Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

Re: dealer & service: NesteAutomotive

18 Aug 2009, 18:24

Eu nu am lasat niciodata nici o atentie nimanui de la Neste.
Cat priveste filtrele de motorina si de ulei vechi nu ti le pun pt ca se poate scurge uleiul/motorina din ele. Eu le-am vazut ultima data pt ca a fost nevoie sa intru inauntru - aveam 2 becuri arse si pt unul aveam bec de rezerva in masina. Asa ca am vazut pe banc filtrele schimbate. Cand au vazut ca ma uit la ele si-au cerut scuze ca nu mi le returneaza pt ca le e frica sa nu curga.
Sa stii ca si eu sunt mai paranoic numai ca m-au mai linistit aici ca macar iti dau atentie. De aia ma au client fidel.
Cand te duci la un service unde la receptie nici nu se uita la tine ce pretentii sa mai ai de la mecanici?

Re: dealer & service: NesteAutomotive

21 Aug 2009, 08:34

Ms pt. raspuns. M-am mai linistit.... cel putin pana la urm.revizie cand voi incepe sa imi reactivez toate suspiciunile :D

Re: dealer & service: NesteAutomotive

03 Sep 2009, 14:18

Mda. Se pare că e o caracteristică a celor de la tinichigerie. Cazul lui catalin plopeni e relevant şi pot să spun că mă alătur şi eu clubului nemulţumiţilor faţă de prestaţia celor de acolo. Problema e că deşi sunt multe mesaje care relatează probleme, în service nu se îmbunătăţeşte nimic. O să revin cu detalii, pentru că acum sunt mult prea nervos şi cu mintea tulbure.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

05 Sep 2009, 13:38

Eu o sa postez in calitate de multumit :P

Zilele trecute am aflat ca sunt castigatorul unei machete Ford Focus. Astazi am fost s-o ridic si am fost intampinat de un domn de la vanzari (spre rusinea mea nu i-am retinut numele) care a fost foarte amabil si care chiar ne-a facilitat un drive test cu un Fusion.

Le multumesc pe acesta cale Consilierului de Vanzari si domnisoarei Elena Senchea de la Marketing.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 11:32

Mda... m-am facut de cacao cu Neste.
Eu personal am fost multumit de ei. M-am dus la revizie si cu ceva probleme (conducta de tur servo schimbata pe garantie) si am fost multumit de prestatia lor.

Spun ca m-am facut de cacao in prima propozitie, hai sa va povestesc si de ce:

Acum ceva timp ma suna un foarte bun prieten (wacher aici pe forum) ca are o problema cu masina (Mondeo MK2 2.5L V6). Problema era de ordin electric, noi suspectam alternatoru'. Ne dam peste cap facem rost de alternator de la dezmembrari (multumiri user-ului kliff) si facem programare la Neste, in urma recomandarii mele ferme. Ducem masina la ei, era prima pe care o aveau baietii in service, le spunem simptomele si hai la test. Dupa diagnosticul dat de electricienii lor, alternatorul e bun, de vina este...surpriza o borna care intr-adevar era prinsa cu o menghina de fostul proprietar. Bineinteles ca nu aveau in stoc o astfel de borna care, deh este extrem de scumpa - 15 RON set de doua bucati =)), ne duce dl. de la Transport Clienti cumparam setu' de borne si inapoi la service. Schimba oamenii borna, mai fac un test, mai se invart pe langa masina, ne dau verdictul: masina nu are nicio problema puteti sa o luati acasa.

Cost total: 60 RON (testare plus inlocuit borna "minus").

Plecam cu masina fericiti ca a fost doar atat daaaaaaaaaaaar, surpriza, pe drum spre casa, moare subit motorul, bordul se transforma in pom de Craciun si masina nu mai porneste nici moarta.
Din ce am citit pe forum simptomele duc catre baterie defecta, ok, cumparam baterie noua, aceeasi problema. Alternatorul nu incarca nici mort. Nu sunt eu electrician la Neste dar un aparat de masura stiu sa-l folosesc.

Cost total: 330 RON (baterie noua)

