Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
05 Feb 2010, 22:34
Mai mult help sau mai mult troubleshooting???
Mai multa atentie s-ar putea?
http://www.maimultaatentiecandpostezi.tu
06 Feb 2010, 07:19
Internetul este si informatie folositoare si gunoi nefolositor
Depinde de fiecare cum il intelege si mai ales ce il intereseaza
Have a good day
03 Iun 2010, 20:41
Salutare la toti membrii de FoFi am o intrebare: Faruri angel eyes cu fundal negru ati vazut la vanzare pe undeva si pentru masinuta asta?
Si....ca sa nu postez de doua ori.....huse de calitate,se gasesc? Prin magazine am renuntat sa mai caut ...poate vreun site...
04 Iun 2010, 07:50
FK Automotive sau Dectane.
06 Iun 2010, 20:03
Pentru o FoFi din 2009 cu motor de 1.2 82 de cai titanium blue vision,ce idei de tuning(mai bine zis...cosmetizare) imi dati la un buget de cam..2000 de euro??
Vreau cat mai multe idei pentru ca altfel o vand

...
06 Iun 2010, 21:06
sfatul meu ar fi sa o vinzi si sa-mi dai mie cei 2000 euro

)
06 Iun 2010, 22:51
$1 scrie:$2entru o FoFi din 2009 cu motor de 1.2 82 de cai titanium blue vision,ce idei de tuning(mai bine zis...cosmetizare) imi dati la un buget de cam..2000 de euro??
Vreau cat mai multe idei pentru ca altfel o vand

...
Vezi ca Ford are un kit exterior pt. modelul tau de Fiesta.
Poti sa-i pui si niste Eibach-uri si cam asta ar fi.
07 Iun 2010, 10:56
Un..update de buget...cam 3000 de euro trasi de par

....
Stiu despre kitul estetic,pragurile nu merg pe a mea pt ca sunt parca doar pt cea in 3 usi...restul da....pt performante,nimic?
Haideti colegi,dati mi niste indicatii ca mi s a pus pata rau pe ea...
App,mi s a cerut pentru un swift sport cu 20000 km,la fel ca mine dar cu o jumatate de an mai vechi FoFI a mea si 5000 de euro....l am trimis sa si ia un pachet de tigari.....
08 Iun 2010, 15:01
Pai la 1.2 trebuie sa bagi bani ca lumea ca sa simti ceva.
Sugestii de marirea perf.:ax/axe cu came(nu stiu daca are 1 sau 2), chiulasa polisata si portata, kit de admisie directa, clapeta de admise marita sau galerie de admisie cu totul, clapete individuale de acceleratie(vezi itb hayabusa), traseu complet de evacuare(inclusiv catalizator sport), soft custom pe dyno, etc
SAU pe net gasesti la 3000EUR o masina cu 250cp-300cp si aia e.
08 Iun 2010, 15:14
Buna ideea cu 250-300cp (glumesc)..sunt incepator si chiar de n as fi, atatia cai nu ma atrag,nu mi e frica de putere dar pur si simplu mai mult de 150 de cai nu cred ca pot avea nevoie vreodata in viata.
uuu...merci de sugestie,ce pacat ca la motorasele astea nu poti scoate doar cu o evacuare, un filtru si un soft inca 20-25% putere cum promit unii....stau si ma gandesc daca tot efortul merita investitia...
Sincer ma interesa cuplul pe plaja de jos a turatiei deoarece din punctul meu de vedere la turatii inalte are destule de oferit...cu toate astea,la un tuning de motor atat de elaborat nu cred ca o sa ma arunc...
08 Iun 2010, 15:32
Ai dreptate cu un lucru, nu merita efortul.
Daca vrei cuplu de mai jos iti trebuie diesel, un aspirat de 1.2 nu iti va oferi veci asa ceva. Cu greu vei scoate din motorul asta cu interne stock mai mult de 110 -120 de cai.
