Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
03 Noi 2009, 14:58
Cred ca muzica ar trebui sa fie pe primul loc. Daca nu ti se aud cum trebuie boxele standard, mai bine investesti intr-un subwoofer. Asta e parerea mea, acum depinde ce te menajeaza pe tine...
Bafta si inspiratie in ati satisface doleantele.
04 Noi 2009, 15:54
cred ca sunt de aceasi parere cu tine

maine ma duc la un baiat la Magnat (recomandat de cineva de la Colina Motors) ca trebuie sa-mi schimbe antena de la alarma ca mai are putin si face o sapt si s-a stricat deja, si a zis ca o sa-mi faca o oferta la subw+statie+montaj...sa vad ce iese
04 Noi 2009, 20:53
Daca face treaba buna si iti ofera ceva bun sa imi spui si mie, ca si eu vreau sa imi pun subwoofer.
Am vrut sa-mi pun acum vre-un an jumate, ca am avut subwoofer pe vechea masina, si cei de la reprezentanta mi-au spus ca, cu toate ca o sa-mi monteze ei subwoofer-ul tot nu imi ofera garantia masini in cazul unui scurt circuit sau daca se strica ceva la instalatia electrica, asa ca am lasat balta idea si am vandut sculele.
Atept poze si un filmulez cu nebunia din portbagaj:D:).
P.S: sa-mi spui ce o sa-ti trebuiasca sa montezi subwoofer-ul pe playerul masini.
Succes si spor la treaba!!
04 Noi 2009, 21:10
maine o sa ma duc sa-mi faca alarma si o oferta, nu o sa le montez maine...mai astept poate gasesc o oferta mai buna...dar te anunt daca gasesc ceva interesant
10 Noi 2009, 14:37
am fost azi la colina sa ma interesez de bandourile care sunt pe modelul ghia si titanium si de lumina ambientala...o mare surpriza, mai bine nu mai intrebam...bandou usa fata 1 buc-200 ron, bandou usa spate 1 buc 165 ron, si bandou geam spate (cel mic triunghiular) se schimba cu tot cu geam...mi-a fost frica sa mai intreb pretul...si lumina ambientala nu se gaseste la ei...

daca mai stie cineva alt site in afara de european parts...pls help
19 Noi 2009, 13:56
astept si eu un sfat...merita sculele din poza 1000 ron cu tot cu montaj ????:D
astept pareri
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

19 Noi 2009, 14:49
Ai ceva galagie acolo! Cat scot? Sa ai grija sa nu ramai fara luneta!
Frumoase scule si au si potential. Nu gasesc modele pe be loud, dar cred ca sunt destul de bune. De amplificator nu stiu ce sa zic, dar difuzoarele sunt bune.
P.S: mai ai loc de o servieta!
19 Noi 2009, 18:30
am cautat si eu pe be-loud nu am gasit modelul nici la statie nici la subw, pai nu l-am montat deloc doar l-am pus la marime sa vad cum vine are loc o sticla de cola culcata intre el si caroserie...

app azi am intrat si eu in randul lumii : B-15-HHN ...daca vedeti acest numar pe strada nu ezitati sa injurati...(leasingu ca el la ales si pe mine nu ma intrebat

)
20 Noi 2009, 09:27
Pe be loud poti sa te uiti la specificatii asemanatoare nu neaparat la acelasi produs sau aspect. Dupa cum arata scoate 800-1000W. Bafta la cautari!
PS: personal mi-as lua ceva mai linistit. Fiesta este mica si nu are nevoie de prea mult. I-am facut cadou unui prieten un Blaupunkt GTb 1200 MkII de 250W. L-a montat pe un Fiat Bravo, masina compacta nu mini cum e fiesta si il tine la sfert si se aude super bine.. e perfect. Acum, daca vrei sa se auda si in masinile de langa tine bassul din masina ta sau ai nevoie pt concursuri (premiu pt dB sau mai stiu eu ce).. iti trebuie ceva mai mare.
20 Noi 2009, 10:21
subscriu la partea cu ceva mai linistit.
nu stiu cati dB scoate icepack3-ul standard, dar l-am incercat la maxim (nu are cea mai fina calitate, dar nici nu troncane sau bubuie).
- am ascultat o melodie la maxim (ceva de la Queen) intr-unul din momentele de ratacire