Sunam iar la Neste, programare, bla-bla-bla-ul de rigoare. Estimare cost: 140 RON.
Ducem masina la service, se face receptia si ramane sa o luam a doua zi. Bineinteles ca ne suna cei de acolo: "Nu putem sa va dam masina maine, ca motoru' e incins, ca nu avem mecanic maine, bla bla bla....". Ok....
Dupa 3 zile: "Masina e gata!" Yeeeeeeeeey. Hai sa o luam.
Cost total: 240 RON (schimbat alternator + testare)
Luam masinuta de la service, plecam spre casa, ne luam cu vorba, comentarii etc. In pasaj ne uitam la instrumentele de bord, sa imi pice fata: Martor ABS aprins, Martor Cotrol Tractiune aprins, Martor Airbag aprins, vitezometrul nefunctional, cumputer-ul de bord nu mai inregistra consumul instant.
Sunam la Neste si raspunsul a fost cel putin frapant: "E posibil sa fi uitat colegii mei sa conecteze senzorul VSS!".
Pai stimati domni de la Neste eu cum sa mai am incredere sa va recomand cuiva? Cum sa mai am incredere sa imi aduc masina la voi? Daca uitati sa conectati pompa de frana sau mai stiu eu ce dracie si ma infigeam in primul copac sau in primul copil?
Dupa ce am pierdut o groza de timp si bani, au rezolvat problema dar au cauzat alta. Rusine!

Imi pare rau dar m-ati dezamagit, eu cel putin nu mai calc pe la voi.
Concluzie: Mare atentie cu Neste, mai bine ii evitati.

Numai bine!

M.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 12:39

Bateria ai testat-o inainte sa o inlocuiesti?

Deci problema e ca au uitat sa conecteze o mufa (pentru care banuiesc si-au cerut scuze)? Atat?

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 13:04

Nu asta e marea mea problema, am platit un test in momentul in care au schimbat borna. De ce l-am platit? Alternatorul era defect dar ei, IN URMA acelui test au concluzionat ca este bun si ca masina e in regula. Am platit testul de pomana. Corect? Bateria a fost cumparata pentru ca masina nu mai pleca de pe loc la nici 30 de min. dupa ce am plecat din service...din moment ce oamenii au spus ca alternatorul merge am suspectat factul ca bateria s-ar fi defectat in urma acelui contact imperfect (borna defecta). Ma rog trec peste asta.

Cristi, e o mare problema sa uiti o mufa... exact ce ziceam eu, daca uitau sa conecteze ceva la sistemul de franare si ma infigeam intr-un stalp sau intr-un om? Era tot o mufa nu? Dar cu consecinte destul de grave. Bineinteles ca NU si-au cerut nicio scuza.

Eu personal i-am recomandat tuturor la inceput, dar din cate vad au cam inceput sa "dea cu mucii in fasole". Mie sincer mi-e frica sa ma mai duc la ei. Plus de asta ca nu am de gand sa platesc testarea lu' peste de pomana. Masina este una destul de veche nu mai are garantie, deci nu trebuia neaparat sa ma duc la Neste, dar mentalitatea mea a fost: "Este service autorizat Ford, daca nici astia nu stiu atunci nimeni nu stie." Se pare ca m-am inselat.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 13:18

De aia te-am intrebat daca ai verificat bateria. Ca aia se verifica in mod expres inainte sa o schimbi.

Martorii s-au aprins doar dupa ce ai mers putin? Poate ca nu a fost conectata destul de bine. Si mie au uitat cei de la Brasov sa imi conecteze o mufa (ceva pe la turbo), am mers inapoi, mi-au conectat-o si gata. Sunt greseli, dar nu e cazul sa exageram pentru atat.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 13:26

Imi pare rau, asta e parerea mea si mi-o sustin. Daca tu crezi altfel, este la fel dreptul tau.
Am scris doar ce s-a intamplat mai departe fiecare trage ce concluzie doreste.
Deja nu mai are rost discutia aceasta...te rog sterge posturile daca deranjeaza atat de rau.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 13:37

Nu, iti respect opinia, dar mai grav mi se pare diagnosticul gresit pe alternator decat mufa.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Oct 2009, 13:44

Asta mi s-a parut si mie foarte aiurea. Ne-am dus la ei cu alternatoru' in portbagaj special ca sa il montam. Dar mecanicii lor au spus ca nu este cazul sa-l schimbam. Si mufa aia e destul de dranjanta, pierd o zi prima data, inca o zi pentru schimbat alternator si inca o zi ca au uitat o mufa. Trei zile pierdute din start, bani aruncati aiurea pe teste la fel de aiurea, bani aruncati pe benzina, nervi, toate pentru ca nu au fost in stare sa schimbe de la bun inceput un alternator amarat. :)
Bateria nu o pun la socoteala, e buna o baterie noua.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

29 Oct 2009, 09:34

Ok, revenim cu "profesionalismul" celor de la Neste. Aceeasi masina Mondeo MK2, ma duc la masina zilele trecute sa i-o arat unui amic, dau cheie, porneste, toate bune daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar cum apasam pe aceleratie intensitatea luminilor din interior si din bord scadea drastic.
Ca orice nestiutor ridic capota si arunc un ochi la motor, :-?? totul era ok, aparent. Accelerez din cablu si raman tampit: undeva in spatele motorului mare scanteie :-t , mai accelerez o data, la fel.
Opresc motoru', scot borna de la baterie, amintesc de toate cele sfinte si ma duc resemnat in casa.
Ieri dupa-amiaza am avut o intalnire cu Sorin, cunoscutul mecanic de Ford de la Lowe Auto Grup, Sorinmondeo pe forum. Se uita omu' la masina, o urca pe rampa si surpriza, cam ce au facut stimabili mecanici de la Neste:

