Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

LSD-diferential cu alunecare limitata

22 Oct 2009, 15:07

Buna!
ford focus mk1 are diferential cu alunecare limitata?daca nu are se poate monta ulterior?
se poate pune vreo piesa de tuning care sa transforme un diferential liber in unu LSD?
ce modificari sunt necesare pt un LSD?
multumesc!
numa bine!

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

22 Oct 2009, 16:04

http://www.modified.com/projectcars/020 ... index.html

600 de para piesa in SUA fara transport si manopera...

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

22 Oct 2009, 16:34

prea complicat sa montezi un lsd...numai sa ai un motor de 2.0 turbo cu ceva cai...sa merite investitia :(

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

22 Oct 2009, 22:45

Nu chiar, e banal de montat un LSD, nu dureaza mai mult de o zi, dar ma indoiesc ca are cineva de pe aici nevoie de unul.

Cand ai peste 150 de cai si te chinui sa-i pui pe asfalt si anvelopa dreapta fata se uzeaza de 3 ori mai repede decat cea de pe stanga atunci sa te gandesti la un LSD.

Quaife ATB helical sunt diferentiale de strada cu care sa nu-ti rupi mainile cand tragi de volan:

http://www.quaife.co.uk/shop_category.c ... elected/71

Alea de competitie te solicita prea mult si cu servo.

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

23 Oct 2009, 15:25

va multumesc de raspunsuri,eu ma refeream la un LSD pt tractiune mai buna in conditii meteo grele,ca la noi in ro(ninge de rupe si ei vin cu lama dupa 2 zile)
ma gandesc la treaba de montare a unui LSD in conditiile in care nu am TCS si nici un 4x4
se poate face alte artificii pt a suplimenta tractiunea la viteze mici pe drumuri cu aderenta scazuta?
numa bine!

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

25 Oct 2009, 10:27

LSD la plecare de pe loc te-ar ajuta doar daca o roata e pe o suprafata foarte,foarte alunecoasa (ex:gheata) iar cealalta pe o suprafata cu aderenta buna (ex:asfalt) - caz in care, pe diferential deschis, cum avem noi, roata de pe gheata s-ar invarti in gol si cea de pe asfalt ar stationa.

Daca ambele roti frontale sunt pe acelasi fel de suprafata, nu te ajuta la nimic nici LSD nici diferential blocabil (adica vor patina ambele ca pe un diferential deschis), ci ar trebui sa incerci alte masuri de imbunatatire a aderentei (ex: lanturi, anvelope de iarna mai de calitate, etc).

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

30 Apr 2010, 00:35

De acord, pina la un punct. Un diferential liber tot timpul va trimite mai
multa putere catre roata cu aderenta mai proasta; asa e construit. Pe
cind unul LSD va trimite o parte din putere si catre roata cu aderenta mai
buna, iar in anumite conditii se si blocheaza. Daca ai tractiune simpla
(FWD sau RWD), dar ai diferential LSD, cu toate ca ai ambele roti pe
gheata, vei profita si de acea minima aderenta pa care ti-o pot oferi
anvelopele. Daca ai avea diferential liber, in momentul in care una din
roti prinde ceva mai multa aderenta ca cealalta, va pierde din putere in
defavoarea celeilalte.

Re: LSD-diferential cu alunecare limitata

30 Apr 2010, 10:49

Cand motezi LSD-ul merita sa-ti faci un upgrade si la ambreiaj.

Eu asa voi face :D

Mai intai insa trebuie sa termin modificarile la motor.
Răspunde