Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
19 Ian 2010, 21:17
Nici tu nu m-ai lamurit.
Pai tu vrei sa spui ca e posibil sa ai pilitura in filtru si injectoarele sa nu aiba nimic???
19 Ian 2010, 21:23
Normal ca ajunge pilitura in filtru,pt ca returul de la injectoare merge in filtru vali.Repet nu am absolut nici o problema,daca aveam nu am motive sa o ascund,dar nu am mai schimbat filtrul de 2 ani si vreau sa vad daca nu cumva are apa si cu aceeasi ocazie sa fac testul asta de pilitura ca sa dorm linistit,ca atata se mai agita lumea pe aici cu tdciu-rile 2002.Deocamdata masina merge ceas,fara probleme.
20 Ian 2010, 06:35
Da Gabi. Stiu ca returul duce in filtru, dar tot de la injectoare vine. Deci daca ajunge sa aiba pilitura, injectoarele tre' sa fie moarte de mult.

Si eu zic sa terminam dezbaterea ca nu ajungem nicaieri asa si poluam si topicul Bibanului.
20 Ian 2010, 11:29
Eu cred ca daca schimbi filtrul la 15.000 km nu mai trebiue sa faci testul cu pilitura si poti dormi linistit. Oricum e mai ieftin asa decat sa schimbi injectoare li pompa.
20 Ian 2010, 16:00
Eu recomand la toti sa schimbe filtrul de combustibil la 10.000 km,personal asa procedez si inclusiv clientii mei si nu am auzit pe cineva sa fi avut nici cea mai mica problema.
24 Ian 2010, 20:51
Eu pot sa zic ca am gasit pilitura multa cand am schimbat filtrul de motorina. De la 15000 si pana la 60000 la fiecare schimbare gaseam pilitura in vasul ala in care intra filtrul. Pana acum nu am avut nicio problema, dar banuiesc ca nu trece prin filtru.
30 Ian 2010, 18:19
Ce mumoasa e

...
Nashule vreau si eu un exemplar
31 Ian 2010, 20:15
De-as avea un set de roti si gume ca alea, as dormi pe ele, vai mama noastra, ... pe 17", pe dreaku
02 Feb 2010, 12:40
salut.am o intrebare si sper sa ma puteti ajuta,a inceput sa-mi bage un miros ciudat pe gurile de ventilare din habitaclu si imi trage motorul putin mai greu,am ridicat capota si i-am tras joja de ulei si scotea putin fum alb,ce trebuie sa fac si ce are ? ms mult
02 Feb 2010, 17:36
Dar in interiorul busonului de umplere cu ulei se observa ceva spuma alba?
Esti sigur ca lichidul de racire este la nivel si electroventilatorul lucreaza?
Eu presupun ca motorul se supra incalzeste si din acest motiv se dilata si nu mai trage.
Ne dai prea putine detalii,pot fi o gramada de cauze incepand de la garnitura de chiulasa ciupita sau fisurata pana la o banala lipsa de lichid de racire din instalatie.
02 Feb 2010, 22:40
Fum alb, inseamna abur, adica s-a fisurat garnitura de chiulasa intre cilindru si un canal de racire din blocul motor. Fisurarea scade compresia, motorul trage mai greu si se aude neregulat. Mirosul deosebit provine de la aditivul din apa de racire. Un test de compresie ti-ar putea confirma presupunerea lui Bibanu. Nu fi prea ingrijorat !!! chiar daca masina-i din 2007, schimbarea unei garnituri de chiulasa nu-i chiar un capat de tara, daca o inlocuiesti corect (apeleaza la service Ford). BAFTA !!!
03 Feb 2010, 23:03
Buna seara, domnul Bibanu!
Felicitari pentru topic, l-am rasfoit cu placere si chiar am ras pe cinste la unele post-uri.
Chiar aveam nevoie dupa problemele cu masina.
Acum, lucruri ceva mai serioase - pentru masina din profil, pompa de injectie scapa motorina - din cate se vede, prin zona incercuita cu rosu in poza atasata:

- Pompa_injectie_1.jpg (8.75 KiB) Vizualizat de 3957 ori
Partea respectiva pare demontabila. Ma intreb daca poate fi doar o garnitura uzata si daca se poate schimba.
