 325

16 Mar 2007, 13:09

TDCI pardon! :)

16 Mar 2007, 13:19

La sectiunea reclame gasesti si unde se poate face.

La un quick scan am gasit OBDtuning si Power Chip/

16 Mar 2007, 13:26

Multam fain!

Greseala mea... ca nu am dat Search... promit ca nu mai fac :)

16 Mar 2007, 13:27

bine....si altceva inafara ce flash ce se mai poate face?

16 Mar 2007, 14:15

depinde cat de pus pe treaba esti:
1. categoria "tuning, dar cu buget" :
-chip (aka resoftare, remapare, etc)
-filtru de aer sport
-evacuare sport
2. categoria "tuning la maxim, dar cu buget":
-usurezi masina(de obicei n-ai nevoie de roata de rezerva, de bancheta din spate si de vreo cateva alta lucruri)
3. categoria "tuning pa bune":
-inlocuiesti usile (te chinui sa gasesti pe undeva usi de aluminiu)
-inlocuiesti capota cu o varianta mai usoara(fibra de sticla, carbon etc)
-inlocuiesti motorul.
4. categoria "tuning, sa ma vada vecinii":
-ornamente (eleron, spoiler, praguri, folie, jante de aliaj etc)

16 Mar 2007, 14:20

eu vorbeam de tuning al motorului....nu al caroseriei....strict legat de motor....turbine....filtre alea alea....si daca se poate si ceva preturi....

16 Mar 2007, 14:38

Schimbi turbina cu una de la vre-un mondeo de 2 litrii, pui chip, o sa ai lag fiind turbina mai mare dar multi cai in plus.

16 Mar 2007, 14:40

Scoti catalizatorul si fugi de ARR (sau RAR).

16 Mar 2007, 14:46

Lag?? Adik pierd la demaraj?? Nu ms....eu asta vreau....demaraj mare....nu top speed....top speed`ul nu ma prea intere...daca mere cu 180 e destul....dar vreau sa scot sub 10 sex 100 de kilometri.

16 Mar 2007, 14:51

Nu pierzi din demaraj, lagul se caracterizeaza prin a merge normal si a se lasa asteptata puterea maximima...gen cand ajungi la 2500 rpm intra turbina in drepturi si te arunca pe spate...dar pana la 2500 merge mai slabut... sau daca esti masochist si ai fonduri ii pui o turbina cu geometrie variabila sau un set de doua turbine, una mica pentru rotatii putine si una mare pt turatii mari...

16 Mar 2007, 14:58

hmm....suna tentant.....cat poate sa ajunga asa ceva? :)

16 Mar 2007, 15:08

unde se poate gasi asa ceva??

16 Mar 2007, 15:08

Dar masina ta nu e cumva in garantie?... :twisted:

16 Mar 2007, 15:10

ba da....dar eu vb informativ....si daca mi se ofera posibilitatea sa ii fac o modificare de genu asta la motor.....bag picioru in ea garantie.. :)
Si vreau sa stiu ce se poate face. Curiozitatea!

16 Mar 2007, 16:16

Nu vreua sa vorbesc tampenii, dar din ce stiu eu o turbina pleaca de pe la 1000e.

16 Mar 2007, 16:43

De plecat pleaca odata cu motorul dar BOOST-ul se formeaza la anumite turatii. Adica la 800 rpm sau cat ai ralantiul ea saraca se invarte dar nu formeaza inca presiune. Cand motorul se invarte la 2000 rpm are suficienta turatie incat sa comprime aerul la o numita presiune gen 0.8 Bar. Iar ECU e programat sa actioneze atunci.

16 Mar 2007, 17:00

S-a tot discutat pe topicul din aria de reclame despre tuning si chiar au fost cateva masini modificate de noi la preturile afisate mai jos. Tot in topic gasiti si cateva review-uri ale posesorilor dupa tuning.

Oferta facuta de noi membrilor ClubFord cuprinde urmatoarele motorizari:

1 – pentru motorizari benzina aspirat pretul este de 200 euro

2 – pentru motorizari turbo diesel TDDi (1.8TDDi 75/90CP, 2.0TDDi 115CP) pretul este de 200 euro

3 – pentru motorizarile turbo diesel TDCi (1.6TDCi,2.0TDCi, 2.2TDCi) – pretul este de 300 euro

4 – pentru motorizarile turbo benzina pretul este de 300 euro


Durata operatiei de modificare a softului poate varia de la 15 – 60 minute in functie de complexitatea lucrarii. Lista cu valorite oferite dupa optimizarea softului o puteti gasi direct pe site-ul nostru: OFERTA FORD

Oferta afisata mai sus cu privire la optimizarile de soft (chiptuning) se refera strict la membrii forumului ClubFord.ro si din aceasta cauza ramane valabila doar daca acestia au o vechime de 3 luni sau cel putin 100 posturi.

Daca aveti alte intrebari legate de modificari nu ezitati sa mi le adresati. Eu voi incerca sa vad raspund cat mai repede la ele.

Legat de masina mea, se stie deja ca am modificari soft ce au crescut puterea de la 110Cp la aprox 150CP. Am deja 60.000km facuti si still working. Deja ma gandesc si la alte modificari la sistemul turbo, niciodata nu este de ajuns.
Ultima oară modificat de Doc pe 17 Mar 2007, 10:43, modificat 1 dată în total.

16 Mar 2007, 18:06

as avea eu o intrebare: care-i diferenta dintre ce faci tu si ce fac cei de la powerchip.ro?
ambele oferte se refera la remapare prin OBD, dar nu dau detalii suficiente incat sa poti face vreo diferenta intre ele. deci, care-i deosebirea dintre cele 2 oferte?

16 Mar 2007, 21:06

alecsutzu mergi la COLINA MOTOR si ti-o fac ei de 137 cp cumi-au facut-o si lui YSAB si pastrezi si garantia dar numai la ei.Mie pot sa mi-o faca de la 136 la 163 si-mi asigura garantia la ei pt motor.dar mai astept cam 1 an pt ca acum sunt multumit de armasarii mei.

16 Mar 2007, 21:26

O evacuare serioasa si calculata sare de 1000 euro pe la noi facuta de mesterul "vasile" si una pe bune facuta de ingineri din afara costa spre 2000 euro. Axe cu came, injectoare, turbina mare de tot si intercooler, pistoane forjate si cel mai important, un software custom facut special pentru ce ai pe masina. Toate astea te-ar putea usura chiar si de 10 000 euro. Dar cel mai important lucru este sa controlezi eventuala putere deci trebuie si un sistem de franare pe masura, sa zicem Brembo deci mai baga vreo 2000 euro. Nu o sa poti pune pe asfalt nimic cu jante de 14 deci mai pluseaza ceva. Cand auzi de careva ca a bagat multe mii intr-o masina poate chiar vorbeste serios omul.
Răspunde