Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
07 Mar 2007, 00:09
Stai ca nu inteleg...tu ai acte la motorul asta? L-ai inregistrat?
Sincer sa fiu mi se pare mult sa pui 2.8 pe ea pt 150 de cai...(ma refer la cati cai scoate motorul...asta e mai degraba motor clasic , nu de curse)...nu arunca cu noroi in mine...ca doar e ca al meu, numai ca e mai mare si are in loc de carburatie injectie. Daca ar fi avut motorul din start spre 180-200 as fi inteles schimbarea....dar consumul sub 16 nu il scoti...asta sunt 100% sigur...iar daca chiar vrei sa il modifici deja ti-ai luat adios de la bani de benzina...daca il si alergi nu o sa vada sub 20...si atunci o sa vezi ca se simte. Sper totusi ca ti-ai luat in calcul asta...abia astept sa vad cum a iesit si cum se simte ditai' motorul pe o Sierra.

Numai bine!
07 Mar 2007, 16:03
Scot consum sub 16. Am scos 13.8 la mers moderat si 15.6 in blana cu crosetari, tot tacamul. Motorul nu va ramane stock iar asta deja nu mai este masina de oras, este numai masina de weekend si de nopti "pierdute".
Motorul asta nu se bazeaza pe cai ci pe cuplu, lucru care pe mine ma avantajeaza, avand in vedere pentru ce vreau eu aceasta masina. Alte motoare care le-ai mai putea pune pe langa Cosworth si sa depaseasca pragul de 130 nu exista. Momentan nu mi-am permis nici un motor Cosworth asa ca ma voi apuca sa il lucrez pe asta, sa modific transmisia si suspesiile pentru a pune pe sosea tot ce poate. Cand va fi sa schimb si acest motor cel mai probabil voi trece pe Cosworth 3.0 V6 24v sau pe un Cosworth 2.0T de 207BHP RWD ca sa nu stau sa imi tai lonjeroanele pentru a-l face 4x4. Dar pana atunci mai sunt inca cel putin 3 ani.
07 Mar 2007, 19:00
Ok..si cu ce circuli?
Consumul nu te cred ca l-ai scos la 13.8...numai cel mult sa fi circulat noaptea...sau sa fie debitul "mic" la benzina pentru ca in trafic greu si Zanga cu 2.3 nu scoate atat de putin.. (iar el la motor de 2.3 pe injectie modern e destul de economic pt marimea lui...deci mai economic decat al meu si si mai economic decat al tau)
Ce anume vrei sa modifici la motor? Merita sa il modifici, si la cat de mare e el sigur duce multi cai in plus...numai ca intr-adevar o transformi din masina de zi cu zi in masina de curse(asta daca mai modifici serios la ea)...
Ultima oară modificat de
Maximilian pe 07 Mar 2007, 19:16, modificat de 2 ori în total.
07 Mar 2007, 19:02
BTW: Spune-ne si noua ceva performante..de genul 0-100, vmax, etc.
Consumul ala e in Bucuresti facut??
07 Mar 2007, 19:16
Propun sa nu mai vb cu Alex.M pana nu ne arata niste poze cu masina
Acu' serios ....baga frate si tu o juma' de poza cu utilaju'
07 Mar 2007, 21:33
O sa pun poze cu utilajul dupa ce se indura cineva si de mine sa imi dea un aparat foto sau sa imi faca cateva poze

. Performante, pana acum nu i-am dat forja la maxim. Am luat doar 155 cu el dar mai aveam pedala suficienta asa ca nu imi fac griji. Forul propiertar mi-a zis ca i-a dat 220 ca i-a fost frica sa ii dea mai mult. Acum motorul mai trebuie reglat ca nu trage asa cum imi place mie, dar sunt intr-o pana de timp si de bani. Dupa ce il reglez si fac rost de un aparat promit sa pun cateva poze si macar un test 0-100 ca cel de viteza maxima este o idee mai costisitor pentru buzunar. (bani de benzina, cauciucuri, jante si suspensii sunt doare ceva din lucrurile care trebuiesc schimbate). Dar cu rabdare, bani si munca o sa reusesc sa le fac pe toate.
Acum dupa ce o sa termin cat de cat partea mecanica o sa ma apuc de tabla ca incep sa am mici probleme cu rugina. O sa pun cateva poze sa imi spuneti ce parere aveti despre cum vreau sa o fac. Spoilerele le-am gasit la o firma de tuning din Polonia (dupa lungi cautari datorita lui catanea), iar restul, va fi executat in tara.
08 Mar 2007, 00:37
$1 scrie:$2 sa pun poze cu utilajul dupa ce se indura cineva si de mine sa imi dea un aparat foto sau sa imi faca cateva poze

