Foarte corect Mihai ... asa punem pe dacie BS Potenza 195/95R15 si pe Focus punem niste cauciucuri romanesti SH, 175/65/R13 si eventual punem Focusul si pe nisip, ca sa demonstram ca Dacia are stabilitate mai buna!

Problema voastra este ca oricat de bun este ESP-ul, nu te va lasa sa faci ce vrei tu. Tu apesi pedala si el te trimite la tigari! Focusul (fara ESP) poate face asta. E adevarat ca de multe ori o poti baga in pom si ca acel ESP ar trebui sa fie un fel de bodyguard al tau...insa este, daca vreti, ca si cum ati avea un SLR limitat la 60 in localitati si 100 in afara. degeaba ii dai goarna pana acolo, ca dupa mananci seminte. Stiu, veti spune ca asa e constructia ESP-ului, de acord, dar faptul ca mii de critici auto au spus ca FOCUSUL nici nu are nevoie de ESP pentru sta foarte bine si fara (pe curbe si nu numai) este un lucru de laudat si apreciat, nu de blamat si mai ales nu de a-l pune intr-o lumina proasta. Toata lumea a sarit de cur in sus dupa ce A Klasse a facut testul elanului parca si l-a picat, dupa care ESP a devenit de serie! Daca dintr-un motiv oarecare, pica ESP-ul la SKODA...?!!? ce faci? Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa pun intr-o lumina proasta O2-ul, dupa cum vedeti nici nu am nominalizat de multe ori aceasta masina.

Acum, ce legatura are stabilitatea cu trasul de volan...pai pana la un punct are. Odata ce ESP-ul corecteaza TRAIECTORIA masinii atunci cand se siseaza ca nu mai este "corecta", are treaba. De multe ori in trafic am fost nevoit sa fac un stanga dreapta de volan pentru ca am fost fortat. Pana la un anumit nivel, totul se poate corecta! ca depinde si de ce spui tu b85xix...da, depinde, corect! Pe zapada aceste cateva saptamani la Bacau, am corectat traiectoria focusului din volan si acceleratie. Corectii mici, dar le-am rezolvat. Probabil daca aveam ESP nu mai apucam eu sa mai corectez nimic, ca ma corecta masina
