Intamplare la service! CINE ARE DREPTATE
Va multumesc
Dragi forumisti,
Va voi povesti o intamplare traita recent de mine. Voi povesti totul, dar, voi accentua numai unele aspecte care sa arate indignarea mea.
Incepem
Acum putin timp am fost implicat cu masina intr-un accident rutier, soldat din fericire doar cu sperietura si avarierea masinii ( vinovat a fost cel care a intrat in mine).
Am fost la asiguratorul acestuia pt a deschide dosar de dauna(pe RCA-ul lui).La constatare( voi anexa si acest document), se stipulau printre altele urmatoarele:
- bara fata—50% ( aici trebuie sa precizez ceva important, si anume faptul ca agentul de asigurare constatator, mi-a adus la cunostinta faptul ca bara mai fusese lovita 1 data si de aceea imi despagubeste 50%, diferenta urmand sa o support eu)
- aripa stanga+aripa dreapta—1.0h/vopsitorie 50% ( aici trebuie iar precizat ca –masina mea este zgariata de jur imprejur, motiv pt care aiguratorul a spus ca nu se poate da vopsit integral, DAR NU A PRECIZAT CA DIFERENTA O VOI SUPORTA EU).
Tin sa precizez in acest punct al descrierii ca aici nu voi discuta despre asigurator ci despre service-ul unde s-au efectuat reparatiile.
Trebuie spus de asemenea urmatorul lucru: in accident a fost distrusa grila dintre faruri, care a fost consemnata de constatator ca trebuind schimbata. Cum eu eu aveam deja grila cumparata anterior de mine- modelul ghia argintiu-, DUPA INCHEIEREA PROCESULUI VERBAL DE CONSTATARE AM NEGOCIAT CU ASIGURATORUL CA IN SCHIMBUL GREILEI PE CARE EI TREBUIE SA O PLATEASCA SA ACHITE INTEGRAL BARA.
Revenim.
Am ales sa repar masina la Neste Automotive, pentru ca sunt partenerii nostri aici pe forum.
Cei de acolo au fost foarte draguti, am vorbit cu Dl. George Onea si cu Dl. Director de Service caruia imi cer scuze nu i-am retinut numele.
Le-am povestit ce am patit, le-am spus de targuielile mele cu asiguratorul, si au inceput sa rada cand au vazut ca au acordat 50% vopsitorie. Au spus ca ei nu fac lucrurile pe jumatate si ca vor incerca sa obtina vopsit 100%. Am plecat de acolo multumit ( nu voi discuta de timpul scurs de la lasarea pana la ridicarea masinii).
Acum voi sari pana la sfarsitul povestii.
Am aflat ca masina mea este gata. Ma puteam duce sa o ridic.
DAR—acum vine partea frumoasa
Dl. Director de Service ( imi cer mii de scuze dumnealui ca nu i-am retinut numele), imi spune ca mai am de achitat 426 lei, contravaloarea a 50% din vopsitorie( despre care am amintit mai sus).
Eu raman blocat.
Zic, cum asa? De unde sa platesc eu?
Pai, imi spune dumnealui, asiguratorul a decontat doar 50% si restul il platiti dv.
Eu ii raspund ca nu mi se pare normal.( recunosc, eram putin bulversat).
Ramane sa ma duc sa iau masina, doar cand voi achita acea suma de bani.
Dupa ce m-am mai linistit eu putin, am inceput sa ma gandesc ce este de facut. Am un prieten mechanic sef la un service mare din Bucuresti si il sun. Ii povestesc de-a fir a par totul, si ii cer parerea.
Raspunsul lui a fost acesta
“ in cazu tau, pentru ca service-ul nu poate sa vopseasca piesa pe jumatate, iar asiguratorul a scris in procesul verbal de constatare a daunelor 50%, procedura cere ca
Service-ul sa faca o suplimentare la dosar , sa spuna ca nu se poate vopsi doar jumatate. In cazul in care asiguratorul era de accord cu plata integrala era ok, dar in cazul unui refuz, cei de la service trebuiau sa te contacteze pentru sa te instiinta; si erau 2 solutii, fie iti spuneau ca trebuie sa o vopseasca toata si tu vei suporta jumatate din cheltuieli, fie, daca nu erai de accord, hotarai sa nu o mai vopsesti. IN NICI 1 CAZ NU LUAU ACEASTA DECIZIE SINGURI, iar daca eu au procedat asa, inseamna ca si-au asumat jumatate din costuri.”
Cam asta fost raspinsul lui.
Bun, exact asa gandeam si eu.
Am sunat apoi la service, am anuntat ca ma vin la ei, au fost f. draguti si m-au asteptat peste program.
Cand am ajuns am vazut masina in fata, am intrat in birou, si apoi a urmat discutia cu Dl. George Onea si cu Dl. Director de Service. Eu am spus ca nu mi se pare normal sa fiu pus in fata faptului implinit, acela de a nu putea sa imi iau masina decat daca platesc acea suma. Am spus ca era normal sa fiu anuntat i, mai ales ca e vorba de banii mei.
Negocierile cu asiguratorul le-am dus tocmai pntru a nu mai scoate bani din buzunar.
Cei de la service nu mi-au dat dreptate, sustinand ca eu , prin semnarea procesului verbal de constatare a daunelor, am acceptat sa platesc restul de 50%--ceea ce nu mi se pare chiar exact.
Dupa catva timp in care fiecare isi sustinea punctul de vedere, Dl . Director a strans hartiile, a spus ca ramane asa, ca nu mai datorez nimic, dar ma roaga sa nu le mai fiu client.
Am multumit frumos, am salutat si am plecat.
Acum va las pe voi sa judecati ce si cum
Va multumesc pt rabdarea acordata
Daniel
-
xdocx - 1nsane Member
- Mesaje: 1151
- Membru din: 17 Sep 2007, 14:34
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Fiesta 2004 1.3 60cp