Castig de putere din chiulasa
Salutare....caut cateva raspunsuri de la cei avizati (stiu cca 5 persoane pe acest forum)...dar e bine sa fie la vedere toata discutia (asa o mai vad si altii care vor sa faca cate ceva pe la masina lor).
Cateva date concrete...motorul meu are raport de comprimare de 9.5:1 ...daca planez chiulasa cu 1,5 mm raportul de comprimare ajunge la 10.5:1 (asta ar fi cea mai sigura planare....chiulasa rezista pana la 2,5mm si un RC de 12:1 ...dar acolo deja trebuie avuta grija cu bujiile, benzina de 100 minim si avansul).
Asa ca deocamdata sunt interesat de RC 10.5:1 cu benzina de 95-97.
Stie cineva ce castig am la cresterea asta de raport de comprimare ?
Stie cineva ce castig am la alezarea porturilor de admisie si evacuare+lustruirea lor ?
Cateva date concrete...motorul meu are raport de comprimare de 9.5:1 ...daca planez chiulasa cu 1,5 mm raportul de comprimare ajunge la 10.5:1 (asta ar fi cea mai sigura planare....chiulasa rezista pana la 2,5mm si un RC de 12:1 ...dar acolo deja trebuie avuta grija cu bujiile, benzina de 100 minim si avansul).
Asa ca deocamdata sunt interesat de RC 10.5:1 cu benzina de 95-97.
Stie cineva ce castig am la cresterea asta de raport de comprimare ?
Stie cineva ce castig am la alezarea porturilor de admisie si evacuare+lustruirea lor ?
Ford Sierra
-
bil - 1nsane Member
- Mesaje: 2124
- Membru din: 23 Sep 2005, 22:08
- Localitate: Bucuresti