Axe, in caz ca se fabrica pentru motorul asta, nu poti pune prea agresive pentru ca iti muta banda de putere prea sus si motorul va deveni inutilizabil sub 3500 de ture si nu iti mai iei veci itp-ul.
Clapete individuale sunt o idee buna, dar la alea trebuie si management standalone. In plus clapetele de hayabusa sunt mult prea mari, de obicei se folosesc cele de gsxr750 din 2000-2002 care sunt individuale si se pot departa sa se alinieze cu porturile de admisie din orice chiuloasa. Ideea e ca la 42 mm iesire si 50 intrare sunt foarte mari pentru motorul tau, debitul de aer inghitit fiind mai mic si avand in vedere diametrul mare viteza aerului in admisie scade si drept urmare le scade si randamentul. La asa motor mic iti trebuie clapete de diametru mai mic.
Eu mi-am luat un set de clapede de gsxr 750 cu tot cu injectoare cu 150 de euro + Vems standalone la 500 de euro + senzori si cablaje si galerie de admisie ajungi la minim 900 de euro cu admisia.
Apoi mai lucrezi la evacuare un pic, soft custom pe dyno, aici nu am pus deloc manopera si uite asa investesti 1500 de euro ca sa ajungi la un 120 de cai optimisti.
08 Iun 2010, 15:52
Sincer,120 de cai e perfect pentru mine dar daca vor fi pe la nu stiu cate mi de turatii nu mi trebuiesc...
Cat de viabile sunt modificarile astea? Vor da cuplu necesar? Vor face motorul varza in cateva zeci de mi de kilometri?
Bun,de dragu discutiei constructive...fac treaba asta,sau mai bine zis treburile astea dar......masina va ramane in legalitate? Si si mai important,o sa am de aface cu serviceu de 12 ori pe an daca fac modificarile astea sau va fi fiabila?
Sau mai bine o schimb cu un Swift Sport?
08 Iun 2010, 17:48
Cum foarte bine a punctat si ariciu nu prea ai de unde sa mai castigi cai si cuplu mai ales la cilindrea de 1.2l.
Eu am dat exmplul cu itb de hayabusa pt. alea mi-au venit primele in minte.Cred ca pe motorul meu ar merge fara prea mari modificari, bineinteles cu management standalone.
Poate un kit Turbo(cuplu la turatii joase) dar trebuie sa umbli neaparat la interne ceea ce ar duce la un cost aproape egal cu valoare masinii.
Swift-ul dupa mine nu este o mare smecherie pt. motorul este tot prea mic 1.6l si tot aspirat.
Daca cauti ceva cat de cat vezi : Polo GTI(1.8T-150cp), Ibiza Cupra(1.8T-180cp), Cooper S(1.6T-175cp), Clio Sport(2.0-200cp), Colt CZT(1.5T-150cp), Corsa GSI(1.6T-150) poate Fiesta ST(2.0-150cp) dar in asta trebuie sa bagi bani ca lumea sa-i cresti puterea, eu stiu din proprie experienta.
Ce inseamna in legalitate?
08 Iun 2010, 18:54
Ma referam la faptul ca legea impune anumite restrictii de emisii,zgomot s.a.m.d. pe care nu stiu daca le ash putea depasi cu modificarile.
Stiu ca Swift Sport este tot aspirat dar pretul bun si faptul ca e totusi bazat pe tehnologia motocicletelor Suzuki ma atrage...
E clar ca nu se merita modificarile pt FoFi a mea....impatimit al tuningului nu sunt si bani nu mi pica din cer cu nemiluita ca sa pot baga intr un proiect asa de indraznet
08 Iun 2010, 19:33
Majoritatea producatorilor de piese after-market au atestari TUV, asa ca nu vad sa fie vreo problema.
Automobilele Suzuki nu cred ca au vreo legatura cu moto. Suzuki, sau mai bine zis tehnologiile de fabricatie sunt diferite, alte materiale, alte cerinte, alte rezultate.
Cu Swift-ul ai mers, tii se pare mare dif. de putere(de la 82cp-125cp) in trafic?
