Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

Care este cel mai PROST Service autorizat Ford din Bucuresti

BDT Vest
92
25%
Colina Motors
22
6%
Romcar Motors
51
14%
Nu am avut inca de a face cu ei
180
50%
FordCSD
17
5%
 
Voturi totale : 362

Cel mai PROST Service autorizat Ford din Bucuresti

23 Noi 2006, 09:36

Am deschis acest topic pentru a avea o imagine cat de cat asupra service-urilor Ford din Bucuresti deoarece cat masina este in garantie suntem obligati sa mergem la ei pentru diversele probleme aparute.
Macar asa vom sti care sunt cele de care trebuie sa ne ferim cel mai tare.

Voi deschide si un topic cu Cel mai BUN Service autorizat Ford din Bucuresti ca sa stim catre cine ar trebui sa ne indreptam cand avem de facut o revizie sau de rezolvat o problema in garantie.

http://forum.club-ford.com/viewtopic.php?t=3315
Ultima oară modificat de razvan1975 pe 23 Noi 2006, 09:42, modificat 1 dată în total.

23 Noi 2006, 09:39

Nu crezi ca e redundant un poll cu cel mai bun service, daca exista deja poll-ul cu cel mai prost service ?

23 Noi 2006, 09:41

Nu cred ca neaparat cel mai bun service va iesii cel care are aici cele mai putine voturi.
Totodata va rog sa postati aici si celelalte service-uri autorizate de Ford daca ele exista

23 Noi 2006, 09:52

Nu este redundant; practic asigura o informare corecta in ambele cazuri.
De ex. eu nu am fost la Colina, asa ca nu vor avea calificativ rau, dar pe varianta ta de redundanta ar rezulta ca este bun...
Partea proasta (sau buna, ca nici nu stiu cum sa o incadrez...) este ca nu sunt constanti, nici in rau dar nici in bine. :icon_mrgreen:
Elegant din partea service-urilor ar fi sa dea o rezolutie in urma plangerilor clientilor... Asa ar fi si angajatii lor mai motivati, poate.

23 Noi 2006, 13:30

Razvan, eu sunt nemultumit de BDT-Vest ca atitudine fata de clienti. Despre calitatea lucrarilor mai putin nemultumit, am ceva rezerve. Cu altii nu am avut de-a face, nu am termeni de comparatie. Ma gandeam ca fiind sub aceeasi palarie - dealer si service- va fi alta atitudine, vor respecta blazonul Ford. Sunt dezamagit.

06 Dec 2006, 02:10

toti sunt o apa si un pamant.ne trateaza ca pe niste fraieri de parca nu platim orice.depinde si de omul cu care ai norocul sa stai de vorba dar mai avem mult pana sa fim tratati ca in germania

19 Dec 2006, 17:39

Tocmai am revenit de la tara, am sunat la Romcar Service si am aflat ca masina pe care o lasasem acolo luni 11 dec dimineata, nici acum nu s-au apucat de ea. Ca cica au avut prea multe masini. Pai daca au avut atunci ce pisicu meu m-au mai programat ca sa stea masina degeaba, cand ea poate merge bine mersi ? Au luat spaga ca sa bage pe altii inainte, aia e!
Nu-i las eu asa.

24 Mar 2007, 22:02

Eram la Laur acum cateva zile si a venit un om care s-a dus la BDT sa verifice de ce ii consuma asa de mult. Ce au facut? I-au desfacut injectoarele(lucru care nu era necesar) si desi functionau foarte bine altminteri, l-au pus sa le schimbe(stiu ca batea 30 de mil toata distractia), si mai mult nu au mai montat inapoi, incat omul a venit cu masina pe platforma. Am votat si eu acum ca BDT ar fi cei mai prosti. Imi explicase laur ca nu aveau voie sa umble la injectoare, cu atat mai mult sa le schimbe...

24 Mar 2007, 22:25

Masina aia era in garantie ?

06 Apr 2007, 18:39

$1 scrie:$2ram la Laur acum cateva zile si a venit un om care s-a dus la BDT sa verifice de ce ii consuma asa de mult. Ce au facut? I-au desfacut injectoarele(lucru care nu era necesar) si desi functionau foarte bine altminteri, l-au pus sa le schimbe(stiu ca batea 30 de mil toata distractia), si mai mult nu au mai montat inapoi, incat omul a venit cu masina pe platforma. Am votat si eu acum ca BDT ar fi cei mai prosti. Imi explicase laur ca nu aveau voie sa umble la injectoare, cu atat mai mult sa le schimbe...

