Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
18 Iun 2009, 12:54
Nu ar trebui tinut cont de clasa in care sunt masinile, adica sa se excluda premuiu.
Cred eu doar de suma de bani ce o dai pe masina.
Daca pe una premium dai apoximativ ca pe celelalte de ce sa fie exclusa?
26 Iun 2009, 09:01
Parerea mea:
Eu votez clar bmw seria 3 locul 1
Dupa urmeaza asa:
2. Mitsubishi Lancer
3. Lexus IS
4. Jaguar XF
5. VW Passat
6. Audi A4
7. Ford Mondeo
8. Alfa Romeo 159
9. Subaru Legacy
10. Volvo S40
11. Peugeot 407
12. Mercedes C classe
13. Mazda 3
14. Skoda Superb
15. Saab 9-3
16. Honda Accord
17. Seat Cordoba
18. Opel Vectra
19. Renault Laguna
20. Kia Cerato
21. Fiat Linea
22. Toyota Corolla
23. Citroen C5
24. Suzuki SX4
25. Chevrolet Epica
26. Hyundai Accent
27. Tata Indigo
Clasamentul l-am facut din perspectiva calitate/pret/aspect. Parerea mea.
28 Iun 2009, 17:20
topul meu
1 honda accord
2 new mondeo
3 insignia
4 passat (CC sau nu)
5 volvo s40 (piese si service scumpe)
6 saab 93 (piese si service foarte scumpe)
7 laguna (frumusica, dotari bune pentru clasa ei, dar este frantuzoaica - exemplu: pentru reparatii la puntea spate, schimbare bucsi, ai toate sansele sa trebuiesca sa cumperi toata PUNTEA - nu se gasesc separat decar aftermarket)
...
01 Iul 2009, 00:03
Eu nu inteleg de ce bagati masini precum Mazda 3,Cordoba sau S 40 in aceeasi oala cu Mondeo,Passat & co.
Limitati-va la masini de clasa medie si non-premium,fiindca stiu si eu ca toti am vrea sa conducem premium si indiferent cat de bun ar fi un Mondeo sau Accord full,tot un A4 sau C Klasse spartan am cumpara.E foarte putina lume pe acest forum care nu ar proceda asa.
Eu as lua cu ochii inchisi un A4 nou dar mai slab dotat decat un Mondeo nou care sa zicem ca e aproape full.Singura conditie ar fi ca A4 sa aiba motor puternic(de la 2,0TDI/1.8TFSI in sus)
Daca nu as avea bani de un motor bunicel,as lua clar Mondeo.
26 Aug 2009, 12:49
Insignia nu are nimic de-a face cu vechiul Vectra.Sasiu nou , alte repere,alte suspensii alte motoare .Este o masina foarte reusita , iar Opelul a fost in ultimii ani etalon de fiabilitate in Germanica.Nu sunt fan Opel dar nici batut in cap nu sunt sa pretind ca Fordul pe care-l conduc e cel mai cel.
Pentru mine la diferenta mica as pune: Mazda 6, Insignia, Accord, Mondeo s a m d.
15 Sep 2009, 22:46
mda
noul mondeo are un design urat(parerea mea),prea multe rotunjimi, ca o tarfa scoasa la mezat.dar e ca un panzer harsit prin batalii.(mk3)
passatul cc e frumos ,foarte frumos la design,dar sta mai prost ca un mondeo la fiabilitate.ca o printese care se impiedica si da cu capu in perete.

(plus costuri de te caci pe tine)
new honda accord imi da impresia de o masina zdravana la toate capitolele si are un design net superior noului mondeo.
skoda e o masina care seamana cu A6,niste dobitocii lipsiti de imaginatie cei care au desenat-o.aceias motorizare ca si la precedenta,deci nu face multe parale.
mazzda6 e cam ozn la design dar ingroapa si un bmw la fiabilitate.
cele frantuzesti(mai putin peugeotul 405 up)sunt boarfele de pe centura,ieftine si proaste,si urate.
opel insigna ,asa arata ,ca o insigna,plina de gadgeturi dar varza la alte capitole.
subaru e the king,asa ca nam ce zice.cam uratel la design.
casament:
1.new honda accord
2.subaru
3.new ford mondeo
4.mazda6
5.nu se acorda
6".passat cc
6.scoda(simulacru de a6)
7.insigna de opel
8....
