Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
14 Ian 2010, 19:03
Ok...m-ai linistit. Neavind idee cum vine foarte exact, mi-era ca trebuie cine stie ce alte operatiuni.
Deci teoretic nu ar trebui sa fie mult mai "complicata" decit un schimb de ambreiaj. Multumesc inca odata pentru timp si lamurire si promit sa dau o bere cu prima ocazie prin Alexandria.
14 Ian 2010, 19:24
Cand am ridicat aparatoarea de plastic ca sa verific daca motorul are pierderi de ulei am observat ca suruburile ce se afla deasupra capacului motorului au ulei pe ele.Initial am crezut ca acel ulei era acolo de cand am facut schimbul de ulei(poate a curs putin pe langa buson)asa ca am strers tot bine cu o carpa.Astazi cand am verificat din nou uleiul a reaparut.Aceste suruburi fixeaza doar capacul de la culbutori?sau merg mai adanc in blocul motor?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

14 Ian 2010, 19:34
Salutari din Timisoara domnul Gabi,
V-am urmarit posturile cu placere... desi unele ma depasesc; si mi-as permite o intrebare.
Suspectez ca am apa in benzina caci are intreruperi in orice regim de functionare(am verificat si ulei ok - nu am abur pe la joja in functionare, lichid de racire nu pierde, si am pina la un metru de teava de esapament asfaltul umed).
Nu prea as da rezervorul jos, si n-am apucat inca sa desfac din suruburi bancheta spate sa vad daca am gaura de vizitare asa ca ma intrebam: daca scot filtrul de benzina(e sub masina) si pun contactul ca sa actioneze pompa de benzina din rezervor ca sa scot cit de multa benzina se poate, este vre-un pericol ca pompa sa se defecteze? Mentionez ca am cca 11-14litri in rezervor iar masina este Fiesta model 1996-2001.
PS. Stiu ca la fund mai ramine apa...ca e mai densa... dar as incerca sa fac plinul apoi cu cifra ocatanica mai mare si un aditiv de eliminare condens.
Cu stima,
Aurelian
14 Ian 2010, 19:49
iti multumesc mult bibanu47,o sa revin cu noutati
14 Ian 2010, 19:53
Salut bibane !
Am si eu o problema, cu motorasul de la stropitorile pentru faruri si nu stiu daca se poate repara sau trebuie sa cumpar altul.
Deci, cand actionez butonul pentru spalare parbriz ( care functioneaza normal ), atunci cand sunt luminile aprinse se aude un baziit de la acel motoras pt. stropitori dar nu arunca lichid pe faruri. Am auzit ca acest motoras are niste paleti in interior ( nus daca asa se cheama ) care imping lichidul spre duzele din fata farurilor si ca alea ar fi problema - sunt tocite.
Ai mai avut de-a face cu o astfel de problema sau ai auzit cumva daca se poate remedia, sau tre sa cumpar alt motoras ?
Repet, spalatorul pt.parbriz functioneaza, ca e separat.
Multumesc !
14 Ian 2010, 20:16
Multam fain.... pina la urma se pare ca acolo ajung; numai ca "iarna nu-i ca vara" cum zicea un conational
Seara placuta!
14 Ian 2010, 20:47
Multumesc mult ptr. sfat. O sa incerc aceasta varianta, ca oricum alta nu am, deocamdata. Unul nou e destul de scump - 500 - 600 RON si chiar nu as da atatia bani. E bine totusi ca este separat si imi functioneaza cel ptr. parbriz.
Inca odata multumesc de ajutor !
14 Ian 2010, 21:05
Salut !
Mai am o problema, tot la masina din semnatura. Cand inchid capota portbagaajului, marginile acesteia nu sunt aliniate cu marginile aripilor, mai cu seama marginea din stanga ( marginea portbagajului este mai jos cu cca.5-6 mm fata de cea a aripei ). Am primit aceste imagini tot de pe forum si as dori sa-mi explici ce ar trebui sa reglez la portbagaj, ca eu nu prea inteleg engleza. Masina e berlina.
download/file.php?id=64556
15 Ian 2010, 20:36
am gasit o solutie care spune ca este rezistent la uleiuri minerale si rezista pana la 200 de grade.O fi buna pentru suruburile de la capacul motorului sau acolo sunt temperaturi mai mari?
Solutia se numeste curil k2
15 Ian 2010, 21:52
bibanu47 eu nu inteleg de ce te-ai suparat,am fost la mai multe magazine de piese auto si mi-au spus ca nu au Gasket dar au solutia asta curil k2 si ca ar fi asemanatoare.Eu nu am facut decat sa intreb daca este buna(mentionez ca nu locuiesc in romania)
15 Ian 2010, 22:00
Ok este in regula,dar daca ati binevoi sa nu va mai secretizati locatia am sti si noi cu cine vorbim,poate te uiti putin daca am datele completate,de ce ar trebui sa ma ascund?
16 Ian 2010, 17:40
operatie reusita pacientul este mort