- Burduf capat de bara spart (in momentul in care au bagat alternatorul, locul fiind foarte stramt, au jumulit si burduful)
- Cablul de plus de la alternator a fost pus exact langa evacuarea care pleaca din motor, s-a topit izolatia si bineinteles ca facea scurt. La accelerare, din cauza vibratiilor cablul atingea si facea scurt. Cuprul era topit in proportii de 70%, firul cu izolatia topita lucrand ca un aparat de sudura.

Inca o data le urez "multa sanatate" domnilor mecanici de la Neste si ii multumesc lui Sorin pentru ajutorul oferit!
Daca tot nu se pricep la astfel de masini puteau sa imi spuna...pana acum nu au mai vazut in service MK2 2.5l V6. Asta a fost prima si sper ca si ultima, ori nu au idee cu ce se mananca motorul asta ori pe mecanici ii doare in basca.

M.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

29 Oct 2009, 11:28

lor le-ai spus?

Re: dealer & service: NesteAutomotive

29 Oct 2009, 11:46

Nu le-am mai spus nimic, deja s-au adunat prea multe "mici greseli" sau scapari. Oricum daca le spun vor nega totul...
Prima data cand nu mi-au montat senzorul VSS le-am spus, dar de data asta prefer sa nu ma mai duc pe acolo, nici cu Focus nici cu Mondeo.
Focus-ul o sa-l duc la Autoklass pentru revizii si alte dracii pana iese din garantie iar de Mondeo se va ocupa Sorin.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

06 Noi 2009, 15:13

Dragi forumisti,
Va voi povesti o intamplare traita recent de mine. Voi povesti totul, dar, voi accentua numai unele aspecte care sa arate indignarea mea.
Discutia o gasiti aici : viewtopic.php?f=126&t=41658
Ultima oară modificat de toxicristi pe 06 Noi 2009, 22:45, modificat de 3 ori în total.
Motiv: nu are rost dezbatere pe exact acelasi subiect in 2 locuri

Re: dealer & service: NesteAutomotive

11 Noi 2009, 21:07

s-a inscris cineva la campania asta: http://www.nesteautomotive.ro/automotiv ... 7,910.html (verificare gratuita pentru orice ford)?

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 07:02

Eu si shine :).

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 07:18

si eu

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 08:20

o sa ma inscriu si io

am facut si anu trecut verificare de iarna la ei, m-a costat vreo 90 lei ...

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 09:00

eu merg luni la pranz. o sa scriu aici despre ce e vorba, in caz ca voi fi cobai :D

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 09:30

Teoretic am Luni la 8:30, doar ca nu stiu daca ajung si chiar daca ajung, o sa scriu de abia seara.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 10:05

Interesantă ofertă, o să mă înscriu și eu după ce vine zăpada :)

Re: dealer & service: NesteAutomotive

12 Noi 2009, 23:40

OK, am fost si eu azi pe la ei. Hai sa o luam de la inceput:
- ieri de dimineata aud in masina dupa ce pornesc un suierat ciudat (cam cum face crivatul iarna). Am observat ca sunetul era corelat cu pedala de acceleratie, la relanti nu se prea auzea.
- am incercat sa-mi dau seama de problema, suspectam vreun furtun, ceva, desi nu simteam o pierdere de putere cum ar fi trebuit in acest caz...
- in fine, sun la Neste mai pe seara si ma programez pentru azi, 13:30-14:00.
Aseara s-a auzit mai slabut acel suierat, dar deja se simtea un sunet ciudat la relanti.
Ajung azi in service cam cu 5 minute inainte, ma preia cineva de acolo. Ii dau hartiile si toate datele, vine cu seful de service (sper sa nu fi retinut gresit), mergem la masina, asculta putin si zice OK, trebuie "ascultata" mai atent, o bagam in service.
Predau masina si ma apuc de navigat putin pe netul de la ei.
Dupa ceva timp (sa zic 15 minute?) vine seful si ma cheama in service sa verific daca se mai aude zgomotul. Pornesc motorul, totul parea OK, mi-a zis ca era cureaua de agregate imbatranita (era plina de mici fisuri si urme de lustruire pe lateralele striurilor, mi-au aratat) si am pornit-o fara ea.
S-au uitat cam ciudat la ea pentru ca era alta marca decat cele folosite uzual (era ceva cu D... Daiko? - am impresia ca am mai auzit de asa ceva pe forum, pe la Romcar...), le-am spus ca nu am schimbat-o niciodata - masina are 35.000 km :-/ .
In fine, revenim la consultantul de service, sunt de acord sa o inlocuim (am aflat ca in perioada de garantie extinsa nu intra si curelele). Estimarea a fost de cca 170-180 RON, confirmata si in final de factura. Se apuca de schimbat cureaua, platesc factura dupa terminarea operatiei si preiau masina.
Cand sa plec am ascultat eu pe acolo, parca totusi se mai auzea acel zgomot la relanti. Ma duc inapoi, il cheama pe sef si mergem impreuna la masina. O pornesc, ii zic ce si cum si imi explica functionarea turbinei (de la ea se auzea un suierat usor), de ce nu poate fi un furtun crapat (din cauza presiunii mari se crapa rau). Mi-a spus si ca uleiul este foarte important pentru turbina, inclusiv ca trebuie lasata putin la relanti dupa un drum mai lung sau o forja). In fine, sunt multumit de explicatii (probabil si din cauza zgomotului ciudat am devenit putin mai "sensibil" la zgomotele inalte).
Prin urmare, pentru mine si-au mai spalat din pacate. =D>
Masina este din nou OK.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 11:07