Va multumesc si multa sanatate!
03 Feb 2010, 23:34
mesaj primit de mine pe PM de la userul
Lucian_kel:
nu stiu ce sa fac, sunt in ceata si nu prea ma poate lamuri nimeni. am un ford focus turnier 1.8 endura diesel 66kw, 1999, ghia si mi-a cazut pompa de injectie: in mers, in treapta a 3-a, pe la 60km/h s-a oprit motorul si clipea becul de la bujii, ala arc de culoare galbena; am incercat sa o pornesc din nou si nu a mai pornit insa acel bec nu a mai clipit, se stinge normal. Nu imi da erori in bord si nu ramane nici un bec aprins. Am dus-o la service si am incercat sa o pornesc: am schimbat filtru de motorina - nu pornea, am scos tevile de la injectoare - ii venea motorina, am verificat distributia sa nu fie sarita de la punct - e ok, i-am dat cu spray in bot si a pornit insa doar cat a avut spray. pe tester imi spune k sunt probleme la pompa. am fost la un pompagiu si a scos o conducta pe care a montat un injector si mi-a spus ca e stricat capul hidraulic de la pompa si nu baga destula presiune ca sa pulverizeze in capul injectorului; boooon. Pompagiu mi-a spus k nu se potrivesc pompele decat daca nu stiu ce cod corespunde..... si chiar daca se potrivesc trebuie initializata de un tester pe care il gasesc doar la Ford. Tipul la motorul meu e C9DC si am gasit o pompa de la un ford acelasi model, din 2000, tot 1.8 diesel, tot endura, tot 66kw, tipul motorului fiind C9DA. Daca o cumpar o pot monta pe masina fara sa imi faca figuri? daca e nevoie sa fie initializata nu e problema, ma duc si acolo insa nu am bani sa o repar la reprezentata. Pompa pe care vreau sa o iau este pe o masina rasturnata, a avut accident insa motorul porneste si merge bine.l-am postat/indrumat aici pt. ca stiu ca e pe maini bune, poate-l poti tu ajuta cumva, Gabi
04 Feb 2010, 03:08
Multumesc Alen,
Am patit acelasi lucru acum vreo 4 ani cu acelasi tip de motor,cel de pe masina a crapat si clientul a cumparat altul de la Bucuresti care ulterior l.am montat in locul celuilalt dar pana nu am montat pompa de injectie care a fost pe vechiul motor nu a pornit sub nicio forma.
Iti spun sigur ca pompa e imperecheata cu calculatorul,deci le montezi pereche,altfel nu merge.
05 Feb 2010, 13:31
salut,scuze dacă s-a mai discutat despre aceasta tema dar sunt nou pe acest forum. Aș dori să primesc un răspuns legat de schimbarea segmenților la FORD SIERRA 2.3D din 1987. Am desfăcut motorul și după măsurătorile efectuate am o uzură de 0.6mm fată de buza rămasă pe porțiunea de la blocul motor(monobloc),dacă am ințeles bine neavînd cilindru. Aș dori să aflu ce cotă de segmenți trebuie să pun, pistonul fiind cu diametru de 93.5mm, diametru la blocul motor de 94mm iar la partea uzata este de 94.6mm. Nu știu dacă s-a mai rectificat blocul motor sau nu. Și dacă știți cotele de fabricație. Cît trebuie să fie deschizătura între capeții segmențiilor cînd sunt puse la loc? cu mulțumiri.
05 Feb 2010, 17:57
Nu exista riscuri,e un simplu capac care inchide capatul unui ax si sub el exista un oring de cauciuc ca sa nu curga motorina din pompa.
ATENTIE:
Daca suprafetele nu sunt bine degresate de motorina,silasticul nu va face contact si poate curge din nou.