9....
.......
100.megan,laguna albastra,citronada ,etc.
16 Sep 2009, 22:47
Topul meu ar arăta cam aşa:
1. Mondeo. Îmi place enorm, exteriorul mi se pare excelent, iar la condus... E Ford, deci stă bine.
2. Skoda Superb. Frumos design, chiar şi spatele îmi place. 1,8 TSI cu DSG7 aş alege, Elegance.
3. Honda Accord, Mazda 6 şi Citroen C5 îmi plac cam la fel de mult. Din păcate, Honda şi Mazda suferă de boala "mainstay Diesels peste doi litri = impozite criminale". C5 are un prieten, am mers un pic cu el, inclusiv condus puţin. Exclusive 2,2 HDI. Suspensia Hydractive 3 e superbă pentru un highway cruiser, chiar dacă omoară un pic manevrabilitatea.
4. Insignia. Design foarte frumos, agresiv... VXR arată trăsnet.
5. Passat (B6 standard, dacă ar fi şi CC inclus, l-aş pune pe primul loc). Păcat de look, care mie mi se pare reuşit. A avut mari probleme de fiabilitate.
6. Laguna 3, exterior cam naşpet (spatele îmi place, faţa îl cam strică). Interiorul e select şi maşina are motorizări drăguţe.
02 Oct 2009, 13:10
Lasa ca scoate si Ford motoare Turbo benzina.

Eu abia astept.
La ce e mai bun Passat?Am condus si Passat B 5.5 si B6 si am condus si Mondeo Mk3 si Mk4,toate cu motorizari diferite.Sincer,la passat nu ma incanta decat renumele,imaginea firmei.Masina e una comuna,nu are nimic deosebit.Mondeo e o adevarata opera de arta.Daca va fi cazul sa-mi schimb masina(poate)pana la sfarsitul anului viitor(criza asta

!),o sa ma duc direct la reprezentanta Ford.Singurul concurent serios ar fi un eventual Passat B7,care nu cred ca va aparea inainte de 2011.
Daca bugetul ar permite as lua un Mondeo pentru drum lung si cumparaturi si un Golf VI pentru distractie.Passat-ul e deja putin depasit de situatie,ar trebui sa-i faca un facelift,ceea ce la VW nu se practica prea des.
13 Noi 2009, 08:31
In ultimul numar Auto Motor Sport este master test - 10 breakuri de clasa medie si va dau cateva concluzii suprinzatoare pentru mine, nu stiu ptr voi:
manevra de evitare rapida Testul ISO: cel mai bun Laguna - cel mai slab Seat Exeo ST
manevra de evitare pe asflat ud: cel mai bun Laguna, cel mai slab: Mazda. La Mazda si BMW, ESP-ul a intrat foarte dur ptr ca au avut caracterul supravirator cel mai pronuntat
testul elanului la viteze urbane; cel mai bun Laguna, urmat imediat de Mondeo si abia apoi Audi si BMW si cel mai slab: Seat
slalom: cel mai bun Laguna, cel mai slab Seat
stabilitate in viraje: cel mai bun Mazda, urmat de Renault, Audi si Ford Mondeo si cel mai slab Seat Exeo
franare si u-Split: cel mai bun Laguna (109 m) cel mai slab VW Passat (150 m)
13 Noi 2009, 12:41
erau multe reclame cu reno in revista ?
13 Noi 2009, 14:11
De ce Cornele?Crezi ca Laguna e o masina proasta?Daca cei de la Renault o sa-i faca un facelift sa dispara botul ala urat,la mine masina va urca pe locul 2 sau 3 in top.Ai fost macar sa vezi o Laguna de aproape?