Problema cu cureaua de agregate îmbătrânită prematur mi-au semnalat-o și mie la revizia de 30 k. Nota 10 aici.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 15:47

Firma este Dayco. Nu si-a pus nimeni problema ca acea curea are cel putin calitate indoielnica? :-/ Totusi vorbim de 30k km sau 2 ani... Ford recomanda inlocuirea ei la 200k km sau 10 ani. Mi se pare "rezonabil" sa o schimbi la 2 ani :-O

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 16:20

Cu alte cuvinte propui sa ne desfacem masinile complet, sa reanalizam toate componentele si sa facem o carte de service "personalizata? ? =))
Eu as cam refuza. :D

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 16:47

Cand am propus eu asta? :-?? Eu am pus o simpla intrebare. Oare nu este o problema cand ceva se schimba de 5 ori mai repede decat este recomandat? O sa ma uit si la mine la masina ce scrie pe curea. Ma astept sa nu scrie Dayco pe ea ci un cod finish ford, fie ea si Dayco, Gates... rebranduita. Eu in locul tau mi-as fi pus cel putin intrebarea: din moment ce am cumparat o masina noua, nu conteaza marca, nu conteaza pretul, de ce am o curea aftermarket si nu una originala (ford nu face curele, dar macar sa fie branduita ford, asa apare si in microcat)? De aia s-au mirat si cei de la service. Bine ca nu au zis ca ti-ai bagat tu nasul, ai schimbat-o si iti anuleaza garantia. Am mai citit pe forum un caz de genul asta in care utilizatorul a avut probleme cu garantia pe motiv ca o anumita piesa nu este cea de origine.

PS. cartea de service este deja personalizata, si reflecta locatia unde este folosita masina, pe principiul:
-Unde stai tu?
-Pai, in Romania...
-Atunci plateste! :D

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 16:54

Personalizata in sensul in care eu sa zicem ca am avut curea Daico, tu poate ai Ford.
Si pana la urma de unde pana mea sa stiu ce piese mi-a pus Ford pe masina astfel incat sa decid ca aceasta curea trebuie schimbata la 2 ani si nu la 10? Si aici cat de cat poti vedea detalii, dar ajungem la rulmenti, ambreiaj, etc...
Pana la urma e treaba producatorului ce pune pe masina, nu a mea. Daca el isi asuma acest risc asta este. Sau crezi ca poti sa-i impui dealerului sa-ti aduca masina cu nu stiu ce ulei/rulmenti/curele...? :-??

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 17:22

Nu stie dealerul din Romania ce masina iti trimite tie. Problema e mai de sus, in momentul in care se asambleaza masina, cum se ia decizia care dintre masini va avea curea branduita ford si care aftermarket?? Nu e ca la magazin cand te duci si nu are paine pe vatra iei una normala. Uneori sunt revoltat fata de politica producatorului... Daca aveai o curea de calitate nu mai plateai acum 190 lei. La fel, defectele de fabricatie ar trebui remediate chiar si in afara garantiei (vezi vestita teava care face legatura intre intercooler si turbina).

Producatorul nu si-a asumat nici un risc, ti-a pus o curea de proasta calitate si a luat 190 de lei :) . In fine, discutiile astea nu isi au locul pe topicul asta pentru ca tinde sa devina un vs sau o diferenta intre masini fabricate pentru est si pentru vest.

Re: dealer & service: NesteAutomotive

13 Noi 2009, 17:52

daca tot s-a pornit discutia, tot curea Dayco am si io ... si masina are 3 ani si 68k km
Răspunde