Daniel, mersi pt raspunsuri. Oare suntem, off-topic? Ca nu vreau sa...
Activarea am facut-o, am fost primul (!) client al lui
DGAlexandru, dupa cum este mentionat si in topicul cu activarea. A lucrat frumos, am inteles exact in ce a constat modificarea, i-am multumit si public. Dar nu am consum instantaneu pe board computer (asta nu are legatura cu activarea).
Si chiar de as avea, crezi ca m-as multumi cu atat? Nu, cred ca apreciem mai mult sa intelegem anumite chestiuni de profunzime.
1. Cat de des un anumit injector (la masina mea) isi poate schimba starea? nu ca specificatie ce poate sa faca ci efectiv, practic, la masina mea.
La o masina benzinara mai veche acest interval de timp era de 1.3 miliSec.
2. Se mai tine seama la masina mea de "Peak and Hold"? Exemplu: un curent mai mare (circa 5A) pt un interval de timp fix, egal cu 1.3 miliSec si apoi injectorul mentinut deschis (Hold) un interval de timp dorit de ECU, cu un curent mai mic, in jur de 1 amper. La masina mea mai este asa ceva?
3. Pot sa vin cu 2 fire de pe unul din injectoare, cu rez de circa 1k2 in serie, apoi intrare intr-un sistemas propriu, separare cu un optocuplor, citire stare injector in controller, calcule necesare cu scop de aflare consum instant (in litri pe ora, pentru inceput)?
4. Daca metoda de la 3 este barbara, care este marimea a carei valoare se poate obtine prin dialog cu ECU (PCM) urmand a fi folosita la calculare consum instant? Ce PID ID, ai unele detalii?
PS.
Una lume spune ca ECU este abreviere de la Engine Control Unit, altii (mai putini) ca ar veni de la Electronic Control Unit. Eu inclin pentru prima varianta.
Exprimari ca pe masina sunt mai multe ECU-uri le consider gresite.
ECU este unul singur (chiar daca uneori este numit PCM
), calculatorul "de injectie" al motorului. Toate celelalte se numesc Control Unit-uri, abreviat CU.
Deci un singur ECU si mai multe CU-uri (de ordinul zecilor la masini moderne) .
Spun asta ca sa nu ne corecteze cineva cum ca nu stim despre ce vorbim cand ii zicem fie ECU fie PCM.