12 Apr 2007, 10:22

salut
eu o sa-mi iau o fiesta diesel de la BDT si am o intrebare: pot sa-mi fac reviziile la alt service sau sunt obligat sa le fac la ei?

12 Apr 2007, 11:06

poti face reviziile la orice service autorizat FORD

12 Apr 2007, 13:15

Sa adaugam in Polll si noul service FordCSD... parca ii facea cineva reclama intr-un topic. :twisted:

12 Apr 2007, 14:25

$1 scrie:$2a adaugam in Polll si noul service FordCSD... parca ii facea cineva reclama intr-un topic. :twisted:


Done

12 Apr 2007, 14:41

Hmmm...
M-am gandit putin; totusi nu este relevant acest poll. De ex:
- Azi sunt nemultumit de x, il votez. Maine ma nemultumeste y, pot sa-l mai votez? Daca da, poate peste doua zile ies multumit de la x ca a schimbat o siguranta si nu poti compara activitatea unui service pe activitati cu grad diferit de complexitate
- La z nu mi-a dat masina spalata inapoi, dar au reparat-o OK, la w am luat-o mai rau decat am dus-o...

Propun altceva:
1) Crearea unor thread-uri pe service-uri - astfel putem aranja mai simplu si cu responsabilii lor (poti sa-i spui cuiva responsabil cu calitatea de ex. de la x sa se uite pe forum si sa incerce sa remedieze problemele care au aparut cel putin in relatia cu utilizatorii forumului). De asemenea poti evita de ex. sa te duci pentru probleme de vopsit la x pentru ca nu au conditii/meseriasi dar daca ai alte probleme sa fie in stare sa te rezolve.
2) Eventual crearea in paralel a cate doua thread-uri / service : unul cu parti bune/OK si altul cu necazuri
Pentru oricare dintre variante propun doar intrari, nu si raspunsuri, si cat mai clare (date concrete - eventual sa fie puse de moderatori la solicitarea utilizatorului). Limbaj cat mai civilizat si fara misto-uri.

Astfel cred ca putem avea o imagine clara a activitatii service-urilor bazata pe experientele utilizatorilor forumului.

12 Apr 2007, 15:02

Eu cred ca incepem sa nu mai vedem padurea din cauza pomilor...

Discutii d-astea nu ar fi normale in alte tari banuiesc. Normal ar fi sa nu vorbim deloc de service-uri, de probleme la revizii, etc.

Am putea incepe sa le raspundem celor de la Ford ca parca au lansat un sondaj de opinie. Eu am primit acasa un plic cu niste formulare. Acolo trebuie sa scriem toate problemele.


@Mihai sa nu ma intelegi gresit. Nu e vreo remarca rautacioasa la ce ai propus tu, pt ca toti suntem tentati sa vorbim cat mai mult despre service-uri, despre necazuri... dar asta tot nu rezolva problema de fond, adica personalul nepregatit sau nesimitit sau, cel mai rau, si nesimtit si nepregatit din service-urile FORD.

12 Apr 2007, 15:17

kosmin, nu te inteleg deloc gresit, stai linistit.
Deocamdata in RO singura cale de aparare impotriva service-urilor cu atitudine/preturi/meseriasi necorespunzatoare este sa le eviti. Nu am prea auzit pe cineva sa-i fi dat in judecata, dar e si foarte incomod la legile si oamenii din justitia noastra.
Prin varianta propusa de mine putem ajuta in acelasi timp si service-urile care inteleg ca trebuie sa-si schimbe atitudinea dandu-le exemple concrete si nu vorbe.
Intentia nu este sa-i "omoram" ci sa scoatem in evidenta partile bune si rele astfel incat sa dam o sansa in plus unui coleg de pe forum care are probleme sa evite repetarea unor greseli.
In fond asta este unul din scopurile forumului, de a raspandi informatia si a facilita liberul schimb de idei...