- mi-au tiuit urechile jumate de ora dupa ce am redus volumul (normal merg cu 5-10 din 30 la volum, adica max 30%).
- dupa cum spune Mihai, nu trebuie sa aiba kW, dar niste boxe de calitate mai buna sunt necesare daca vrei sa urle frumos, pt ca cele standard sunt ok, nu extraordinare.
- cat despre bass care sa se auda in masinile alaturate - cred ca modelele mici nu au calitatea materialelor incredibila si drumurile noastre produc destule vibratii in masina, asa incat sa nu fie nevoie si de stres suplimentar cauzat de o chestie care ocupa jumate de portbagaj - afara de obicei se aude doar zdranganitul acestor materiale

parere proprie si personala: pimp my ride, overhauling si alte emisiuni de profil, fura ochii cu tot felul de prostii (3 lcd-uri in masina, de la kW in sus, fier de calcat in portbagaj sau masa de tenis, cascada cu apa in masina, etc) si uita ca de fapt vorbim doar de o masina de care ar trebui sa ne folosim.
in pozele de mai sus - asa ceva ar trebui clar incapsulat/protejat (vb de conexiunile de la amplificator) pentru ca ne jucam cu zeci de amperi acolo.
acum depinde ce te "menajeaza" pe tine
20 Noi 2009, 10:45
$1 scrie:$2n pozele de mai sus - asa ceva ar trebui clar incapsulat/protejat (vb de conexiunile de la amplificator) pentru ca ne jucam cu zeci de amperi acolo.
La sistemul respectiv va trebui chiar sa fii atent si cu bateria
Parerea mea: mergi pe ceva pana in 500w si oricum ti se va parea mult. Tot la prietenul meu caruia i-am cumparat noi subwooferul daca stai in spate si da mai tare, dupa 5 minute te doare coloana.
Hatchbackurile au avantajul ca sunt in 2 "volume" si nu in 3 ca sedanurile (sa ma corecteze cineva daca am gresit termenul). Adica, compartimentul pasagerilor cu cel al bagajelor este unul singur de fapt. Lucru ce face ca sunetul sa se propage mult mai frumos. Pe incercate intr-un sedan dB sunt mai putini decat intr-un hatch folosind acelasi sistem la acelasi volum.
Eu ma gandeam la un subwoofer activ de 150W care sa se simta doar la volum mic (5-10/30) pentru mine. Fiesta veche are un sistem destul de bun pentru fabrica. Se aude mai bine decat intr-un focus care are 6 difuzoare si nu 4. din pacate la noua fiesta daca nu ai tot 6 difuzoare .. cam slabut, am observat ca si carcasele difuzoarelor sunt mai mici, ceea ce inseamna si difuzoare mai mici fata de modelul precedent. Oricum e mai bine antifonata deci ar trebui sa mai reduca din zgomotul de fond.
20 Noi 2009, 10:54
am decat 4 boxe din fabrica, si cred ca va dau dreptate, tinand cont ca baiatu de la care ar trebui sa iau subw il tine la 15% pe passat si ii darama masina, zgrangane din toate incheieturile...imi povestea cand l-a cumparat il avea dat la 35-40% si cica i se aprindea esp-ul la bord...nu stiu ce sa cred...
dar oricum ma-ti facut sa ma razgandesc....app a intrat cumva nevasta-mea si va propus asta ?

ca imi face capu calendar de cand am zis ca-l iau mai tare decat se aude muzica la prietenu in masina...
multumesc mult pentru sfaturi...o sa caut ceva mai mic
20 Noi 2009, 11:16
De asta suntem aici... sa ascultam cuvintele nevestelor.. pardon sa sfatuim fordistii

Cred ca poti iesi cu un cost de 600-800 lei pentru ceva mai mic + mai mult loc in portbagaj + fara zdranganeli de zurgalai + nevasta impacata cu situatia

Te asteptam cu produsul montat
20 Noi 2009, 12:04
sunt niste produse ok aici:
http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer ... Bass_Pack/are incinta sealed...un bass mai curat care nu-ti zdrangane masina
http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer ... k_RTP2000/sau cu bass reflex
http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer ... Pack_2009/eu am in vedere asta
daca se considera reclama se pot sterge link-urile si le voi da pe privat
20 Noi 2009, 15:37
M-am uitat un pic pe linkurile alea - par mult mai ok decat pozele precedente. (btw - pozele facute de tine sunt de la un portbagaj de passat ??? sigur incapeau in portbagajul fiestei ?