. Performante, pana acum nu i-am dat forja la maxim. Am luat doar 155 cu el dar mai aveam pedala suficienta asa ca nu imi fac griji. Forul propiertar mi-a zis ca i-a dat 220 ca i-a fost frica sa ii dea mai mult. Acum motorul mai trebuie reglat ca nu trage asa cum imi place mie, dar sunt intr-o pana de timp si de bani. Dupa ce il reglez si fac rost de un aparat promit sa pun cateva poze si macar un test 0-100 ca cel de viteza maxima este o idee mai costisitor pentru buzunar. (bani de benzina, cauciucuri, jante si suspensii sunt doare ceva din lucrurile care trebuiesc schimbate). Dar cu rabdare, bani si munca o sa reusesc sa le fac pe toate.
Acum dupa ce o sa termin cat de cat partea mecanica o sa ma apuc de tabla ca incep sa am mici probleme cu rugina. O sa pun cateva poze sa imi spuneti ce parere aveti despre cum vreau sa o fac. Spoilerele le-am gasit la o firma de tuning din Polonia (dupa lungi cautari datorita lui catanea), iar restul, va fi executat in tara.
vin-o pe 17 sau spune-ne pe unde te gasim si sigur iti facem poze sa pui in acest post! sint sigur ca unul dintre noi poate sa te "calce" in drumurile lui si sa iti faca un pictorial "sexy". da-ne coordonatele....pe pm sa nu te trezesti cu jumate de forum la tine acasa..desi ar fi interesant si acest aspect!
08 Mar 2007, 03:01
Am mari sanse sa ajung pe 17 la intalnire. Daca nu intervine altceva ajung.
Ca idee stau pe Turda inainte de pod. Astept fetele
Ramasesem dator cu niste poze. Cum vreau sa iasa.
Asa arata ele puse pe masina.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
- 8.jpg
- (110.19 KiB) Descărcat de 215 ori
-
- 7.jpg
- (96.45 KiB) Descărcat de 215 ori
-
- 6.jpg
- (107.39 KiB) Descărcat de 215 ori
-
- 5.jpg
- (142.32 KiB) Descărcat de 215 ori
-
- 4.jpg
- (128.45 KiB) Descărcat de 217 ori
-
- 3.jpg
- (120.47 KiB) Descărcat de 215 ori
-
- 1.jpg
- (106.62 KiB) Descărcat de 217 ori
08 Mar 2007, 03:06
Modificarile fata de ce vedeti in poze:
Nu va fi in 4 faruri
O pleoapa mai mica
Eleron de Cosworth
Jante de Cosworth sau RS pe 15
Alte praguri
Alta evacuare
Pe capota aerisirile de Cosworth
08 Mar 2007, 08:49
SUPER!!!!!!!!!
15 Mar 2007, 13:47
Si uite ca ai ales un motor adevarat...si cand te gandesti ca doreai 2.0 DOHC...ai ajuns sa ai un Sierra motorizat cum trebuie, pt ca, dupa mine ori ai un 2.0Pinto cu doua carburatoare Weber DCOE45 si turbina, ori ii pui un V...cel mai frumos era V-ul de pe XR8 Sapphire ( V8 5.0L....)dar asta e deja fantezie. Bafta in continuare, masina incepe sa fie mai mult decat ok tehnic (in rest e urata , ca e sedan

)
15 Mar 2007, 16:31
ALEX...asta e masina ta ???
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW super smekera ....felicitari man
15 Mar 2007, 17:04
Da. Momentan e in transformari puternie

si inca mai are mici pobleme tehnice cum ar fi un electromotor pe duca care sper sa il schimb cat mai repede.
15 Mar 2007, 18:45
Pe unde stai vereeeee, n'am vazut masina asta prin Bucuresti.
15 Mar 2007, 18:51
NU E MASINA DIN POZE! Aceea este un... ideal. Asa vrea sa ajunga si a lui, dar inca nu e asa. Poate d-asta nu ai vazut-o.
15 Mar 2007, 19:55
aaa

