Discuţii, detalii, propuneri, nelămuriri şi înscrieri în Asociaţia Non-Profit ClubFord România
20 Noi 2008, 09:35
Daca ideea mea e deplasata, rog un moderator sau un administrator sa stearga acest post. Dar daca exista o lista cu useri, daca ii stim si pe cei din Consiliul director, de ce n-ar exista si una cu membrii Asociatiei (poate doar si cu nick-name )!!! Ca din cate stiu nu toti userii s-au inscris.
Ce spui, Ionutz?
Ar fi OK ca lista sa nu poata fi completata decat de cei care cunosc exact situatia inscrierilor, altfel iese balamuc.
Va doresc o zi excelenta si...FORDmidabila!
20 Noi 2008, 09:55
Ar putea fi trecuta in profilul utilizatorului (in genul rank-ului)???
20 Noi 2008, 10:50
Buna

Lista cu userii forumului care sunt membrii in asociatie exista, ca si grup, nu trebuie sa scrie nimeni nimic. Deocamdata e ascunsa, pana ne hotoram daca vom aplica semne distinctive de genul rank sau alta culoare a numelui.
20 Noi 2008, 18:53
@danim
@toxicristi
Si cei care nu vor sau nu pot ! este vreo problema
23 Sep 2009, 11:36
Am tot cautat un titlu potrivit pentru intrebarea mea si n-am gasit. Cred e mai nimerit sa o scriu aici, poate nu suscita comentarii tembele din partea neavenitilor:
Pentru membrii asociatiei:
1.Valoarea cotizatiei membrilor asociatiei ramane aceeasi cu cea de anul trecut sau beneficiem de "tarife de criza?"
2.Datele de plata(cont, banca, etc) pot fi postate undeva unde sa poata fi vazute de toti cei ineresati?
3. Nu intreb sa ma aflu in treaba, dar eu stiu ca am platit pe 1 an si scadenta e cam la inceputul lui noiembrie(pentru mine), deci vreau sa stiu din timp cat, ce, unde si cum.
Multam de lamuriri.
23 Sep 2009, 12:32
Nu exista scadenta in Noiembrie, plata se va face incepand cu anul viitor

.
23 Sep 2009, 14:54
Plata se face ptr 1 an calendaristic (01.01-31.12), probabil pentru 2010 se va putea plati din noiembrie-decembrie.
Datele asociatiei le gasesti la pagina de contact (vezi linkul de sus, de sub banner), dar se vor trimite detalii pe e-mail celor inscrisi si care doresc sa prelungeasca membershipul

Din cea de anul trecut se scade taxa de inscriere
asociatie/inscriere , respectiva achitandu-se o singura data.
Toate cele bune,
Cristi
24 Sep 2009, 06:38
Multumesc mult, Cristi! Ca totdeauna, prompt si concis!
Ultima oară modificat de
VIPER pe 24 Sep 2009, 07:40, modificat 1 dată în total.
Motiv: citat integral al mesajului anterior
10 Ian 2010, 13:52

Merci pentru implicare, la prima intalnire de anul asta a consiliului director (care cred ca va fi prin 15 ianuarie - nu stiu sigur ca eu nu sunt in CD) vor pune la punct aceste detalii, dupa care va fi o perioada in care se va putea achita cotizatia anuala, pana la expirarea careia beneficiezi de calitatea de membru in asociatie.
O sa se anunte pe PM/e-mail/global announcement.
10 Ian 2010, 14:03
Multumesc, Cristi
16 Ian 2010, 20:12
Multumim pentru precizari. Suntem, cred, mai multi interesati de procedura de urmat.
Stam deci cuminti si asteptam vesti
02 Feb 2010, 13:41
Ceva noutati cu plata cotizatiei pe 2010? Ca n-as vrea sa raman datoare tocmai anul asta! Contul e acelasi, banca e tot aia? Curs de schimb oficial sau se anunta ceva aici despre valoare? Mai asteptam un global announcement? Cat timp? Daca creste si euro.....
Astept si eu vesti / noutati privind aceasta suma si locul/date de cont.
Multumesc pentru atentie!!
02 Feb 2010, 14:06
Aia cu "creste euro" nu are nici o relevanta. Se considera cursul de schimb de la 1 Ianuarie, asa cum a fost si anul trecut

.
02 Feb 2010, 16:09
eu am cotizat pe 6 Ianuarie si nici pana acum n-am primit mail sau orice alceva

am vorbit si cu cineva (din pacate nu-mi amintesc cum il chema) la intalnirea lunara din bucuresti si mi-a zis ca o sa se rezolve...
so what to do now?
02 Feb 2010, 19:48
Pana nu vine un fondator sa scrie mai multe detalii aici si pe PM catre cei deja inscrisi si/sau sticky global, nu ramane nimeni dator si nu e nimeni dat afara din asociatie

De cand va posta acel cineva detalii va mai fi CEL PUTIN o luna de gratie pentru cei de inscrisi anul trecut.
02 Feb 2010, 21:57
Multumim Cristi, ramanem deci pe stand-by...
Poate incercam pe viitor o varianta de plata a versiunii engleze a forumului nostru (a lor e doar de Focus, dar nu conteaza...)
http://www.ffoc.co.uk/modules.php?name=Join_Us
05 Feb 2010, 10:37
Ieri a avut loc o sedinta a consiliului director si s-a stabilit, printre altele, acordarea unei promotii celor ce se vor inscrie in asociatie pana pe data de 31 martie, precum si membrilor care isi platesc cotizatia anuala pana la acea data.
Promotia consta in scutirea de taxa de inscriere si in reducerea cotizatiei la 50 lei.
05 Feb 2010, 10:45
ia uite ma, dupa ce m-am inscris si am si platit se baga reducere
eh asta e! daca te grabesti asta patesti
05 Feb 2010, 10:50
@Smiley - atunci așteptăm informații despre taxă și unde o plătim .
05 Feb 2010, 10:58

Pana luni o sa aveti datele pe PM sau email.
06 Feb 2010, 12:50
m-am inscris azi si am primit mail sa platesc 104 lei

, nu e valabila oferta? sau nu e inca in vigoare?
cu respect,
andrei
06 Feb 2010, 14:16

Este valabila oferta, modificarea in mail s-a facut dupa ce te-ai inscris tu
06 Feb 2010, 16:27
atunci sa inteleg ca eu trebuie sa depun in cont suma de 50 de lei si apoi sa astept confirmare?
plata on-line se poate face? sua prin transfer pe internet in contul asociatiei?
cu respect,
andrei
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.