)
portbagajul are 295 L
sub = 40*40*40= 64 L
amplif = 30*20*10 = 6 L + spatiul pentru conexiuni (inca vreo 2 L pe la margine)
=> 72 L - asta e cam 25% din portbagajul fiestei tale (plus spatiul mort pe care nu-l vei putea folosi) pe langa sub, probabil ajungi la o treime din portbagaj

sunt foarte de acord cu partea cu volumele expusa de mihai.
O alta sugestie (nu stiu cat e de ok) este adaugarea a doua boxe pe placa ce acopera portbagajul (locul de deasupra este oricum putin folosit, si daca nu sunt foarte 'grase' boxele, nu iau nici din portbagaj prea mult)
Eu nici nu m-am gandit la asta ceva, ca-mi dadea nevasta in cap cu ele ca nu mai incapeau bagajele copiilor (carucior, patut, haine, etc)

spor la cautat (mai vezi pe forum, pentru ca sunt mai multe topicuri unde mai gasesti experiente de genul asta - sa gasesti si oameni care sa-ti hraneasca pasiunile, ca daca stai doar dupa parerea mea sau a lui mihai_florescu_09 o sa te alegi cu ceva mic-mic

)
20 Noi 2009, 19:54
eu am apelat la voi, ca sunteti singurii cu care am purtat discutii pe aici, si eram sigur ca imi veti raspunde

, oricum foarte utile sfaturile voastre, va multumesc foarte mult.
in legatura cu subw da era intr-un portbagaj de passat, la mine era loc pe laturi (probat) intra cate o sticla de cola de jumate, iar in fata lui una de 2L

deci la un drum pe la bunici sau o excursie trebuie sa-l scot...

acum ca am mai discutat si cu voi m-am lamurit.... nu merita
am o promisiune de la alt prieten ca ma duce undeva unde o sa pot achizitiona statie + subw + cabluri + montaj pana in 1000 Ron marca JBL , care cred ca este o marca destul de buna el are pe un bmw seria 3 coupe din 1993, un subw JBL tip tub, si il tine la 10% si nu prea poti sa stai in masina...dar si banii pe care i-a dat pe el cred ca motiveaza...in jur de 1200 Euro cu tot cu MP3 Alpine cu touch, boxe fata/spate...
oricum...mai astept pareri si sfaturi
20 Noi 2009, 21:42
subwooferele tip tub sunt mizerie...poti sa-i pui orice difuzor pt ca tot prost va suna
daca vrei sa nu poti sta in masina de bubuiala...go for it.
Daca vrei un bass mai de calitate care sa nu acopere mediile si inaltele atunci orienteaza-te catre altceva
la o masina asa de mica nu-ti trebuie atata putere. un subwoofer sealed isi face treaba excelent, plus ca ai doar 4 difuzoare
http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer ... /GZRB_25X/ asta e excelent pt o masina mica
22 Noi 2009, 00:14
offff, pai pana o sa ma hotarasc eu ce subw si statie luni vreau sa ma duc sa ii pun filtru aer sport, am citit pe forum si am vazut numai laude, dar acum nu stiu ce sa fac sa pun de la colina cu garantie sau sa ma duc prin targ sa cumpar vreo bomba...
mihai_florescu_09 din cate am vazut pe forum tu ti-ai pus de la colina filtru omp, e chiar varianta care este acum pe site? si montajul la ei este scump?
cand am luam masina baiatu de la colina, mi-a recomandat unul la vreo 480 ron, capsulat nu stiu ce imi abera el acolo dar nu l-am luat in seama ca nu eram convins sa-mi pun, dar acum sunt hotarat...
astept niste sfaturi, si cred ca de craciun o sa pun si muzica, ca nu mai tine....
22 Noi 2009, 00:59
Incerc sa te sfatuiesc eu, dar in general.
Daca vrei tuning ar trebui sa te gandesti ce categorie iti place si sa te axezi pe ea. Adica: daca ai un motor puternic sau cu potential investesti in mecanica, daca vrei sa ai muzica investesti in audio-video si daca vrei styling investesti intr-un body-kit (e o investitie costisitoare si daca e masina de zi cu zi nu merita, pentru ca drumurile sunt proaste si vopseaua se zgarie usor).
Pentru un motor de 1.2l nu merita sa pui filtru sport pentru ca nu iti aduce satisfactie si nici avantaje, doar ca motorul respira mai bine, dar nu ai putere, si presupun ca nici placere. Daca gasesti un filtru sport ieftin monteaza-l dar, nu se merita sa dai 500Roni pe un filtru pentru ca nu o sa te bucuri de el si poti face altceva cu banii. Cred ca cel mai bine ar fii un subwoofer de 250-350W maxim si cred ca o sa iti aduca mai multa placere decat filtru.
Si eu sunt la fel ca tine, nu stiu ce sa imi iau mai intai, dar m-am gandit la ce-mi place mai mult si ce cred eu ca imi aduce satisfactie si incerc sa-mi indeplinesc ideile stabilite.
Sper ca te-am ajutat in a-ti stabili prioritatile.
Bafta in alegerile ce vrei sa le faci.
Succes!
22 Noi 2009, 11:28
nici macar un sunet...mai ciudat asa de la filtru???