( ...pacat...pana acum cea mai smekera Sierra din Buc pare a fi WRC'ul (aia portocalie)
15 Mar 2007, 20:39
E atat de smechera ca nu-i merge decat un proiector.
15 Mar 2007, 20:51
Mircea L. ce este mai exact PINTOPower 2.0 N4A EFI ?
15 Mar 2007, 21:41
shadow, asta portocalie e cossie man.... las' ca are lipsuri si la oglinda de pe dreapta ....dar se fac
15 Mar 2007, 22:42
Bai baieti. Stati asa. Care dintre voi stie ce poate WRC-ul? Bil a nimerit-o. E cossie pe bune 2.0 T 4x4 220 de cai din pornire. Pe afara nu arata deosebit dar cum fuge si cum e ramforsata masinutza asta nu puteti sa va inchipuiti, ca si suma investita in ea. Pana una alta eu am alta idee despre masina. O vreau ceva in genul pozelor cu cea alba cu mici modificari personale.
@shadow N4A si N4B sunt motoarele de 2.0 Pinto de pe Sierra de 100, 115 cai (motor care l-am avut si eu in original).
16 Mar 2007, 00:41
Si de ce PINTO Power? Pt ca trage dupa el Forduri de mai bine de 40 ani, fiind folosit prima oara pe Cortina. Dotat cu doua modele de chiulasa care dau 2 rap compresie de 9.2:1 pe motorul de 115CP si 173Nm respectiv 8.5:1 pe motorul de 100CP si 160Nm, motorul e super modificabil, bani sa fie (axe cu came Kent sau Piper, carburatoare cu CNC presurizata, supape cu scaun de Na, volanta usurata, ambielaj racing, pistoane forjate, daca se opteaza pt turbina. Daca se opteaza pt comprimare, se lucreaza cu chiulasa pt N4A (115cp), daca se opteaza pt turbina se foloseste chiulasa N4B-ului). De asemenea motorul e monument de fiabilitate. E o bruta, nu are pic de finete, prelucrarea nu e facuta cu mare atentie (iti spun pt ca l-am desfacut, si nu e singurul motor desfacut de mine pana acum), genul de motor pe care te poti baza pt orice, oricand.
Spre a va bucura ochii, recomand
http://www.skogenracing.com, si filmele legate de Sierra, in mare parte eroul fiind motorul de 2.0 Pinto. Have fun!!!
On topic: Alex, ziceai ceva de spart banci?

te bagi? Ca la mine se simte nevoia
16 Mar 2007, 08:03
cam cati bani ai bagat in ea pana acum si cat mai bagi?
16 Mar 2007, 10:16
Pana acum nu am bagat foarte mult. La un calcul estimativ as zice aprox. 1000 de euro si mai am de bagat undeva pe la 2500 de euro. In alte cuvinte daca totul merge o.k. masina va fi gata in aproximativ 2 ani.
16 Mar 2007, 11:14
Deci spargem banca? Ca trebuie sa tin in forma 2 masini...acum , pt ca tehnic vorbind Fordul e impecabil, parca am inceput sa ma uit si la aspect, iar in afara de barele noi noute pt ea, stopuri noi, faruri curatate si alte chestii, ma bate gandul sa ii iau roti de aliaj din nou, dar ma mananca de 16", si cele cu ET40 sunt ale dracu de greu de gasit, iar cu flanse, cam se strange inima in mine...
16 Mar 2007, 12:09
Pai cred ca se simte nevoie de niste "sponsori"
08 Apr 2007, 14:34
@AlexM - daca iti faci rost de guri de aerisire in capota(de Cossie) si ii rost de inca un set, si eu doresc. Daca se poate, sa imi zici pret etc ...
Ce as mai avea nevoie e prelungirea la eleronul spate(aia neagra) si o bara spate de cossie(sau add-ul ala ce se pune peste bara)
10 Apr 2007, 22:34
Peste cateva luni (aproximativ juma de an) o sa apar cu un nou look mai albastru

Pana atunci, strangem fonduri (accept donatii).
11 Apr 2007, 16:10
Nu e niciunul cam cum as vrea si oricum preturile sunt nesimtite

dar multumesc
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.