Laguna e o masina foarte reusita.Motivul pentru care nu se vinde este aspectul exterior.La interior e peste Passat,crede-ma.
La Mondeo interiorul e mai frumos decat la Laguna dar Laguna e mai bine finisata + ca au deja un motor turbo si un diesel destul de reusit care este disponibil si cu cutie automata.
La anumite capitole,eu zic ca e foarte posibil ca Laguna sa fie mai buna decat concurenta.
13 Noi 2009, 14:17
laguna aia avea 4ws. fara acel sistem o mai fi asa buna?
13 Noi 2009, 16:10
nu, n-am fost sa o vad de aproape. am fost sa ma sui in ea. tu ce-ai patit de sari asa in sus ?
si daca o vad de aproape cu ce ma ajuta sa-i descopar calitatile tehnice ?
daca era asa buna, cum de n-am auzit mai multe ?
automata pt mine e fix-pix daca nu e rapida si intuitiva (ramane de vazut).
daca e asa buna dpdv tehnic cum spun mai sus, ar putea urca si pe lista mea de achizitii. insa interesant e cea zis addrian. oare cat o fi optiunea aia. banuiesc ca mondeo avea si el autoadaptiva aia, ca sa fie treaba mai egala.
despre mazda 6 actuala am auzit deja ca ii place pe serpentine, si ar fi pe lista mea.
14 Noi 2009, 02:29
1.accord
2.mondeo
3.passat
....
14 Noi 2009, 11:50
Cornel,eu n-am sarit in sus.Am incercat sa-ti explic ca Laguna are destule argumente de partea ei.
Daca as avea bani de Mondeo fi sigur ca as lua Mondeo dar nici Laguna nu e o varianta rea.
La capitolul fiabilitate,din pacate trebuie sa zic,Laguna deja a demonstrat ca e mai fiabila decat Mondeo.
14 Noi 2009, 13:12
Testul ala e dubios ... nu s-a mai vazut ca la atatea capitole sa castige aceeasi masina, mai ales ca sunt masini titrate acolo.
Iar faptul ca Laguna a demonstrat ca e mai fiabila ca Mondeo .. eu nu stiu. Cum a demonstrat, ca in general Ford este peste Renault in materie de fiabilitate?!
14 Noi 2009, 16:19
Foarte interesant ultimul numar AMS. Primul test, cel cu E63 Amg vs noul Rs6 si Porsche Panamera concluzionand ca Rs6 e o masina foarte instabila care subvireaza intr-o veselie... masina stiind sa mearga doar drept. Mercedes castigand la mai toate capitolele inclusiv testul.
Al doilea test este master-testul unde observam cu A4 nu castiga absolut niciun test insa castigul testul final...
15 Noi 2009, 17:57
ramaneti la subiect va rog ! daca vreti versus de altceva, deschideti unul nou (da' va luati avertismente daca va certati si acolo).
LE : va dau avertisment pe loc ! nu va incercati norocul !
15 Noi 2009, 23:02
deci laguna aia era un GT cu tractiune integrala si roti spate viratoare.
19 Noi 2009, 11:10
Dupa FF1 si Mondeo MK3, ambele noi si benzinare, am ales un Passat B6 (2.0 TDI CR DSG) in defavoarea Mondeo MK4. Singurul avantaj in opinia mea pe care il are Mondeo este suspensia spate superioara, dar daca nu conduci la extrem nu-i simti lipsa. In rest, cu regret, cand am cumparat eu Passat-ul oferta de pret la Mondeo era aproape identica cu Passat-ul, o chestie in defavoarea Ford dupa parerea mea. Imi amintesc cu mare placere de cele 2 Forduri pe care le-am condus, nu am avut probleme tehnice (benzina), dar ca masina de business si de familie apreciez mai mult Passatul.
19 Noi 2009, 18:01
Si eu am crezut ca Passatul este ceva deosebit pana cand am avut ocazia sa ma dau cu cateva.
