Imagini/Filme/Sunete diverse
Răspunde

Top Gear - Bugatti Veyron top speed test

24 Feb 2007, 00:09

http://www.youtube.com/watch?v=iA3MAQnFCtA
absolut fabulos

26 Feb 2007, 09:30

Demential!

26 Feb 2007, 10:13

aia da masina stiu ca si in bacau este una
e alu casuneanu(e in top300) dar e undeva dup aonesti si nu am apucat sa o vad
un prieten a vazut-o parcata dar nu a avut cu ce sa faca poza

26 Feb 2007, 10:25

respect....
la viteza de 407km/h, masina consuma 115l/100KM :shock:
daca as avea €1.127.210 , mi-as lua unu :D

26 Feb 2007, 10:25

mister cociorva
cred ca matale confunzi
masina aia nu se comercializeaza
e un proiect si nu a intrat (nu va intra vreodata) in fabricatie
cel putin asa spune producatorul

26 Feb 2007, 10:32

am sa caut articolul in revista
eu stiu ca s-au vandut cateva
are si beckam una

26 Feb 2007, 10:33

http://forum.vwforum.ro/lofiversion/ind ... 20114.html

26 Feb 2007, 10:39

absolut senzational...masina...imagine...montaj...sunet!

poate mai invata cate ceva si regizorasii nostrii

26 Feb 2007, 10:46

mai multe date pe Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron_16.4

fabulos!

26 Feb 2007, 19:14

Extraordinar! fabulos! etc..
Si cand te intorci si vezi Loganul.....unde e...

26 Feb 2007, 23:07

This video is no longer available due to a copyright claim by British Broadcasting Corporation

Fabulos nu am prinso cine o are sa-mi arate si mie
CU Stima

26 Feb 2007, 23:36

http://www.youtube.com/watch?v=0bqkMEjJYWs

16 Mar 2007, 13:40

yep....dosen`t work!

16 Mar 2007, 14:26

mai sunt o gramada la fel, poate un pic mai slabutze ca si calitate, dar sunt aceleasi.

http://youtube.com/watch?v=lTNlZw3P7vA

eu m-am pus sa il downloadez pe asta.

16 Mar 2007, 14:38

$1 scrie:$2ister cociorva
cred ca matale confunzi
masina aia nu se comercializeaza
e un proiect si nu a intrat (nu va intra vreodata) in fabricatie
cel putin asa spune producatorul


Se fac 300 de bucati!!!!!!!!!!!!!!

16 Mar 2007, 14:44

Nu pot spune decat....FENOMENAL!!!!

16 Mar 2007, 14:44

Se vinde cu 1mil de lire si costul de fabricatie, pe bucata, este de 5mil. De ce o mai fac? Sa arate cat de smecheri sunt. Apropo, unul este deja in Bacau, iar altul a il avea o firma de inchirieri auto (nu din Romania) si costa undeva la 20.000e/zi, dar l-a busit unu' si am inteles ca i-a cam sifonat fata.

16 Mar 2007, 14:47

este un Bugatti Veyron in bacau?? Adik bacaul asta de la noi din romania?? sau mai este vreo unul prin strainatate... ? :)

16 Mar 2007, 15:00

Pai e cam o singura persoana la care ma pot gandi..... Nenea Umbrarescu, cu firma de constructii.

16 Mar 2007, 15:09

Zvony, 5 milioane ar fi suma cheltuita pe intregul proiect , impartita la numarul de masini scoase. Asta nu inseamna ca tehnologia dobandita prin proiectul Veyron nu va fi folosita la alte modele. Costul de productie in sine nu ar cum sa depaseasca valoare de vanzare, researchul pentru a obtine piesele respective este alta treaba.

Astea mai fac si poc :D

16 Mar 2007, 15:15

alecsutzu nu mai fa pe nebunu e unu in judetul bacau ( e a domnului casuneanu cel care are si firma de transport PA&CO )are o gramada de bani si are si masini pe masura ce e asa greu de intels

16 Mar 2007, 15:44

Asa e , marius are dreptate. Masina e a lui Casuneanu, "coleg de autostrada" cu Umbrarescu (tot din Bacau) si cei de la Golden Blitz!

16 Mar 2007, 15:52

la top gear a spus clar:costul pt producerea unui singur exemplar este de 5 milioane. am vazut de mai multe ori episodul respectiv.

16 Mar 2007, 15:58

$1 scrie:$2fter the release of the car, it has been reported that while each Veyron is being sold for £840,000, the production costs of the car are approximately £5 million per vehicle. This is not the price to produce one vehicle, but rather the cost of the entire Veyron project divided by the number of vehicles produced at that time. As Bugatti, and therefore Volkswagen, are making such a loss, it has been likened by automotive journalist Jeremy Clarkson to Concorde, in that both were test-beds for advancements in technology and developed as exercises in engineering rather than profit.

In the case of the Veyron, it will be several years before Volkswagen will be able to see if their investment in developing ground-breaking technology has paid off. One key measure is how much (if any) of the technology developed for the Veyron finds use in mass-produced cars.


Mi se pare mai plauzibila varianta asta.
Ultima oară modificat de toxicristi pe 16 Mar 2007, 16:14, modificat 1 dată în total.

16 Mar 2007, 16:12

Asadar tot la 5mil/bucata ajungem.

16 Mar 2007, 16:15

Daca celor de la VAG le foloseste tehnologia, si daca vor scoate bani frumosi din ea, atunci mai scadem din cele 5 :)

16 Mar 2007, 21:16

Sunteti chiar glumeti. Grupul VAG a chestuit peste un MILIARD de EURO sa dezvolte masina asta. Este normal ca daca cheltui atatia bani si produci doar 300 de masini ca nu iti scoti banii in ruptul capului. Si nici macar in vecii vecilor
$1 scrie:$2his is not the price to produce one vehicle, but rather the cost of the entire Veyron project


Ala care a scris articolul ori nu stie ce vorbeste ori nu s-a exprimat corect.

16 Mar 2007, 21:42

Pai Bogdane , te contrazici singur. Cel care a scris articolul a zis ca intregul proiect a costat 5milioane lire/caciula. Daca se fac 300, rezulta 5.000.000x300 , deci costul total al proiectului de 1.500.000.000 lire.
Ultima oară modificat de toxicristi pe 16 Mar 2007, 21:54, modificat de 2 ori în total.

16 Mar 2007, 21:52

In cazul asta n-am priceput eu exact ce a vrut ala sa zica. Oricum stiam eu bine ca a costat enorm.

16 Mar 2007, 22:02

Dupa ce masina a fost lansata, s-a reportat faptul ca fiecare Veyron este vandut pentru £840,000, chiar daca costurile de productie sunt de aproximativ £5 milioane de lire per vehicul. Acesta nu este pretul necesar pentru a construi o bucata, ci mai degraba costul intregului proiect Veyron impartiti la numarul de masini care urmeaza sa fie vandute. Cum Bugatti, si deci Volkswagen, au inregistrat o pierdere asa de mare, proiectul Veyron a fost asemanat proiectului Concorde de catre jurnalistul Jeremy Clarkson, in sensul ca ambele au fost mijloace de testare pentru avansarile tehnologice si construite mai mult ca exercitii de inginerie decat pentru profit.
Răspunde