cred ca o sa incep sa-mi regret alegerea...

iar m -am blocat, nu stiu ce sa pun ce sa fac...
22 Noi 2009, 13:17
cheia unui tuning de calitate e sa nu te grabesti s-o faci cat mai repede doar de dragul de a fi gata. Vezi exemplu in topicul lui sufletzel care are masina de mai bine de un an si abia acum pare a fi cat de cat gata...plus ca finantele nu au fost o problema
22 Noi 2009, 14:44
Ca bine zice Razvaldinho si anume ca nu trebuie sa te grabesti in ati monta cat mai multe lucruri pe masina. Incepe de la ceva, ca de exemplu muzica si treptat ajungi si la altele, doar ca trebuie sa incepi sa investesti in ceva ce are si legatura cu masina ta si o poate scoate in evidenta. Nu are rost sa pui un filtru sport doar ca sa se auda un fasait la accelerare. Incepe cu ceva ce crezi tu ca iti aduce placere si apoi treci la altele.
Asta este parerea mea despre tuning. Si ca ai adus vorba de masina colegului Sufletel, sunt de parere este reusita si ca a meritat sa bage bani in ea, presupun ca destul de multi, dar rezultatul a fost pe masura.
Ca o concluzie, gandeste-te la ce iti place si porneste de acolo. Nu iti pune un filtru pentru ca zice cineva ca este calumea si ca nu stiu cum se simte masina, investeste in ce iti place tie ca sa iasa ceva frumos si de efect.
Nu te grabi si asa o sa ai ceva frumos si incearca sa cumperi lucruri de calitate nu chinezarii sau alte facaturi.
Succes si sper sa iasa ceva frumos.
23 Noi 2009, 13:49
MihaiMan, sper ca nu te superi dar vreau sa te contrazic. Am filtru de aer sport montat pe masina de 2 ani si >24.000km. Pe langa sunetul foarte foarte placut pe care il face filtrul mai ai si avantaje cum ar fi: 0-100km/h mai rapid, urcare in ture mai rapida in treptele superioare (3,4,5...), raspuns mai bun al acceleratiei si nu in ultimul timp economie. Mi-am spalat filtrul la fiecare 7-8000km si daca as fi dat bani pe unul normal as fi ajuns la o suma mult mai mare decat cea de achizitie si intretinere a filtrului sport. In plus, filtrul normal retine umezeala si se murdareste la fel de repede, iar vara scade performantele motorului dat fiind faptul ca traseul aerului este mai lung si trece pe deasupra motorului (in cazul meu). In tot acest timp nu am avut nici o problema...poate consumul din cauza faptului ca ma indeamna pacatul sa duc acceleratia la podea mereu.