.Astazi m-am apucat si am desfacut suruburile pe unde se vedea ca musteste ulei.Le-am desfacut,le-am degresat am aplicat solutia miraculoasa.Toate s-au strans bine dar ultimul s-a rupt,foarte usor as putea spune.Banuiesc ca era fisurat .Vestea buna este ca nu mai apare ulei deloc la capacul de la culbutori,dar totusi nu as lasa surubul asa rupt acolo.Aveti idei cum as putea sa scot restul de surub de acolo?Am vazut ca varful surubului este iesit afara,oare sa incerc sa il prind cu un cleste de dedesubt?Sau sa ii dau o gaura in el ,sa incerc sa il scot cu un tarod?
16 Ian 2010, 18:35
Daca nu merge apucat cu ceva si scos, iti trebuie un burghiu mai mic pe stanga. Daca l-ai gaurit si tot nu a iesit, cu burghiul pe stanga,incearca sa-l filetezi cu un tarod pe stanga. Atunci sigur iese.
daca nu gasesti nici burghiu si nici tarod pe stanga, vezi ca sunt la Practiker (acolo parca am vazut) set de extractoare. Arata ca niste..... ca niste tirbusoane cu corp de tarod pe stanga.

Sau mai bine zis, ca un tarod cu filet spiralat.
17 Ian 2010, 15:51
Partea filetata care a ramas in chiulasa sigur o sa iasa usor deoarece nu a ajun in fundul gaurii,deci nefiind blocat il poti lua cu un patent cu dantura buna ca sa il poti desfileta sau avand in vedere ca ai ceva bucata ramasa afara din el,ii faci o crestatura pe mijloc cu o panza de bomfaier apoi folosesti o surubelnita plata.
17 Ian 2010, 17:06
Salut ! Scuze ca insist cu reglarea portbagajului, dar apelez si eu la cunoscatori.
Ai mai avut situatii ca cea expusa de mine, referitoare la alinierea marginilor portbagajului ?
Am primit acele indicatii, pe forum, dar as vrea sa stiu daca intradevar se poate regla.
Multumesc.
17 Ian 2010, 17:55
Nu cunosc cu strictete sistemul de inchidere si pozele nu sunt concludente.Daca vrei sa discutam vreau sa.mi postezi 4/5 poze cu sistemul de inchidere si de pe caroserie si de pe hayon.
17 Ian 2010, 18:13
Nu am cum sa pun poze cu sistemul de inchidere, ca nu le am si nici nu pot sa fac acum, dar voi incerca , daca trebuie. Te referi la yala sau la tot sitemul, inclusiv balamale, amortizoare, cheder ?
17 Ian 2010, 19:37
Salut Gabi!Te deranjez si eu cu o intrebare:-Vreau sa desfac capacelul de scurgere apa ce se afla la baza filtrului de motorina.Acest filtru de motorina il am montat de 2 ani dar am facut doar vreo 11000km de atunci.As vrea sa desfac sa vad daca are apa si as vrea sa fac si testul pentru pilitura cu ocazia asta.De desfacut banuiesc ca se desface cu motorul oprit dar oare nu prinde aer pe instalatie,mai porneste sau trebuie sa aerisesc dupa operatie?Nu am nici o problema masina merge perfect dar vreau sa stau eu linistit
Multumesc anticipat si iti doresc o seara placuta
17 Ian 2010, 21:00
Il poti goli fara probleme doar ca apoi esti obligat sa.l umpli cu motorina altfel dai mult si bine la automat si nu porneste.
Nu ai ciuperca din aia de amorsare?
18 Ian 2010, 14:58
Nu nu am si nu stiu unde as putea gasi pe aici.
18 Ian 2010, 19:36
Atunci ii umpli filtrul cu motorina si ii dai asa la automat cu acceleratia la jumatate ca trebuie sa porneasca.
Bine ar fi sa faci operatia asta de golire,cu motorul cald ca sa porneasca repede.
19 Ian 2010, 18:06
am explicat eu pe un alt topic cum stiu eu ca se face (am vazut intr-un service renault) - iei o sticla PET cu fundul drept si o tai in doua; versi motorina din filtru in fundul de sticla PET; iei un magnet si il plimbi pe fundul sticlei pe exterior; daca ai pilitura vei observa cum magnetul atrage suspensiile de metal din motorina.
19 Ian 2010, 18:14
si cand se aduna pilitura la magnet,masori diametrul gramezii,scrie in TSB peste cati mm e problema la pompa,nu mai tin minte exact parca de la 10mm.
19 Ian 2010, 21:02
Ce as putea sa explic decat ca ei fac treaba asta preventiv,ca in caz de ceva sa nu stea si sa ajunga sa distruga si injectoarele ci sa inlocuiasca decat pompa.
Pe de alta parte se streseaza singuri.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.