Passat masina de familie?...WTF?

Passat n-are varianta hatchback iar breack-ul e mai mic si mai urat decat Mondeo.Singurul avantaj pe care-l are Passatul este cutia DSG,de care eu oricum nu am nevoie(si daca se strica plangi).
Daca ai preferat Passatul care a fost numai cu putin mai scump decat un Mondeo echivalent inseamna ca si tu mai crezi in mitul VW.
Infine...
Fiecare are dreptul sa-si arunce banii pe ce doreste.
20 Noi 2009, 20:17
@overseas, da-mi voie sa te contrazic. Cand am luat Mondeo (februarie 2008) am studiat foarte amanuntit piata. La vremea aceea, Passatul, cu dotarile care erau si pe Mondeo Trend, era cu 1500 E mai scump FARA DSG. Asta era inca vreo 2000 euro fara TVA. Singura chestie care o avea in plus Passatul era radioCD cu Mp3 si jante pe 17" (2.0 CR, 140Cp). Am ales Mondeo pt ca este mai spatios si imi place mai mult decat Passatul (parere personala). Bineinteles ca toata lumea m-a sfatuit sa iau Passat dar cand ii intrebam cu ce e mai bun decat Mondeo, ridicau din umeri sau dadeau binecunoscutul raspuns...e Passat.
Eu unul consider ca toate masinile din versusul acesta sunt cam pe aceeasi craca, motorizarile sunt cam egale, diferentele acelea de 10-20 CP intre ele se reflecta in cateva zecimi de secunda la 0-100 km/h, pt o masina de familie e vax. Cred ca principalul criteriu in achizitia unei masini din aceasta clasa ramane parerea fiecaruia. Te sui in ele, le conduci si care iti place mai mult, pe aia o iei. De probleme mecanice nu duce lipsa niciuna, preturile consumabilelor cam aceleasi, service-urile toate o apa si un pamant. De asemenea, pretul este un factor foarte important. Si aici, Passatul cere cam mult la ce ofera.
23 Noi 2009, 20:22
In mai 2008 am configurat MK4 si Passat si am iesit la o diferenta sub 5%. Asta ca sa nu spun ca automata de pe Mondeo era sub DSG, intre timp a aparut PowerShift dar nu are S(port) si mai trebuie sa treaca proba timpului. La VW am avut discount 5%, pe cand la Mondeo se astepta si 6-8 luni. Mondeo era mai nou, dar din cauza asta ma temeam de bolile copilariei. VW tocmai lansase TDI CR-ul si anulase astfel avantajul TDCI-ului. Designul Mondeo este atragator, dar prea ostentativ pt mine, pe cand la Passat eu apreciez ca si conservator (un fel de evergreen) ceea ce altii numesc banal si plicticos. Ma dusesem chitit la Mondeo dar interiorul m-a dezamagit. Ca si calitate a fabricatiei eu percep, poate in mod subiectiv, dar asta e, Passatul ca fiind sensibil peste Mondeo. Asta e povestea. Oricand Ford ma va convinge din nou, va primi banii mei
24 Noi 2009, 10:34
Cu ce te-a dezamagit interiorul de la Mondeo? Multi vad ca spun chestia asta, e masina buna dar dezamageste la interior. Ce anume? Uite pe mine m-a dezamagit la Vw consumul de ulei. In conceptia mea, nu este permis ca la o masina noua sa ridic de fiecare data cand plec la drum capota sa verific daca mai am sau nu ulei.
Aia 5% din 24.000euro sunt exact aproape 1500. Spun inca o data, fara DSG. Ala era inca 2000 si ceva.