Madalin, pretul de achizie de acum 2 ani nu mai poate fi luat in considerare astazi. 250 lei la vremea aceea echivaleaza cu 350 astazi sa spunem. Despre modelul cu carcasa recomandat pot spune ca pretul este bun. Un kit de la k&N bun dar fara carcasa te duce spre 700 lei. Acum, nu inseamna ca daca iti iei produsul cel mai scump sau cel mai performant e neaparat si cel mai potrivit. Eu nu am nevoie de acea carcasa (izolatie termica) pentru ca filtrul meu este aproape lipit de grila si asezat intr-o zona in care vad asfaltul. Cu alte cuvinte nu am motorul sub filtru si conducta de aer nu trece prin zona calda, iar filtrul primeste aer rece in permanenta. Mi-a luat ceva timp pana cand am ajuns la aceasta pozitionare si am cautat zona cea mai rece din compartimentul motor, cu acces la aer si cat mai aproape de debitmetru. Nu cunosc asezarea componentelor la motorul tau. Asa ca nu imi pot da cu parerea daca merita sau nu carcasa si nici nu conosc zonele cele mai calde (la mine galeria de evacuare este inspre parbriz, la altele este in partea stanga etc.) O poza aici sau la topicul despre filtre ar fi binevenita.
Filtre de aer din targ. Ai mare grija la tepe! Am vazut filtre de aer sport din hartie care aratau ca cele din bumbac!!! Nu stiu cum se poate spala hartia!!! In plus unii mai fac economie la material si in loc de 4-5 straturi de material gasesti 3 ceea ce duce la o filtrare a aerului proasta.
Daca urmatoarea mea masina va avea tot motor pe benzina clar va avea si filtru de aer sport.
23 Noi 2009, 14:19
Iti dau dreptate si nu am motiv sa ma supar. Eu doar spuneam ca nu castiga putere si pentru un motor de 1.2l, nu prea stiu ce performante are, de exemplu 0-100km\h si altele. Eventual daca o sa combine filtrul cu o evacuare de la catalizator, asa ar avea de castigat. Per total nu stiu daca merita sa faci din 65-70 cai maxim 80 sau putin mai mult, rezultat al filtrului in combinatie cu evacuarea.
Eu doar il sfatuiam ca e mai bine sa aleaga ceva ce este mai aproape si mai potrivit de masina lui.
Te salut cu respect!!!
23 Noi 2009, 14:59
salutare si multumesc mult pentru sfaturi si opinii, tocmai am venit de la colina, am plecat cu gandul sa pun filtru, dar m-am potolit pe moment, filtru de care spuneam l-am vazut omp cu tot cu furtun si bagat intr`o carcasa de plastic este in jur de 500 lei fara montaj nu am gasit pe mineni in stare acolo sa-mi dea un sfat, decat un baiat care ma indemna sa iau unu pe la 30 euro + tva si am renuntat, mai strang ceva bani si il iau pe cel la 500 ron care cica are kit de inductie...ma lamureste si pe mine cineva ce inseamna asta?? ca nu am nici cea mai vaga idee
23 Noi 2009, 16:25
O explicatie mai mult decat eficienta:
KIT ADMISIE :: ADMISIE AER :: KIT ADMISIE SPORT :: ADMISIE DIRECTA DE AER :: Kitul de inductie directa de aer este compus din conducte siliconice sau de aluminiu ce permit pozitionarea filtrului intr-o zona optima a motorului (zona cu temperaturi scazute) si un filtru conic universal. Conducte siliconice permit pozitionarea filtrului fara alte modificari ale motorului fiind livrate impreuna cu coliere necesare. Exista kituri de inductie directa deschise (filtru conic) si inchise (conul filtrului fiind pozitionat in interiorul unui cilindru de carbon sau aluminiu).
Bafta!!
23 Noi 2009, 16:51
pai si ce sa iau?? ce e mai bun, kit inductie sau doar filtru aer?
si app cum schimb si eu becurile la far+ pozitie, si ce sa pun sa se vada ce tip xenon, am impresia ca trebuie desfacut tot farul...
23 Noi 2009, 17:30
Kitul de inductie este mai bun, dupa cum spune si definitia de mai sus, are furtunele din silicon sau aluminiu pe care le tragi intr-un loc unde vine aer rece, cat mai aproape de masca din fata, pe cand la un filtru sport fara kitul de inductie o sa il montezi in locul celui vechi, si daca e sa iti iei doar filtrul nu prea cred ca merita.
La focus dupa ce desfaci un surub trebuie fortat putin farul ca sa iasa. Presupun ca si la fiesta este asemanator sau p-aproape. Ce becuri sunt la fiesta, H1 sau H7? Intreaba la un magazin de piese auto ce becuri au lumina asemanatoare celor cu xenon si cred ca o sa gasesti.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.