12 Apr 2007, 15:21

@kosmin Da, ceea ce spui tu este adevarat, n-ar trebui sa vorbim despre calitatea service-urilor, pentru ca acest lucru ar trebui sa fie de la sine inteles. Si chiar este, dar nu in ro. Iar noi traim deocamdata aici. Si avem niste probleme. Si eu am primit acel formular, nu l-am completat, pentru ca am uitat de el, iar la vreo luna m-a sunat cineva de la romcar sa ma intrebe daca pot raspunde telefonic la intrebarile din chestionar, lucru pe care l-am si facut. Probabil ca raspunzand la acel chestionar vom schimba cate ceva, macar la romcar, care din punctul acesta de vedere au avut o initiativa laudabila, insa cu siguranta mult mai multe se pot schimba aplicand ceva de genul propus de Mihai. Iar ca o completare la ceea ce a spus el, eu as spune: de unde sa stiu eu ca romcarul, de exemplu, este cel mai prost service, din moment ce nu am fost in alta parte? Si de unde sa stiu daca ducandu-ma in alta parte nu voi avea parte de probleme si mai mari? Atata timp cat nu exista o detaliere a problemelor intampinate de alti posesori de ford pe la alte service-uri?
Mie, personal, mi se pare foarte buna propunerea de a splitui acest topic pe sectiuni dedicate fiecarui service in parte, cu bune si rele.

18 Apr 2007, 12:55

Va multumesc pentru adaugarea FordCSD aici. Dar ar fi frumos si corect sa fie adaugat si in topicul cu "Cel mai bun..." Va multumesc anticipat.

Ciudat este ca deja are un vot negativ. De la cine? Unde e argumentarea? Pentru ca nu cred ca persoana respectiva a avut de a face cu Ford CSD. Cu respect!

18 Apr 2007, 13:24

Surpriza!
Poate fi o greseala, dar poate nu...
Esti asa de sigur??? :lol:

18 Apr 2007, 13:37

Si cu toate astea ar fi bine ca cel nemultumit sa spuna/detalieze ce nu i-a placut.
La un moment dat va trebui sa-mi bag din nou masina in service si nu stiu sigur unde sa ma duc.

18 Apr 2007, 13:42

:lol:

mai degraba as zice ca e rea vointa. o incercare de discreditare... :D

18 Apr 2007, 14:10

Poate e un punct din oficiu :P

Cum o masina noua nu vine cu 0 km la bord, de ce ar avea un service nou 0 plangeri?

18 Apr 2007, 14:11

Nu avem de unde sa stim asta; oricum este un singur vot, daca nu apar si motivarile (avem noroc ca in celelalte cazuri se cam stiu) nu ar trebui sa afecteze imaginea...

18 Apr 2007, 14:33

$1 scrie:$2i cu toate astea ar fi bine ca cel nemultumit sa spuna/detalieze ce nu i-a placut.
La un moment dat va trebui sa-mi bag din nou masina in service si nu stiu sigur unde sa ma duc.


Pai te asteptam la FordCSD ca sa faci diferenta.... :lol:

18 Apr 2007, 14:35

Ok, da daca nu sunt multumit (am zis nu vreau tratament regesc ci unul normal/decent, din toate punctele de vedere: atitudine, calitate operatii, etc)
va fac cu ou si otet pe aici :lol:

18 Apr 2007, 15:14

mi se pare corect

19 Apr 2007, 08:41

Graga ross nu trebuie sa vezi acu numai conspiratii peste tot. Scopul unui sondaj este acela de a vedea care dintre service-uri este considerat ca fiind PROST in comparatie cu celelalte. Cu siguranta ca si la BDT sunt cateva puncte in plus adaugate fara o argumentare reala dar dpdv statistic este clar ca ei ocupa in momentul de fata rusinosul loc 1 in acest topic. Stai sa ajungem si noi pe la service-ul asta si mai discutam dupa aia.

19 Apr 2007, 09:04

bai razbane ...cum adica fara o argumentare...du-te tu la ei si dupa aia mai vorbim...eu si acum mai gasesc defecte la juma de an dupa ce am luat masina de la ei , care a stat la ei la reparat 4 luni

19 Apr 2007, 10:03

N-a zis ca toate punctele, ci unele....
Răspunde