Reducere am primit si eu, tot 5% la Mondeo si masina a venit in doua luni, asta pt ca am mai optat pt unele chestii in plus fata de varianta standard. Aveau si pe stoc dar nu am gasit ceva care sa imi placa, asa ca am preferat sa mai astept doua luni. La Vw tot 3 luni imi daduse termen de livrare, si mai era una pe stoc dar foarte scumpa, ajungea vreo 29.000 euro, mult peste bugetul meu. Imi dadeau reducere 3% pt cea care era pe stoc, la comanda nu au vrut sa negocieze nimic cu toate ca o plateam integral, (fara leasing sau rata). Asta a fost si unul dintre motivele pt care nu am cumparat de la ei.
Mai ziceai ceva de bolile copilariei. Care anume? Aici te cam contrazici singur. Mondeo produce TDCI-ul din 2001, TDI-CR-ul era tehnologie noua pt Vw. La motorizari sunt aceleasi care au fost si pe MK3, motoare care se produc de ani buni si care sunt destul de fiabile. Bubite mai sunt si la Mondeo si la Passat, per ansamblu sunt cam la egalitate.
Legat de aspectul masinilor, asta e o chestie de gust si nu trebuie adusa intr-un versus, parerea mea sau a ta referitoare la aspect este zero. Eu consider ca omul isi cumpara ce ii place lui nu altuia.
Per ansamblu consider ca Ford a facut un pas inainte cu Mondeo MK4, dovada constand in explozia de masini vandute dupa aparitia modelului.
24 Noi 2009, 11:27
Hai sa mai povestim ca e topic de versus. Revin la oferta de pret: am configurat MK4 cu tot cu cutie automata etc exact ca pe Passat si am avut pretul aproape egal, da ? Eram fan Ford, dar cand m-am urcat in Mk4 nu mi-a placut, asta e. Cand m-am urcat in Passat era de parca tocmai ma intorsesem acasa. Mai mult decat Passat mi-a placut doar interiorul la Honda Accord, btw. Cand am ridicat capota la Passat am inghetat: eu eram obisnuit cu Mondeo unde vedeam pamantul sub motor; la Passat era farmacie. La drive test cu DSG stiam eu mai multe chestii tehnice decat dealer-ul (bila neagra Cardinal Motors), am coborat extaziat. Sa pun problema asa: MK3 l-am luat cu 15700 euro + TVA de nou, benzina 1.8, Trend + cateva optionale. Ei, cand a venit momentul sa arunc 30k pe o masina, intre Mondeo si Passat am ales VW. Cumva tocmai publicitatea negativa facuta lui VWa fost unul din factorii care m-au dus la decizia respectiva, fiindca auzisem cat de naspa si scump e VW... iar cand realitatea a fost mai putin nasoala decat barfa, am inclinat spre VW. Sa fiu obiectiv: inca de la drive test m-a lovit directia moale la Passat, fata de cea directa la Mondeo. Plus suspensia spate mai sensibila la Ford de care am mai pomenit. Dar in rest, in umila mea opinie, Passat isi merita banii mai mult decat Mondeo. Apropo de bolile copilariei, am un prieten cu MK4 la care i-am picat caseta de directie in prima luna, apoi am mai auzit cel putin un caz. Da, si Passatul a avut bolile copilariei, dar cand am luat eu masina ii trecusera. Vizavi de TDI CR, am riscat putin cu aceasta motorizare noua, dar m-am gandit cu mintea mea de bizon orbit de brandul VW: 'daca nici VW nu mai stie sa faca un motor diesel, ma mut in Congo'; de 45000 km car cu mine un bidon de ulei fara sa fie nevoie
24 Noi 2009, 13:50
La interioare din pacate Ford nu se apropie de VW si de VAG-uri in general. Si mie imi place 2.0 TDI-u cu CR. Din pacate in ultimi 4-5 ani VW a cam uitat cum se face un diesel, acum speram ca vor reusi sa se puna la punct.
Un lucru totusi imi displace enorm la Passatu asta ... domle e o balena ambulanta, nu are pic de clasa sa zic asa ... e o masina "grasa" si ar trebui sa intre la dieta.
Varianta fotomodel a Passatului, anume CC e mult mai frumoasa.
24 Noi 2009, 13:53
mie mai degraba mondeo mi se pare balena.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.