05 Feb 2010, 18:06
Am un mondeo benzinar, 1.8, 2001, si am o problema la aprindere, cel putin asa le-a dat la mecanici pe tester, mai intai nu tragea,facea niste socuri in mers, am fost si am schimbat fisele, tot asa, am schimbat bujiile, merge mai bine dar tot nu perfect, nu trage asa cum trebuie, si la acceleratii bruste cu masina stand pe loc motorul parca are asa o treapta, parca se inneaca, la fel face si cand merg un pic subturat, o alta chestie pe care o face: cu masina stand pe loc, atunci cand accelerez se ridica si acul la vitezometru, dupa mintea mea fura curent pe undeva, da socuri pe motor si afecteaza senzorul de la vitezometru....nu stiu ca sa fac, am luat bujii mai bune dar parca merge mai rau cu alea, sa schimb si bobina de inductie? deja am bagat 6 milioane si ceva si merge la fel...m-au pus astia sa cumpar de toate si nu vad nici o schimbare...
05 Feb 2010, 18:21
Sunt convins ca are probleme la ECU(calculatorul motorului) si daca cei care au testere nu sunt in stare,sa nu le mai dati bani degeaba,voi sunteti de vina ca le dati ei sunt doar niste hoti la drumul mare de care nu se ocupa nimeni.
De OPC ai auzit?
Partea electrica nu face domeniul meu de activitate si repet asta din doua in doua pagini.
Ma repet ca de obicei,cele vreo 10 persoane care asteptati raspunsuri pe PM,asteptati degeaba nu veti primi,aici este topicul destinat nu pe privat.
Multumesc de intelegere.
05 Feb 2010, 18:31
suna grav, sa inteleg ca nu-mi ramane dacat sa-i dau foc?
05 Feb 2010, 19:05
Pai bibanu47...fara suparare atunci raspunde la toata lumea...uitete mai sus sa vz ca eu nu am primit raspuns...de aceea am dat pm...
05 Feb 2010, 19:07
NU,nu ai de ce sa.i dai foc,doar sa trebuie sa gasesti un tester cu oameni competenti.
Nu ai de ce sa te descurajezi nu e o masina care nu functioneaza deloc,daca nu gasesti pe plan local mergi intr.o locatie apropiata,cu electronica e greu,ne dam degeaba cu presupusul si din spusele tale deja ai schimbat o buna parte din piesele care pot fi implicate de aceea am zis ca poate fi ECU.
05 Feb 2010, 19:12
crek tre sa mai trec pe la biserica, o sa ma duc maine sa caut si un service...sper sa rezolv pana ajung la magica suma de 1000 de lei , multumesc de asistenta
06 Feb 2010, 12:54
Va salut.
Pot monta pe Fordul meu diesel din anul 1996 un capac la filtrul de motorina, care sa incalzeasca motorina?
Am gasit o mufa langa filtru si cineva mi-a spus ca se conecteaza la un astfel de capac.
06 Feb 2010, 14:43
salut.imi cer scuze daca vocabularul folosit sa parut iritant, dar la mine se lucreaza la net asa ca am rugat pe o cunostiinta sa verifice la el daca am primit raspuns, iar el a scris a doau oara. Incodata scuze si multumesc pentru informatie, eventual daca sa-mi spui o anumita marca de segmenti cat de cat buna. Mersi
06 Feb 2010, 15:44
Buna bibanu47 !
Am si eu o intrebare, chiar daca e pe partea de electronic, poate stii.
Daca in locul capselor pirotehnice de la centuri, in urma unui accident cand mi-au sarit airbagurile frontale, cei din service au pus sigurante , pt. a pacali calculatorul, mai sar airbagurile in caz de accident ?
In bord mi s-a aprins un martor de la airbag, dar dupa ce am scos bornele bateriei vreme de vreo 20 min. s-a stins, iar acum nu mai sta aprins.
Sa inteleg ca daca nu este aprins acel martor, airbagurile lucreaza ?
06 Feb 2010, 17:23
Salut Sfinx,
Te rog sa ma crezi ca ma depaseste subiectul,niciodata nu am dat importanta centurilor de siguranta model nou cu airbag,dar cu ani in urma aveam o placere deosebita de a decapsula centuri modelul normal care se blocheaza la impact si de a le repara.
Pot doar sa.ti fac o recomandare la unul dintre cei care stiu ca ar putea sa te ajute,el ar fi moderatorul DGAlexandru.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.