O varianta mai viabila ar fii o Fiesta de 1.6-120cp pe care poti s-o duci usor la 140cp(exista un kit la Mountune de exemplu).
08 Iun 2010, 19:39
Prin asemanari cu tehnologia motocicletelor,ma refer ca au implementat cateva caracteristici la acest motor caruia ii place sa fie turat dar ofera cuplu si in plaja de jos a turatiei..
Din fericire pentru mine sunt un sofer care are parte de mult extraurban deci nu orasul si aglomeratia ma sperie...
O a doua fiesta nu mai cumpar...ever...sau mai bine zis ford...(motive momentan personale).
08 Iun 2010, 21:34
Motorul de 1.2 e bun mai mult pentru oras.
Poate trebuia din start sa iti iei un 1,6 si nu mai alergai dupa modificari.
Probabil banii sint aceiasi dar ai fi avut garantia unui motor mai adecvat puterii pe care o doresti.
Eu personal am ales calea de mijloc: 1.4 onorabil si in oras si afara!...adica un motor cumintel si nu imi pare rau deloc.
Mai ales cu radarale de azi....desi am luat in prima luna cu ea amenda si puncte pt depasire viteza pe DN1
in afara localitatii
Parerea mea personala este sa bagi benzina si sa te plimbi cit mai mult.
Lasa-o asa cum a facut-o fabrica si bucurate de ea asa cum este!
Doar tu ai ales-o !
Este totusi o masina buna ca altfel nu s-ar vinde asa de multe in West Europe.
In afara de faptul ca ai ales un motor mic, te mai nemultumeste ceva la masina?
08 Iun 2010, 21:55
Ai foarte mare dreptate. De ales n am ales o eu,pana in ziua in care am vazuto am avut impresia ca e masina parintilor mei...un cadou mai superb de atat nu puteam primi asa ca nu mi am facut complexe pe moment,...
Amenda si puncte am primit si eu saptamana trecuta ca 80 in localitate prinde de voie si garcea in varianta feminina nu iarta sub nici o forma...
Multumesc pentru sfaturi colegi...
11 Iun 2010, 08:02
Esti un "lucky man"
Drum bun si cit mai multi Km Km Km.......Km !
11 Iun 2010, 18:19
Multam frumos!!!
19 Iun 2010, 16:09
Acelasi motor de 1250cc am si eu pe movica mea si sint nemultumit de puterea pe care o scoate ,iar ca sa bag bani cu nemiluita in modificarea lui chiar nu se merita,asa ca m-am limitat doar la modificarea exteriorului.Avind in vedere ca majoritatea drumurilor le fac in mediul urban m-am resemnat cu cei 75 CP si incerc sa-i exploatez cit mai corect.
26 Iul 2010, 17:21
Salutare!
S-a zicem ca urmatoarea chestie o consider imbunatatire... am schimbat "maciulia" de la schimbatorul de viteze,adica acum e iluminat.am comandat-o la axevo si mi-a venit in 5 zile.
Arata bestial (parerea mea)
http://img687.imageshack.us/img687/465/img1810s.jpghttp://img413.imageshack.us/img413/6907/img1812h.jpghttp://img697.imageshack.us/img697/927/img1813pj.jpg
05 Aug 2010, 22:55
E nice,,,eu o bag pe FoFi a mea in pimp my ride in toamna.....oriqm,voi posta pe forum ce va iesi.....
06 Aug 2010, 10:58
hmmmmmm!
Frumoase planuri.sa reusesti cu brio si abia astept(am) sa ne pui poze.
eu acum "salivez" dupa un spoiler sport!
07 Aug 2010, 18:02
Cine cunoaste unde pot sa fac ceva modificari (evacuare,chip s.a. ) la fiesta mea prin Valcea sau Pitesti....vreau sa merg la cineva care stie ce face si ce piese foloseste....
Daca stiti,postati sau dati mi un PM ca vreau sa ma apuc de treaba si nu prea stiu la cine sa apelez.....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.